Dat blad " Johan" vond ik toen erg goed. Helaas pikte de snor het niet en heeft deze uit de markt geconcureert.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:56 schreef M0NTANA het volgende:
Vroeger was ik geabonneerd op de VI, maar ik vond het maar een kutblad worden. Toen mijn abonnement was beëindigd, lag er nog een half jaar aan VI's in het plastic. De site vind ik ook niets, amateursites zijn tegenwoordig vele malen sneller, dus waarom zou je op VI.nl moeten kijken? Jammer adt VI een soort alleenheerser is in NL qua voetbaljournalistiek, want een beetje concurrentie zou goed zijn!
Ach, het is hetzelfde als met zijn programma. Dat is na het weggaan van Genee bergafwaarts gegaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:59 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat blad " Johan" vond ik toen erg goed. Helaas pikte de snor het niet en heeft deze uit de markt geconcureert.![]()
Maar dat is niet echt vergelijkbaar met de VI, Sportweek is met zn voetbal denk het enige alternatief...
Nee, dat is na het vertrek van Genee in een ravijn gestort.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:18 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ach, het is hetzelfde als met zijn programma. Dat is na het weggaan van Genee bergafwaarts gegaan.
Het had soms zijn hoogtepuntjes nog wel. Dus noem het een stijle berg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:19 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat is na het vertrek van Genee in een ravijn gestort.
Hetzelfde geldt voor Geen zelf, die vind ik bij Talpa ook helemaal niets meer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:18 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ach, het is hetzelfde als met zijn programma. Dat is na het weggaan van Genee bergafwaarts gegaan.
Ik wil nou wel eens weten wie die pinchhitter wordtquote:Sterchele kiest voor Club Brugge
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 19 juli om 15:04
François Sterchele heeft de knoop doorgehakt. De aanvaller van Germinal Beerschot speelt de komende jaren voor Club Brugge, dat hem weg wist te kapen voor de neus van tal van andere geïnteresseerde clubs.
In een eerder stadium leek SC Heerenveen met de 25-jarige Rode Duivel aan de haal te gaan. De Friezen waren al akkoord met Germinal, maar de speler zelf besloot uiteindelijk toch van de overstap af te zien.
Het afgelopen seizoen liet Sterchele zich met 21 treffers kronen tot topscorer van de Belgische Jupiler League, waarna de interessestroom op gang kwam. Ook Standard Luik mengde zich in de strijd, maar uiteindelijk bleek Club Brugge het slagvaardigst.
Club, dat het afgelopen seizoen op een zeer teleurstellende zesde positie eindigde, betaalt zo’n drie miljoen euro voor de spits.
Niks dus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef Blight het volgende:
Wat heb ik 'gemist'?
Dat Sneijder de taxi van Huntelaar ging aanduwen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef Blight het volgende:
Wat heb ik 'gemist'?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat Sneijder de taxi van Huntelaar ging aanduwen.
wat een saaie bendequote:Op donderdag 19 juli 2007 19:08 schreef Ajaxfan het volgende:
Dat Ten Cate geen nieuws had.
Dat Henk zou melden dat z'n matties van Barcelona over zouden komen. (Ronaldinho,Deco en Eto'o.)quote:
het tegenovergesteldequote:
Xabi Prieto, rechtsbuiten van Real Sociedad. Hele week al geruchten dat hij aangetrokken zou worden. Laatste nieuws is dat er morgen weer verder wordt onderhandeld.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:15 schreef Black-Death het volgende:
Terug van vakantie..
Wie is die Xabier Priesto of zoiets?
rechtshalf die hopelijk rechtsbuiten kan spelen ;Pquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Xabi Prieto, rechtsbuiten van Real Sociedad. Hele week al geruchten dat hij aangetrokken zou worden. Laatste nieuws is dat er morgen weer verder wordt onderhandeld.
Ik zou het ze niet nadoen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:45 schreef TheJanitor het volgende:
[afbeelding]
Respect.. Een Ajax doolhof![]()
Ajax.nl
Vooruitquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
rechtshalf die hopelijk rechtsbuiten kan spelen ;P
Die gozer is toch ook al begin 40?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef venomsnake het volgende:
Urzaiz komt jullie kant op volgens Marca
Enig idee wat er ongeveer verteld wordt verder? Volgens wiki speelt hij zelfs al bij Ajax,quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef venomsnake het volgende:
Wie is dat nou weer?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef venomsnake het volgende:
Ken jij hem? Is ie goed?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |