abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:40:48 #1
52871 Blight
Supersized.
pi_51621924
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_51621992
Trabelsi mag toch transfervrij weg bij Manchester City?
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:45:34 #3
52871 Blight
Supersized.
pi_51622054
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Dat is al jaren het probleem. Er komt altijd een periode waarin er net ff teveel key-spelers uitvallen, op dat moment verspeelt Ajax zo'n 3-4 weken onnodig punten en wordt PSV kampioen.

Lijkt me verdomme eens tijd om te leren van de fouten uit het verleden......

Je hoeft niet elke positie 3 keer te hebben, maar op de risico plekken (zwakke of kaartpakkende spelers) moet je zeker 1 goeie vervanger hebben. En geen gelul over "ja maar dan kan speler X niet altijd spelen" das dan jammer... Niemand is groter dan de club.
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:19 schreef Blight het volgende:
Ik ben het wel met je eens, maar niet met de manier waarop je stelt dat het tijd wordt voor Ajax om van haar fouten te leren. Mijns inziens heeft Ajax deze fout namelijk al erkent. Spelers als Delorge en Colin zijn namelijk prima voetballers die genoegen nemen met een rol in een rotatiesysteem, dan wel een rol als reserve speler. Ajax heeft zich dit jaar nog voor dat de verkoop van spelers plaats heeft gevonden versterkt in de breedte. Nu is het zaak dat Ajax de verkochte spelers met de juiste namen weet te vervangen. Lukt dat dan heb je een sterke én brede selectie voor het seizoen 2007/2008.
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Werder Bremen uit was wat mij betreft de hardste les van de afgelopen jaren. Een half elftal afwezig en er waren geen vervangers voorhanden. Delorge en Colin zijn misschien geen indrukwekkende namen maar ze garanderen wel een zeker basisniveau.
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:27 schreef Blight het volgende:
My point exactly. Zeer welkome spelers bij Ajax. Bankzitters met kwaliteit, en nog veel belangrijker: ervaring. Die jonge honden in moeten zetten in een wedstrijd zoals die tegen Bremen is killing.
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik geef toe dat ik die 2 niet echt heel goed ken, maar op papier lijken me dat echt geen toppers hoor, hooguit invallers ofzo.

Ik doel dus op spelers die bij blessures van Stam, Davids, Huntelaar, Sneijder (niet allemaal tegelijk) die plek iig tot tevredenheid kunnen invullen zonder eigenlijk meteen puntverlies. Dit was afgelopen seizoen echt wel het geval.
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:30 schreef Blight het volgende:
Ik beweer ook niet dat Delorge en Colin toppers zijn, maar het zijn wel spelers met voldoende kwaliteiten om een aantal wedstrijden een positie van een sleutelspeler in te kunnen vullen. Draai je een heel seizoen met een Delorge of Colin in de basis dan win je geen prijzen, maar als stand-in's voor de sleutelspelers zullen ze het prima doen. Delorge en Colin hebben in ieder geval de nodige ervaring op gedaan bij andere clubs. Ik verwacht dat zij het beter zullen doen dan een jongen uit de eigen jeugd die opeens voor de leeuwen wordt gegooid. Natuurlijk zie ik liever spelers van een wat groter kaliber bij Ajax, maar die nemen nu eenmaal geen genoegen met een plaats op de reservebank.
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Is ook zo. Maar we zullen toch iets moeten doen. Of een totaal andere medische begeleiding of toch wat spelers met een minder groot ego.

Het is niet de enige reden, maar zeker een hoofdreden waarom Ajax de laatste jaren net naast de prijzen grijpt.
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als ik terugkom op mijn bovenstaande post over Werder Bremen-uit dan zie ik daarin een belangrijke reden waarom we naast de prijzen pakken. Het basisniveau is niet hoog genoeg. Daar komt bij dat we relatief gezien veel geblesseerde spelers hebben (al jaren) en de vervangers van die spelers hebben een basisniveau wat te laag is. Mannen als Anita, Donald: hartstikke mooi maar ze staan niet opeens op om je elftal te dragen.
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf erbij dat als Ajax toch met de halve wereld samenwerkingsverbanden aangaat dat ze eens bij Milan in MilanLab moeten gaan kijken. De resultaten daar zijn echt verbluffend.
Samenvatting: spelers voor de breedte zijn okay en Ajax moet iets doen aan de kwaliteiten van de medische zaken. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_51622072
Trabelsi vind ik nog steeds onbegrijpelijk. Man. City...
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:46:34 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51622088
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Geld, geld geld. Zaakwaarnemers, moesten ze verbieden...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_51622094
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Een echte broodvoetballer dus.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:52:12 #7
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51622268
Hatem Trabelsi is te duur voor de bank en voor de basis hoeft hij van mij niet te komen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:52:53 #8
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_51622282
Trabelsi had gerekend op een transfer naar Arsenal of een andere topclub maar toen ie daar niet door de medische keuring kwam kon ie moeilijk terug.
Jawel, je keek.
pi_51622336
Trabelsi was te blessuregevoelig in zijn laatste jaar bij Ajax
pi_51622396
Trabelsi hoeft wat mij betreft niet terug te komen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:59:10 #11
184336 Vale17
Divide et impera
pi_51622496
Wellicht over een jaartje Zuiverloon
pi_51622586
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:59 schreef Vale17 het volgende:
Nee, hopen dat Oga lang blijft, de held
pi_51622602
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:52 schreef M0NTANA het volgende:
Hatem Trabelsi is te duur voor de bank en voor de basis hoeft hij van mij niet te komen.
De beste rechtsback die we de afgelopen 10 jaar hebben gehad..... Hij zou het van mij nog even mogen proberen. Als je Colin wel haalt......
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_51622625
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:02 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Nee, hopen dat Oga lang blijft, de held
Meen je dat nu?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:04:59 #15
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_51622672
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:03 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Meen je dat nu?
Oga is zeker geen held, maar wel een degelijke speler.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_51622716
Ogararu wordt dit seizoen pas een echte held. Ik heb zo'n vermoeden.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:06:19 #17
52871 Blight
Supersized.
pi_51622720
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:59 schreef Vale17 het volgende:
Zuiverloon is niet beter dan Colin. Zelfde type speler bovendien. Hoewel Zuiverloon nog wel meer kan groeien dan dat Colin dat zal doen, waarschijnlijk.
pi_51622837
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Ogararu wordt dit seizoen pas een echte held. Ik heb zo'n vermoeden.
Hij schiet idd in de 89st minuut de 2-1 tegen PSV erin.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_51622915
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:04 schreef stefmans het volgende:

[..]

Oga is zeker geen held, maar wel een degelijke speler.
Precies, en aanvallend doet hij weleens leuke dingen.
pi_51623016
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:12 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Precies, en aanvallend doet hij weleens leuke dingen.
Vergeet niet dat het pas zn eerste seizoen was bij Ajax. Nieuwe (buitenlandse) spelers spelen dan vrijwel nooit hun beste seizoen in dienst van Ajax. Kan alleen nog maar beter worden en gezien de grote hoeveelheid wedstrijden die hij heeft gespeeld, waarvan veel ook gewoon voldoende tot goed, kan Ogararu een hele goede speler worden.

En dan nog dat gerucht van Davids.

Oh, en nu ook Van der Wiel kapot. Wanneer houden die blessures eens op?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:17:45 #21
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_51623063
Ogararu heeft enorm moeten wennen aan alles in Nederland dus voor een eerste seizoen heeft ie het gewoon goed gedaan.
Jawel, je keek.
pi_51623187
Chivu was ook niet bepaald direct een held, met z'n tweehonderd rode kaarten
Woo-loo-loo!
pi_51623252
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:17 schreef jna het volgende:
Ogararu heeft enorm moeten wennen aan alles in Nederland dus voor een eerste seizoen heeft ie het gewoon goed gedaan.
Ik schrijf hem zeker ook nog niet af hoor! Maar hij blijft zo iets onzekers over zich hebben..... beetje gevalletje de Ridder. Het zit er wel in maar komt er nooit echt uit.
pi_51623367
Vandaag 18:45: Studio Sport: Verslag persconferentie Ajax

Ben benieuwd.
pi_51623376
Waar moet die persco over gaan?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')