Hebben ze die in Ierland dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:28 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Idd luister eens in zo'n moskee, of de verwensingen die westerse vrouwen naar hun hoofd krijgen.
Come on mop, Turkse winkels waar jij soms iets haalt had je al zulke dingen hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Trouwens, absurd dat dat gewoon nog niet in de handel was.
Westerse vrouwen zijn hoeren die hun babies onrein voedsel geven,quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
...en dat heeft precies wát te maken met potjes babyvoeding?.
Is het weer zo'n 'kijk mij eens schelden op Nederland van afstand' usert?quote:
Alleen besluit het Westerse Olvarit nu een graantje mee te pikken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Come on mop, Turkse winkels waar jij soms iets haalt had je al zulke dingen hoor.
Ja, geimporteerd!quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Come on mop, Turkse winkels waar jij soms iets haalt had je al zulke dingen hoor.
Overigens wil ik dan ook een Hallal FOK! afdeling, gewoon om Desiredbard te stangen.
Als het niks uitmaakt, waar maak je je dan druk over?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Wanneer leren die moslims nou eens dat het geen zak uitmaakt hoe het vlees dat ze eten geslacht is.
Echt helemaal niemand maakt het een zak uit. Als God al bestaat, heeft hij wel belangrijkere zaken aan z'n hoofd dan gezeik over vlees.
Of vergeven of taakstraf, of verbannen of opsluiten. Net als in de Shariaquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:30 schreef Igen het volgende:
dief de hand afgehakt moet worden, net als in de Sharia.
Hmm, is dat dan zonder bloed iemand flamen? Of is het een speciale manier van iemand het bloed onder de nagels vandaan halen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Overigens wil ik dan ook een Hallal FOK! afdeling, gewoon om Desiredbard te stangen.
Eeuh?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:31 schreef Perrin het volgende:
Gelukkig voedt Triggershot ons een beetje op
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is het weer zo'n 'kijk mij eens schelden op Nederland van afstand' usert?
Ik hou dat allemaal niet meer bij joh. Maar het is wel weer typisch, de hardste roepers zijn de grootste landverraders, eh, verlaters.quote:
dat ligt een beetje aan de prijsquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:31 schreef Jarno het volgende:
Ik eet trouwens ook wel eens van die halal meuk uit een halal vriezertje bij mijn lokale Super. Lekker hoor. Je pikt toch gewoon overal wat van mee als je er verder niks mee hebt?
Maakt niet uit in OP staande idee is toch ook geimporteerd.quote:
Je spelling is iig al Islamitischquote:Ik wordt Moslima, louter om DB te treiteren!
lolquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik hou dat allemaal niet meer bij joh. Maar het is wel weer typisch, de hardste roepers zijn de grootste landverraders, eh, verlaters.
Oh jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:31 schreef Perrin het volgende:
Gelukkig voedt Triggershot ons een beetje op
Klik dan eens op linkjes in iemands sigquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik hou dat allemaal niet meer bij joh. Maar het is wel weer typisch, de hardste roepers zijn de grootste landverraders, eh, verlaters.
heb jij nog wel een leven manquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:34 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Die laat fijn het selectie process zien wat wel Fatwas zijn Wat niet, en wanneer je ze mag negeren omdat ie van valse moslims afkomt.
Hoofddoekje goed, pisdrinken niet, Rushdie vermoorden word gesuggereerd door nepmoslims, vrouw dichtnaaien ook, incest goed (Je achternicht/neef huwen blijft incest imo)
Waar er gehapt wordt is er vraag naarquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:32 schreef freud het volgende:
[..]
Hmm, is dat dan zonder bloed iemand flamen? Of is het een speciale manier van iemand het bloed onder de nagels vandaan halen?
Ik leg er altijd wel express een stukje varkenskarbonade op om de boel wat op te jutten.quote:
En dan alle smiley's met hoofddoekje of baard, ipv koe smiley een schaap smiley... Best aardig 'theme'...quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar er gehapt wordt is er vraag naar
Man zeur niet, heel Ierland doet dat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:34 schreef desiredbard het volgende:
[..]
incest goed (Je achternicht/neef huwen blijft incest imo)
Als je moet overgeven zo vaak even een deskundige raadplegen.quote:
Enige reden waarom ik ze laat zien is omdat jij ze niet laat zien en nog een stap verder gaat niet eens in staat bent ze van elkaar te onderscheiden.quote:Die laat fijn het selectie process zien wat wel Fatwas zijn Wat niet, en wanneer je ze mag negeren omdat ie van valse moslims afkomt.
Woorden in iemands mond leggen is nu ook al opgenomen in je CV, als ik iets zeg of suggereer mag je daarmee quoten anders ben je gewoon zielig bezigquote:Hoofddoekje goed, pisdrinken niet, Rushdie vermoorden word gesuggereerd door nepmoslims, vrouw dichtnaaien ook, incest goed (Je achternicht/neef huwen blijft incest imo)
als je er een varkenskarbonade oplegt is het niet meer halalquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik leg er altijd wel express een stukje varkenskarbonade op om de boel wat op te jutten.
Wat je mening erover is, moet je zelf weten.. maar een beetje kennis kan geen kwaad voor je je opwindt over een onderwerp.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:34 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Die laat fijn het selectie process zien wat wel Fatwas zijn Wat niet, en wanneer je ze mag negeren omdat ie van valse moslims afkomt.
Hoofddoekje goed, pisdrinken niet, Rushdie vermoorden word gesuggereerd door nepmoslims, vrouw dichtnaaien ook, incest goed (Je achternicht/neef huwen blijft incest imo)
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:37 schreef freud het volgende:
[..]
En dan alle smiley's met hoofddoekje of baard, ipv koe smiley een schaap smiley... Best aardig 'theme'...
Euh... welkom op fok?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat je mening erover is, moet je zelf weten.. maar een beetje kennis kan geen kwaad voor je je opwindt over een onderwerp.
Het gaat in dit geval om diepvries Turksepizza's.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je er een varkenskarbonade oplegt is het niet meer halal
dan is het gewoon duur vlees
volgens mij
Ja daar heb je een punt.. Maar gelukkig heb je dus ook mensen als Triggershot die de jankende meute probeert dingen aan hun verstand te peuteren.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik leg er altijd wel express een stukje varkenskarbonade op om de boel wat op te jutten.
zou het niet leuk zijn om alleen voor figuren als diserdbard smiley's met hoofddoekjes en baarden te hebben?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:37 schreef freud het volgende:
[..]
En dan alle smiley's met hoofddoekje of baard, ipv koe smiley een schaap smiley... Best aardig 'theme'...
Omdat het weer achterlijke aanpassing naar hen toe is. Laat de moslims eens de 21e eeuw binnen stappen en sprookjes achter zich laten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als het niks uitmaakt, waar maak je je dan druk over?
De eeuwig jankende moslims?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja daar heb je een punt.. Maar gelukkig heb je dus ook mensen als Triggershot die de jankende meute probeert dingen aan hun verstand te peuteren.
Vent, zou je ook zo janken als het om kosjere babyvoeding ging? Werkelijk wat een gehuil weer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat het weer achterlijke aanpassing naar hen toe is. Laat de moslims eens de 21e eeuw binnen stappen en sprookjes achter zich laten.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:37 schreef freud het volgende:
[..]
Sorry, maar heel DS zijn carriere op FOK! is gebaseerd op de Islam, wie is hier dan de eeuwig jankende, wie maakt er een probleem van dit topic, wie van zo een invoering, het is toch een vrijemarkt economie, of geldt dat alleen als het binnen de zelf bepaalde normen gaat?quote:
Dat is net zo goed onzin. Je bij je voedselkeuze laten leiden door fabeltjes, slaat helemaal nergens op.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vent, zou je ook zo janken als het om kosjere babyvoeding ging? Werkelijk wat een gehuil weer.
Vind jij.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is net zo goed onzin. Je bij je voedselkeuze laten leiden door fabeltjes, slaat helemaal nergens op.
het is helemaal geen aanpassing naar hen toe, niemand dwingt je om die shit te kopenquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat het weer achterlijke aanpassing naar hen toe is. Laat de moslims eens de 21e eeuw binnen stappen en sprookjes achter zich laten.
hoe is dit precies jouw probleem?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is net zo goed onzin. Je bij je voedselkeuze laten leiden door fabeltjes, slaat helemaal nergens op.
Ja. Als weldenkend verstandig persoon uit de 21e eeuw. Maar sommige andere groepen lopen wat achter.quote:
Mag je ook geen voeding maken voor vegetariers, suikerzieken en melkzuur-allergieschen, of is dit gewoon een moslim-bash topic?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je voedselkeuze laten leiden door Sonja Bakker ook niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Laat dat dan lekker hún probleem zijn dan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja. Als weldenkend verstandig persoon uit de 21e eeuw. Maar sommige andere groepen lopen wat achter.
Aanpassing? Pff. Als je 't geen goed product vindt, dan koop jij 't toch lekker niet. Wel heel paranoide om je op te winden hierover.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |