abonnement Unibet Coolblue
pi_51615327
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!



Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zjin er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:

WWE Champion: John Cena


Intercontinental Champion: Umaga


Women's Champion: Candice Michelle


World Tag Team Champions: Lance Cade & Trevor Murdoch



Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:

World Heavyweight Champion: Edge


United States Champion: MVP


Cruiserweight Champion: Chavo Guerrero


WWE Tag Team Champions: Deuce & Domino



Extreme Championsip Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

ECW Champions:

ECW World Heavyweight Champion: John Morrison


Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu nog 1 uur, maar ze zijn druk bezig met uitbreiden naar een 2 uur durende show. De enige show van TNA heeft Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

TNA Champions:







Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die \"pure\" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches.

In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een \"bloodfued\" aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Ring Of Honor Champions:

Ring Of Honor World Champion: Takeshi Morishima

Ring Of Honor World Tag Team Champions: The Briscoe Brothers

Wrestling Society X [WSX]


WSX is een worstelprogramma van MTV, en verschilt in veel dingen van alle andere shows. Ten eerste worden de afleveringen allemaal opgenomen en wordt dit als een seizoen uitgezonden. Ook kan je hier elkaar in het hele gebouw pinnen. Het idee erachter is dat het een geheime worstel club is en dat dit plaats vindt in een ondergrondse bunker.

Ook treden er iedere show bands op en geven die commentaar op de wedstrijden. Er zijn al een paar afleveringen van uitgezonden maar MTV weet niet precies of ze het nou willen houden of niet.

WSX Champions:

WSX Champion: Ricky Banderas

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

Vaste klanten:




Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva\'s
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling View
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #17 The New Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #18 Dead Man Walking?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #19 Draft Time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #20
[Centraal] Pro-Wrestling topic #21 Ongeloof

De OP kan je hier vinden.
  donderdag 19 juli 2007 @ 07:30:33 #2
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_51617399
Laten we hopen op een leuke Great American Bash, mag wel een keer
World Wrestling Entertainment
  donderdag 19 juli 2007 @ 08:21:50 #3
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51617722
quote:
Hm, maar even kijken of ik vervoer heb of niet. Hoop dat het beetje makkelijk te vinden is. Ongeveer 2 uur rijden vanaf Den Haag.

Is er nog een redelijke kans Matt Hardy buiten tegen te komen? Hij stopt altijd voor fans dus daar krijg je nog wel wat uit denk ik.
uhm dan moet je er denk ik HEEL vroeg bij zijn en heel veel geduld hebben, in Oberhausen was alles trouwens afgeschermd en gingen ze per touringcar de arena in en uit. Wij hadden toen de mazzel dat er een meet en greet was met de Hardyz waar we wel 2 uur voor in de rij hebben gestaan
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:07:43 #4
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_51618206
tvp
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games donderdag 19 juli 2007 @ 09:35:24 #5
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51618761
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:07 schreef Paxlie het volgende:
tvp
.....Kennedy
pi_51619493
had ff niet meegekregen waarom die nu john morrison heet? iemand?
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:25:56 #7
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51619932
geen bijzondere reden, hij kwam de ring in en vertelde dat hij geen Nitro meer heet maar John Morrison....hij lijkt een beetje op Jim Morrison (van the Doors) en die richting pushen ze hem ook een beetje, rockstar imago enzo
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:30:16 #8
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51620049
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:07 schreef Wouter2006 het volgende:
had ff niet meegekregen waarom die nu john morrison heet? iemand?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:44:02 #9
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51622014
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 07:30 schreef MeneerMuis het volgende:
Laten we hopen op een leuke Great American Bash, mag wel een keer
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_51625329
Tvp!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:31:27 #11
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51628611
ow ja even nog over Raw....Kennedy suckte echt ongelofelijk....die heeft nog een lange weg te gaan in de ring voor hij klaar is om een main event te dragen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51631806
Dat kwam meer door Super Crazy lijkt mij.

Ik ga trouwens niet naar Smackdown helaas, moeder wil niet rijden, en trein is duurder dan het kaartje voor de show
  donderdag 19 juli 2007 @ 17:32:30 #13
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51632424
Crazy was ook niet al te goed nee maar een redelijke main eventer maakt er nog wel wat van
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51632504
Met sommige mensen kan je gewoon niet werken, Booker is een topper en hij had dus echt NIKS met Batista. Wat was dat slecht zeg. Terwijl Booker verder iedereen goed kan laten lijken. Dit was niet Kennedy's beste match nee, maar laten we hopen dat het eenmalig was.
  donderdag 19 juli 2007 @ 17:39:29 #15
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51632599
dat is zeker waar, alleen het viel me gewoon op dat het niet echt lekker loopt terwijl anderen juist niet echt een probleem hebben met Crazy. Laten we iig hopen dat het komt door zn tijd afwezigheid
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51633273
Zit trouwens laatste tijd naar interviews te luisteren van tijdje terug, Booker is echt grappig, en hij vertelde over dat gevecht (wat hij nog gewonnen had ook) met Batista, en de reden was dat Batista geen respect zou hebben.

En Booker beloofde nog een 4 star match toen voor Summerslam

En dan een interview met Regal waarin de interviewer zegt dat Booker vs Batista echt vreselijk was en dat ze niet met elkaar kunnen werken. Regal zegt dat ze dat dan zelf zo snel mogelijk moeten oplossen.

Die match van hun op SS was heel erg treurig herriner ik me nog.. die titel change was echt de slechtste ooit volgens mij.
  donderdag 19 juli 2007 @ 19:05:20 #18
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_51634905
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 18:49 schreef Unstoppable het volgende:
http://www.nydailynews.co(...)benoit_findings.html

Artikel over hoe de WWE omgaat met het steroids gedoe..
quote:
The toxicology report said no traces of GHB – the infamous "date-rape" drug – were found in Benoit, but GHB stays in urine less than 8 hours and in blood between 8 and 12 hours. Many labs are not properly set up to carry out GHB testing. The News has reported that Benoit abused GHB in the past.
Hoe kan je GHB nou misbruiken? Als je daar een overdosis van neemt val je in slaap, meer doet het niet afgezien van een soort dronken kalm gevoel.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_51637449
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef Paxlie het volgende:

[..]


[..]

Hoe kan je GHB nou misbruiken? Als je daar een overdosis van neemt val je in slaap, meer doet het niet afgezien van een soort dronken kalm gevoel.
Zolang je maar iets neemt heh, dan is het voor de media genoeg
pi_51642028
Ik vind wel dat de WWE het wel heel gemakkelijk allemaal probeert weg te praten. Hij zat medicijnen die panic en anxiety aanvallen onderdrukken. Zijn testosteron waarde was (veel) te hoog. Hij kreeg een jaar lang elke 3 à 4 weken een levering roids die genoeg waren voor 10 maanden.

Van die leveringen is volgens mij bewijs gevonden bij die doktor. Dus het lijkt me vrij duidelijk dat hij inderdaad nog steeds steroids gebruikte. Dus daar gaat die hele drug testing policy van de WWE. Zelfs die waardes die ze gebruiken zijn debiel hoog.

Het is natuurlijk nog steeds een familie drama en Benoit was duidelijk een man met problemen. Dus ik zeg niet dat de WWE het had moeten/kunnen voorkomen. Ik vind wel dat, net zoals in dat artikel, de WWE het erg gemakkelijk onder het kleed probeerd te vegen. Zolang de drug test ook niet gedaan worden door een onafhankelijke partij geloof ik ook niet dat een flink percentage wrestlers steroids of andere medicijnen misbruikt.

Het lijkt me ook helemaal niet verkeerd als de staat (net zoals met baseball) een onderzoek instelt en gaat uitzoeken hoe het nu allemaal zit met de steroids, verslaving aan alcohol en pijnstillers, geestelijke gesteldheid, werkdruk etc etc.
pi_51642344
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:22 schreef Unstoppable het volgende:
Ik vind wel dat de WWE het wel heel gemakkelijk allemaal probeert weg te praten. Hij zat medicijnen die panic en anxiety aanvallen onderdrukken. Zijn testosteron waarde was (veel) te hoog. Hij kreeg een jaar lang elke 3 à 4 weken een levering roids die genoeg waren voor 10 maanden.

Van die leveringen is volgens mij bewijs gevonden bij die doktor. Dus het lijkt me vrij duidelijk dat hij inderdaad nog steeds steroids gebruikte. Dus daar gaat die hele drug testing policy van de WWE. Zelfs die waardes die ze gebruiken zijn debiel hoog.

Het is natuurlijk nog steeds een familie drama en Benoit was duidelijk een man met problemen. Dus ik zeg niet dat de WWE het had moeten/kunnen voorkomen. Ik vind wel dat, net zoals in dat artikel, de WWE het erg gemakkelijk onder het kleed probeerd te vegen. Zolang de drug test ook niet gedaan worden door een onafhankelijke partij geloof ik ook niet dat een flink percentage wrestlers steroids of andere medicijnen misbruikt.

Het lijkt me ook helemaal niet verkeerd als de staat (net zoals met baseball) een onderzoek instelt en gaat uitzoeken hoe het nu allemaal zit met de steroids, verslaving aan alcohol en pijnstillers, geestelijke gesteldheid, werkdruk etc etc.
Um volg je het verhaal wel? Alle steroids die bij hem thuis zijn gevonden heeft hij niet eens gebruikt. Zijn testoronen leven was hoog omdat hij in het verleden steroids heeft gebruikt en daarom had hij van zichzelf al een heel laag level. Dus nee, daar gaat niet de hele drug test policy van de WWE want daar teste hij gewoon negatief.

Ook heeft de WWE dokters, physciators, en mensen om backstage om mee te praten bij elke show. Je verdient genoeg om je eigen ziektekosten te betalen. Je kan tijd af nemen als je wilt (wat Benoit ook heeft gedaan, 5 maanden weg) en hij stond op het punt ECW champ te worden.

WWE reageert hoe ze moeten reageren.
pi_51643062
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Um volg je het verhaal wel? Alle steroids die bij hem thuis zijn gevonden heeft hij niet eens gebruikt. Zijn testoronen leven was hoog omdat hij in het verleden steroids heeft gebruikt en daarom had hij van zichzelf al een heel laag level. Dus nee, daar gaat niet de hele drug test policy van de WWE want daar teste hij gewoon negatief.

Ook heeft de WWE dokters, physciators, en mensen om backstage om mee te praten bij elke show. Je verdient genoeg om je eigen ziektekosten te betalen. Je kan tijd af nemen als je wilt (wat Benoit ook heeft gedaan, 5 maanden weg) en hij stond op het punt ECW champ te worden.

WWE reageert hoe ze moeten reageren.
Hij heeft een jaar lang elke 3 weken voorraden gekregen die genoeg waren voor 10 maanden normaal gesproken!

Oja, bij een verhouding van 10:1 is er nog geen probleem bij de WWE tests. Bij atleten in andere sporten worden vaak al aangemerkt als dopinggebruiker bij een 4:1 verhouding.

Uit het rapport:
quote:
Testosterone/Epitestosterone Ratio (T/E) – 59 (Level less than 6 is considered normal)
Dat is zo ongelovelijk debiel hoog dat het helemaal geen zak te te maken heeft met zijn verleden als gebruiken en eventuele gebruik omdat zijn lichaam het zelf niet meer aanmaakte. Dat is steroid misbruik. En toch verklaard de WWE doodleuk:
quote:
WWE understands that the toxicology reports for Chris Benoit indicate that he tested positive for testosterone and negative for anabolic steroids,"
Anabolic steroids zijn:
quote:
Anabolic steroids, also known as anabolic-androgenic steroids or AAS, are a class of steroid hormones related to the male hormone testosterone.
Jij loopt alleen maar te roepen hoe slecht de media is en probeerd zover mogelijk je kop in het zand te steken
pi_51643432
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:47 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Hij heeft een jaar lang elke 3 weken voorraden gekregen die genoeg waren voor 10 maanden normaal gesproken!

Oja, bij een verhouding van 10:1 is er nog geen probleem bij de WWE tests. Bij atleten in andere sporten worden vaak al aangemerkt als dopinggebruiker bij een 4:1 verhouding.

Uit het rapport:
[..]

Dat is zo ongelovelijk debiel hoog dat het helemaal geen zak te te maken heeft met zijn verleden als gebruiken en eventuele gebruik omdat zijn lichaam het zelf niet meer aanmaakte. Dat is steroid misbruik. En toch verklaard de WWE doodleuk:
[..]

Anabolic steroids zijn:
[..]

Jij loopt alleen maar te roepen hoe slecht de media is en probeerd zover mogelijk je kop in het zand te steken
Testerones zijn geen anabolic steroids hoor. Dat heeft de de dokter gezegd die de autopsy heeft gedaan, ook heeft hij gezegd dat het helemaal geen link is naar wat er gebeurd is. Waar zijn die steroids dan die hij elke maand kreeg? Niet in zijn lichaam iig, anders hadden ze die wel gevonden.
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:56:43 #25
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_51643499
ze verdenken benoit er toch juist van om dealer te zijn voor veel mensen als ik het overal zo lees?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:57:20 #26
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51643531
Je hebt vast ook wel gehoord dan dat de hoeveelheid testosteron in zn bloed niet genoeg was om veranderingen in zn gedrag of persoonlijkheid toe te brengen.....
Hij had hoeveelheden in zn bloed die je normaal ziet bij mensen die "hormone replacement therapy" aan het doen zijn....Het was dus echt niet de aanleiding...misschien wel een deel
quote:
Testerones zijn geen anabolic steroids hoor.
Hier moet ik je toch ongelijk in geven, van een nieuwsbericht

Testosterone is the most popular steroid for building muscle mass. He said the amount of testosterone Benoit had would have been the second highest of everyone who failed a drug test in California.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51643646
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:56 schreef Paxlie het volgende:
ze verdenken benoit er toch juist van om dealer te zijn voor veel mensen als ik het overal zo lees?
Dat kan ja, maar iedereen in de WWE zou er niks aan hebben door het wellness program. Dus aan wie hij ze gaf is onduidelijk. Iedereen in de WWE zegt natuurlijk dat ze niks gezien hebben, wat natuurlijk best kan kloppen.
pi_51643689
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:57 schreef kidkash19 het volgende:
Je hebt vast ook wel gehoord dan dat de hoeveelheid testosteron in zn bloed niet genoeg was om veranderingen in zn gedrag of persoonlijkheid toe te brengen.....
Hij had hoeveelheden in zn bloed die je normaal ziet bij mensen die "hormone replacement therapy" aan het doen zijn....Het was dus echt niet de aanleiding...misschien wel een deel
[..]

Hier moet ik je toch ongelijk in geven, van een nieuwsbericht

Testosterone is the most popular steroid for building muscle mass. He said the amount of testosterone Benoit had would have been the second highest of everyone who failed a drug test in California.
Het gaat om het woordje anabolic, als die doktor zelf zegt dat het geen anabolic steroids is, dan zal het toch wel kloppen?
  donderdag 19 juli 2007 @ 23:01:14 #29
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_51643703
gezien de hoeveelheid mma-mensen nu gepakt worden lijkt hij mij daar hofleverancier
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_51643766
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 23:01 schreef Paxlie het volgende:
gezien de hoeveelheid mma-mensen nu gepakt worden lijkt hij mij daar hofleverancier
Idd, de lightweight champ ofzo en zijn tegenstander allebei gepakt dacht ik. Lekkere reclame voor de sport weer. Maar de media zoekt daar weer niks
pi_51643887
Lees op wiki dat het wel een Anabolic effect heeft, vraag me af waarom die doktor dan zei van niet

Al maakt het weinig uit, het heeft niks met de moorden te maken, en niks met de WWE, eigenlijk met niks. Dus het boeit weinig.
  donderdag 19 juli 2007 @ 23:04:54 #32
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51643908
Testosteron is HET hoofdbestanddeel van alles anabolen, zo moeilijk is het niet te begrijpen
quote:
Anabolic steroids like testosterone help build muscles and discourage fat buildup. Anabolic steroids may be useful as part of an effective diet and exercise regimen to build and maintain weight. The doses used for maintenance of weight are not high enough to cause many of the side effects associated with their use among athletes.
http://www.atdn.org/simple/steroids.html
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51644147
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Testerones zijn geen anabolic steroids hoor. Dat heeft de de dokter gezegd die de autopsy heeft gedaan, ook heeft hij gezegd dat het helemaal geen link is naar wat er gebeurd is. Waar zijn die steroids dan die hij elke maand kreeg? Niet in zijn lichaam iig, anders hadden ze die wel gevonden.
quote:
Steroid expert Dr. Gary Wadler, a World Anti-Doping Agency member, was quick to blast the WWE for making "a contradiction in terms."

"An anabolic steroid is nothing more than a derivative of testosterone," Wadler told the News (..)
Anabolic steroids worden medisch gebruik voor mensen die bijvoorbeeld een lage testosteron level hebben. De problemen die hierdoor ontstaan kunnen behandeld worden door anabolen.

Voorzover ik weet valt de steroid testosteron onder de verzamelnaam anabolic steroids.
Anabolic steroids worden ook wel anabolic-androgenic steroids genoemd. Testosteron is weer een steroid hormone uit de androgen groep.

Hij kan dus niet positief testen voor testosteron en negatief voor anabolen. Testosteron is een anabolic ssteroid.
pi_51644451
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 23:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Lees op wiki dat het wel een Anabolic effect heeft, vraag me af waarom die doktor dan zei van niet

Al maakt het weinig uit, het heeft niks met de moorden te maken, en niks met de WWE, eigenlijk met niks. Dus het boeit weinig.
Heeft wel wat met de WWE te maken.
Dat was juist mijn punt, dat de WWE gewoon belachelijke statements de deur uit doet in de hoop dat alles erg snel overwaait.

source = http://www.411mania.com/w(...)oxicology-Report.htm
quote:
WWE Releases Statement on Benoit Toxicology Report
WWE released the following statement to TMZ.com in regards to today's toxicology report on Chris Benoit:

WWE understands that the toxicology reports for Chris Benoit indicate that he tested positive for testosterone and negative for anabolic steroids. On Mr. Benoit's last drug test in April 2007 administered by Aegis Labs, he tested negative for anabolic steroids and for testosterone. Given the toxicology report of GBI released today, it would appear that Mr. Benoit took testosterone sometime after his April 2007 test and the time he died. WWE understands that his dealings with Dr. Astin are currently being investigated, and WWE has no knowledge of whether Dr. Astin prescribed testosterone for Mr. Benoit at some point after the April 2007 tests.

For over 20 years, the WWE has been demonstrating our concern for the well being of our contracted athletes, instituting drug testing in 1987 leading up to our current Wellness Program which began on February 27, 2006, administered by Dr. David L. Black of Aegis Sciences Corporation - one of the world's foremost drug testing authorities.

We believe our Wellness Program is at the very least comparable to those of professional sports and is a program that will benefit WWE Superstars for generations to come.
Hij kan niet positief voor testosteron testen en negatief voor anabolen.
pi_51644735
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:57 schreef kidkash19 het volgende:
Je hebt vast ook wel gehoord dan dat de hoeveelheid testosteron in zn bloed niet genoeg was om veranderingen in zn gedrag of persoonlijkheid toe te brengen.....
Hij had hoeveelheden in zn bloed die je normaal ziet bij mensen die "hormone replacement therapy" aan het doen zijn....Het was dus echt niet de aanleiding...misschien wel een deel
[..]

Hier moet ik je toch ongelijk in geven, van een nieuwsbericht

Testosterone is the most popular steroid for building muscle mass. He said the amount of testosterone Benoit had would have been the second highest of everyone who failed a drug test in California.
Ok, laten we er even van uitgaan dat dit normale waarden zijn voor iemand die "hormone replacement therapy" volgt. Benoit als jarenlange steroid gebruiker heeft extra testosteron nodig omdat zijn lichaam het niet zelf aanmaakt.

De waardes die ze vonden waren 10x hoger dan dat het geval is bij normale personen.

Hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat hij in April een test van de WWE doorstond en er niks aan de hand was? Als dit alleen maar gebruik was vanuit medische noodzaak had hij de testen nooit kunnen doorstaan.
pi_51645059
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Ok, laten we er even van uitgaan dat dit normale waarden zijn voor iemand die "hormone replacement therapy" volgt. Benoit als jarenlange steroid gebruiker heeft extra testosteron nodig omdat zijn lichaam het niet zelf aanmaakt.

De waardes die ze vonden waren 10x hoger dan dat het geval is bij normale personen.

Hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat hij in April een test van de WWE doorstond en er niks aan de hand was? Als dit alleen maar gebruik was vanuit medische noodzaak had hij de testen nooit kunnen doorstaan.
Dan doorstaat hij die test juist, als je te hoog hebt, wordt je op het matje geroepen en gaan ze je dokter bellen om te zien of hij het echt nodig heeft voor medische redenen. Wat dus waarschijnlijk is gebeurd. Of hij gebruikte toen niks.
pi_51645296
Jesus zeg, de familie van Nancy Benoit zijn boos omdat JR bij de begravenis was. En omdat hij met hoed ernaar toe kwam (hij deed hem af in de kerk). En omdat hij wat tegen de pers heeft gezegd, denken ze dat hij een peilchecker was van de WWE ofzo. Hij was idd gestuurd door de WWE, gevraagd althans. En JR kende Nancy en Daniel allebei zelf ook, en zag ze waarschijnlijk vaker dan hun eigen familie.

Familie is gewoon boos en gaat nu zelfs hierover klagen
  donderdag 19 juli 2007 @ 23:39:16 #38
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_51645367
ja dat las ik ook. JR getuigd gewoon respect namens het bedrijf ondanks de slag die Benoit heeft gebracht en dan zien ze dat nog verkeerd ook
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_51645405
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 23:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dan doorstaat hij die test juist, als je te hoog hebt, wordt je op het matje geroepen en gaan ze je dokter bellen om te zien of hij het echt nodig heeft voor medische redenen. Wat dus waarschijnlijk is gebeurd. Of hij gebruikte toen niks.
Als dit de normale waarde was die veroorzaakt werd door zijn medische achtergrond denk je niet dat ze daar iets over naar buiten hadden gebracht? Dat had dan toch veel logischer geweest?
pi_51645629
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 23:40 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Als dit de normale waarde was die veroorzaakt werd door zijn medische achtergrond denk je niet dat ze daar iets over naar buiten hadden gebracht? Dat had dan toch veel logischer geweest?
Dat kunnen ze niet naar buiten brengen omdat die dokter nogal vreemde praktijken had (als je het over de autopsie hebt) dus ze weten niks zeker, het enige wat ze zeker weten is wat hij op het moment van de moorden in zijn lichaam had. Meer niet. Die dokter heeft al een paar keer eerder geloof ik zijn licentie moeten inleveren wegens valse recepten en dergelijke dacht ik.

Als je de WWE bedoelt na de test, wat moeten ze zeggen dan? Benoit heeft een legaal hoge testorone level? Dat soort dingen houden ze natuurlijk liever voor zichzelf
pi_51645911
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 23:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dat kunnen ze niet naar buiten brengen omdat die dokter nogal vreemde praktijken had (als je het over de autopsie hebt) dus ze weten niks zeker, het enige wat ze zeker weten is wat hij op het moment van de moorden in zijn lichaam had. Meer niet. Die dokter heeft al een paar keer eerder geloof ik zijn licentie moeten inleveren wegens valse recepten en dergelijke dacht ik.

Als je de WWE bedoelt na de test, wat moeten ze zeggen dan? Benoit heeft een legaal hoge testorone level? Dat soort dingen houden ze natuurlijk liever voor zichzelf
Wat jij zegt is dus dat Benoit al langer zo'n absurd hoge waarde heeft kunnen hebben en dat ze dat gewoon toestonden doordat die doktor met zijn vreemde praktijken zei dat alles goed was? Dan zou die drug testing policy niet echt deugen. Steroids komen altijd van een bron die niet zo moeilijk doet over regels. Lijkt mij dat onderzoeken of er echt een medische noodzaak is voor zulke waarden een deel moet zijn van de tests.

En ik zou het wel heel erg vreemd vinden als de resultaten van zulke tests niet ergens werden bewaard.
pi_51645994
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 23:55 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Wat jij zegt is dus dat Benoit al langer zo'n absurd hoge waarde heeft kunnen hebben en dat ze dat gewoon toestonden doordat die doktor met zijn vreemde praktijken zei dat alles goed was? Dan zou die drug testing policy niet echt deugen. Steroids komen altijd van een bron die niet zo moeilijk doet over regels.

En ik zou het wel heel erg vreemd vinden als de resultaten van zulke tests niet ergens werden bewaard.
Dat zeg ik niet, ik zeg dat het een mogelijkheid was. WWE heeft gezegd dat hij bij zijn laatste test negatief teste voor Anabolic steroids en testorone. Dus dan zal hij wel niks gedaan hebben, dat heb ik in interviews ook gehoord dat hij toen niks had. En de WWE weet natuurlijk niet dat die dokter niet deugd, ze gaan geen background checks doen bij elke dokter lijkt mij.

En die resultaten worden heus wel bewaard hoor, maar de politie heeft er niet om gevraagd. Omdat het toch geen aanleiding is voor de moorden.
pi_51646332
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 23:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, ik zeg dat het een mogelijkheid was. WWE heeft gezegd dat hij bij zijn laatste test negatief teste voor Anabolic steroids en testorone. Dus dan zal hij wel niks gedaan hebben, dat heb ik in interviews ook gehoord dat hij toen niks had. En de WWE weet natuurlijk niet dat die dokter niet deugd, ze gaan geen background checks doen bij elke dokter lijkt mij.

En die resultaten worden heus wel bewaard hoor, maar de politie heeft er niet om gevraagd. Omdat het toch geen aanleiding is voor de moorden.
De reden waarom ik al deze zooi post en deze discussie voer is omdat jij zo klaagde over de media en het steroidpunt. In mijn ogen is het helemaal zo vreemd niet, dat komt gewoon door de onduidelijkheid en door het feit dat WWE er zo op gebrand is om alles wat met eventueel steroids gebruik te maken heeft zo snel mogelijk van tafel te vegen.

Er zijn gewoon punten als
- hij was een vroeger in ieder geval steroid gebruiker
- er werd gezegd dat hij vanuit medisch standpunt steroids kreeg omdat zijn lichaam het zelf niet meer voldoende aanmaakte
- hij enorme hoeveelheden een jaar lang voorgeschreven kreeg
- WWE die vreemde statements maakt
- onderzoeken die voor- en tegenspreken dat langdurig steroid misbruik vervelende bijwerkingen (woede aanvallen, paranoia etc) als gevolg kan hebben
- hij gebruikte Xanax (wiki, gebruikt tegen panic attacks, anxiety attacks)
- totaal gebrek aan duidelijkheid met betrekking tot de drug testing policy van de WWE
- de geschiedenis van worstelaars die dood gingen of gekke dingen deden als gevolg van steroidmisbruik, pijnstillers, alcohol etc.

Als je zo die punten wat bekijkt dan vind ik het niet vreemd als de media daar over doorgaat. Dat is wat de media nou eenmaal doet...

Oja, ik volgens mij poste jij op pagina 6 van de vorige topic ook dat het maar om een heel klein beetje testosteron enzo zou gaan maar dat is dus niet zo. Het is 10x de normale waarde.

[ Bericht 4% gewijzigd door Unstoppable op 20-07-2007 00:18:52 ]
pi_51646563
De media zat steroids te linken aan de moorden, wat dus niet waar is. Dat stoorde mij enorm. En vooral hoe de media dan de WWE de schuld gaat geven, terwijl ze al heel veel doen tegen dit soort dingen. Wat moeten ze nog meer doen? 24/7 begeleiding bij iedere worstelaar? Pas had een agent ook zijn gezin vermoord en zichzelf. Had hij steroids? Nee. (en ja ik snap dat ze er hier extra moeilijk over doen omdat er in Benoits huis steroids zijn gevonden) Bij UFC wordt de laatste tijd bijna dagelijks vechters betrapt op steroids. Hoor je de media daar over? Nee. En niemand van hun heeft iemand vermoord of wel?

De media haat worstelen en wilt het gewoon flink trappen. Dat is gewoon zo. Dat doen ze al jaren. Er gebeurden dagelijks dit soort dingen, zelfs in Nederland, al die "familie drama's" waar hele familie's worden vermoord. Dat wordt dan een paar dagen op het nieuws vermeld en gaan ze verder. Een worstelaar doet het (en ze vinden steroids in zijn huis) en gelijk een heel media circus.

Je merkte ook dat de media erg ongelukkig was dat de steroids niets te maken hadden met de moorden.
pi_51646870
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 00:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
De media zat steroids te linken aan de moorden, wat dus niet waar is. Dat stoorde mij enorm. En vooral hoe de media dan de WWE de schuld gaat geven, terwijl ze al heel veel doen tegen dit soort dingen. Wat moeten ze nog meer doen? 24/7 begeleiding bij iedere worstelaar? Pas had een agent ook zijn gezin vermoord en zichzelf. Had hij steroids? Nee. (en ja ik snap dat ze er hier extra moeilijk over doen omdat er in Benoits huis steroids zijn gevonden) Bij UFC wordt de laatste tijd bijna dagelijks vechters betrapt op steroids. Hoor je de media daar over? Nee. En niemand van hun heeft iemand vermoord of wel?

De media haat worstelen en wilt het gewoon flink trappen. Dat is gewoon zo. Dat doen ze al jaren. Er gebeurden dagelijks dit soort dingen, zelfs in Nederland, al die "familie drama's" waar hele familie's worden vermoord. Dat wordt dan een paar dagen op het nieuws vermeld en gaan ze verder. Een worstelaar doet het (en ze vinden steroids in zijn huis) en gelijk een heel media circus.

Je merkte ook dat de media erg ongelukkig was dat de steroids niets te maken hadden met de moorden.
UFC is lang zo groot niet dan de WWE, UFC moet nog echt mainstream worden.
Belangrijkste reden is waarschijnlijk dat er niet vaak een jaar voorbij gaat zonder een dood of rel rond een (ex) pro-wrestler. Ik blijf erbij dat ik het niet zo vreemd vind. Kijk naar de lange lijst worstelaar die vroegtijdig overleden zijn, kijk naar de ex-prowrestlers die elke dag met veel pijn leven, kijken naar de steroid geschiedenis van het pro worstelen, kijk naar de vele verhalen van (ex) pro-wrestlers over pijnstillers/alcohol verslavingen. Dan is het niet zo vreemd dat de media er meteen bovenop springt en er meer achter zoekt.
pi_51647531
quote:
UFC is lang zo groot niet dan de WWE, UFC moet nog echt mainstream worden.
Dus omdat het mainstream is, worden ze genaaid. TNA heeft niet een wellnes program bijvoorbeeld.

Maar goed, valt verder weinig over te zeggen, ik vindt dat de media hier teveel aan doet en in het begin met valse conclusies kwamen. Jij vindt dat niet.

Heb hier al heel vaak, met heel veel mensen lange discussies over gehouden, ga nu liever verder met de orde van de dag, en dat is nu Smackdown, Impact en GAB
pi_51647749
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 00:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dus omdat het mainstream is, worden ze genaaid. TNA heeft niet een wellnes program bijvoorbeeld.

Maar goed, valt verder weinig over te zeggen, ik vindt dat de media hier teveel aan doet en in het begin met valse conclusies kwamen. Jij vindt dat niet.

Heb hier al heel vaak, met heel veel mensen lange discussies over gehouden, ga nu liever verder met de orde van de dag, en dat is nu Smackdown, Impact en GAB
Wat ik bedoel is dat WWE natuurlijk veel groter en bekender is dan UFC of TNA. Natuurlijk word het dan ook meer gecovered en gevolgd door het nieuws.
pi_51649515
Nou morgen(vandaag) weer lekker Impact en Smackdown. Met de spoilers van Smackdown in gedachte ben ik toch benieuwd hoe dit op TV overkomt.

Over Rey:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_51668083
Impact:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 17:42:25 #50
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51668337
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Impact:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man man man wat een vette Impact!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51669598
Trouwens nu ook Carlito vs Sandman in een cane match op GAB (staat op de site, dus geen spoiler)

Die Sandman gaat wel lekker zo, van ECW undercard naar een singles match op een PPV
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:35:08 #52
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51669637
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Trouwens nu ook Carlito vs Sandman in een cane match op GAB (staat op de site, dus geen spoiler)

Die Sandman gaat wel lekker zo, van ECW undercard naar een singles match op een PPV
zal wel een roll up worden door Carlito
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51672026
Het is een singapore cane match, dus ik zie Sandman nog wel winnen
  vrijdag 20 juli 2007 @ 21:32:22 #54
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51675204
ze denken blijkbaar dat het publiek warmloopt voor de Sandman alleen bij ECW op z'n tijd ja...
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 20 juli 2007 @ 21:45:52 #55
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51675659
Nou als die beste man zn entree maakt gaat het publiek toch echt wel uit zn dak hoor, dat houdt snel op in de ring maar goed.....ze juichen voor waar hij goed in is...hardcore matches

enne....bij ECW op zn tijd?? in het oude ECW was hij 1 vd, zo niet DE, populairste die ze hadden
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51676533
Idd flink aantal keren champ geweest

# ECW World Championship (4 time)
# ECW World Tag Team Championship (1 time) - with 2 Cold Scorpio
  zaterdag 21 juli 2007 @ 01:50:51 #57
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_51684006
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
World Wrestling Entertainment
pi_51685188
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef MeneerMuis het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 12:35:11 #59
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51689680
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 21 juli 2007 @ 13:23:47 #60
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_51690790
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 12:35 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 21 juli 2007 @ 13:30:53 #61
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51690947
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:22:56 #62
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_51692197
quote:
Het is allemaal leuk en aardig dat JIJ het niks vindt maar het is gewoon de beste beslissing geweest verhaaltechnisch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 21 juli 2007 @ 16:28:52 #63
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51694999
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51695105
Khali als champ is gewoon een schande, het enige wat die ook deed in de match waren chops, elbows en iemand choken met z'n voet. Liever Kane en dan met Batista als chase. En dan Khali vs Henry als doorspoelmatch.

Mooie oplossing zou een Undertaker-tease zijn, Khali en Batista afgeleid, Kane flikkert ze er allebei uit. (al had ik tijdens de match gehoopt dat Finlay weg zou blijven, totdat Khali over de ropes was gestapt en zo zou winnen, helaas, hij had het wel verdiend, al zou Finlay vs. Khali wel bizar zijn geweest)

Ik hoop nu echt dat Kane het wordt, die gozer heeft al zo veel bizar slechte storylines gehad en zo kort champ geweest.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 16:32:41 #65
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51695120
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:30 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat verhaallijnen in de soep lopen vind ik echte grote onzin. WWE zit nergens aan vast en kan elk verhaal een wending geven die ze maar willen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zaterdag 21 juli 2007 @ 16:58:57 #66
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51695908
wat doe je dan met de US title? geef je die zomaar aan Henry? nee dat is slim....en waarom zou Henry dan achter de US title aangaan terwijl hij tegelijk achter de World title aan kan gaan......er zitten zoveel haken en ogen aan je voorstel dat is niet normaal. MVP is nog LANG niet klaar als main eventer, Hardy gaat het nooit worden.

Geef je MVP de titel dan moet hij de US title loslaten en heb je een match minder voor zondag en heeft Hardy niks te doen. Dan moet je een toernooi houden om een nieuwe US title houder aan te wijzen want de battle royal is gedaan door het tijd tekort wat er is voor zondag.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 21 juli 2007 @ 17:01:39 #67
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_51695966
quote:
Dat verhaallijnen in de soep lopen vind ik echte grote onzin. WWE zit nergens aan vast en kan elk verhaal een wending geven die ze maar willen.

Khali als champ is belachelijk. ik zie niet waarom Khali meer geloofwaardig is dan Matt Hardy of MVP.. sterker nog ze staan 5 niveau's boven Khali (zij kunnen wel worstelen, met de mic omgaan en krijgen de juiste reacties van het publiek). MVP-Matt Hardy had zo gepromoveerd kunnen worden tot WHC match en dan was de US title vrij gekomen voor Mark Henry.
Dat zegt genoeg.
Maar kidkash19 laten we het erop houden dat we beide een meningsverschil hebben, alleen dat jou mening door weinig andere hier / andere fora wordt gesteund.

Ik hoop voor jou dat je een leuke tijd hebt naar het kijken van Main Events die nog slechter zijn dan de meeste openingsmatches van een Houseshow.
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 21 juli 2007 @ 17:07:10 #68
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51696150
Nogmaals....ik zeg niet dat het een GOEDE beslissing is geweest maar wel de meest logische, ik zeg ook niet dat ik er blij mee ben..LEREN....LEZEN!!

slechter dan de opening van een house show? jij bent zeker nog nooit naar een house show geweest? dat zijn meestal nog de leukste matches want die moeten het publiek in de stemming krijgen. Ik volg het worstelen in zn algemeen al 15 jaar...ben naar PPVs geweest in Amerika...heb house shows bezocht in Europa, heb al aardig wat verhaallijnen enzo voorbij zien komen in die tijd (van barslecht tot supergoed) en het enige wat ik zeg is dat ik begrijp waarom de titel naar Khali is gegaan....kijk naar het onderliggende verhaal...Batista die WEER de titel op een haar na mist en hem waarschijnlijk binnen wat weken/maanden de titel vast wel pakt
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51697642
Weer een mooi weekje opkomst, en dan begint eindelijk de bouw voor Summerslam, las dat ze een enorme reclame campange hebben opgezet ervoor. Ben benieuwd, heb wel zin in Summerslam

Maandag: The Great American Bash
Dinsdag: Raw
Woensdag: ECW
Donderdag: Niks
Vrijdag: Impact! en Smackdown!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games zaterdag 21 juli 2007 @ 18:10:28 #70
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51697934
Oja, het is PPV tijd, even mijn lijstje weer maken as usual
.....Kennedy
  Redactie Games zaterdag 21 juli 2007 @ 18:21:23 #71
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51698218
The Great American Bash


Carlito vs Sandman in een Singapore Cage match
Kan Carlito Sandman verslaan met zijn eigen spel???


MVP vs Matt Hardy voor de US championship
''You know i'm better than you, i'm also better as everyone else'' aldus onze grote vrind MVP, kijken of hij ook beter is als Matt Hardy


Randy Orton vs Dusty Rhodes in een Texas Bullrope match
De match die is uitgevonden door Dusty komt nu weer bijeen door disrespect van Orton's kant, zal Cody hierin nog verschijnen om zijn pa te helpen of kan The American Dream het zelf wel??


Chavo vs Jimmy vs Jamie Noble vs Funaki vs Shannon Moore voor de Cruiserweight Championship
Kan Jimmy Wang Yang eindelijk de titel van Chavo afpakken of pakt een van de andere heren hem?


Candice Michelle vs Melina voor de Women's Championship
MATCH OF THE YEAR CONFIRMED


Umaga vs Jeff Hardy voor de IC championship

Het is bijna niemand gelukt om Umaga te pinnen, kan de altijd populaire High Flyer Jeff Hardy het tij keren?


John Morrison vs CM Punk voor de ECW WHC
Johnny Nitro John gaat voor de 2e keer tegen CM Punk voor de titel vechten, nu heeft die hem alleen al, kan hij het verdedigen?


The Great Khali vs Batista vs Kane voor de WHC

Een Triple Threat voor de WHC, kan TGK worden verslagen zodat hij binnen 48 uur zijn titel verliest of zal dat niet gebeuren?


John Cena vs Bobby Lashley voor de WWE championship

Kan god worden berooft van zijn titel door de Powerhouse Lashley, of blijft Cena hem ook de baas ?

[ Bericht 8% gewijzigd door Wessiej op 21-07-2007 20:25:48 ]
.....Kennedy
  zaterdag 21 juli 2007 @ 18:48:08 #72
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51698895
Khali als champ dus.. sjonge jonge.. een trieste dag voor de wrestling business!

Natuurlijk geef ik Meneer Muis en andere gelijk als ze zeggen dat dit een schande is!!
Helaas is er te weinig keuze maar had dan Kane de WHC gemaakt.. ik hoop dat die gasten daar
slim genoeg zijn om in te zien dat Khali die title zondag weer moet verliezen maar ik ben er bang voor!

Er moet een top RAW star terug naar SD! hoor.. domme acties met die draft..
niet omdat Edge nu geblesseerd is maar ookal van te voren.. je heb een overvloed aan
main eventers nu op RAW.. had er dan 1 of zelfs 2 op SD! gelaten of naar SD! gedraft,
dit hebben ze zichzelf aangedaan.. ezels!!

Opzich vond ik het wel een prima Battle Royal heb echt genoten!

[ Bericht 83% gewijzigd door Tazmaniac op 21-07-2007 19:11:18 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zaterdag 21 juli 2007 @ 19:02:07 #73
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51699226
Ìk plaats gewoon de line up voor morgen, meer niet.
Tevens is het boven mij al een stuk of 10x vermeldt zonder spoilers, daar niet van.
.....Kennedy
  zaterdag 21 juli 2007 @ 19:13:19 #74
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51699540
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 17:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Weer een mooi weekje opkomst, en dan begint eindelijk de bouw voor Summerslam, las dat ze een enorme reclame campange hebben opgezet ervoor. Ben benieuwd, heb wel zin in Summerslam

Maandag: The Great American Bash
Dinsdag: Raw
Woensdag: ECW
Donderdag: Niks
Vrijdag: Impact! en Smackdown!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag hebben we binnenkort TUF 6
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 21 juli 2007 @ 19:23:35 #75
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51699816
Carlito vs Sandman
Vrij oninteressant

MVP vs Matt Hardy
Ik heb echt genoeg van Hardy voorlopig.. main eventer zal het idd nooit worden en MVP heeft ongelofelijk veel talent en ability, dus ik mag hopen dat hij de title voorlopig nog houdt.

Randy Orton vs Dusty Rhodes
Rhodes is wel op bekend terrein in tegestelling tot Orton maja ik zie Orton eigenlijk niet van de dream verliezen. Hierna zal wel een feud tussen Orton en dinges komen

Candice Michelle vs Melina
Hopen op een wardrobe malfunction, meer niet

Umaga vs Jeff Hardy
Umaga is geloofwaardiger als winnaar

John Morrison vs CM Punk
Zal hem niet nu al kwijt raken

The Great Khali vs Batista vs Kane
Tja.. ik heb er geen woorden voor *plank voor hun kop*

John Cena vs Bobby Lashley
Lashley is een waardig opvolger maar ik denk niet dat hij hem de 1e de beste kans al grijpt.. nog ff wachten dus voordat Lashley de nieuwe champion wordt

Jimmy wang yang wint hem eindelijk ja

[ Bericht 6% gewijzigd door Tazmaniac op 21-07-2007 20:27:01 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51700075
TUF6?

The Ultimate Fighter 6 ofzo? MMA?

Dat is geen worstelen heh.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 19:35:19 #77
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51700172
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
TUF6?

The Ultimate Fighter 6 ofzo? MMA?

Dat is geen worstelen heh.
Klopt maar ik zag toevallig dat je ook naar K-1 keek dus ik dacht mss vind Brahma dat wel leuk om te gaan volgen, dus vandaar mijn comment

MMA roeleert (en ja ik ga weer on-topic)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51700686
Carlito vs Sandman
Gok Carlito want Sandman heeft vaak het laatste woord gekregen laatste tijd.

MVP vs Matt Hardy
MVP nog even denk ik. Misschien over 1/2 PPV's Matt als ze doorgaan met dit verhaal.

Randy Orton vs Dusty Rhodes
Randy zal de legende van Dusty wel killen en dan gaat hij tegen Cody. Dus ik ga voor Randy.

Candice Michelle vs Melina
Denk dat Candice retained verlopig.

Umaga vs Jeff Hardy
Denk dat Umaga nog wel 1 keer retained.

John Morrison vs CM Punk
John, vooral omdat hij net een gimmick change heeft gehad.

The Great Khali vs Batista vs Kane
The Great Khali..helaas

John Cena vs Bobby Lashley
Cena houdt hem nog wel vast. Wanneer niet heh


Chavo verliest.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat Yang hem eindelijk pakt.

Valt me trouwens op dat alle gegokte winnaars van mij links staan

[ Bericht 11% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 21-07-2007 20:20:02 ]
  Redactie Games zaterdag 21 juli 2007 @ 20:23:18 #79
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51701414
Funaki

Die match is er ook bijgekomen, even mijn post editten.
.....Kennedy
  zaterdag 21 juli 2007 @ 20:31:08 #80
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51701633
Carlito vs Sandman
Carlito

MVP vs Matt Hardy
Matt Hardy

Chavo Guerrero vs Jimmy Wang Yang vs Funaki vs Jamie Noble
Chavo

Randy Orton vs Dusty Rhodes
"legend killer" Randy Orton

Candice Michelle vs Melina
Candice

Umaga vs Jeff Hardy
Umaga

John Morrison vs CM Punk
John Morrison

The Great Khali vs Batista vs Kane
de grootse Khali

John Cena vs Bobby Lashley
gelijkspel, oftwel allebei 10 seconden countout. ik zie ze echt allebei niet clean verliezen
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_51703160
Trouwens, als UFC naar woensdag verhuist (dat lees ik net) is het denk ik vrijwel zeker dat TNA 2 uur krijgt vanaf 20 september.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:27:00 #82
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51703219
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Trouwens, als UFC naar woensdag verhuist (dat lees ik net) is het denk ik vrijwel zeker dat TNA 2 uur krijgt vanaf 20 september.
Toch nog wrestling gerelateerd dus
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51703342
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:27 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Toch nog wrestling gerelateerd dus
Ik hoop het
pi_51708983
Sorry dat ik moet schitteren omwille van mijn afwezigheid maar hey, het is vakantie heb gewoon geen worstelen kunnen kijken dus mijn dank is groot aan iedereen die hier reageert. Top! ik denk dat ik gewoon maar Impact en SD! kijk want die schijnen best tof te zijn geweest.

Kidkash, je hebt gelijk..
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_51722712
Zit trouwens ook te denken, zou Rey misschien terugkomen met die cruiserweight open? Hij wou zelf als het goed is verder met Chavo, dan is een open toch een mooie kans, als verassing.


Vindt het wel erg jammer dat hele Benoit gedoe (niet weer een discussie beginnen, echt geen zin in meer in) maarik herinner me bv een draft een paar jaar terug waar Teddy in de ring stond en de eerste pick voor SD naar de ring zou halen en gelijk een tegenstander zou zijn van iemand, en dan zijn muziek die instart, echt prachtig hoe hij zon personage had als een worstel machine. De enige van dat soort worstelaars die over zijn is eigenlijk alleen Kurt Angle eigenlijk. Maar in TNA vind ik hem wat slechter worstelen om 1 of andere reden. Jammer allemaal
  Redactie Games zondag 22 juli 2007 @ 17:31:13 #86
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51723554
Waarom niet, Rey staat op de poster van TGAB.
.....Kennedy
pi_51737786
Shit, keek net per ongeluk op wwe.com en zie dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 juli 2007 @ 08:41:44 #88
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51739423
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51754384
Redelijke PPV ja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 juli 2007 @ 18:17:51 #90
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51755111
dus niet alles had je goed
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51755658
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef kidkash19 het volgende:
dus niet alles had je goed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Breaking News: TNA & FOX Meet Again
Story posted by Ryan Clark on July 23, 2007

Source: PWInsider.com

Both Dixie Carter and Jeff Jarrett of TNA were in Los Angeles last week to meet again with FOX Network executives regarding TNA iMPACT! moving to two hours. One source caught Jarrett and Carter eating lunch with network executives. One source spotted them eating with execs at the Fox commissary.

As we reported earlier today, those within TNA are already going off of the plan that iMPACT! will be two hours this fall. While it is presumed that Impact will remain on Spike TV, there is a chance that it could move to another FOX entity. If iMPACT! stays on Spike TV, there are rumors that the network will move all of their UFC programming to Wednesday nights to make room for the extra hour of TNA iMPACT!.

FOX and TNA have also been in talks about a multi-tier deal that would include TNA-branded shows airing on multiple FOX networks. It has been said that FOX executives have also talked about giving TNA a live broadcast weekly.

Carter and Jarrett have been very quiet backstage about the negotiations and often leave their whereabouts a mystery to their staff.
Ik had mijn nieuws verstuurd dat UFC al naar woensdag verhuist, maar dat hebben ze waarschijnlijk zeker nog niet gelezen maar klinkt goed zeg

Dit volgende bericht vindt ik een beetje raar geschreven btw:
quote:
Breaking Benoit News: Heart Condition, Eddie Angle, More
Story posted by Ryan Clark on July 23, 2007

Source: The Wrestling Observer Newsletter

Chris Benoit's heart was normal, and had no signs of damage. This came as quite a surprise as the protocol has become wrestlers that abuse steroids for long periods of time end up with enlarged hearts.

The Toffoloni family (Nancy's parents) want David and Megan to be taken of. David and Megan are Benoit's children from his first marriage. Dave Meltzer reports that Martina (Benoit's first wife) may go after part of the estate.

Under Georgia law, the victim's family is entitled to the entire estate, which would be the Toffoloni family in this case.

Believe it or not, at one time, WWE was considering doing a storyline regarding Eddy Guerrero's estate. In the talked about storyline, Benoit would have discovered shady dealings by Vickie and Chavo Guerrero.
Dat zegt volgens mij ook meer over zijn steroid verleden, als zijn hart gewoon normaal is, is het nooit echt super erg geweest lijkt mij. Of hij moet een heel erg sterk hart gehad hebben.

[ Bericht 68% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 23-07-2007 20:39:19 ]
  maandag 23 juli 2007 @ 20:54:56 #92
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51760912
Volgens de nieuwssites maakt Noble de wedstrijden zelf dus niet zo zilelig voor hem toch?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51761516
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:54 schreef kidkash19 het volgende:
Volgens de nieuwssites maakt Noble de wedstrijden zelf dus niet zo zilelig voor hem toch?
Das waar ja, das pas sinds kort toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat me trouwens wel opvalt is dat in de cruiserweight division niet meer echte grote namen zitten. Iedereen kwam naar buiten en eigenlijk de enige grote is Chavo.. Yang is nog te nieuw vindt ik maar komt in de buurt. Maar de rest zijn eigenlijk alleen maar jobbers geworden. Denk dat dat ook de hoofd reden is dat het publiek zo stil was in het algemeen bij die match. Met Rey die gewoon voor de world titel gaat verliezen ze natuurlijk al heel wat in de CW divisie.
quote:
-- Jamie Noble is now a road agent in WWE. They want to put him charge of helping the cruiserweights put together their matches. He was put in the position because the majority of the current road agents are guys from the 70s and 80s, now in their late 40s & 50s, and they still have the mentality of how to work and what the fans want from that era. They needed someone more in touch with what's going on today. Now that Vince McMahon has seen UFC, there was a push for him to get younger agents who have knowledge of UFC as well as the new moves that wrestlers use in Japan and ROH.
  maandag 23 juli 2007 @ 21:31:07 #94
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51762569
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51764659
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:31 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar die andere is gewoon veel leuker
  dinsdag 24 juli 2007 @ 08:15:32 #96
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_51773929
Damn ik zet RAW aan om 7:50 en na 20 minuten is die al klaar
World Wrestling Entertainment
  dinsdag 24 juli 2007 @ 08:26:55 #97
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51774002
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
As we saw on RAW last night, it appeared RAW setup Umaga vs. Jeff Hardy for SummerSlam, and that match will indeed go down. The planned Jackass vs. Umaga match has been cancelled. Sometime during the last week the deal fell apart. WWE had planned on some of the Jackass guys being at the Great American Bash PPV and do some of their stunts on Umaga all night and end up costing Umaga the title in the Hardy match which would have setup Umaga vs. Jackass at Summerslam.

Johnny Noxville had planned to do a few TV appearances for WWE leading up to the SummerSlam PPV but after the Benoit family tragedy happened, Jackass and Knoxville started distancing themselves from WWE. It started out with a few promised TV and PPV appearances, then it came down to Jackass only working the SummerSlam PPV then it ended with the whole idea being scrapped.

Once Knoxville pulled out, WWE decided to scrap the idea altogether. Originally WWE had planned on the Jackass crew defeating Umaga in the match.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 24 juli 2007 @ 12:45:56 #98
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51779973
jammer, krijgen we waarschijnlijk een saaie normale match voor in de plaats
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 24 juli 2007 @ 12:50:58 #99
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51780098
nou wat jammer zeg...geen Jackass gasten ,waar de WWE al 3 jaar te laat mee is, die geen enkele skill hebben behalve hard vallenen die nog zouden winnen ook van Umaga (lame) en in de plaats daarvan krijgen we een normale Umaga-Hardy match voor de IC Title, ja goh wat erg
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 24 juli 2007 @ 13:09:52 #100
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51780663
GAB
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd een redelijke PPV, helemaal t.o.v. vorig jaar!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 13:30:09 #101
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51781317
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:44:00 #102
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51785436
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51786745
Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:37:51 #104
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51787144
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51787982
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:37 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 17:37:17 #106
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51788831
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51788955
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:37 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 17:47:10 #108
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51789099
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Khoop het maar
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 17:58:35 #109
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51789459
Orton-HH met Cena ertussenin gaat het wss worden trouwens
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 24 juli 2007 @ 17:59:26 #110
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51789486
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:58 schreef kidkash19 het volgende:
Orton-HH met Cena ertussenin gaat het wss worden trouwens
klinkt al een stuk beter
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 18:20:36 #111
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51790228
ja vind ik ook....Orton-HHH hadden de vorige keer al geen chemie met elkaar, met Cena ertussen als jager lijkt me al een stuk leuker
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51791758
Ik hoop trouwens nu eigenlijk meer op een Jeff Hardy vs Kennedy feud, misschien op Summerslam en misschien met de titel erbij, maar denk dat we eerst daarvoor nog Hardy tegen Umaga moeten krijgen voor dat.

Lijkt me wel een leuke feud totdat Kennedy eindelijk heavyweight champ wordt, en nog een mooie mogelijk om hem nog eerst een andere reign te geven


Edit:

Trouwens, Cena gaat weer een film opnemen binnenkort, hopelijk zijn we dan een paar maanden van hem af zeg

[ Bericht 21% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 24-07-2007 20:34:19 ]
pi_51798076
Vast weer een kut film
pi_51821271
ECW:

Redelijke ECW, en leuke main event. Publiek maakt echt de wedstrijd vindt ik. Enige minpunt van ECW vindt ik dat er te weinig variatie in zit. Het roster is erg klein (dat is ook goed voor maar 40 mins) maar het is elke week hetzelfde, 2/3 squash matches tegen jobbers, 1 normale match en dan de main event steeds. Weet niet wat het is, maar het mist iets.

Trouwens,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:13:40 #115
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51825947
Dat het iets mist is zeker!
Heb ook maar ff snel in een samenvatting gekeken dus kan niet echt zeggen of ie nou goed/slecht was..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games woensdag 25 juli 2007 @ 23:50:35 #116
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51838127
Wat ik een beetje jammer vind aan dit topic is hoe er gespoilt wordt, fijn en aardig dat jij dat al wilt weten, maar ik nog niet.

Dus als er in hetzelfde stuk over RAW staat dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat wil ik wel zien als het gebeurd en niet nu al.
.....Kennedy
pi_51839564
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef Wessiej het volgende:
Wat ik een beetje jammer vind aan dit topic is hoe er gespoilt wordt, fijn en aardig dat jij dat al wilt weten, maar ik nog niet.

Dus als er in hetzelfde stuk over RAW staat dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat wil ik wel zien als het gebeurd en niet nu al.
Ik zet die dingen gewoon in spoiler hoor, maar het gaat in dat geval meer over een gerucht, en wat Triple H graag wil. Of het ook echt gebeurd is natuurlijk niet 100% zeker, laatste tijd is niks 100% zeker bij de WWE.
  donderdag 26 juli 2007 @ 21:27:15 #118
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_51866922
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 16:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
ECW:

Redelijke ECW, en leuke main event. Publiek maakt echt de wedstrijd vindt ik. Enige minpunt van ECW vindt ik dat er te weinig variatie in zit. Het roster is erg klein (dat is ook goed voor maar 40 mins) maar het is elke week hetzelfde, 2/3 squash matches tegen jobbers, 1 normale match en dan de main event steeds. Weet niet wat het is, maar het mist iets.

Trouwens,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een fatsoenlijke storyline.
pi_51867170
Ze hadden een mooie storyline, iets met Originals vs. New Breed, maar die hebben ze zelf om zeep geholpen door het te snel te willen. (dat en dat de helft (imiddels 3/4) van de Originals weg zijn)
  donderdag 26 juli 2007 @ 21:40:00 #120
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_51867383
Ja erg jammer om dat om zeep te helpen en dan ook nog eens de Sandman naar Raw, een domme zet van WWE.
Bovendien vind ik het ook erg jammer dat ze zo weinig doen met Thorne en The Alpha Male, toegegeven met Thorne kan je ook niet veel kanten op een klote gimmick heeft hij.
Beter veranderen ze zijn gimmick en doen ze wat anders met hem.
pi_51867873
Thorn wint iedere week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ze hebben zeker wel interesse in hem, anders was hij al lang weg samen met Ariel toen. En Alpha Male gebruiken ze laatste tijd wat weinig ja, vorig week was hij er ook niet door prive redenen, misschien is er wel wat prive met hem aan de hand waardoor hij er niet zoveel is.

En behalve een goeie storyline missen de ook wat star power. De grootste naam op ECW is nu Punk. En misschien Dreamer, maar daar kijkt 90% van het TV kijkend USA niet naar. Ze hadden RVD, Big Show, Angle en pas Benoit, maar die zijn nu allemaal weg. Denk dat dat ook weinig helpt.
  Redactie Games donderdag 26 juli 2007 @ 21:54:55 #122
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51867973
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 21:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Thorn wint iedere week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ze hebben zeker wel interesse in hem, anders was hij al lang weg samen met Ariel toen. En Alpha Male gebruiken ze laatste tijd wat weinig ja, vorig week was hij er ook niet door prive redenen, misschien is er wel wat prive met hem aan de hand waardoor hij er niet zoveel is.

En behalve een goeie storyline missen de ook wat star power. De grootste naam op ECW is nu Punk. En misschien Dreamer, maar daar kijkt 90% van het TV kijkend USA niet naar. Ze hadden RVD, Big Show, Angle en pas Benoit, maar die zijn nu allemaal weg. Denk dat dat ook weinig helpt.
Volgende week zelfmoord + nog een paar doden?

Tevens vond ik CM Punk geweldig, maar het lijkt wel of zijn arsenaal zo erg is gezakt in moves, allemaal matig, WOWZERS HIJ DRAAIT EEN RONDJE EN GEEFT DAN EEN VUIST, dan hoor je Tazz al krijsen, neh, vind hem niks.
.....Kennedy
pi_51869569
In de WWE heeft hij niet zoveel laten zien nee, in ROH waarschijnlijk wel. Zelfde voor Samoa Joe denk ik, iedereen krijgt een harde van Punk en Joe, maar Punk heeft in de WWE en Joe in TNA niks super bijzonders laten zien vindt ik. Het enige wat Joe nog doet, is lening zijn voor een papzak

Maar als je dan ROH kijkt zie je echt gave dingen, ik vindt AJ ook steeds meer tegenvallen. Hij kan het wel, maar laat het niet zien, omdat het waarschijnlijk niet zo mag of zo
  donderdag 26 juli 2007 @ 22:53:08 #124
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51870512
WWE fans zijn andere soort fans dan ROH fans dat is het grote verschil
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51871605
quote:
Breaking News: Rene Dupree Fired By WWE
Story posted by Ryan Clark on July 26, 2007

The following is from WWE.com:

World Wrestling Entertainment has come to terms on the release of Rene Dupree. WWE wishes Rene all the best in his future endeavors.
Breaking news

Zou Stef weer bezig zijn ? Dan volgen er nog wel een paar denk ik
  Redactie Games donderdag 26 juli 2007 @ 23:43:58 #126
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51872329
Wie de fuck was dat dan?
.....Kennedy
  Redactie Games donderdag 26 juli 2007 @ 23:48:24 #127
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51872507
quote:
Paul Burchill is expected to be called up to the SmackDown roster soon. As previously posted, he has been down in OVW with his new Ripper gimmick. Burchill recently worked a dark match before the SmackDown tapings on 7/10, teaming with Dave Taylor to lose to Funaki and Shannon Moore. Burchill also was dressed as the pirate at Edge's Mardi Gras party on SmackDown. (wrestlezone.com)
.....Kennedy
pi_51872837
Hij zat in La Recistance ofzoiets, frans team met dinges..die burgemeester van Quebec ofzo

Dat van Burchill is al redelijk oud, dat posten ze zon beetje iedere dag om 1 of andere reden
  Redactie Games vrijdag 27 juli 2007 @ 00:00:58 #129
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51872952
La Resistance
Hun wonnen hun eerste post zo snel en goed, ze zouden opeens alles winnen maar daarna nooit meer van gehoord.
.....Kennedy
pi_51873324
Hahaha Renee Dupree...eerlijk ik ging wel stuk om dat dansje van hem en zn hondje Fifi ...alleen wat een kutje was dat toen ie bij ecw weer op tv kwam.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_51884525
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
In de WWE heeft hij niet zoveel laten zien nee, in ROH waarschijnlijk wel. Zelfde voor Samoa Joe denk ik, iedereen krijgt een harde van Punk en Joe, maar Punk heeft in de WWE en Joe in TNA niks super bijzonders laten zien vindt ik. Het enige wat Joe nog doet, is lening zijn voor een papzak

Maar als je dan ROH kijkt zie je echt gave dingen, ik vindt AJ ook steeds meer tegenvallen. Hij kan het wel, maar laat het niet zien, omdat het waarschijnlijk niet zo mag of zo
Joe heeft in TNA zeker een aantal geweldige matches neergezet..

In de WWE mogen ze waarschijnlijk ook minder extreem zijn en minder grote risico's nemen dan in TNA en ROH.
pi_51885528
Ik ben er weer Ben nu the bash aan het halen en ga vanaf vandaag smackdown en raw weer volgen, lees vanmiddag wel terug, eerst eten e.d halen
  vrijdag 27 juli 2007 @ 14:36:40 #133
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51886811
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 13:18 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Joe heeft in TNA zeker een aantal geweldige matches neergezet..

In de WWE mogen ze waarschijnlijk ook minder extreem zijn en minder grote risico's nemen dan in TNA en ROH.
en terecht want het is het niet waard om je nek te breken dat is niks namelijk. 1 ding moet ik wel zeggen en dat is dat Vince echt wel voor zn sterren zorgt
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51889087
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 14:36 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

en terecht want het is het niet waard om je nek te breken dat is niks namelijk. 1 ding moet ik wel zeggen en dat is dat Vince echt wel voor zn sterren zorgt
Ik denk dat er ook een groot verschil zit in het soort show je wilt neer zetten. WWE lijkt een stuk meer op een soap waarbij talent niet noodzakelijk is. Organisaties als ROH en TNA draaien veel meer om getalenteerde worstelaars.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 15:44:50 #135
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51889249
dat is echt pure onzin..Alleen ROH kan om de "talenten" draaien maar dat is de laatstet tijd ook een stuk minder en dat soort worstelen is niet echt in trek bij het publiek.
TNA heeft trouwens echt niet meer getalenteerde worstelaars als dat de WWE heeft. TNA is net zoveel soap als de WWE de laatste jaren, toen TNA in Nashville zat was het idd meer om het worstelen dan de verhaallijnen maar nu absoluut niet meer.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51893528
Impact:

weer gelachen om Kurt, en ook leuke matches

Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games vrijdag 27 juli 2007 @ 21:21:12 #137
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51898741
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Impact:

weer gelachen om Kurt, en ook leuke matches

Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_51899167
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games vrijdag 27 juli 2007 @ 22:18:48 #139
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51900203
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_51900481
Een dark match doen ze voor en/of na een TV Taping. Meestal als het ervoor is, is het een try-out voor een nieuwe worstelaar tegen iemand die niks te doen heeft op de TV Taping. Toen ik naar Engeland ging was het bv, Carlito tegen iemand uit Engeland.

En een dark match main event doen ze vaak als er geen normale main event is, zoals bv, dat debat van Cena en Lasley. Waarschijnlijk hebben ze daarna Orton vs Cena voor de titel gedaan, maar dus alleen voor het publiek wat aanwezig is, op TV zal je dat dus nooit zien.
  Redactie Games vrijdag 27 juli 2007 @ 22:33:33 #141
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51900613
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Een dark match doen ze voor en/of na een TV Taping. Meestal als het ervoor is, is het een try-out voor een nieuwe worstelaar tegen iemand die niks te doen heeft op de TV Taping. Toen ik naar Engeland ging was het bv, Carlito tegen iemand uit Engeland.

En een dark match main event doen ze vaak als er geen normale main event is, zoals bv, dat debat van Cena en Lasley. Waarschijnlijk hebben ze daarna Orton vs Cena voor de titel gedaan, maar dus alleen voor het publiek wat aanwezig is, op TV zal je dat dus nooit zien.
Best vreemd dat je dat niet te zien kreeg wat dus best belangrijk was.
.....Kennedy
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:37:29 #142
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51900721
is gewoon om te testen wat de reactie is en een kans voor de worstelaars om aan elkaar te wennen in een andere omgeving dan een house show
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51900838
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:33 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Best vreemd dat je dat niet te zien kreeg wat dus best belangrijk was.
Het is niet belangrijk Cena gaat die titel dus echt niet verliezen als ze off-air zijn. Het is voor het publiek leuk om alsnog een main event te zien, in plaats van zon schijt debat met het charisma van 0,0% van Lasley.
  Redactie Games vrijdag 27 juli 2007 @ 22:49:47 #144
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51901068
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Het is niet belangrijk Cena gaat die titel dus echt niet verliezen als ze off-air zijn. Het is voor het publiek leuk om alsnog een main event te zien, in plaats van zon schijt debat met het charisma van 0,0% van Lasley.
Ik had het meer over de smackdown van vandaag
.....Kennedy
pi_51901610
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 20% gewijzigd door Brownietje op 28-07-2007 13:13:46 ]
  Redactie Games vrijdag 27 juli 2007 @ 23:18:08 #146
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51901898
Hoopte op vandaag, wel kut, volgende week op vakantie dus mis ik het
.....Kennedy
pi_51901976
Mijn zus is ook weg volgende week, die zit dan in Engeland en die wou het heel graag zien. Komt natuurlijk wel, maar toch.

En Brownietje, zet het even in een spoiler omdat sommige mensen dat nog niet willen weten. Ik baal eigenlijk ook dat ik het weet, maar ze speelde er nogal vaak/lang mee de laatste tijd.
  Redactie Games vrijdag 27 juli 2007 @ 23:23:39 #148
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51902067
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Mijn zus is ook weg volgende week, die zit dan in Engeland en die wou het heel graag zien. Komt natuurlijk wel, maar toch.

En Brownietje, zet het even in een spoiler omdat sommige mensen dat nog niet willen weten. Ik baal eigenlijk ook dat ik het weet, maar ze speelde er nogal vaak/lang mee de laatste tijd.
Ik had vorige week jouw spoiler gelezen dus zat hier ook steeds op te letten
.....Kennedy
pi_51902214
Haha, ja waren overal reports:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_51938656
Wat is het stil hier opeens, aan de ene kant is dat goed (Benoit) maar het is wel erg stil dit weekend met nieuws enzo
pi_51938783
Jah.. ik heb de bash gezien en afgelopen smackdown.. was wel redelijk, hornswoggle
  zondag 29 juli 2007 @ 18:43:50 #152
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51939368
TNA was weer top

en wat was Smackdown deze week matig... omg
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games maandag 30 juli 2007 @ 19:04:04 #153
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51966743
quote:
With all the talk of the WWE wellness policy, it should be noted that Kurt Angle never failed a test for pain pills. He failed a steroid test (decadurabolism) only because his prescription had expired.

At the moment, TNA does not have any kind of drug testing program like the WWE has. Part of the reason Kurt Angle was released was because of his dependency on pain killers. Now, in wake of the Chris Benoit tragedy, wrestlers are becoming concerned about Kurt Angle's use of pain killers. Wrestlers have reported that after matches Kurt Angle is barely coherent when he speaks because he mumbles so much which could be from the high doses of pain medications Angle consumes. One wrestler said, "something is going to happen to Kurt Angle and this company is going to feel terrible that they didn't do anything."
Die worstelt zichzelf nog eens dood.
.....Kennedy
pi_51966933
Dat nieuws is ook echt al maanden oud, kwam het nu ook weer tegen. Het stoort me echt enorm dat die nieuws sites al het nieuws echt 20 keer posten

Binnenkort komt er gelukkig op BTZone een nieuws sectie waar ik dus het nieuws ga posten, dan staat het er dus zonder nep links eronder, en niet 20 keer hetzelfde zeg

Maar anyway, over het nieuws zelf. Ik denk dat het wel meevalt. Sinds dat hij de titel gewonnen heeft, heeft hij volgens mij niet 1 match gehad. (op TV) En TNA weet er dus van, en zal hem heus niet zo vaak laten worstelen. Hij doet dat toch al minder dan bij de WWE, en de laatste TV match van hem was op Slammiversary als het goed is. En dat is..alweer een maand en 2 weken geleden.

En met het Benoit gebeuren denk (hoop) ik dat TNA ook wel zo slim is om wat meer op hun worstelaars te letten, en ik hoop dat hun ook binnenkort een wellness program instellen
pi_51976193
Test dus naar TNA als het goed is
  dinsdag 31 juli 2007 @ 00:42:32 #156
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51977439
TNA signs 2 former WWE superstars
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 29% gewijzigd door Tazmaniac op 31-07-2007 12:26:54 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51978819
Over Test en Impact:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 09:10:10 #158
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51980795
nou dat is wel een "superster"
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:26:01 #159
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51985322
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 02:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Over Test en Impact:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja??? haha dat had ik ook niet verwacht!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51993123
Raw:

Leuke Raw zeg entertaining helaas weinig nieuws verder. Maar was wel leuk om te kijken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 47% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 31-07-2007 17:05:56 ]
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:21:50 #161
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51994153
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:30:14 #162
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51994386
hehe lol King en Ross zien het verschil niet tussen Phoenix en Hall
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51994930
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:21 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Triple H heeft wel ring skills. Dat is het verschil.

En idd, JR en King hadden daar wat problemen mee moest er erg om lachen, vooral ook omdat het ze zelf niet opviel.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 18:00:28 #164
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51995090
en Lashley niet? het zijn 2 hele verschillende stijlen. De wedstrijd tussen Cena en Lashley op GAB was erg goed en dat komt omdat beide gewoon erg hard werken in en uit de ring om zichzelf te verbeteren. Triple H heeft skills maar doet er veel te weinig mee, en als je Cena bedoelt moet je nog maar eens goed kijken...Cena is de beste "worker"die ze op dit moment hebben en levert constant wedstrijden af die redelijk tot erg goed zijn
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51995213
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 18:00 schreef kidkash19 het volgende:
en Lashley niet? het zijn 2 hele verschillende stijlen. De wedstrijd tussen Cena en Lashley op GAB was erg goed en dat komt omdat beide gewoon erg hard werken in en uit de ring om zichzelf te verbeteren. Triple H heeft skills maar doet er veel te weinig mee, en als je Cena bedoelt moet je nog maar eens goed kijken...Cena is de beste "worker"die ze op dit moment hebben en levert constant wedstrijden af die redelijk tot erg goed zijn
Cena werkt hard ja, en heeft erg goeie mic skills. Maar wat hij doet in de ring is beschamend. Vandaag weer, tis dat er "wat anders" gebeurde voor de verandering. Maar dat kwam niet door Cena zelf, en als "dat" niet was gebeurd. Was het gewoon weer 5 moves of doom and klaar. Ik kijk 100% liever naar Triple H dan naar Cena hoor.

Triple H kan er natuurlijk ook wat van, als je naar het nieuwe DX kijkt, die intro van 20 minuten voordat de match begint, en dan een squash match van 2 minuten

Lasley werkt ook hard, maar komt in principe op hetzelfde neer als Cena, en dan heeft Lasley ook nog is de slechtste mic skills die ik ooit heb gezien
  dinsdag 31 juli 2007 @ 18:09:07 #166
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51995287
hmmmmmmmmmmmmm 5 moves of doom.dat blijf ik een leuk argument vinden......de 2 grootste sterren in de afgelopen tien jaar deden niets meer dan slaan, schoppen, signature move, finishing move en zijn daar volgens mij erg ver mee gekomen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51995406
Worstelaars hoeven niet altijd goede mic skills te hebben vind ik, sommige favo's uit mijn jeugd zeiden niks maar ik vond ze zo bruut
pi_51995502
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 18:09 schreef kidkash19 het volgende:
hmmmmmmmmmmmmm 5 moves of doom.dat blijf ik een leuk argument vinden......de 2 grootste sterren in de afgelopen tien jaar deden niets meer dan slaan, schoppen, signature move, finishing move en zijn daar volgens mij erg ver mee gekomen
Rock en Austin hadden boven dat ook nog eens een enorme chemie met elkaar, die Cena niet heeft. Plus het feit dat ze zeker wel beter waren in de ring dan Cena. En dat ze ook nog eens allebei mega mic skills hebben. En door nog eens zichzelf te presenteren als echte sterren, en een enorme show om zichzelf wisten te bouwen.

Cena doet dat ook een beetje, maar lang niet zo goed als die 2. We zitten nu gewoon op het punt dat Cena 11 maanden champ is geweest, en hem in totaal maar 2/3 maanden kwijt is geweest in een span van 3 jaar ofzo. Als zelfs Randy Orton zegt dat Cena niet kan worstelen (was in een shoot interview, hij zei wel dat ze vrienden waren, maar dat hij wense dat Cena kon worstelen) staat dat denk ik ook wel voor iets.

3 jaar champ basicly, heb het nou wel genoeg gezien En met Stone Cold en The Rock, kijk maar eens naar Rock vs Hogan op WM of Rock vs Stone Cold op WM17, wat een spectaculaire matches waren dat zeg. Krijg je gewoon kippenvel van. Cena doet dat bij mij niet, en ik zie hem dat nooit doen.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 18:24:36 #169
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51995641
Shoot interviews terwijl ze onder contract staan zijn ongelofelijk ongeloofwaardig.....Je vergelijkt nu tijdperken met elkaar wat absoluut niet relevant is. Feit is dat Rock en Austin niet meer deden dan Cena op dit moment doet als je het even objectief bekijkt. Austin en Rock zaten in een tijdperk dat ze ook als sterren werden gezien, hell zelfs Billy Gunn en Roaddog waren toen echte sterren op een bepaald tijdstip (Outlaws waren de 3e populairste act). De schrijvers die er toen waren waren natuurlijk ook een stuk beter wat ook een groot verschil is.
Je zegt het al...Austin/Rock hadden een chemie die Cena (nog) niet heeft, voor chemie zijn 2 componenten nodig en ik DENK dat Cena/Orton de Rock/Austin van dit tijdperk kan zijn ook omdat ze pas 2 wedstrijden met elkaar hebben gehad kan je er nu nog niks over zeggen.

Nogmaals....vergelijk niet de situaties eromheen...WWE was mainstream toen, haalde ratings van 5.0 tot 8.0 binnen en de schrijvers waren stukken maar dan ook stukken beter. Maar qua ringwerk zit er bijna geen verschil in Austin/Rock en Cena (op ervaring na als je hem vergelijkt met Austin)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51995693
Dat is waar.. ik vindt ook wel dat cena te lang champ is.. Ik denk dat cena en lashley samen een goed team zouden kunnen maken..
  dinsdag 31 juli 2007 @ 18:34:26 #171
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51995834
Als we het over weinig moves hebben dan komt de naam Orton toch wel op #1
Snap echt niet dat de writers dat niet inzien, want die gast heeft véél meer potentieel dan dit..

headlock
standing dropkick
headlock
stomp stomp stomp
headlock
RKO

RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51996119
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 18:24 schreef kidkash19 het volgende:
Shoot interviews terwijl ze onder contract staan zijn ongelofelijk ongeloofwaardig.....Je vergelijkt nu tijdperken met elkaar wat absoluut niet relevant is. Feit is dat Rock en Austin niet meer deden dan Cena op dit moment doet als je het even objectief bekijkt. Austin en Rock zaten in een tijdperk dat ze ook als sterren werden gezien, hell zelfs Billy Gunn en Roaddog waren toen echte sterren op een bepaald tijdstip (Outlaws waren de 3e populairste act). De schrijvers die er toen waren waren natuurlijk ook een stuk beter wat ook een groot verschil is.
Je zegt het al...Austin/Rock hadden een chemie die Cena (nog) niet heeft, voor chemie zijn 2 componenten nodig en ik DENK dat Cena/Orton de Rock/Austin van dit tijdperk kan zijn ook omdat ze pas 2 wedstrijden met elkaar hebben gehad kan je er nu nog niks over zeggen.

Nogmaals....vergelijk niet de situaties eromheen...WWE was mainstream toen, haalde ratings van 5.0 tot 8.0 binnen en de schrijvers waren stukken maar dan ook stukken beter. Maar qua ringwerk zit er bijna geen verschil in Austin/Rock en Cena (op ervaring na als je hem vergelijkt met Austin)
Dus als Orton in een shoot interview zegt dat Cena niks kan in de ring en waardeloos is, is het niet waar? Dat is juist slechte reclame lijkt mij, want toendertijd deed hij niks met Cena.

Maar je zegt nu ook zelf dat Cena nog niet op Austin/Rock niveau is, en dat komt hij ook nooit door de slechtere schrijvers, maar ik vindt niet dat je Cena kan vergelijken met die 2. Dat vindt ik beschamend voor hun. En Austin gebruikte trouwens veel moves die bij zijn red-neck lifestyle hoorde, dat is natuurlijk geen techniek met hoogstaand worstelen, Cena doet nu ook met zijn "streef-life skillz"

Rock vondt ik wel wat meer doen dan alleen maar slaan, schoppen en dan finishen. Finishen doet iedereen hetzelfde, maar Cena kan alleen maar fisherman suplex, wat clotheslines en dan die uberslechte *tegenstander mist een vuist* *hij pakt ze op en legt ze neer voor de 5 knuckle shuffle* vreselijk gewoon.

Cena kan goed entertainen hoor, en die moves die hij doet, doet hij wel goed (krijg je als je ze elke match 20 keer doet ) en hij heeft mic skills. Maar hij hangt mij gewoon de strot uit nu. En hem vergelijken met Rock/Austin steeds kan niet zoals je zelf al zegt. Dus je hoeft het niet steeds op te brengen. Cena zal nooit zo worden omdat alleen kleine meisjes en wiggers fan van hem zijn. (zegt Randy ook)

Ik ga straks denk ik weer One Night Stand kijken, dat bewijst het wel denk ik. De fans chanten "YOU CAN'T WRESTLE" hij probeert wat anders, maar het is nog steeds bagger slecht en basis moves.

Ik vindt Cena wel leuk hoor, maar een beetje overkill en het slechte worstelen verpest het voor zichzelf denk ik. Gelukkig gaat hij weer een film opnemen zodat we een paar maanden hopelijk zonder hem zitten.
  Redactie Games dinsdag 31 juli 2007 @ 19:16:15 #173
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51996813
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_51997676
Mooie worden van Angle:

In relation to the Chris Benoit tragedy Angle said, "As much as I loved him, and what he stood for before that happened, the WWE did not kill Chris' family. Chris decided to do that on his own. I decided to become addicted to painkillers on my own. WWE didn't do it, I did it. I took responsibility for what I went through. We're all independent contractors and we all take responsibility for our own actions, If our job is affecting our lives, and it's going to drive us crazy, quit."

pi_51998308
quote:
According to PWInsider.com, Jeff Hardy may be done with WWE. Hardy wasn't at RAW last night and there's concern within WWE that he won't be back for SummerSlam and that he might not be back at all.


Beter is het niet waar, zoals bij Cor Von.


En nog slechter nieuws:
quote:
John Cena will be in the WWE for much longer. Cena recently signed a 10 year deal that will keep him in the WWE until 2017. How much he will be receiving has not been disclosed, but the contract does include at least 5 more WWE Title runs.
Nog VIJF keer champ!? Nog 10 jaar Cena, zucht..

:

Justin zegt:
John Cena will be in the WWE for much longer. Cena recently signed a 10 year deal that will keep him in the WWE until 2017. How much he will be receiving has not been disclosed, but the contract does include at least 5 more WWE Title runs.
Justin zegt:

Justin zegt:
*hangs himself*
Adam zegt:
Hey, maybe he'll pull off a Henry and get hurt for 18 months at a time before returning for a couple months and repeating it
Justin zegt:

Justin zegt:
he's never really been injured huh
Adam zegt:
Kinda hard to get really injured when you don't do anything special
Justin zegt:
lmao
Adam zegt:
Punch, punch, punch, FU

[ Bericht 41% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 31-07-2007 20:13:25 ]
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:58:43 #176
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51999874
Cena is gewoon super charismatisch en z'n mic skills zijn fantastisch. daar mag ie best wel respect voor krijgen. hij stopt enorm veel kracht, energie en enthusiasme in z'n worstelen waardoor hij niet een technische of high-flying worstelaar hoeft te zijn vind ik.

maarrrrr hij mag best z'n titel eens vaker verliezen. dat eeuwige onverslaanbare vind ik maar niks.. dat zou bij niemand moeten.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_52000381
Ik denk dat ze cena ook voor andere dingen achter de schermen willen hebben. maybe zelfs pr.. die man heeft charisma, met of zonder belt.. dat kan de wwe denk wel gebruiken..
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:05:00 #178
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52004166
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 18:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dus als Orton in een shoot interview zegt dat Cena niks kan in de ring en waardeloos is, is het niet waar? Dat is juist slechte reclame lijkt mij, want toendertijd deed hij niks met Cena.
Ja want als je wedstrijden van zn OVW en UPW hebt gezien zul je zien dat deze man absoluut WEL kan worstelen, ook zn tijd voor zn "thug-life" was hij zeker een goede worstelaar. Kijk de historie er maar op na
quote:
Maar je zegt nu ook zelf dat Cena nog niet op Austin/Rock niveau is, en dat komt hij ook nooit door de slechtere schrijvers, maar ik vindt niet dat je Cena kan vergelijken met die 2. Dat vindt ik beschamend voor hun. En Austin gebruikte trouwens veel moves die bij zijn red-neck lifestyle hoorde, dat is natuurlijk geen techniek met hoogstaand worstelen, Cena doet nu ook met zijn "streef-life skillz"

Rock vondt ik wel wat meer doen dan alleen maar slaan, schoppen en dan finishen. Finishen doet iedereen hetzelfde, maar Cena kan alleen maar fisherman suplex, wat clotheslines en dan die uberslechte *tegenstander mist een vuist* *hij pakt ze op en legt ze neer voor de 5 knuckle shuffle* vreselijk gewoon.
Ik vergelijk alleen de manier waar hun ringwerk op gebaseerd is, dat Cena niet op hun niveau is is niet alleen de fout van de schrijvers maar ook simpelweg omdat mensen zoals Austin en Rock en de chemie die die 2 hadden maar eens in een generatie langs komt en vergeet niet hoe Austin was de 1e 6 a 7 jaar van zn carriere want toen was hij ook niet bijzonder. Het hele argument ging over de "5 moves of doom" en ik zei alleen dat Austin en Rock daar hun carriere op gebouwd hebben. Rock KON meer dan slaan schoppen en finishen maar dit was hoe een typische Rock match ging. (heb er toevallig net 1 gekeken)

- Slagen uitwisselen
- Rock in trouble (want hij kon sellen als de beste)
- Float over DDT om de wedstrijd om te keren
- Rock slaat, spuugt in zn hand, slaat tegenstander neer
- Rock trapt als die op de grond ligt
-Spinebuster/Rock bottom
- Peoples Elbow
- Pin

Niet veel anders dan hoe Cena het doet en hoe de meest succesvolle worstelaars het doen/deden omdat dit een stijl is die iedereen aanspreekt
quote:
Cena kan goed entertainen hoor, en die moves die hij doet, doet hij wel goed (krijg je als je ze elke match 20 keer doet ) en hij heeft mic skills. Maar hij hangt mij gewoon de strot uit nu. En hem vergelijken met Rock/Austin steeds kan niet zoals je zelf al zegt. Dus je hoeft het niet steeds op te brengen. Cena zal nooit zo worden omdat alleen kleine meisjes en wiggers fan van hem zijn. (zegt Randy ook)
Dit vind ik echt onzin want toen die met zn thug life gimmick begon begonnen alle "smarks" hem toe te juichen toen hij eigenlijk nog heel was en toen was Cena hartstikke goed volgens iedereen, heeft hij de titel te lang? ja dat ben ik met je eens maar het afgelopen jaar waren er ook weinig opties om hem de titel te laten verliezen.

-HHH geblesseerd
-Shawn geblesseerd
-Orton onbetrouwbaar
quote:
Ik ga straks denk ik weer One Night Stand kijken, dat bewijst het wel denk ik. De fans chanten "YOU CAN'T WRESTLE" hij probeert wat anders, maar het is nog steeds bagger slecht en basis moves.
ok dus de super fanatieke uit smarks bestaande fans woorvoor de WWE nooit iets goeds kan doen bewijzen dat Cena niet kan worstelen? hmmmmmmmm ok
quote:
Ik vindt Cena wel leuk hoor, maar een beetje overkill en het slechte worstelen verpest het voor zichzelf denk ik. Gelukkig gaat hij weer een film opnemen zodat we een paar maanden hopelijk zonder hem zitten.
Zoals ik zeg...ja hij heeft de titel te lang maar er zijn ook te weinig opties geweest in het afgelopen jaar om hem de titel langdurig kwijt te raken, die worden nu opgebouwd. De laatste keer dat hij een film opnam was hij ook niet maanden weg weet je nog?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_52004730
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef kidkash19 het volgende:

Ja want als je wedstrijden van zn OVW en UPW hebt gezien zul je zien dat deze man absoluut WEL kan worstelen, ook zn tijd voor zn "thug-life" was hij zeker een goede worstelaar. Kijk de historie er maar op na
Als hij het allemaal kan, waarom laat hij het niet zien? Zoals bv op One Night Stand? Ik herriner me zelfs een training video waar hij in zit samen met oa, Samoa Joe. Hij is de enige die alles fout deed, meerdere keren.
quote:
Ik vergelijk alleen de manier waar hun ringwerk op gebaseerd is, dat Cena niet op hun niveau is is niet alleen de fout van de schrijvers maar ook simpelweg omdat mensen zoals Austin en Rock en de chemie die die 2 hadden maar eens in een generatie langs komt en vergeet niet hoe Austin was de 1e 6 a 7 jaar van zn carriere want toen was hij ook niet bijzonder. Het hele argument ging over de "5 moves of doom" en ik zei alleen dat Austin en Rock daar hun carriere op gebouwd hebben. Rock KON meer dan slaan schoppen en finishen maar dit was hoe een typische Rock match ging. (heb er toevallig net 1 gekeken)

- Slagen uitwisselen
- Rock in trouble (want hij kon sellen als de beste)
- Float over DDT om de wedstrijd om te keren
- Rock slaat, spuugt in zn hand, slaat tegenstander neer
- Rock trapt als die op de grond ligt
-Spinebuster/Rock bottom
- Peoples Elbow
- Pin

Niet veel anders dan hoe Cena het doet en hoe de meest succesvolle worstelaars het doen/deden omdat dit een stijl is die iedereen aanspreekt
Dat zijn al een stuk meer moves dan Cena doet. Dus standaard al beter om naar te kijken.
quote:
Dit vind ik echt onzin want toen die met zn thug life gimmick begon begonnen alle "smarks" hem toe te juichen toen hij eigenlijk nog heel was en toen was Cena hartstikke goed volgens iedereen, heeft hij de titel te lang? ja dat ben ik met je eens maar het afgelopen jaar waren er ook weinig opties om hem de titel te laten verliezen.

-HHH geblesseerd
-Shawn geblesseerd
-Orton onbetrouwbaar
Ik noem Edge (iig langer), Kennedy, Umaga die net zo werd opgebouwd als Khali en hem ook makkelijk kon dragen, Shawn is pas sinds kort gewond en had hem bv op WM makkelijk kunnen winnen, Kane had ik het ook wel gegund en hij kan het ook aan (hij was nog op Raw tijdens die 11 lange maanden dat Cena champ is) Orton die nu betrouwbaar is en dus ook zijn kans gaat krijgen, en dan zal ik er vast nog wel wat missen.

Genoeg keuze lijkt mij.

Tuurlijk moet er wel een verhaal omheen zitten, maar dat is in de WWE zo gebeurd.
quote:
ok dus de super fanatieke uit smarks bestaande fans woorvoor de WWE nooit iets goeds kan doen bewijzen dat Cena niet kan worstelen? hmmmmmmmm ok
Vindt ik van wel, RVD juichen ze wel voor. Want die kan ook echt wat. Ik snap dat de WWE niet voor de smarks gaat zoals TNA dat wel deed/doet. Maar als Cena ECHT zo goed kan worstelen, dan juichen de smarks ook voor hem. Wat ze dus niet doen.
quote:
Zoals ik zeg...ja hij heeft de titel te lang maar er zijn ook te weinig opties geweest in het afgelopen jaar om hem de titel langdurig kwijt te raken, die worden nu opgebouwd. De laatste keer dat hij een film opnam was hij ook niet maanden weg weet je nog?
Opties zat zoals ik al zei. En helaas was dat maar 1 maand of zo. Hoop dat het deze keer flink fout gaat en dat het langer duurt
pi_52005260
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:30 schreef Tazmaniac het volgende:
hehe lol King en Ross zien het verschil niet tussen Phoenix en Hall
heb de show nog niet gezien maar heb je het nu over Scott Hall?
pi_52005298
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:35 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

heb de show nog niet gezien maar heb je het nu over Scott Hall?
Scott Hall? ZIt je aan de drugs ofzo?

Heeft het over 2 Diva's

Als in: Jillian Hall

dus.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:46:05 #182
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_52005595
persoonlijke mening:
Steel die titel van Cena, geef hem aan Orton en laat die twee echt LANG fueden waarbij Orton allemaal kutgeintjes uithaalt met Cena constant en Cena hierdoor steeds agressiever wordt.

Dat kan echt wat worden naar mijn mening.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_52006863
Jeff Update:

The Wrestling Observer is reporting that Jeff Hardy was sent home by WWE last night. The reason at this time is not known. Original reports from earlier today indicated that he was a no show. His program with Umaga has been dropped and it seems that Umaga will now be a face character
pi_52007792
Cena moeten ze laten vechten voor de US titel ofzo


En over moves gesproken.
Hulk Hogan deed elke match ook zowat hetzelfde
En veel wedstrijden vechten deed hij niet bij de WCW/NWO

Maar ik heb een oude video band van hogan in japan en daar zie je echt dat hij kan worstelen,
  woensdag 1 augustus 2007 @ 08:32:23 #185
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52009663
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:35 schreef Wouter2006 het volgende:
heb de show nog niet gezien maar heb je het nu over Scott Hall?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
This is an update from Jeff himself that I posted on thehardyshow.com forum.

Jeff sustained neck and back injuries from his fall on last weeks RAW (7/23/07). They (WWE) are giving him time off to heal.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SD! spoiler (darkmatch) NEED TO READ!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 37% gewijzigd door Tazmaniac op 01-08-2007 08:45:45 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:31:12 #186
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52010532
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[quote]

Als hij het allemaal kan, waarom laat hij het niet zien? Zoals bv op One Night Stand? Ik herriner me zelfs een training video waar hij in zit samen met oa, Samoa Joe. Hij is de enige die alles fout deed, meerdere keren.
Uhm...booking? hij word opgedragen zo te worstelen, net zoals Austin dat werd. Austin kon ook VEEL meer dan zn redneck stijl maar hij hoefde het niet te doen.
quote:
Dat zijn al een stuk meer moves dan Cena doet. Dus standaard al beter om naar te kijken.
Meer moves? waar zie jij meer moves? een Cena match bestaat uit
-slagen uitwisselen
-Cena in trouble
-Cena krijgt overhand met punches
-Shoulderblock
-Spinning Slam
-5 Knuckle shuffle
-FU of STFU

dus waar zie jij meer moves?
quote:
Ik noem Edge (iig langer), Kennedy, Umaga die net zo werd opgebouwd als Khali en hem ook makkelijk kon dragen, Shawn is pas sinds kort gewond en had hem bv op WM makkelijk kunnen winnen, Kane had ik het ook wel gegund en hij kan het ook aan (hij was nog op Raw tijdens die 11 lange maanden dat Cena champ is) Orton die nu betrouwbaar is en dus ook zijn kans gaat krijgen, en dan zal ik er vast nog wel wat missen.
Het moment dat Edge redelijk voor de titel ging weer moest hij naar SD!, Kennedy had pas na WM een reden om hem uit te dagen maar raakte geblesseerd, Umaga is geen world title niveau althans niet voor lange duur. Shawn was op WM al geblesseerd maar ging door om zn programma met Cena af te maken. Kane word pas World champ als ik het ook word die heeft geen enkel krediet meer. Orton zal NU de titel wel winnen maar tot een half jaar geleden was die niet te vertrouwen en zon iemand wil je de titel niet laten dragen want het is wel een uithangbord van je bedrijf.
quote:
Vindt ik van wel, RVD juichen ze wel voor. Want die kan ook echt wat. Ik snap dat de WWE niet voor de smarks gaat zoals TNA dat wel deed/doet. Maar als Cena ECHT zo goed kan worstelen, dan juichen de smarks ook voor hem. Wat ze dus niet doen.
Ze juichen voor RvD omdat hij ECW was, RvD vind ik 1 van de meest overschatte worstelaars in de wereld, ja hij kan leuk overal vanaf springen en mooie saltos maken maar hij kan geen normale punch doen en van psychology heeft ie helemaal geen kaas gegeten. Zoals ik zei...Cena is WWE.....WWE = slecht en is de vijand volgens de ECW smarks...dus ze zullen voor niemand juichen. die gasten zijn echt niet het punt om op af te gaan als je Cena beoordeelt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_52011932
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Scott Hall? ZIt je aan de drugs ofzo?

Heeft het over 2 Diva's

Als in: Jillian Hall

dus.
hehe sorry, Jillian Hall uiteraard!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 11:41:24 #188
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52013432
ECW
Hele leuke ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 11:51:56 #190
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52013726
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 11:43 schreef Unstoppable het volgende:
wtf zijn smarks :/
K wist het eerst ook niet hoor maar dit is de definitie

Smark, a portmanteau of "smart mark," a phrase coined by internet smart marks to describe a fan who enjoys pro wrestling despite or because they know that it is staged

dus.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_52018314
ECW was echt vet, die main event zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeff:

Jeff sustained neck and back injuries from his fall on last weeks RAW (7/23/07). They (WWE) are giving him time off to heal.

[ Bericht 11% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 01-08-2007 15:01:25 ]
pi_52018938
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:31 schreef kidkash19 het volgende:


[quote]Uhm...booking? hij word opgedragen zo te worstelen, net zoals Austin dat werd. Austin kon ook VEEL meer dan zn redneck stijl maar hij hoefde het niet te doen.
Bij One Night Stand ging hij duidelijk andere moves doen, door de fans. Als hij het zo goed kan, zou hij toch zijn beste moves laten zien lijkt mij? Dat deed hij dus niet, het was meer van hetzelfde.
quote:
Meer moves? waar zie jij meer moves? een Cena match bestaat uit
-slagen uitwisselen
-Cena in trouble
-Cena krijgt overhand met punches
-Shoulderblock
-Spinning Slam
-5 Knuckle shuffle
-FU of STFU

dus waar zie jij meer moves?
Rock deed nog veel meer dan wat jij beschreef, onder andere dus DDT, Samoan Drops, Spine buster, Sharpshooter en wat verschillende soorten jumping clothelines/blocks/crossbody's gevolgd door een mooie kip-up. Betere moves en meer dan wat Cena doet.
quote:
Het moment dat Edge redelijk voor de titel ging weer moest hij naar SD!, Kennedy had pas na WM een reden om hem uit te dagen maar raakte geblesseerd, Umaga is geen world title niveau althans niet voor lange duur. Shawn was op WM al geblesseerd maar ging door om zn programma met Cena af te maken. Kane word pas World champ als ik het ook word die heeft geen enkel krediet meer. Orton zal NU de titel wel winnen maar tot een half jaar geleden was die niet te vertrouwen en zon iemand wil je de titel niet laten dragen want het is wel een uithangbord van je bedrijf.
Hij (Edge) moest pas 2 en halve maand geleden naar Smackdown hoor. En ik had het over zijn WWE reign die gewoon veel langer had moeten zijn, maar omdat Wrestlemania eraan kwam en Vince hem kennelijk niet in de main event daar wou hebben moest hij hem droppen.

Kennedy had de reden pas na WM ja, maar uit nood kon hij ook makkelijk eerder naar de titel gaan. In totaal is hij maar iets van 6/7 weken weg geweest pas geleden.

HBK had hem ook nog veel eerder kunnen krijgen en hem bv op WM kunnen droppen aan Cena (al zou dat ook vreselijk zijn maarja Vince <3 Cena)

Kane geen krediet meer? Waar slaat dat nou weer op Kane kan makkelijk world champ zijn en het hele bedrijf dragen als hij dat wilt, hij wilt het alleen zelf niet.

En Orton gaat hem hopelijk winnen ja.
quote:
Ze juichen voor RvD omdat hij ECW was, RvD vind ik 1 van de meest overschatte worstelaars in de wereld, ja hij kan leuk overal vanaf springen en mooie saltos maken maar hij kan geen normale punch doen en van psychology heeft ie helemaal geen kaas gegeten. Zoals ik zei...Cena is WWE.....WWE = slecht en is de vijand volgens de ECW smarks...dus ze zullen voor niemand juichen. die gasten zijn echt niet het punt om op af te gaan als je Cena beoordeelt.
Overschat, misschien. Maar alles wat hij doet in de ring is 10 keer beter dan Cena. Hij seld goed en kan goeie moves doen. En als het bv Chris Benoit, Kurt Angle, Triple H, HBK tegen RVD zou zijn was de reactie echt veel anders geweest hoor. Zullen ze dan ook chanten: YOU CAN'T WRESTLE? Nee. Want die kunnen dat wel. Heeft niks met WWE te maken want RvD was ook 100% WWE daar.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 15:23:27 #193
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52019144
Gelukkig nog iemand die Punk niet dé ster van ECW vind
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:34:28 #194
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52020976
RvD selled goed? sinds wanneer? ik heb wedstrijden gezien waar zn tegenstander zich focustte op zn been en heel de wedstrijd doorgaat op dat been...RvD maakt zn comeback en kan met zn "geblesseerde" been saltos maken en in 1 keer op de Turnbuckle springen...ja geweldige seller, bij Cena kan je veel zeggen maar hij is constant in het sellen van zn blessures.

Triple H in ECW tegen RvD...die zou ook ongelofelijk uitgejouwd worden hoor geloof mij nou maar, Benoit is in ECW begonnen al heeft ie daar niet lang gezeten dus heeft het respect, Angle heeft de amateur achtergrond dus nog enigszins respect al werd die de 1e ONS ook uitgejouwd (al was dat wel de rol) HBK zou ik niet weten hoe ze daarop reageren en dat zullen we waarschijnlijk ook nooit te weten komen.
quote:
Rock deed nog veel meer dan wat jij beschreef, onder andere dus DDT, Samoan Drops, Spine buster, Sharpshooter en wat verschillende soorten jumping clothelines/blocks/crossbody's gevolgd door een mooie kip-up. Betere moves en meer dan wat Cena doet.
ok een samoan drop....de Sharpshooter kwam pas in zn laatste jaar anderhalf jaar in zn lijst en die deed hij on-ge-lo-fe-lijk slecht....meest erbarmelijke Sharpshooter ooit..clothelines doet Cena ook, blocks ook en Cena doet tegenwoordig ook een leg drop van de touwen...je punt is dus?

Het is heel simpel...Cena worstelt zoals hem is opgedragen...ga aub zn vroegere matches kijken zelfs uit OVW en UPW en dan zul je zien dat hij echt wel wat kan, al is ie daar helemaal onervaren. De beste en meest succesvolle worstelaars hebben allemaal eenzelfde stijl in de ring en dat is slaan, schoppen, move, move, signature move, finisher met af en toe wat anders erin. Kijk maar naar hogan, Austin, Rock zelfs in mindere mate Triple H gebruiken allemaal hetzelfde, het probleem is is dat iedereen blind is omdat het om Cena gaat maar die stijl spreekt gewoon het meeste aan onder de gewone fans.

Trouwens vond ik het wel grappig dat Burke Punk raakte in zn rug en dat je Punk hoorde zeggen "wauw, that hurt"

[ Bericht 4% gewijzigd door kidkash19 op 01-08-2007 16:41:00 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_52021185
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:34 schreef kidkash19 het volgende:
RvD selled goed? sinds wanneer? ik heb wedstrijden gezien waar zn tegenstander zich focustte op zn been en heel de wedstrijd doorgaat op dat been...RvD maakt zn comeback en kan met zn "geblesseerde" been saltos maken en in 1 keer op de Turnbuckle springen...ja geweldige seller, bij Cena kan je veel zeggen maar hij is constant in het sellen van zn blessures.
RvD selled iig beter dan Cena, dat zag je maar weer bij die matches van Randy Orton, leek echt net alsof hij knockout was. Zie ik Cena niet doen. Kijk maar naar WM waar HBK 30 minuten op Cena's been werkt en hij nergens last van heeft
quote:
Triple H in ECW tegen RvD...die zou ook ongelofelijk uitgejouwd worden hoor geloof mij nou maar, Benoit is in ECW begonnen al heeft ie daar niet lang gezeten dus heeft het respect, Angle heeft de amateur achtergrond dus nog enigszins respect al werd die de 1e ONS ook uitgejouwd (al was dat wel de rol) HBK zou ik niet weten hoe ze daarop reageren en dat zullen we waarschijnlijk ook nooit te weten komen.
Triple H misschien wel, maar YOU CAN'T WRESTLE zal je niet horen en daar gaat het hier om. Benoit en Angle krijgen dat dus ook niet en HBK ook niet.
quote:
ok een samoan drop....de Sharpshooter kwam pas in zn laatste jaar anderhalf jaar in zn lijst en die deed hij on-ge-lo-fe-lijk slecht....meest erbarmelijke Sharpshooter ooit..clothelines doet Cena ook, blocks ook en Cena doet tegenwoordig ook een leg drop van de touwen...je punt is dus?
Slecht of niet, hij doet tenmiste meer dan dan dat Cena ooit zal doen, en die vliegende clotheslines die de rock deed, doet Cena echt niet, wel zon half vliegende shoulderblock, maar daar blijft het bij. En die leg drop van de ropes doet hij 1 keer per 2 maanden of zo. Punt is dus dat Rock meer deed.
quote:
Het is heel simpel...Cena worstelt zoals hem is opgedragen...ga aub zn vroegere matches kijken zelfs uit OVW en UPW en dan zul je zien dat hij echt wel wat kan, al is ie daar helemaal onervaren. De beste en meest succesvolle worstelaars hebben allemaal eenzelfde stijl in de ring en dat is slaan, schoppen, move, move, signature move, finisher met af en toe wat anders erin. Kijk maar naar hogan, Austin, Rock zelfs in mindere mate Triple H gebruiken allemaal hetzelfde, het probleem is is dat iedereen blind is omdat het om Cena gaat
En je mist mijn punt hier, ik snap dat Cena zo moet worstelen, dat doet iedereen. Maar hij neemt echt alleen de basis, en ik heb zijn UPW en OVW gezien, en als jij dat mooi vindt meeste fouten die ik ooit gezien heb. En ja Hogan, Austin, Rock doen ook allemaal hetzelfde, maar wel meer (op Hogan na dan ) en betere dingen dan Cena. Dat is het punt.
quote:
Trouwens vond ik het wel grappig dat Burke Punk raakte in zn rug en dat je Punk hoorde zeggen "wauw, that hurt"
idd, echt met een sarcastische toon ook
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:50:56 #196
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52021410
quote:
RvD selled iig beter dan Cena, dat zag je maar weer bij die matches van Randy Orton, leek echt net alsof hij knockout was. Zie ik Cena niet doen. Kijk maar naar WM waar HBK 30 minuten op Cena's been werkt en hij nergens last van heeft
ok...ik heb toen al gezegd dat HBK misschien 5 minuten aan Cena zn been werkt...dan wordt Cena boos en gaat hij verder...het been had verder geen enkele invloed op het verhaal in de ring en je zag Cena er wel mee schudden tijdens de wedstrijd, 30 min is een beetje overdreven

Ik zeg niet dat ik zn OVW en UPW wedstrijden mooi vind maar je ziet wel dat er heel veel potentie in zit en dat hij echt wel wat kan...fouten gebeuren aangezien dat zn 1e 2 a 3 jaar zijn in het wereldje.

Ik vind gewoon dat Cena onverdeind bekritiseerd wordt om wat hij doet in de ring....de man is 1 bonk energie en dat merk je gewoon aan de fans...het boe geroep is al maanden niet zoveel meer...al is het er nog wel maar ik ben ervan overtuigd dat dat ook is omdat het "cool"is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_52021674
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:50 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

ok...ik heb toen al gezegd dat HBK misschien 5 minuten aan Cena zn been werkt...dan wordt Cena boos en gaat hij verder...het been had verder geen enkele invloed op het verhaal in de ring en je zag Cena er wel mee schudden tijdens de wedstrijd, 30 min is een beetje overdreven

Ik zeg niet dat ik zn OVW en UPW wedstrijden mooi vind maar je ziet wel dat er heel veel potentie in zit en dat hij echt wel wat kan...fouten gebeuren aangezien dat zn 1e 2 a 3 jaar zijn in het wereldje.

Ik vind gewoon dat Cena onverdeind bekritiseerd wordt om wat hij doet in de ring....de man is 1 bonk energie en dat merk je gewoon aan de fans...het boe geroep is al maanden niet zoveel meer...al is het er nog wel maar ik ben ervan overtuigd dat dat ook is omdat het "cool"is
Het boo geroept ligt enorm veel aan de plaats, op de plek bij WM22 in Chicago en de Raw dit jaar daar voor WM werd hij erorm geboo'd, en Italie ook en in Engeland ook. Voorderest wordt hij over het algemeen nergens anders geboo'd op sommige plekken in Amerika waar veel smarks/mannen zitten. Zoals al eerder gezegd, alleen de kleine kinderen en meisjes/vrouwen juichen voor Cena.
pi_52033909
- According to Dave Scherer, the statement Jeff Hardy made on his website is not true. Jeff stated that he was given time off to heal from neck and back injuries after a fall last week on RAW. Several sources within the WWE say Jeff has been suspended for his lack of maturity.

When the story originally broke out, there were several conflicting reports of him either no showing or being sent home from TV. All of those reports appear to be false.

Jeff has not been released from the company but isn’t expected to be back for at least 30 days. He will obviously miss this year’s Summerslam PPV.

Lekker dan
pi_52034239
Alles door die val van vorige week?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_52034342
Lashley ook geblesseerd trouwens, aan z'n schouder.

Raar dat Kennedy dan de hele tijd aanvalt op z'n schouder, net als met Rey's knie en Chavo. Lijkt me toch een groot risico om het nog erger te maken (of nemen ze dan de andere knie/schouder)
Iemand die weet waarom ze dat doen? Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze het dan beter kunnen sellen
pi_52034381
"Niet volwassen gedrag" kan maar op 1 manier gelinkt zijn aan die val, en dat zou zijn dat hij niet ze best zou doen of zo. Maar dat doet hij volgens mij wel, dus denk niet dat het perse met die val te maken heeft.

Vraag me af of het wel waar is hoor, vertrouw die Dave niet meer zo, sinds dat hij op FOX enzo kwam en begon hij WWE beetje te bashen over steroids. Die vent wilt alleen maar sensatie en hits. Volgens mij zijn ze daar niet zo bezorgd over de waarheid van het verhaal. Zoals al eerder iedereen dacht dat Jeff niet was komen opdagen zonder wat te zeggen. Wat dus achteraf niet waar is.
pi_52034453
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 01:20 schreef Brownietje het volgende:
Lashley ook geblesseerd trouwens, aan z'n schouder.

Raar dat Kennedy dan de hele tijd aanvalt op z'n schouder, net als met Rey's knie en Chavo. Lijkt me toch een groot risico om het nog erger te maken (of nemen ze dan de andere knie/schouder)
Iemand die weet waarom ze dat doen? Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze het dan beter kunnen sellen
Zal wel een combo zijn van dingen, of ze nemen de andere schouder/knie. Of de blessure is niet zo erg dat een paar zachte klappen niet uitmaken. Of hij is juist zo erg geblesseerd dat het niet meer uit maakt

En de klappen zullen wel meevallen denk ik, Kennedy trapte volgens mij voor een groot stuk meer de trap dan zijn schouder, en door de klap van de trap lijkt het net alsof het heel erg is.

Zal wel meevallen allemaal denk ik
pi_52034554
Me pa heeft trouwens Cena tegen Umaga zien vechten

Umaga vond hij een betere worstelaar in die wedstijd
pi_52036204
Umaga vindt ik maar niks..
  donderdag 2 augustus 2007 @ 08:58:00 #205
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52036805
quote:
Lashley ook geblesseerd trouwens, aan z'n schouder.

Raar dat Kennedy dan de hele tijd aanvalt op z'n schouder, net als met Rey's knie en Chavo. Lijkt me toch een groot risico om het nog erger te maken (of nemen ze dan de andere knie/schouder)
Iemand die weet waarom ze dat doen? Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze het dan beter kunnen sellen
die gasten weten heus wel hoe ze veilig te werk moeten gaan hoor dus het risico is heel klein, de blessure is er toch al en het menselijk lichaam kan best veel hebben. Zo hebben ze ook meteen een mooi excuus om iemand van TV te halen met een echte blessure
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:05:50 #206
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52044793
Darkmatch spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games donderdag 2 augustus 2007 @ 14:23:29 #207
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_52045294
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Darkmatch spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen op vakantie, word als ik terug kom veeeeeeeeeeeeeel shows inhalen
.....Kennedy
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:13:49 #208
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52046337
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:23 schreef Wessiej het volgende:

tekst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_52048787
-- Scott Steiner, pretty much against doctor's orders, is already back working a pretty full schedule, and the Steiners vs. Team 3-D match will be taking place at the August PPV in less than two weeks.

gekke Steiner
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:54:29 #210
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52049233
nee dat was echt voor promotiedoeleinden...Seamuss lijkt niet op die van 300
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_52049577
Ik denk dat ze seamuss wel willen hebben.. Hij is al een keer aangepakt door HHH, toen wassie security
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:35:04 #212
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52050224
ow ik dacht dat ik dat erges gelezen van (van 300)

neja anyway.. leuke addition aan Smackdown lijkt me zo
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_52050454
Misschien krijgt hij wel een helm en verven ze zijn baard zwart, uiterlijk kan veranderd worden hoor
pi_52050580
Ja idd.. maar hij lijkt me wel cool.. zeker een aanwinst denk ik..
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:58:05 #215
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52050849
dus je wilt zeggen dat ze al 2 maanden van te voren een personage neerzetten op het roster (uit een film notabene) en dan ineens iemand contracteren om dat te doen? Trouwens dat hele profiel is al van de SD site af....hij is gewoon getekend voor een developmental contract meer niet, iemand vanuit een Ierse federatie gaat echt niet meteen de WWE ring in, Burchill was DE man in Engeland maar dat duurde ook even voordat die doorkwam...ken die hele Seamuss niet ben ook niet heel erg kapot van zn look maar goed dat kan aangepast worden

de beste man heeft trouwens net 3 jaar ervaring...is in 2002 begonnen maar liep een nekblessure op (die heeft ie dus al in de pocket) en kon 2 jaar niks doen....zeker weten Developmental
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_52052043
powerhouse aka a train ofzo

beetje opvulling
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:27:51 #217
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52052891
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:49 schreef the_legend_killer het volgende:
powerhouse aka a train ofzo

beetje opvulling
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_52054464
Het gaat wel slecht met de WWE als je alles even opsomt:

Slechte ratings:

- Raw doet een 2.5
- ECW doet een 1.3 (maar 0.1 hoger dan Impact)
- Benoit verhaal heeft ze ook veel schade gedaan
- Congressen die de steroids testen willen zien
- Veel (top sterren) geblesseerden
- Jeff ook nog eens 30 dagen gestraft
- Op de beurs gaat het ook slecht

Terwijl TNA:

- Hoogste kijkcijfers ooit
- Steeds meer worstelaars
- Weinig blessures
- Gaan waarschijnlijk naar 2 uur
- Doen nu ook house shows
- Doen steeds meer nieuwe dingen als in: TNA Mobile, TNA Today (met Youtube connectie) Community sites, doen veel op Myspace.
- En misschien gaan ze zelfs naar de 2 shows.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 21:37:50 #219
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52056910
TNA

Vind het wel vreemd dat de RAW rating zo laag was..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_52057906
Schijnt een grote naam op Raw terug te komen, en op wwe.com staat Vince met de tekst, Vince strikes back.

Vreemd allemaal, zal wel het begin in de strijd voor de ratings terug zijn, leuke tijden


De naam is al bekend maar ik wil het niet weten, dus graag spoilers
  donderdag 2 augustus 2007 @ 22:38:29 #221
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52059024
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Schijnt een grote naam op Raw terug te komen, en op wwe.com staat Vince met de tekst, Vince strikes back.

Vreemd allemaal, zal wel het begin in de strijd voor de ratings terug zijn, leuke tijden


De naam is al bekend maar ik wil het niet weten, dus graag spoilers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games donderdag 2 augustus 2007 @ 22:50:18 #222
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_52059423
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Schijnt een grote naam op Raw terug te komen, en op wwe.com staat Vince met de tekst, Vince strikes back.

Vreemd allemaal, zal wel het begin in de strijd voor de ratings terug zijn, leuke tijden


De naam is al bekend maar ik wil het niet weten, dus graag spoilers
Het lijkt mij dat het om McMahon gaat, maar ik heb er geen weet van dus dit is geen spoiler
Zat al af te vragen of Vince ooit nog terug kwam of dat hij alleen back stage bleef.
.....Kennedy
  donderdag 2 augustus 2007 @ 23:08:43 #223
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52059964
TNA heeft geluk dat ze bindende contracten hebben anders waren er al een boel gevlogen als ik de sites mag geloven...waaronde Joe er 1 van is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_52061480
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:08 schreef kidkash19 het volgende:
TNA heeft geluk dat ze bindende contracten hebben anders waren er al een boel gevlogen als ik de sites mag geloven...waaronde Joe er 1 van is
Dat is wel waar ja, maar de meeste klagen over hoe ze gebruikt worden (weinig) en als het 2 uur doorgaat draaien ze misschien om
pi_52061945
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:27 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

dus jij vind het een topper ?
pi_52062302
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

dus jij vind het een topper ?
Ik denk eerder het tegenover gestelde
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 00:46:16 #227
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52062343
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ik denk eerder het tegenover gestelde
Good guess

maar my point being is:

1. je weet schijnbaar niet waar de afkorting aka voor staat
2. sheamus vergelijken met a-train.. wtf?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_52062896
Ik doel meer op het type opvulling met een beetje power.

A train was al

aka = also known as
Maar ik bedoel meer qua type powerhouse, beetje slechte afkorting ja
pi_52062947
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:38 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas ja, ik las de eerste 2 letters, en dacht dat het Jericho was !
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 07:41:43 #230
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52064306
WWE officials were told today by Neilsen that there was a technical issue that affected the listed ratings of several programs, with Raw being one of those programs. A new revised rating has not come out at this point.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:24:06 #231
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52073686
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 01:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik doel meer op het type opvulling met een beetje power.

A train was al

aka = also known as
Maar ik bedoel meer qua type powerhouse, beetje slechte afkorting ja
Ok, een powerhouse is het zeker en a-train was zeker maar waar baseer je het dan op dat
Sheamus zoals A-Train zal zijn? waarom niet als Test, Batista, Tomko, Scott Steiner?

Als er een nieuwe cruiserweight komt kan ik ook zeggen, is een beetje opvulling.. zoals Shark Boy
maar ik bedoel het kan toch net zo goed een nieuwe Rey Mysterio worden..

Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:40:49 #232
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52074252
Sheamus is helemaal niet zo groot vergeleken met de Giants van het WWE roster...ik weet nog dat Burchill VOLOP groot eruitzag in zn filmpjes uit zn Engelse federatie maar bij de WWE is ie gemiddeld. OK 6.6 en 280 pounds is iets meer dan gemiddeld maar zeker geen Batista ... Nu kan hij goed begeleid worden in zn workout en en voedsel dus hij kan er wel Ripped uitkomen maar dan word hij waarschijnlijk iets kleiner aangezien zn vet% nog wat hoger is.

Hmm we zien wel wat het wordt, voor hetzelfde geld hoor je er straks niks meer van

[ Bericht 24% gewijzigd door kidkash19 op 03-08-2007 14:47:00 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:30:24 #233
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52078764
TNA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op naar de 1.3
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_52078811
Impact:

Leuke weer leuk wijf heeft Angle ook

Smackdown:

Weer redelijk, leuke matches maar het doet er allemaal niet meer zoveel toe lijkt het wel. Leukste was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 03-08-2007 18:32:37 ]
pi_52079242
Ze zijn bij smackdown denk gewoon de feeling kwijt.. en ze missen denk toch wel nu een beetje de sterren.. Kali, Henri.. 3 x niks.. Batista moeten ze laten fueden kane.. dat kan nog wel wat worden.. kan niks beters verzinnen..
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:35:32 #236
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52080336
Maar WAAROM heeft een wedstrijd om zoveel titels tussen Joe en Angle zoiets sufs nodig als een affaire? daar is nooit wat goeds uit gekomen en het is echt een laag teveel op die feud
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:15:02 #237
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52081211
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:35 schreef kidkash19 het volgende:
Maar WAAROM heeft een wedstrijd om zoveel titels tussen Joe en Angle zoiets sufs nodig als een affaire? daar is nooit wat goeds uit gekomen en het is echt een laag teveel op die feud
you got a point there, maar het blijft een lekker wijf

ze hadden die affaire angle beter een ppv later kunnen doen idd.. maja dat mag de pret niet drukken

als ik nu weer zie naar welk niveau smackdown is gedaalt, dan kijk ik graag naar TNA
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_52089779
Staat nu ook een video preview for Raw, alleen alles is erg traag bij mij voor een of andere reden. Maar het is een beetje een hype video voor maandag: This monday a can't miss event, as the chairman Mister McMahon strikes back, who will he fight with (ofzo) and what does it mean for the WWE? Raw monday night 9/8 central blabla

Vreemd allemaal, zal wel gewoon een hype zijn voor kijkcijfers.
pi_52090795
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:24 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ok, een powerhouse is het zeker en a-train was zeker maar waar baseer je het dan op dat
Sheamus zoals A-Train zal zijn? waarom niet als Test, Batista, Tomko, Scott Steiner?


Allemaal bijna 1 pot nat

Al vind ik Batista en Scott Steiner van een hoger niveau.
Vooral qua uitstraling
pi_52104956
Kan iemand mij hier vertellen wat er is gebeurd met de Alpha Male?
pi_52109313
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:23 schreef MrSASO het volgende:
Kan iemand mij hier vertellen wat er is gebeurd met de Alpha Male?
Iemand dood in zijn familie en hij heeft er problemen mee, zoiets. Sinds dat is gebeurd is hij ook niet meer op TV geweest, maar komt vast snel terug hoor.

Santio waarschijnlijk ook gewond Umaga heeft dalijk niemand meer over

Over Raw en Vince:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




[ Bericht 23% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 06-08-2007 16:47:08 ]
pi_52144222
WOW KHALI HEEFT EEN NIEUWE MOVE

OMG THE CLAW THE CLAW THE CLAW!!!
THE GREAT KHALI IS CRUSHING FLAIRS SKULL WITH HIS RIGHTHAND

right..
pi_52144750
Haha geweldig dat joh
pi_52144897
-- Marcus Cor Von is taking time off to tend to some family issues in the wake of a death in family.

Lees ik net. Dus niks om zorgen over te maken
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:57:46 #245
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52145073
Jim Ross

I feel absolutely horrible about confusing Jillian and Beth and actually thought about suspending myself from TV for a week because of such a grievous, human error. However, I have seen the light, have consulted with the Reverend Billy Gibbons, and have worked diligently on recognizing big breasted, blonde women since last week. I think I have this matter in hand, so to speak. Thanks for your concern. I’m just a knucklehead.

hehe
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_52145541
Deze zin blijft leuk ja:
quote:
I have seen the light, have consulted with the Reverend Billy Gibbons, and have worked diligently on recognizing big breasted, blonde women since last week.
pi_52152273
Elke week kraakt hij wel iemand af met een rant waar je u tegen zegt! Zijn blogs zijn meer dan goed leesvoer..
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_52158288
quote:
Breaking News: WWE Fires Yet Another Star
Story posted by Ryan Clark on August 06, 2007

The following is from WWE.com:

WWE has come to terms on the release of Idol Stevens as of today. We wish Idol the best in all future endeavors.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:42:15 #249
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52163091
NEEEEEEEEEEEEEE niet Idol Stevens....de man die de WWE had moeten redden
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:46:55 #250
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_52163210
Volgende week maar weer eens RAW kijken anders ga ik helemaal onvoorbereid aan Summerslam beginnen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:48:09 #251
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52163245
ben nu RAW aan het downloaden en wat zie ik op m'n peerguardian2 log?

Government Press-Service of Russia

iemand daar bij de Russische overheid/krant die bij XWT zit en van WWE houdt
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:03:31 #252
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52163695
According to a reliable source, Stevens was flown to Raw earlier this evening, and was suppose to redebut tonight and when he wasn't written on the show, Stevens told WWE officials he was done. Stevens had threatened to go to TNA.

heh....Idiot Stevens kan je hem meer noemen....nou nou nou hij gaat TNA vast even omhoog helpen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:26:03 #253
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_52164349
op een gegeven moment breek je ook als persoon lijkt me en als je dan voor de zoveelste keer weer niet gebruikt kan ik me voorstellen dat je zegt dat ze de tering kunnen krijgen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:40:41 #254
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52166478
ach ach ach hij heeft het zo zwaar....alsje het vergelijkt met de jaren 80/90 hebben deze gasten het makkelijk....beetje de Indies doorlopen (als je dat al moet) dan krijg je een development contract en word je verzonden naar OVW of een andere opleidingsfederatie en dan word je misschien een x opgeroepen.....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_52173219
Raw:

Redelijke Raw,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_52173837
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:07:42 #257
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52175621
wat een bagger show deze week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:14:20 #258
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52177921
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_52178584
Amerikanen haten graag buitenlanders heh
pi_52182013
maria is zo lekker he
  woensdag 8 augustus 2007 @ 19:33:25 #261
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_52205915
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:24 schreef Wouter2006 het volgende:
maria is zo lekker he
Maria
World Wrestling Entertainment
pi_52207359
ECW:

Redelijke show, weer toffe main event
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:36:47 #263
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_52208213
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:09 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
ECW:

Redelijke show, weer toffe main event
Is ECW nog steeds zoals 5 maanden terug, dus geen Xtreme matches en nog steeds 60min?

Zoja, dan mis ik niets
World Wrestling Entertainment
pi_52209262
...TNA! Nog eventjes wachten en dan krijg je wel waar voor een uurtje worstel geweld...
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_52209328
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:36 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Is ECW nog steeds zoals 5 maanden terug, dus geen Xtreme matches en nog steeds 60min?

Zoja, dan mis ik niets
Waarom zou het anders zijn?

En het roster is nu erg goed, Punk, Burke, Nitro, Dreamer, Thorne, Cor Von

En main events zijn meestal erg goed hoor, beter dan op Raw en Smackdown vooral alleen lopen ze teveel te kutten met Big Daddy V vs Boogeyman en The Miz tegen Balls wat niet echt super is. Voor de rest zijn het goeie shows hoor.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:18:44 #266
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52221056
hehe k zat vanacht House te kijken.. hoor ik opeens Don West als een gek schreeuwen.. ik denk wtf

zat House TNA Lockdown te kijken (Abyss vs. Cage)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:15:24 #267
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52224129
Ik denk dat ECW de beste show is als het puur om wrestling gaat...Punk-Morrison was zwaar goed deze week en is het eigenlijk al vanaf het begin, Burke is vanaf het begin een favoriet van me en verbeterd alleen maar meer en meer. Dreamer is een oudje maar doet het goed in zn rol. Daaronder heb je BIG DADDY V die opgebouwd wordt en Boogeyman, Miz is ook steeds beter aan het worden en ben benieuwd wat het verhaal word tussen Kelly en Balls.

Een kleine uitbreiding met bv Mike Knox (die toen hij development was gewoon goed was maar zn rol in ECW was beperkt) en nog 1 a 2 mensen en je hebt een super goede show.

ow ja .....SPAM!!! (laughed my ass off)

als je de nieuwsberichten mag geloven gaat het in TNA niet zo heel goed....X-Division word langzaam opgedoekt (HET product waar ze populair mee zijn geworden), eigen sterren die worden gepasseerd voor oud WWE worstelaars waardoor de eigen sterren gedemotiveerd raken. TNA moet oppassen en hun eigen sterren maken en niet mensen oppikken als Test, Matt Morgan, A-Train, Rikishi enz enz enz
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_52229879
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:15 schreef kidkash19 het volgende:
Ik denk dat ECW de beste show is als het puur om wrestling gaat...Punk-Morrison was zwaar goed deze week en is het eigenlijk al vanaf het begin, Burke is vanaf het begin een favoriet van me en verbeterd alleen maar meer en meer. Dreamer is een oudje maar doet het goed in zn rol. Daaronder heb je BIG DADDY V die opgebouwd wordt en Boogeyman, Miz is ook steeds beter aan het worden en ben benieuwd wat het verhaal word tussen Kelly en Balls.

Een kleine uitbreiding met bv Mike Knox (die toen hij development was gewoon goed was maar zn rol in ECW was beperkt) en nog 1 a 2 mensen en je hebt een super goede show.
Agreed, kwa worstelen staat ECW op 1 en dan zijn dat nog vooral de jongeren ook nog eens. Na ECW komt Smackdown en dan Raw. Smackdown is een mid-card show geworden met wel goeie worstelaars maar de grote namen zitten op Raw, en Raw is een grote namen show nu
quote:
als je de nieuwsberichten mag geloven gaat het in TNA niet zo heel goed....X-Division word langzaam opgedoekt (HET product waar ze populair mee zijn geworden), eigen sterren die worden gepasseerd voor oud WWE worstelaars waardoor de eigen sterren gedemotiveerd raken. TNA moet oppassen en hun eigen sterren maken en niet mensen oppikken als Test, Matt Morgan, A-Train, Rikishi enz enz enz
Klinkt idd erg slecht, Samoa Joe wil ook weg, de hele X-Divisie bijna. Dat plan om de X-titel weg te halen is echt te gek voor woorden ze zijn echt gek als ze dat doen.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:47:54 #269
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_52232393
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Waarom zou het anders zijn?

En het roster is nu erg goed, Punk, Burke, Nitro, Dreamer, Thorne, Cor Von

En main events zijn meestal erg goed hoor, beter dan op Raw en Smackdown vooral alleen lopen ze teveel te kutten met Big Daddy V vs Boogeyman en The Miz tegen Balls wat niet echt super is. Voor de rest zijn het goeie shows hoor.
Geen Extreme matches is geen ECW. Voor mij dan ook geen reden ernaar te kijken.

Maar vroeg het me dus gewoon af
World Wrestling Entertainment
pi_52234344
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:47 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Geen Extreme matches is geen ECW. Voor mij dan ook geen reden ernaar te kijken.

Maar vroeg het me dus gewoon af
Mensen die denken dat deze ECW hetzelfde is als vroeger
pi_52235322
Zijn jullie nu serieus over die TNA berichten? Want dat is dan echt dom gewoon.. Freakin X-Division is het beste sinds jaren:
-Het is spannend
-total nonstop action
-en vooruitstrevend
ik heb het hier over de match ups en niet over de kevin nash sketches..Kijk ik wil best pro-TNA blijven op dit forum maar ik kan er echt niks mee dat Test is gehaald..Matt Morgan daarentegen kan volgens mij wel een boel meer als ze hem niet laten stotteren

Morgen maar even kijken..Zou iemand die berichtjes hier willen posten in een spoilertag?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:45:54 #272
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52235413
over de X-Division
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook een mooi stukje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:48:16 #273
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52235466
and how is that good??

anyway.. bunch of BS
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:53:05 #274
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52235566
ik zeg niet dat het goed is maar dat het wel veel zegt over hoe TNA en hun schrijvers in elkaar zitten....X-Division waar je groot mee bent geworden ga je opm de achtergrond duwen om wat over-the-hill en 2e rangs worstelaars te pushen (op een enkeling na) en tijdens 1 van je grootste segmenten van je show hemel je dus alle grote Tag Team titels op die er zijn BEHALVE die van jezelf...zoiets zou je in de WWE of zelfs in het oude WCW nooit zien
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_52238411
Ok, maar laten we eerlijk zijn....Wie moest de TNA Tag titles verdedigen tijdens die promo? Samoa Joe? Die nog geen tag partner heeft en ook nog eens later in de show aan bod zou komen?

Op zich vond ik dat segment prima. Je zag dat er 3 grote teams waren die allen aanspraak kunnen maken op de titel, maar je zag ook dat het er een vierde team was dat er zeker dicht tegenaan zit om de titels te pakken, in de vorm van LAX. vrij geslaagd het enige wat stom is op dit moment van TNA is om alle titels in één gevecht te proppen..
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_52240225
En hup A-Train en Rikishi
  donderdag 9 augustus 2007 @ 22:22:07 #277
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52241456
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 21:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En hup A-Train en Rikishi
haha ze moeten wel op gaan passen dat het roster niet te groot wordt
maar van wat ik hoorde lopen binnenkort veel contracten af.. ben benieuwd wie écht weg zal gaan!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_52242063
Ter vergelijking, TNA heeft nu als het goed is meer dan 50 worstelaars, ECW die ook 40 mins heeft, heeft er maar zo rond de 18, en dat is met Diva's en Tazz and Styles.

Ik denk dat dat genoeg zegt
  donderdag 9 augustus 2007 @ 23:28:02 #279
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_52243620
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:22 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

haha ze moeten wel op gaan passen dat het roster niet te groot wordt
maar van wat ik hoorde lopen binnenkort veel contracten af.. ben benieuwd wie écht weg zal gaan!
ik zie echt rustig een Samoa Joe naar ECW gaan
Zo zijn er nog wel meer mensen die echt groot kunnen worden die rustig weglopen bij TNA
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_52247403
Ruzie hebben met Animal lijkt me geen goed plan. Maar hij weet z'n woorden wel mooi te kiezen.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:49:45 #281
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52248790
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:38 schreef roepdeman het volgende:
Ok, maar laten we eerlijk zijn....Wie moest de TNA Tag titles verdedigen tijdens die promo? Samoa Joe? Die nog geen tag partner heeft en ook nog eens later in de show aan bod zou komen?

Op zich vond ik dat segment prima. Je zag dat er 3 grote teams waren die allen aanspraak kunnen maken op de titel, maar je zag ook dat het er een vierde team was dat er zeker dicht tegenaan zit om de titels te pakken, in de vorm van LAX. vrij geslaagd het enige wat stom is op dit moment van TNA is om alle titels in één gevecht te proppen..
Daar gaat het niet om...ze hadden het over hun vorige prestaties en titels en geen van de teams die de tag titels van TNA heeft gehad zei daar iets over...alsof de titels dus in vergelijking niks waard zijn. Het klinkt bv al heel anders als ze zeggen dat ze de WCW tag title, ECW tag title, WWE Tag title EN ......TNA TAG TITLE !! hebben gewonnen...zo laat je merken dat de tag titles belangrijk zijn
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:47:36 #282
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52249803
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:28 schreef Paxlie het volgende:

[..]

ik zie echt rustig een Samoa Joe naar ECW gaan
Zo zijn er nog wel meer mensen die echt groot kunnen worden die rustig weglopen bij TNA
Joe naar ECW.. no way!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:21:42 #283
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52250556
Nou ik denk eerlijk gezegd dat hij daar niet zo misstaan...voor Raw is ie gewoon nog niet groot genoeg...SD! zou nog wel kunnen maar is ie denk ik net geen Main Event...ECW zou die kunnen dragen met Punk/Morrison/Burke en Cor Von
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_52252402
Joe vs. Punk was in ROH geweldig, goede matches en veel spanning.
Zou leuk zijn om het nog eens te zien, maarja we zien wel of Joe z'n contract laat aflopen bij TNA

Ik denk dat er wel heel wat originele (of iig nooit voor WWE uitgekomen) uit TNA verdwijnen, vanwege de push van alles wat ooit in de WWE heeft gezeten (soms ook terecht). Verder is het jammer dat ze nu ze eindelijk richting de 2 uur gaan de X-Division lozen en ook de richting die ze op willen gaan met vrijwel alleen maar heavyweights vind ik jammer, vooral omdat de cruisers gewoon geweldig zijn en je dat nergens anders ziet.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:24:08 #285
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_52257635
oeh, ik heb een dvd van The Great American Bash

mijn favoriet was Kevin Nash

nu is een vrouw m'n favoriet (Melina)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_52261919
Ik vindt die melina maar een biatch.. doe mij maar die candice.. of micky james of.. maria
pi_52265798
Smackdown komt later vandaag, Morp0 ze internet lag eruit en hij upload het nu via een vriend die maar 20/30kbs upload heeft. Gaat dus erg langzaam als er 500 mensen van je downloaden

Ik zit nu op 98.2%
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:46:29 #288
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_52269539
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:48 schreef wc-eend het volgende:
Ik vindt die melina maar een biatch.. doe mij maar die candice.. of micky james of.. maria
wel euh, ik ben soms ook een bitch
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_52270402
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 08:49 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om...ze hadden het over hun vorige prestaties en titels en geen van de teams die de tag titels van TNA heeft gehad zei daar iets over...alsof de titels dus in vergelijking niks waard zijn. Het klinkt bv al heel anders als ze zeggen dat ze de WCW tag title, ECW tag title, WWE Tag title EN ......TNA TAG TITLE !! hebben gewonnen...zo laat je merken dat de tag titles belangrijk zijn
Ok, duidelijk..Ik zag het in elk geval anders. Ik zag 3 teams, die alle drie grote prestaties hebben geleverd, die alle drie aanspraak zouden kunnen maken op de TNA Tag Title. Ok, ik weet niet of ze van tevoren een script hadden of dat ze zeiden: "Let's Wing It." gewoon hup uit het hoofd een promo..Ik denk dat laatste en ik denk dat ze dus daarom vergeten waren om de title te noemen. Maar nogmaals toen LAX in de ring kwam was ik erg tevreden over dat segment, want anders zou ik me mateloos irriteren dat die drie 'oude' teams daar mn tijd zaten te verdoen terwijl er achter nog een LAX en een MCMG ronlopen. (maar goed Dudley's waren de enige die de TNA tag titles hadden gehad dus leg de schuld bij hun neer)
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_52272619
Impact:

Wat gehaast maar wel goed verder

Smackdown:

Leuke show zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_52276259
Hm dacht eerst dat dat van MVP op Smackdown niet waar was, maar is het dus wel:

Niet echt een spoiler maar voor de zekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:43:03 #292
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_52284013
Khali moeten ze elke championship belt geven die de WWE heeft op dit moment!

Wat een monster
Wat een mic skills
Wat een perfecte technische wrestler
Wat een super entertainer!

Elke keer als die een segment backstage heeft, dan sta ik zowat te trillen, zo geloofwaardig en professioneel komt het over

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar als dat blok beton nog Champion is als ik naar de show ga in Birmingham, dan loop ik nog voor de Main Event de deur uit. Normaal ga je een Heel niet uitstaan, maar is het teglijkertijd ook leuk om te zien. Bij Khali begin ik me gewoon achter de pc te ergeren hoe abnormaal SLECHT het gewoon is. Echt fucking dramatisch.

Ik kan er geen goed woord over typen
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:46:31 #293
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_52284072
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Mensen die denken dat deze ECW hetzelfde is als vroeger
Dan moeten ze beginnen met de naam te veranderen, want Extreme is het niet, en als je het over ECW hebt, dan heb je het dus over ECW van vroeger.

Hoe kan je in vredesnaam je brand EXTREME Championship Wrestling noemen, als er niks extreems bij zit. Dan heeft de naam van de brand ook totaal geen waarde meer.
World Wrestling Entertainment
pi_52284124
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 14:46 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Dan moeten ze beginnen met de naam te veranderen, want Extreme is het niet, en als je het over ECW hebt, dan heb je het dus over ECW van vroeger.

Hoe kan je in vredesnaam je brand EXTREME Championship Wrestling noemen, als er niks extreems bij zit. Dan heeft de naam van de brand ook totaal geen waarde meer.
Dus alleen omdat de naam zo is, kijk jij het niet?
pi_52284242
maarja dan klopt wwe ook niet, want hier komt het niet op de buis, dus ook niet world... zok ken ik er nog wel een paar..
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:18:01 #296
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_52284635
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 14:56 schreef wc-eend het volgende:
maarja dan klopt wwe ook niet, want hier komt het niet op de buis, dus ook niet world... zok ken ik er nog wel een paar..
Krijgen we dat soort reacties weer...
Als de omroepen in Nederland de rechten niet willen huren om het uit te zenden, ligt de schuld niet bij de WWE.

En WWE is bijna wereldwijd te volgen, dus in mijn ogen klopt de naam gewoon. En nee, ik heb geen behoefte om ECW te kijken, als het me toch niet bevalt. En dat is mede doordat er niks Extreems in voorkomt, en als je het dan nog steeds ECW noemt, slaat de naam dus nergens op.

Maar jullie allemaal veel plezier met het bekijken van ECW
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:45:02 #297
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52286184
Toch jammer dat je dan worstelfan bent maar dat je de beste WORSTELshow van het moment niet kijkt
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:54:48 #298
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52286356
ecw is saai

cm punk is ontzettend lame

.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_52287405
Ik kijk ecw ook niet, maar dat is gewoon omdat ik te weinig tijd heb.. kijk alleen raw en smackdown..
pi_52287465
Toch blijf ik die gozers die die promo's van TNA in mekaar editten echt meesterlijk. Zelfs een promo video van Pacman ziet er leuk uit. Nu maar hopen dat hij ook interessant blijkt in de ring.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_52288093
Burke is goed, Cor Von is goed, Punk is ok, Dreamer doet het leuk, Nitro/Morrison is goed.

ECW beter worstelen dan Raw en Smackdown hoor.


[Centraal] Pro-Wrestling topic #23 The Party Is Over
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')