uhm dan moet je er denk ik HEEL vroeg bij zijn en heel veel geduld hebben, in Oberhausen was alles trouwens afgeschermd en gingen ze per touringcar de arena in en uit. Wij hadden toen de mazzel dat er een meet en greet was met de Hardyz waar we wel 2 uur voor in de rij hebben gestaanquote:Hm, maar even kijken of ik vervoer heb of niet. Hoop dat het beetje makkelijk te vinden is. Ongeveer 2 uur rijden vanaf Den Haag.
Is er nog een redelijke kans Matt Hardy buiten tegen te komen? Hij stopt altijd voor fans dus daar krijg je nog wel wat uit denk ik.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:07 schreef Wouter2006 het volgende:
had ff niet meegekregen waarom die nu john morrison heet? iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 07:30 schreef MeneerMuis het volgende:
Laten we hopen op een leuke Great American Bash, mag wel een keer![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:49 schreef Unstoppable het volgende:
http://www.nydailynews.co(...)benoit_findings.html
Artikel over hoe de WWE omgaat met het steroids gedoe..
Hoe kan je GHB nou misbruiken? Als je daar een overdosis van neemt val je in slaap, meer doet het niet afgezien van een soort dronken kalm gevoel.quote:The toxicology report said no traces of GHB – the infamous "date-rape" drug – were found in Benoit, but GHB stays in urine less than 8 hours and in blood between 8 and 12 hours. Many labs are not properly set up to carry out GHB testing. The News has reported that Benoit abused GHB in the past.
Zolang je maar iets neemt heh, dan is het voor de media genoegquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan je GHB nou misbruiken? Als je daar een overdosis van neemt val je in slaap, meer doet het niet afgezien van een soort dronken kalm gevoel.
Um volg je het verhaal wel? Alle steroids die bij hem thuis zijn gevonden heeft hij niet eens gebruikt. Zijn testoronen leven was hoog omdat hij in het verleden steroids heeft gebruikt en daarom had hij van zichzelf al een heel laag level. Dus nee, daar gaat niet de hele drug test policy van de WWE want daar teste hij gewoon negatief.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:22 schreef Unstoppable het volgende:
Ik vind wel dat de WWE het wel heel gemakkelijk allemaal probeert weg te praten. Hij zat medicijnen die panic en anxiety aanvallen onderdrukken. Zijn testosteron waarde was (veel) te hoog. Hij kreeg een jaar lang elke 3 à 4 weken een levering roids die genoeg waren voor 10 maanden.
Van die leveringen is volgens mij bewijs gevonden bij die doktor. Dus het lijkt me vrij duidelijk dat hij inderdaad nog steeds steroids gebruikte. Dus daar gaat die hele drug testing policy van de WWE. Zelfs die waardes die ze gebruiken zijn debiel hoog.
Het is natuurlijk nog steeds een familie drama en Benoit was duidelijk een man met problemen. Dus ik zeg niet dat de WWE het had moeten/kunnen voorkomen. Ik vind wel dat, net zoals in dat artikel, de WWE het erg gemakkelijk onder het kleed probeerd te vegen. Zolang de drug test ook niet gedaan worden door een onafhankelijke partij geloof ik ook niet dat een flink percentage wrestlers steroids of andere medicijnen misbruikt.
Het lijkt me ook helemaal niet verkeerd als de staat (net zoals met baseball) een onderzoek instelt en gaat uitzoeken hoe het nu allemaal zit met de steroids, verslaving aan alcohol en pijnstillers, geestelijke gesteldheid, werkdruk etc etc.
Hij heeft een jaar lang elke 3 weken voorraden gekregen die genoeg waren voor 10 maanden normaal gesproken!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Um volg je het verhaal wel? Alle steroids die bij hem thuis zijn gevonden heeft hij niet eens gebruikt. Zijn testoronen leven was hoog omdat hij in het verleden steroids heeft gebruikt en daarom had hij van zichzelf al een heel laag level. Dus nee, daar gaat niet de hele drug test policy van de WWE want daar teste hij gewoon negatief.
Ook heeft de WWE dokters, physciators, en mensen om backstage om mee te praten bij elke show. Je verdient genoeg om je eigen ziektekosten te betalen. Je kan tijd af nemen als je wilt (wat Benoit ook heeft gedaan, 5 maanden weg) en hij stond op het punt ECW champ te worden.
WWE reageert hoe ze moeten reageren.
Dat is zo ongelovelijk debiel hoog dat het helemaal geen zak te te maken heeft met zijn verleden als gebruiken en eventuele gebruik omdat zijn lichaam het zelf niet meer aanmaakte. Dat is steroid misbruik. En toch verklaard de WWE doodleuk:quote:Testosterone/Epitestosterone Ratio (T/E) – 59 (Level less than 6 is considered normal)
Anabolic steroids zijn:quote:WWE understands that the toxicology reports for Chris Benoit indicate that he tested positive for testosterone and negative for anabolic steroids,"
Jij loopt alleen maar te roepen hoe slecht de media is en probeerd zover mogelijk je kop in het zand te stekenquote:Anabolic steroids, also known as anabolic-androgenic steroids or AAS, are a class of steroid hormones related to the male hormone testosterone.
Testerones zijn geen anabolic steroids hoor. Dat heeft de de dokter gezegd die de autopsy heeft gedaan, ook heeft hij gezegd dat het helemaal geen link is naar wat er gebeurd is. Waar zijn die steroids dan die hij elke maand kreeg? Niet in zijn lichaam iig, anders hadden ze die wel gevonden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:47 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Hij heeft een jaar lang elke 3 weken voorraden gekregen die genoeg waren voor 10 maanden normaal gesproken!
Oja, bij een verhouding van 10:1 is er nog geen probleem bij de WWE tests. Bij atleten in andere sporten worden vaak al aangemerkt als dopinggebruiker bij een 4:1 verhouding.
Uit het rapport:
[..]
Dat is zo ongelovelijk debiel hoog dat het helemaal geen zak te te maken heeft met zijn verleden als gebruiken en eventuele gebruik omdat zijn lichaam het zelf niet meer aanmaakte. Dat is steroid misbruik. En toch verklaard de WWE doodleuk:
[..]
Anabolic steroids zijn:
[..]
Jij loopt alleen maar te roepen hoe slecht de media is en probeerd zover mogelijk je kop in het zand te steken![]()
Hier moet ik je toch ongelijk in geven, van een nieuwsberichtquote:Testerones zijn geen anabolic steroids hoor.
Dat kan ja, maar iedereen in de WWE zou er niks aan hebben door het wellness program. Dus aan wie hij ze gaf is onduidelijk. Iedereen in de WWE zegt natuurlijk dat ze niks gezien hebben, wat natuurlijk best kan kloppen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:56 schreef Paxlie het volgende:
ze verdenken benoit er toch juist van om dealer te zijn voor veel mensen als ik het overal zo lees?
Het gaat om het woordje anabolic, als die doktor zelf zegt dat het geen anabolic steroids is, dan zal het toch wel kloppen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:57 schreef kidkash19 het volgende:
Je hebt vast ook wel gehoord dan dat de hoeveelheid testosteron in zn bloed niet genoeg was om veranderingen in zn gedrag of persoonlijkheid toe te brengen.....
Hij had hoeveelheden in zn bloed die je normaal ziet bij mensen die "hormone replacement therapy" aan het doen zijn....Het was dus echt niet de aanleiding...misschien wel een deel
[..]
Hier moet ik je toch ongelijk in geven, van een nieuwsbericht
Testosterone is the most popular steroid for building muscle mass. He said the amount of testosterone Benoit had would have been the second highest of everyone who failed a drug test in California.
Idd, de lightweight champ ofzo en zijn tegenstander allebei gepakt dacht ik. Lekkere reclame voor de sport weer. Maar de media zoekt daar weer niksquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:01 schreef Paxlie het volgende:
gezien de hoeveelheid mma-mensen nu gepakt worden lijkt hij mij daar hofleverancier
http://www.atdn.org/simple/steroids.htmlquote:Anabolic steroids like testosterone help build muscles and discourage fat buildup. Anabolic steroids may be useful as part of an effective diet and exercise regimen to build and maintain weight. The doses used for maintenance of weight are not high enough to cause many of the side effects associated with their use among athletes.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Testerones zijn geen anabolic steroids hoor. Dat heeft de de dokter gezegd die de autopsy heeft gedaan, ook heeft hij gezegd dat het helemaal geen link is naar wat er gebeurd is. Waar zijn die steroids dan die hij elke maand kreeg? Niet in zijn lichaam iig, anders hadden ze die wel gevonden.
Anabolic steroids worden medisch gebruik voor mensen die bijvoorbeeld een lage testosteron level hebben. De problemen die hierdoor ontstaan kunnen behandeld worden door anabolen.quote:Steroid expert Dr. Gary Wadler, a World Anti-Doping Agency member, was quick to blast the WWE for making "a contradiction in terms."
"An anabolic steroid is nothing more than a derivative of testosterone," Wadler told the News (..)
Heeft wel wat met de WWE te maken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Lees op wiki dat het wel een Anabolic effect heeft, vraag me af waarom die doktor dan zei van niet![]()
Al maakt het weinig uit, het heeft niks met de moorden te maken, en niks met de WWE, eigenlijk met niks. Dus het boeit weinig.
Hij kan niet positief voor testosteron testen en negatief voor anabolen.quote:WWE Releases Statement on Benoit Toxicology Report
WWE released the following statement to TMZ.com in regards to today's toxicology report on Chris Benoit:
WWE understands that the toxicology reports for Chris Benoit indicate that he tested positive for testosterone and negative for anabolic steroids. On Mr. Benoit's last drug test in April 2007 administered by Aegis Labs, he tested negative for anabolic steroids and for testosterone. Given the toxicology report of GBI released today, it would appear that Mr. Benoit took testosterone sometime after his April 2007 test and the time he died. WWE understands that his dealings with Dr. Astin are currently being investigated, and WWE has no knowledge of whether Dr. Astin prescribed testosterone for Mr. Benoit at some point after the April 2007 tests.
For over 20 years, the WWE has been demonstrating our concern for the well being of our contracted athletes, instituting drug testing in 1987 leading up to our current Wellness Program which began on February 27, 2006, administered by Dr. David L. Black of Aegis Sciences Corporation - one of the world's foremost drug testing authorities.
We believe our Wellness Program is at the very least comparable to those of professional sports and is a program that will benefit WWE Superstars for generations to come.
Ok, laten we er even van uitgaan dat dit normale waarden zijn voor iemand die "hormone replacement therapy" volgt. Benoit als jarenlange steroid gebruiker heeft extra testosteron nodig omdat zijn lichaam het niet zelf aanmaakt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:57 schreef kidkash19 het volgende:
Je hebt vast ook wel gehoord dan dat de hoeveelheid testosteron in zn bloed niet genoeg was om veranderingen in zn gedrag of persoonlijkheid toe te brengen.....
Hij had hoeveelheden in zn bloed die je normaal ziet bij mensen die "hormone replacement therapy" aan het doen zijn....Het was dus echt niet de aanleiding...misschien wel een deel
[..]
Hier moet ik je toch ongelijk in geven, van een nieuwsbericht
Testosterone is the most popular steroid for building muscle mass. He said the amount of testosterone Benoit had would have been the second highest of everyone who failed a drug test in California.
Dan doorstaat hij die test juist, als je te hoog hebt, wordt je op het matje geroepen en gaan ze je dokter bellen om te zien of hij het echt nodig heeft voor medische redenen. Wat dus waarschijnlijk is gebeurd. Of hij gebruikte toen niks.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ok, laten we er even van uitgaan dat dit normale waarden zijn voor iemand die "hormone replacement therapy" volgt. Benoit als jarenlange steroid gebruiker heeft extra testosteron nodig omdat zijn lichaam het niet zelf aanmaakt.
De waardes die ze vonden waren 10x hoger dan dat het geval is bij normale personen.
Hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat hij in April een test van de WWE doorstond en er niks aan de hand was? Als dit alleen maar gebruik was vanuit medische noodzaak had hij de testen nooit kunnen doorstaan.
Als dit de normale waarde was die veroorzaakt werd door zijn medische achtergrond denk je niet dat ze daar iets over naar buiten hadden gebracht? Dat had dan toch veel logischer geweest?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dan doorstaat hij die test juist, als je te hoog hebt, wordt je op het matje geroepen en gaan ze je dokter bellen om te zien of hij het echt nodig heeft voor medische redenen. Wat dus waarschijnlijk is gebeurd. Of hij gebruikte toen niks.
Dat kunnen ze niet naar buiten brengen omdat die dokter nogal vreemde praktijken had (als je het over de autopsie hebt) dus ze weten niks zeker, het enige wat ze zeker weten is wat hij op het moment van de moorden in zijn lichaam had. Meer niet. Die dokter heeft al een paar keer eerder geloof ik zijn licentie moeten inleveren wegens valse recepten en dergelijke dacht ik.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:40 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Als dit de normale waarde was die veroorzaakt werd door zijn medische achtergrond denk je niet dat ze daar iets over naar buiten hadden gebracht? Dat had dan toch veel logischer geweest?
Wat jij zegt is dus dat Benoit al langer zo'n absurd hoge waarde heeft kunnen hebben en dat ze dat gewoon toestonden doordat die doktor met zijn vreemde praktijken zei dat alles goed was? Dan zou die drug testing policy niet echt deugen. Steroids komen altijd van een bron die niet zo moeilijk doet over regels. Lijkt mij dat onderzoeken of er echt een medische noodzaak is voor zulke waarden een deel moet zijn van de tests.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet naar buiten brengen omdat die dokter nogal vreemde praktijken had (als je het over de autopsie hebt) dus ze weten niks zeker, het enige wat ze zeker weten is wat hij op het moment van de moorden in zijn lichaam had. Meer niet. Die dokter heeft al een paar keer eerder geloof ik zijn licentie moeten inleveren wegens valse recepten en dergelijke dacht ik.
Als je de WWE bedoelt na de test, wat moeten ze zeggen dan? Benoit heeft een legaal hoge testorone level? Dat soort dingen houden ze natuurlijk liever voor zichzelf
Dat zeg ik niet, ik zeg dat het een mogelijkheid was. WWE heeft gezegd dat hij bij zijn laatste test negatief teste voor Anabolic steroids en testorone. Dus dan zal hij wel niks gedaan hebben, dat heb ik in interviews ook gehoord dat hij toen niks had. En de WWE weet natuurlijk niet dat die dokter niet deugd, ze gaan geen background checks doen bij elke dokter lijkt mij.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:55 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Wat jij zegt is dus dat Benoit al langer zo'n absurd hoge waarde heeft kunnen hebben en dat ze dat gewoon toestonden doordat die doktor met zijn vreemde praktijken zei dat alles goed was? Dan zou die drug testing policy niet echt deugen. Steroids komen altijd van een bron die niet zo moeilijk doet over regels.
En ik zou het wel heel erg vreemd vinden als de resultaten van zulke tests niet ergens werden bewaard.
De reden waarom ik al deze zooi post en deze discussie voer is omdat jij zo klaagde over de media en het steroidpunt. In mijn ogen is het helemaal zo vreemd niet, dat komt gewoon door de onduidelijkheid en door het feit dat WWE er zo op gebrand is om alles wat met eventueel steroids gebruik te maken heeft zo snel mogelijk van tafel te vegen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat het een mogelijkheid was. WWE heeft gezegd dat hij bij zijn laatste test negatief teste voor Anabolic steroids en testorone. Dus dan zal hij wel niks gedaan hebben, dat heb ik in interviews ook gehoord dat hij toen niks had. En de WWE weet natuurlijk niet dat die dokter niet deugd, ze gaan geen background checks doen bij elke dokter lijkt mij.
En die resultaten worden heus wel bewaard hoor, maar de politie heeft er niet om gevraagd. Omdat het toch geen aanleiding is voor de moorden.
UFC is lang zo groot niet dan de WWE, UFC moet nog echt mainstream worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
De media zat steroids te linken aan de moorden, wat dus niet waar is. Dat stoorde mij enorm. En vooral hoe de media dan de WWE de schuld gaat geven, terwijl ze al heel veel doen tegen dit soort dingen. Wat moeten ze nog meer doen? 24/7 begeleiding bij iedere worstelaar? Pas had een agent ook zijn gezin vermoord en zichzelf. Had hij steroids? Nee. (en ja ik snap dat ze er hier extra moeilijk over doen omdat er in Benoits huis steroids zijn gevonden) Bij UFC wordt de laatste tijd bijna dagelijks vechters betrapt op steroids. Hoor je de media daar over? Nee. En niemand van hun heeft iemand vermoord of wel?
De media haat worstelen en wilt het gewoon flink trappen. Dat is gewoon zo. Dat doen ze al jaren. Er gebeurden dagelijks dit soort dingen, zelfs in Nederland, al die "familie drama's" waar hele familie's worden vermoord. Dat wordt dan een paar dagen op het nieuws vermeld en gaan ze verder. Een worstelaar doet het (en ze vinden steroids in zijn huis) en gelijk een heel media circus.
Je merkte ook dat de media erg ongelukkig was dat de steroids niets te maken hadden met de moorden.
Dus omdat het mainstream is, worden ze genaaid. TNA heeft niet een wellnes program bijvoorbeeld.quote:UFC is lang zo groot niet dan de WWE, UFC moet nog echt mainstream worden.
Wat ik bedoel is dat WWE natuurlijk veel groter en bekender is dan UFC of TNA. Natuurlijk word het dan ook meer gecovered en gevolgd door het nieuws.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dus omdat het mainstream is, worden ze genaaid. TNA heeft niet een wellnes program bijvoorbeeld.
Maar goed, valt verder weinig over te zeggen, ik vindt dat de media hier teveel aan doet en in het begin met valse conclusies kwamen. Jij vindt dat niet.
Heb hier al heel vaak, met heel veel mensen lange discussies over gehouden, ga nu liever verder met de orde van de dag, en dat is nu Smackdown, Impact en GAB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smackdown:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Impact:Man man man wat een vette Impact!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |