torrentspy.comquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:35 schreef Hijacking het volgende:
hoe downloaden jullie die aflevering , ik ben een nuub
Ben je bang voor de RIAA?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:39 schreef Xurk het volgende:
Die site die hierboven staat genoemd gebruik ik niet meer, sinds zij logs moeten afstaan aan de RIAA over gebrukers. Er zijn nog genoeg andere alternatieven gelukkig
De finale komt misschien vanavond al [deel 1], maar als ze de fout van gisteren herstellen komt morgen deel 1 en maandag deel 2
die snapte ik niet echtquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:22 schreef Hijacking het volgende:
haha dwight flippen wanneer jim voldemort zegt![]()
Ken je Harry Potter? Zo niet, en ook voor anderen die het niet kennen: in de verhalen over Harry Potter is Voldemort de naam van de bad guy, die zo gevreesd wordt in de magische wereld dat men zijn naam niet eens durft te noemen. Hij wordt daarom vaak "You-Know-Who" en "He Who Must Not Be Named" genoemd. Mensen die zijn naam toch noemen worden vaak verschrikt aangekeken.quote:
Ah op die manierquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ken je Harry Potter? Zo niet, en ook voor anderen die het niet kennen: in de verhalen over Harry Potter is Voldemort de naam van de bad guy, die zo gevreesd wordt in de magische wereld dat men zijn naam niet eens durft te noemen. Hij wordt daarom vaak "You-Know-Who" en "He Who Must Not Be Named" genoemd. Mensen die zijn naam toch noemen worden vaak verschrikt aangekeken.
Die namen waren Gryffindor en Slytherin, vernoemd naar 2 van de 4 'houses' binnen de school waar Harry Potter op zit. Da's een kostschool, en elke leerling hoort bij een house. Gryffindor is die waar Potter in zit, Slytherin brengt doorgaans een hoop slechterikken voort.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ah op die manierKen harry potter niet dus
![]()
En wat was de naam van Dwights team, ook iets met harry potter dan waar jim op reageerde ofzo?
Echt een grap voor de Potters kenners dusquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:47 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die namen waren Gryffindor en Slytherin, vernoemd naar 2 van de 4 'houses' binnen de school waar Harry Potter op zit. Da's een kostschool, en elke leerling hoort bij een house. Gryffindor is die waar Potter in zit, Slytherin brengt doorgaans een hoop slechterikken voort.
waarschijnlijk alleen de eerste helftquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:16 schreef Aoristus het volgende:
morgen de finale
is het dan afgelopen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:16 schreef Aoristus het volgende:
morgen de finale
Seizoen 3 wel ja. Wanneer de volgende serie komt, weet ik ook niet.quote:
Nee, seizoen 3 gaat niet verder en in de VS moeten ze nog met 4 beginnen (dat is pas 27 september zover) dus er is effe een pauze.quote:
..want half elf is te vroeg voor je?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:00 schreef Hijacking het volgende:
aflevering
zal de serie echt missen![]()
enigste voordeel is dat ik dat niet altijd tot 1 uur verplicht moet opblijven savonds
Welke serie ? 2pints of lager vind ik zelf erg tof namelijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:22 schreef DaFrenk het volgende:
Ja, het zal voor mij ook heel vreemd zijn dat ik mijn inmiddels vaste avondritueel in duigen zie gaan. Want die nieuwe serie lijkt me ook niet veel soeps, al is het even de vraag hoe de programmering er precies uit zal gaan zien. Ik zou het echter op prijs stellen als ze gingen herhalen, dan kunnen we toch blijven genieten.. zo erg is het niet om ze nog een keer te zien!
In het begin had hij het altijd strak achterover gekamd, tegenwoordig is dat niet meer zo.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:49 schreef eriksd het volgende:
Nog een keer the office zou leuk zijn. Het gaat nooit vervelen volgens mij. Weer iedereen vanaf het begin. Wat me wel opvalt is dat Michael nu meer haar heeft dan aan het begin?
Joh.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:37 schreef Breuls het volgende:
... in de VS moeten ze nog met 4 beginnen (dat is pas 27 september zover) ...
Hoe volg je dat direct via internet danquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:02 schreef DaFrenk het volgende:
Dit keer zal ik de serie dan ook direct via internet volgen, ga iig niet wachten totdat ze op TV komen hierKijk er erg naar uit!
Two Pints of lager and a packet of crisps, da's de volledige titel. Britse komedieserie over vijf twintigers in een volks voorstadje van Manchester. Ik kom het af en toe tegen op de BBC en dan kan ik er smakelijk om lachen, dus goede keus van CC om het ook uit te gaan zenden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is dat 2 pints voor iets?
Tja, je kan het via zoveel kanalen bemachtigen. Alleen weet ik niet of je daarover hier mag praten. Ik zeg in ieder geval één ding: Usenet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:14 schreef Laze het volgende:
[..]
Hoe volg je dat direct via internet danWaar?
Ik heb het zelfde, als je de NL ondertiteling volgt mis je de helft van de grappen....quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:45 schreef bijdehand het volgende:
Ik vind de afleveringen zonder ondertiteling veel leuker, dus ik ga 't via internet volgen
Ik zeg 22.40quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:10 schreef Kokstra het volgende:
Het gaat echt laat beginnen vandaag, ik zeg 22:45
Alsof Michael ook maar enige zeggenschap heeft over de invulling van zijn positie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:47 schreef Laze het volgende:
Jim zijn haar zit nietEn hij moet Regional Manager worden, niet Dwight :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o/ Office US o/ Jim o/
Beetje de Britse Friends ofzo?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Two Pints of lager and a packet of crisps, da's de volledige titel. Britse komedieserie over vijf twintigers in een volks voorstadje van Manchester. Ik kom het af en toe tegen op de BBC en dan kan ik er smakelijk om lachen, dus goede keus van CC om het ook uit te gaan zenden.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:39 schreef Laze het volgende:
Voor degene die het einde al hebben gezienIk net dus.. [wow].. ehm.. kan iemand mijn vraag in Spoiler reageren: (ook in spoiler
):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:43 schreef Ace1 het volgende:
[..]Thx voor snelle reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En khoop 't
o/ Office US o/ Jim o/
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:39 schreef Laze het volgende:
Voor degene die het einde al hebben gezienIk net dus.. [wow].. ehm.. kan iemand mijn vraag in Spoiler reageren: (ook in spoiler
):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De voorzitter zegt:Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LET OP: NIET LEZEN ALS JE DE LAATSTE AFL. VAN S03 NOG NIET HEBT GEZIEN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:20 schreef Rahl het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De voorzitter zegt:Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
Ja. In a way. Als er een serie aangewezen moet worden als Britse Friends, is dit 'm. Dat wil overigens niet zeggen dat je Friends moet verwachten als je er voor het eerst naar kijkt, want dan gaat het dus tegenvallen.quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LET OP: NIET LEZEN ALS JE DE LAATSTE AFL. VAN S03 NOG NIET HEBT GEZIEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En ik denk dat we Maandag verder kunnen gaan hiermeeDan weet iedereen het haha.
o/ Office US o/ Jim o/
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:23 schreef Laze het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En ik denk dat we Maandag verder kunnen gaan hiermeeDan weet iedereen het haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:12 schreef Kolomo het volgende:
[..]DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen, dit maandag lezen na de laatste aflevering!
o/ Office US o/ Jim o/
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LET OP: NIET LEZEN ALS JE DE LAATSTE AFL. VAN S03 NOG NIET HEBT GEZIEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al eens gepost, maar nog maar eens: http://blog.nbc.com/CreedThoughts/quote:
quote:Today in my office where I work as Director of Quality Assurance, we went to the beach for some reason that was never adequately explained. When we were there, our manager told us to eat hot coals. I thought that was a little bit untoward so I ate a fish. Then a woman I have literally never seen before in my entire life started talking very loudly about something involving Halpert. She was agitated, I’d say. From what I could guess, she was definitely on drugs of some kind, perhaps cocaine, or maybe ‘drines. Also, she is a knock-out. She reminds me of a young Daphne Du Maurier. Also, I stupidly ate the fishbones. I told myself “never again” after the last time, but then you turn around, and bam, they’re in my mouth. I also ate 55 hot dogs in 15 minutes, which is a world record.
http://blog.nbc.com/CreedThoughts/2007/05/13-week/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |