Nee, je neemt een topic teveel mee in de nieuwe stand. Je moet alleen de punten van 893 en 894 erbij tellen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:43 schreef superworm het volgende:
[..]
ik verkloot niks! ik tel het aantal behaalde punten op bij het totaal wat er al stond!
chill manquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef superworm het volgende:
Ranglijst is bijgewerkt t/m deel 891 ZIE JE DAT, STAAT IN DE OP! UIT DEEL 894! dus ik heb daarom 892, 3 en 4 erbij opgeteld. als ik het fout heb gedaan, maak het dan zelf maar goed, post het hier, en dan vul ik dat lijstje wel in.
Die bedoel ik, want Cameron Macintosh is een musical-producent en ik doelde dus op de musical.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:43 schreef ElizabethR het volgende:
Claude Michel Schönberg
Alain Boublil
Bedoel je die??
't Zit me niet echt mee.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Je snapt de vraag prima, maar het antwoord is niet juist (geen van beide namen)...
Mea Culpa dat ik dat vergeten ben aan te passen naar 892 in deel 893, maar ik heb daar wel het volgende gepost:quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef superworm het volgende:
Ranglijst is bijgewerkt t/m deel 891 ZIE JE DAT, STAAT IN DE OP! UIT DEEL 894! dus ik heb daarom 892, 3 en 4 erbij opgeteld. als ik het fout heb gedaan, maak het dan zelf maar goed, post het hier, en dan vul ik dat lijstje wel in.
Je postte in ieder geval wel de musical affiche ja.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die bedoel ik, want Cameron Macintosh is een musical-producent en ik doelde dus op de musical.
Niet op het boek van Victor Hugo en zeker niet op Andrew Loyd Webber, die ten onrechte vaak gezien wordt als de man achter Les Mis.
ElizabethR +1
Stand 895:
MadMaster 1
ElizabethR 1
trekt wel weer bij,welkomquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef DiviFilius het volgende:
Ik merk wel dat het hier een stuk minder gezelliger is dan de laatste keer dat ik hier was![]()
Wow.... mijn wereld stort in.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:46 schreef MadMaster het volgende:
zeker niet op Andrew Loyd Webber, die ten onrechte vaak gezien wordt als de man achter Les Mis.
Daarom kom ik hier nog maar eens per 100 topics ofzo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef DiviFilius het volgende:
Ik merk wel dat het hier een stuk minder gezelliger is dan de laatste keer dat ik hier was![]()
Oh ja, sorry! Tour de France. (quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef qonmann het volgende:
Wat is TDF Wyccie btw ?
Tour de Francequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef qonmann het volgende:
Wat is TDF Wyccie btw ?
doe het zelf dan, jezus christus, ik wil al een half uur gaan pitten, ik denk, ik werk het even bij, in de OP staat IN DIKGEDRUKTE HOOFDLETTERS TOT EN MET 891, dus ik werk DRIE topics bij, en dan zitten ze allemaal te zeiken? god-ver-domme, doe het dan zélf man! klootviool!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:48 schreef geenaam het volgende:
Superworm. HOU GODVERDOMME IS OP MET AL DAT GEKLOOT![]()
Ik heb die musical inmiddels al wat keertjes gezien in verschillende landen, dus ik kan hem redelijk dromen (I dreamed a dream tonight)...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je postte in ieder geval wel de musical affiche ja.
Goed werkquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:48 schreef superworm het volgende:
de dubbel getelde punten van 892 heb ik er weer áfgehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |