Dank jequote:Op zondag 29 juli 2007 16:03 schreef Blue Thunder het volgende:
http://www.tutorialized.com/tutorials/Illustrator/1
staan ook wel een paar van photoshop
http://www.deviantart.com/view/18008695/quote:Op zondag 29 juli 2007 19:23 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ey jongens, ik wil een zelf een vector maken van een meisje. Hebben jullie misschien wat goede pics. Tips zijn welkom.
wat versta je onder een goed plaatje?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:30 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ja nu nog goeie plaatjes.
Goede plaatjes zijn plaatjes met een hoog inzoomgehalte en dat ze juist belicht zijnquote:
Hoge resolutie, modelfoto's ofzo?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goede plaatjes zijn plaatjes met een hoog inzoomgehalte en dat ze juist belicht zijnFotoshoots kunnen op zich wel...
Kan inderdaad.. die tutorial is vrij goed (ook voor de n00b), heb 'm zelf niet gevolgd...quote:
als je heel simpel en snel een niet zo;n mooi resultaat wilt kan je ook naar Filter -> Artistic -> Cutout gaan en daar beetje spelen met de sliders,.. heeel simpel maar dat is ook wel te merken aan het resultaatquote:Op zondag 29 juli 2007 19:23 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ey jongens, ik wil een zelf een vector maken van een meisje. Hebben jullie misschien wat goede pics. Tips zijn welkom.
Ga ik eens proberen, wat ook wel makkelijk is, is dit:quote:Op zondag 29 juli 2007 19:45 schreef Kamermans het volgende:
[..]
als je heel simpel en snel een niet zo;n mooi resultaat wilt kan je ook naar Filter -> Artistic -> Cutout gaan en daar beetje spelen met de sliders,.. heeel simpel maar dat is ook wel te merken aan het resultaat
je wilt dus je plaatjes showen en alleen positieve reactie krijgen en anders geen reacties? kritiek is niet welkom?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:19 schreef DarkManta het volgende:
Na aanleiding van deze post: Hoe zien jouw designs eruit? #4
Maar weer eens een Tut van mij over techno-style.
Een onderdeel daarvan is hoe je zoiets maakt:
[afbeelding]
Damn hierna post ik ook niets meer in dat topic, Fok! is niet het juiste forum om je creativiteit te tonen, iedere keer weer discussie ipv plaatjes. Maar goed TuT is onderweg
Kritiek is van harte, alleen beweren dat ik het niet gemaakt zou hebben, geen verstand van Flash, schiet in het verkeerde keelgat.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:21 schreef Kamermans het volgende:
[..]
je wilt dus je plaatjes showen en alleen positieve reactie krijgen en anders geen reacties? kritiek is niet welkom?
zolang ze geen bewijs hebben dat iets niet van jou is, is het meestal onzinquote:Op zondag 29 juli 2007 20:23 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Kritiek is van harte, alleen beweren dat ik het niet gemaakt zou hebben, geen verstand van Flash, schiet in het verkeerde keelgat.
Selecteer de gekozen ruimte door middel van de Pen Tool en maak een nieuwe layer aan, vul deze met een kleur naar keuze en zet de layer op 'Overlay'...quote:Op zondag 29 juli 2007 21:12 schreef Gelderland het volgende:
ik wil van een foto graag de kleuren verandere; dus ander kleur van shirt etc. Dat kan met negatief, maar dan krijg je ook hele raren kleuren. Is er ook een ander efunctie waarbij je de kleur v/h shirt etc. kan veranderenOf haarkleur bijv.. ben benieuwd... ik weet alleen hoe ik iets donkerder/lichter moet maken
Hoe krijg ik mijn penshape into selection?quote:Take the pen tool create a path around the person (or thing) and then make it into selection. Invert the selection (CTRL + Shft + i) and hit delete. Deselect (Ctrl + D)
als je je path hebt, klik je met andere muisknop er op en dan kies je create selectionquote:Op zondag 29 juli 2007 21:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Selecteer de gekozen ruimte door middel van de Pen Tool en maak een nieuwe layer aan, vul deze met een kleur naar keuze en zet de layer op 'Overlay'...
edit:
Zelf had ik ook nog een vraag:
[..]
Hoe krijg ik mijn penshape into selection?
je moet hem op color of hue zettenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Selecteer de gekozen ruimte door middel van de Pen Tool en maak een nieuwe layer aan, vul deze met een kleur naar keuze en zet de layer op 'Overlay'...
edit:
Zelf had ik ook nog een vraag:
[..]
Hoe krijg ik mijn penshape into selection?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |