Neej dat is om jou een minderwaardigheidscomplex aan te praten want dat verdien jequote:
Over je begin: Allemaal leuk en aardig, zal ook vast kloppen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:48 schreef Nawien het volgende:
[..]
hahahah sorry hier moet ik even op reageren![]()
Om te beginnen bij het begin. Alle dance vind zijn oorsprong in house.
Vanuit House kwamen er verschillende stromingen -> Mellow/Techno/harcore
Dit ging een tijd goed totdat de 3 groepen, zichzelf gingen verfijnen en zo ontstonden er subgenres.
Mellow en techno is niet echt mijn ding dus daar kan ik al te veel over uitwijden. Hardcore dus.
Hardcore toentertijd was oldskool of zoals dat nu heet "early rave". Dit ging een tijd goed, jaren 90 praten we over, totdat deze scene een negatief imago kreeg. verdween dus naar de underground.
Toen had je Dana. "Queen of Hardstyle" die haar afkomst verloochent. Zij ging hardstyle draaien en warempel, het sloeg aan. Meerdere dj's gingen dit voorbeeld volgen. Hardstyle kwam toen echt op. Dit is ergens in 2000 geweest. Hardstyle werd harder en harder. Logisch gevolg hiervan was dat men ging expiremteren met nieuwe hardcore.
Nieuwe stijlen zoals Industrial hardcore/Breakcore/Darkcore kwamen om de hoek kijken. Dit zijn de stijlen die je nu voornamelijk hoort. Voormalige hardstyle dj's (die daarvoor hardcore draaiden) zijn weer terug bij af
.
Hardstyle is absoluut NIET groeiende. Hoe je daar nu bij komtAls je kijkt naar DE feesten, zal je zien dat hardstyle verdrongen wordt door hardcore. Kijk alleen even naar Sensation black. Angerfist als afsluiter
wtf !!
Persoonlijk vind ik het niet erg, was voor mij 1 van de redenen om te gaan, maar als we kijken dat Sensation black gekwalificeerd staat als hardstylefeest en dat Angerfist, die zeker geen softe hardcore draait, daar afsluit, zie je de omgekeerde verschuiving van pakweg 7 jaar geleden.
Nu geen onzin meer verkondigen babbels![]()
Mooie generalisatie daar.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:34 schreef dreugkleut het volgende:
[..]
Ik vind het er zielig uitzien, mensen die niet beter weten en die als vee op geestdodende muziek staan te hakken. En dat is dan hun weekend. De rest van de week kunnen ze weer werken. En dan maandag op hun werk halverwege de dag zeggen: Het is alweer bijna weekend!![]()
. Echt geest dodend volk.
Het feit dat jij sensation een prutfeest noemt, toont aan dat je voorbij gaat aan mijn punt. Sensation is een hardstylefeest. Op hardstylefeesten draaien geen hardcore dj's. Conclusie: Hardstyle is niet groeiende. En dit is niet het enige feest. Check anders de line ups van feesten als Inqontrol/Qlimax. Zijn ook "hardstyle feesten"quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:57 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Over je begin: Allemaal leuk en aardig, zal ook vast kloppen...
Het gedeelte van dana ben ik het ook nog steeds mee eens...
maar dat hardstyle niet groeiende is... Het heeft de top que "bekendheid/hype" wellicht gehad... Maar groeit nog steeds als een gek... Het aantal HARDSTYLE platen/producers/feesten neemt nog steeds elk jaar toe... Internationaal gezien word het sowieso steeds groter... Naar Nederland, Duitsland en Italie, begint het nu ook in Australie, Polen en zelfs in Amerika iets te lopen....
en hoezo je nu een prut feest als sensation black erbij haalt als argumentatie slaat dan helemaal nergens op...
Sensation switcht sowieso maar een beetje van hot naar her... Kijk naar white wat van oorsprong trance is en waar nu alleen nog zon beetje commerciele kut club word gedraaid!
Voor Bij black probeert men kennelijk het tegenovergestelde... Men moest er sowieso wel wat doen naar die geflopte sensation van vorig jaar, met zon dwaze rocker ofzo erbij!
en voor zover ik weet word black al sinds jaren door een hardcore act afgesloten, vorig jaar bijvoorbeeld catscan... Dit jaar was er alleen nog meer hardcore jah dat klopt... maar dat je nu zegt dat hardcore plaats inneemt van hardstyle vanwege dit kutfeestje waar alleen maar hitjes publiek op afkomt...!![]()
Ik vindt mensen met hun broek op half zeven er ook zielig uitzien. Maar ik ga er hier geen topic over openen. Leven en laten leven. Er is gelukkig nog steeds niemand die je dwingt om erheen te gaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:34 schreef dreugkleut het volgende:
[..]
Ik vind het er zielig uitzien, mensen die niet beter weten en die als vee op geestdodende muziek staan te hakken. En dat is dan hun weekend. De rest van de week kunnen ze weer werken. En dan maandag op hun werk halverwege de dag zeggen: Het is alweer bijna weekend!![]()
. Echt geest dodend volk.
Nog even snel dan... Op alle grote wat hardere dance festivals... Decibel, Q-base, Defqon... Is het al jaren zo dat hardstyle 2 of zelfs meerdere erea's heeft... In tegenstelling tot bijvoorbeeld hardcore, jumpstyle of whatever... Neem defqon dit jaar feitelijk zelfs al 3 hardstyle area's...(lees meer als vorig jaar!!) De blue (vanzelfsprekend), de red (mainstage) en ook in de freestyle werd eigenlijk alleen maar hardstyle gedraaid...quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:16 schreef Nawien het volgende:
[..]
Het feit dat jij sensation een prutfeest noemt, toont aan dat je voorbij gaat aan mijn punt. Sensation is een hardstylefeest. Op hardstylefeesten draaien geen hardcore dj's. Conclusie: Hardstyle is niet groeiende. En dit is niet het enige feest. Check anders de line ups van feesten als Inqontrol/Qlimax. Zijn ook "hardstyle feesten"
En over sensation white, daar sla je de spijker op zijn kop, behalve dat het een combi is van progressive/club is. Trance heeft ook zijn langste tijd gehad en raad is wat er voortkomt uit trance? ja, dat zijn stijlen zoals progressive en club.
Goed de volgende punten. Hardstyle groeiende? Heb je daar een bron van? Mijn bron is het aanbod van platen en de dj's die komen draaien. Ongeveer 7 jaar geleden de omgekeerde verschuiving, nu draait het zich terug.
Enne, ik weet niet wat bij jou jaren zijn, maar de eerste hardcoredj die afsloot op sensation was Promo in 2004. Godsgruuwlijke harde setDaarvoor was het gewoon hardstyle. Zie je de verschuiving?
Maarja ik heb je post nog eens door gelezen. Met jou valt niet te discussieren omdat jij niet objectief/neutraal bent. Jij moet overal een waarde oordeel aan hangen, iets wat niet wenselijk is in een discussie. tel daarbij op dat je nogal stellig bent en dingen beweert die niet kloppen en dat maakt jou de ideale partner om NIET mee te discussieren.
Als je hierop reageert, hoop ik dat het neutraal is en alleen op basis van argumenten want anders heb ik de behoefte niet om er op te reageren en laat ik je maar in de waan dat hardstyle niet commercieel en vooral groeiende is![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:48 schreef Nawien het volgende:
[..]
hahahah sorry hier moet ik even op reageren![]()
Om te beginnen bij het begin. Alle dance vind zijn oorsprong in house.
Vanuit House kwamen er verschillende stromingen -> Mellow/Techno/harcore
Dit ging een tijd goed totdat de 3 groepen, zichzelf gingen verfijnen en zo ontstonden er subgenres.
Mellow en techno is niet echt mijn ding dus daar kan ik al te veel over uitwijden. Hardcore dus.
Hardcore toentertijd was oldskool of zoals dat nu heet "early rave". Dit ging een tijd goed, jaren 90 praten we over, totdat deze scene een negatief imago kreeg. verdween dus naar de underground.
Toen had je Dana. "Queen of Hardstyle" die haar afkomst verloochent. Zij ging hardstyle draaien en warempel, het sloeg aan. Meerdere dj's gingen dit voorbeeld volgen. Hardstyle kwam toen echt op. Dit is ergens in 2000 geweest. Hardstyle werd harder en harder. Logisch gevolg hiervan was dat men ging expiremteren met nieuwe hardcore.
Nieuwe stijlen zoals Industrial hardcore/Breakcore/Darkcore kwamen om de hoek kijken. Dit zijn de stijlen die je nu voornamelijk hoort. Voormalige hardstyle dj's (die daarvoor hardcore draaiden) zijn weer terug bij af
.
Hardstyle is absoluut NIET groeiende. Hoe je daar nu bij komtAls je kijkt naar DE feesten, zal je zien dat hardstyle verdrongen wordt door hardcore. Kijk alleen even naar Sensation black. Angerfist als afsluiter
wtf !!
Persoonlijk vind ik het niet erg, was voor mij 1 van de redenen om te gaan, maar als we kijken dat Sensation black gekwalificeerd staat als hardstylefeest en dat Angerfist, die zeker geen softe hardcore draait, daar afsluit, zie je de omgekeerde verschuiving van pakweg 7 jaar geleden.
Ohja... hardstyle niet commercieel?Het was net zo commercieel als dat jumpstyle nu is. De hype is alleen voorbij. Maar beter ook, want de goede hardstyle is echt op 1 hand te tellen. Vaak is het meer een ranzige mix van hardhouse en hardtrance en tegenwoordig ook jump
.
Nu geen onzin meer verkondigen babbels![]()
Genoeg eigen kennis... hoef voor dit onderwerp geen anderen na te praten...quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:42 schreef BereNDD het volgende:
[..]
![]()
En hier bij een hele grote AMEN!
En voor alle sukketjes die wel reageren maar totaal niet weten waar ze het over hebben..
Reageer zoals Nawien, en praat niet mee met de rest omdat je dan denkt dat je tof bent..
Qlimax 2001.. was denk ik het tofste hardstyle feest waar ik was
Iig een objectieve post, wat positief isquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:28 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Nog even snel dan... Op alle grote wat hardere dance festivals... Decibel, Q-base, Defqon... Is het al jaren zo dat hardstyle 2 of zelfs meerdere erea's heeft... In tegenstelling tot bijvoorbeeld hardcore, jumpstyle of whatever... Neem defqon dit jaar feitelijk zelfs al 3 hardstyle area's...(lees meer als vorig jaar!!) De blue (vanzelfsprekend), de red (mainstage) en ook in de freestyle werd eigenlijk alleen maar hardstyle gedraaid...
Ook op q-base dit jaar nog meer hardstyle dan/als vorig jaar...
Dat van qlimax is en blijft ook gewoon een hardstyle feest word ook gewoon al een paar jaar afgesloten door een hardcore act jah... Dat heeft niks te maken met dat hardcore weer in opkomst is... Dat heeft te maken dat zon act een goede afsluiting is voor een ahrdstyle feest... Onder het motto van het laatste uurtje nog ff helemaal los, alle energie eruit laten gaan. Om dezelfde reden begint qlimax bijvoorbeeld ook nooi met een hardstyle act... maar je gaat me hopelijk niet nog banger maken door te zeggen dat hardtrance/jump hardstyle ook al kleiner maken?
Dank uquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:42 schreef BereNDD het volgende:
[..]
![]()
En hier bij een hele grote AMEN!
En voor alle sukketjes die wel reageren maar totaal niet weten waar ze het over hebben..
Reageer zoals Nawien, en praat niet mee met de rest omdat je dan denkt dat je tof bent..
Qlimax 2001.. was denk ik het tofste hardstyle feest waar ik was
Prima, ik hou wel van meningen uitwisselen. Overigens was Pavo op Qlimax 2003 ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:55 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Genoeg eigen kennis... hoef voor dit onderwerp geen anderen na te praten...
Zijn van die qlimax overigens nog livesets te vinden... Mijne rijken maar tot 2003
Pavo @ qlimax 2003...![]()
Je vergist je, maar dat is niet ergquote:_Volgens mij_ waren er minder hardstyle dj's maar ik kan me vergissen.
Ok my badquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Je vergist je, maar dat is niet erg.
Daarom staat er Mênnus Brabanderquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:17 schreef Nawien het volgende:
Jij woont in Limburg toch? Loopt altijd achter op de Randstad ouwe![]()
geintje ofc
even een kleine greep...quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:57 schreef Nawien het volgende:
Van Defqon weet ik het ff niet, ben er niet geweest, kaarten waren uitverkocht. Maar, wat ik van die lineup gezien heb, is dat er hele goede hardcore dj's kwamen. Nosferatu/Endymion/Promo/Angerfist en nog een paar. _Volgens mij_ waren er minder hardstyle dj's maar ik kan me vergissen.
Weet ik daarom was het zo leuk om het nog een keer te doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe vaak dat echt gepost wordthet stond nog net niet onder ctrl+c
Ik doelde alleen op dat stukje met geen goeie hardstyle producers op defQon 1quote:
Kijk hier heb je het al. Deze dj's (the prophet/deepack/dana/isaac/zany) hebben voorheen allemaal hardcore gedraaid en zijn nadat hardcore "doodging" hardstyle gaan draaien. Althans hardstyle. Meeste van deze dj's hebben nooit echte hardstyle gedraaid op Dana na. Prophet is bijvoorbeeld meer oldskool. Omdat hardcore weer in de opkomst is, gaan deze dj's langzamerhand terug naar "de roots".quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:23 schreef MrDice het volgende:
[..]
even een kleine greep...
Alpha2, Luna, Showtek, Tatanka, the Prophet, Deepack, Dana, Isaac, Technoboy, Zany, Trilok & Chiren
en nog genoeg anderen waar ik zelf niet zo heel veel vanaf weet maar vast voor de aanwezigen vast erg vet waren. Ik wil niet zeggen dat je verhaal geen waarheid kent, maar om te zeggen dat Hardstyle op sterven ligt.. Wellicht ligt het inderdaad aan de definitie want de klassieke hardstyle zoals 2000 is het allang niet meer. Maar ondanks alle stromingen denk ik dat gezien het grote aanbod feesten dat in de kern hardstyle is (qbase, defqon, qlimax, decibel, black) lijkt het me toch nog wel bestaansrecht hebben.
Enlighten me please. Ik heb niks over hardstyle producers op Def gezegd? Los van het feit dat daar geen producers komen. Een producer is vaak een dj, een dj is meestal geen producerquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik doelde alleen op dat stukje met geen goeie hardstyle producers op defQon 1.
Goede post, al luister ik niet naar bovengenoemde genres.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:48 schreef hardstylesage het volgende:
Hardstyle is over zn top heen... helaasch... vroegah was het vet.. het goede van hardcore en het goede van trance!
Toen werd het steeeeeds harder en harder, wat ook heel goed was!
Maar toen kon het niet meer harder want dan werd het hardcore... dus werd er maar gekort op de melodieen
Toen werd het dus Jumpstyle![]()
![]()
en nu gaat Jumpstyle dood door types zoals hemmes:
http://www.youtube.com/watch?v=Bw8sx05S_7I
![]()
![]()
![]()
Hardcore blijft op de ouwe voet verder gaan en ondertussen worden de betere stromingen (met name Darkcore) meer bekend.
Peaky Pounder![]()
Unexist![]()
Tieum![]()
Manu le Malin![]()
Nog een hele hoop die ik vergeet op te noemen maar net zo goed zijn![]()
Waar ik me dan wel weer kenkertje hard aan erger zijn van die 13 jarige kutknaapjes die zo'n grijs/zwarte camo broek aan hebben. Die stonden eerste te hakken op hardcore, wat opzich al erg was... maar nu staan ze op straat te jumpen!![]()
![]()
![]()
Nee... Flippo's waren toch echt beter als rage
en dat is juist hetgeen dat totaal nergens op slaat... waar toon je dat nu mee aan... Van al die grotere dj's is er nog niet 1 die weer echte hardcore is gaan draaien... Soms draait de prophet nog wat early setjes... Maar produceren doettie alleen nog amar in hardstyle... Zany die het laatste jaar echt hardstyle platen maakt alsof het warme broodjes zijn... Er is echt niemand van die namen die weer terug in de hardcore scene is of gaat...quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Kijk hier heb je het al. Deze dj's (the prophet/deepack/dana/isaac/zany) hebben voorheen allemaal hardcore gedraaid en zijn nadat hardcore "doodging" hardstyle gaan draaien. Omdat hardcore weer in de opkomst is, gaan deze dj's langzamerhand terug naar "de roots".
Ik heb ook nooit beweerd dat hardstyle dood is. Zeker niet, ik zeg dat er een trendsverschuiving is. hardstyle wordt minder en hardcore wordt meer. Maargoed, als deze trend zich doorontwikkeld, DAN gaat hardstyle wel dood. maargoed dat zou een kwestie van jaren zijn. Denk persoonlijk een jaar of 3 a 5.
wat een kut kwaliteit zeg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:58 schreef Intermec het volgende:
hier nog even de gehele intro
http://video.google.com/videoplay?docid=-2404939772749360097&q=deepack+euphoria&total=3&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
Pff je snapt het niet he. Het is niet zo dat het van het 1 op het andere moment gebeurt, maar je ziet het langzaam gebeuren en DAAR heb ik het over. Overigens kunnen ze hardstyle producen, maar ik heb het over wat ze draaien, dus producen is dan ook niet relevant. Als je bijvoorbeeld luistert naar verschillende sets over verschillende periodes zul je horen dat de bass verandert, en raad is waar die bass op gaat lijken? Juist een hardcorebase.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:48 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
en dat is juist hetgeen dat totaal nergens op slaat... waar toon je dat nu mee aan... Van al die grotere dj's is er nog niet 1 die weer echte hardcore is gaan draaien... Soms draait de prophet nog wat early setjes... Maar produceren doettie alleen nog amar in hardstyle... Zany die het laatste jaar echt hardstyle platen maakt alsof het warme broodjes zijn... Er is echt niemand van die namen die weer terug in de hardcore scene is of gaat...
Sterker nog Darkraver en pavo gaan zelfs de tegenovergestelde kant op (jump)...
en zoals al eerder vermeld waren er tig hardstyle dj's op defqon... Om je vingers bij af te likken... Wat je onder hardstyle verstaat is trouwens idd steeds moeilijker te omschrijven dat ben ik met je eens... Magoed dis gewoon overal in de dance steeds meer het geval... In de hardstyle heb je nu ook alweer de new-style... Dat dan weer tussen jump en hardstyle in ligt... en zo worden alle stromingen steeds moeilijker te beschrijven... Voor mij is hardstyle een plaat met een goede kick, die ongeveer 150 bpm is...
Hardcore is iets sneller neem ik aan... Al is hardstyle dus ook al van 140 bpm naar nu af en toe al 152 ofzo gegaan... Hooguit dat dit dan iets meer richting de hardcore kant gaat... Maar voor mij is er nog steeds een gigantisch verschil tussen hardcore en hardstyle...!
Excuses, deels fout gelezen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
Enlighten me please. Ik heb niks over hardstyle producers op Def gezegd? Los van het feit dat daar geen producers komen. Een producer is vaak een dj, een dj is meestal geen producer
Daar doelde ik op.quote:Van Defqon weet ik het ff niet, ben er niet geweest, kaarten waren uitverkocht. Maar, wat ik van die lineup gezien heb, is dat er hele goede hardcore dj's kwamen. Nosferatu/Endymion/Promo/Angerfist en nog een paar. _Volgens mij_ waren er minder hardstyle dj's maar ik kan me vergissen.
Daar ben ik het mee eens. De lijn tussen de twee stijlen is een beetje aan het vervagen, niet dat ik er last van hebquote:Maar jij zegt dat Hardcore en hardstyle zo erg verschillen, wat precies dan? Zit namelijk vrij weinig verschil in
Aah ok, we maken allemaal foutenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:03 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Excuses, deels fout gelezen.
[..]
Daar doelde ik op.
Mag het, als er geld mee te verdienen is?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
hahaha mensen die hier serieus zijn over muziek, LUTSERS!!!!!!!
Lees editquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Aah ok, we maken allemaal fouten![]()
Maar ik bedoelde minder in aantallen, niet in kwaliteit. Want die dj's die jij opsomde zijn echt wel goed![]()
Wtf, ik heb precies hetzelfde..quote:Overigens hou ik ook van progressive/club/dance/R&B/rap/Drumm&bass/2-step/garage dus ik ben ook geen pillejaapie of 1 of andere hardcorejunk
Nicequote:Op donderdag 19 juli 2007 16:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Lees edit.
[..]
Wtf, ik heb precies hetzelfde..![]()
Euhm kneus, volgens mij was er toch echt een Hardcore, een early en een industrial hardcore area op Defqon.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:28 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Nog even snel dan... Op alle grote wat hardere dance festivals... Decibel, Q-base, Defqon... Is het al jaren zo dat hardstyle 2 of zelfs meerdere erea's heeft... In tegenstelling tot bijvoorbeeld hardcore, jumpstyle of whatever... Neem defqon dit jaar feitelijk zelfs al 3 hardstyle area's...(lees meer als vorig jaar!!) De blue (vanzelfsprekend), de red (mainstage) en ook in de freestyle werd eigenlijk alleen maar hardstyle gedraaid...
Ook op q-base dit jaar nog meer hardstyle dan/als vorig jaar...
Dat van qlimax is en blijft ook gewoon een hardstyle feest word ook gewoon al een paar jaar afgesloten door een hardcore act jah... Dat heeft niks te maken met dat hardcore weer in opkomst is... Dat heeft te maken dat zon act een goede afsluiting is voor een ahrdstyle feest... Onder het motto van het laatste uurtje nog ff helemaal los, alle energie eruit laten gaan. Om dezelfde reden begint qlimax bijvoorbeeld ook nooi met een hardstyle act... maar je gaat me hopelijk niet nog banger maken door te zeggen dat hardtrance/jump hardstyle ook al kleiner maken?
Stumper... hoe dan ook was er dus dit jaar meer hardstyle te horen als hardcore...quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Euhm kneus, volgens mij was er toch echt een Hardcore, een early en een industrial hardcore area op Defqon.
Hardstyle is aan het dood gaan omdat ze dezelfde fout maken die ooit in de HC scene gemaakt werd, overkill en geen vernieuwing.
Gelukkig zijn er mensen zoals oa Promo die gewoon door blijven gaan en vernieuwen, en heb je mensen als Vince die een goede combo van vroegah en nu maken.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Voor een gemiddeld feest is dat zelfs best wel kort. Meestal duurt het 8 tot 10 uur.
* mstx kan niet wachten op Q-Base... 16 uur lang
En over het volume... het is pas goed als je je borstkas voelt trillen.![]()
![]()
Tip: Luister niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
Flikker toch op alles wat ik hoor van die namen lijkt op elkaar, zelfde snelheid, deuntje. Deze week heb ik me ook enorm lopen ergenen aan Luna en Zany op Sensation damn wat een drama, Luna irriteer ik me trouwens al jaren aan met elke keer dezelfde set. Zelfde begint te gelden voor Zany en consorten.
Geloof me ik vind Hardstyle ook wel lekker, maar er komt gewoon niks goeds meer uit. Bij de hardcore wel
Dat is jouw mening, mijne andersom... of njah van hardcore weet ik weinig...quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
Flikker toch op alles wat ik hoor van die namen lijkt op elkaar, zelfde snelheid, deuntje. Deze week heb ik me ook enorm lopen ergenen aan Luna en Zany op Sensation damn wat een drama, Luna irriteer ik me trouwens al jaren aan met elke keer dezelfde set. Zelfde begint te gelden voor Zany en consorten.
Geloof me ik vind Hardstyle ook wel lekker, maar er komt gewoon niks goeds meer uit. Bij de hardcore wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |