En de oplossing is ........ Niet gaan, is er iemand die je verplicht ? Blijf lekker achter je pc zitten in het weekend en ga stoer doen tegen je moeder Kneus.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef meneer Aart het volgende:
zeik zeik zeik zeik zzzzzz
Dus min klacht van die Hardcore feesten die geest dodend werken.
''Op stap gaan''quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:55 schreef DeBastaard het volgende:
n00b, volgens mij is de TS gewoon jaloers omdat hij niet op stap mag van papa en mama.
In ieder geval niet van Hardcore/Hardstylequote:Op woensdag 18 juli 2007 21:00 schreef DeBastaard het volgende:
[..]
Het is natuurlijk maar waar je wakker van ligt.
Ik meestal vlakbij de speakers staanquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
tot 04:00... dan ken je kenkerlang op de trein gaan wachten
@nikky
lekker voor je oren dan.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:28 schreef devvertje het volgende:
OMFG, wat een tering zwabbers allemaal in die video
Hoe kun je een zwabber (zielige uitdrukking) zijn als je niet op een gabberfeest staat?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:28 schreef devvertje het volgende:
OMFG, wat een tering zwabbers allemaal in die video
Voor een gemiddeld feest is dat zelfs best wel kort. Meestal duurt het 8 tot 10 uur.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef dreugkleut het volgende:
Dat feest duurt van 22:00 tot 4:00.
Ik vraag me dan af, ben je na afloop niet knetter doof, en wat is er nou aan om 6 uur lang te staan hakken?
Je broekspijpen moeten waaien.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:46 schreef mstx het volgende:
[..]
En over het volume... het is pas goed als je je borstkas voelt trillen.![]()
![]()
daar ben ik mee opgehouden nadat ik een paar keer met een piep in mijn oren thuis kwamquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik meestal vlakbij de speakers staan![]()
Heerlijk
Alsof er alleen maar laagopgeleiden naar die feesten gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:02 schreef dreugkleut het volgende:
MAar ben je na 6 uur in die herrie niet tering doof.
Volgens mij is die gehele Hardcore jeugd echt voor zijn 25ste doof, of in ieder geval zeer slechthorend.
En hoeveel hersencellen zullen ze dan nog over hebben. de helft hebben ze al weg gezopen, of weg gehakt. Maar goed als je in de bouw of in een loods werkt kan je maar beter te weinig dan te veel hersencellen hebben. Anders hou je zulk soort werk niet vol.
Daarom studeren al mijn maten die naar zulke feesten gaanquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:02 schreef dreugkleut het volgende:
MAar ben je na 6 uur in die herrie niet tering doof.
Volgens mij is die gehele Hardcore jeugd echt voor zijn 25ste doof, of in ieder geval zeer slechthorend.
En hoeveel hersencellen zullen ze dan nog over hebben. de helft hebben ze al weg gezopen, of weg gehakt. Maar goed als je in de bouw of in een loods werkt kan je maar beter te weinig dan te veel hersencellen hebben. Anders hou je zulk soort werk niet vol.
Das de introquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:25 schreef Qunix het volgende:
btw.. Die video zit te veel trance troep in... En veel té happy voor mij
Klacht: mensen die het verschil niet kennen tussen hardstyle en trance.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:25 schreef Qunix het volgende:
btw.. Die video zit te veel trance troep in... En veel té happy voor mij
Ik wil een beukende drum/kickbass horen en niet dat trance spul als melodie...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:32 schreef mstx het volgende:
[..]
Klacht: mensen die het verschil niet kennen tussen hardstyle en trance.
Ik zal eens verder kijken danquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Das de introEn wat voor trance luister jij dan wel niet
![]()
6 tot 10 uur dansen en daarbij veel water drinken is sowieso eerder gezond dan ongezond...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:49 schreef Platina het volgende:
Muziekvoorkeuren buiten beschouwing gelaten, blijft het ongezond om 6 tot 10 uur te gaan 'dansen' op een bas die zo hard is dat je borstkas gaat trillen of wat de liefhebbers ook willen. Lijkt me echt niet gezond voor je oren.
Hebben we weer zo'n jokerquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:00 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hardstyle feesten!![]()
[..]
6 tot 10 uur dansen en daarbij veel water drinken is sowieso eerder gezond dan ongezond...!
en dat van die oren word sowieso zwaar overschat...
Trance pussy...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:08 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
Hebben we weer zo'n joker!
Ik trof vanmiddag in een auto van een klant een schijfje aan waarop stond 'rustige hardstyle', godverdomme, wat een gare kankertroep is dat toch, het was echt niet om aan te horen.
Overigens, voor de geïnteresseerden, het schijfje ligt nu ergens langs de A2 bij afrit de Meern
Mensen die trance pussy zeggenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:11 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Trance pussy...
Rustige hardstyle...![]()
Waarschijnlijk zijn er gewoon 60 vocals achter elkaar geplakt? Dwaas....
Trance pussy zeggen, kneusquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:11 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Trance pussy...
Rustige hardstyle...![]()
Waarschijnlijk zijn er gewoon 60 vocals achter elkaar geplakt? Dwaas....
quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:07 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Trance pussy zeggen, kneus.
Jij vindt hardstyle zeker "keihard beuqeuhhh"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |