Is nu weer wat ingezakt inderdaad, maar er was een tijd dat elke boerenlul een Q-Dance logo op z'n mobieltje had staan en dat bv. Jamba iedereen overspoelde met Dana ringtones.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Echt underground is het natuurlijk niet maar echt een hype ook niet. Vind het wel goed zo
dat waren een paar commercieele nummers maar geen hype.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:56 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nee nog niet, is het al geweest namelijk.
Of ben je die hele hardstyle hype van 2004 t/m 2006 vergeten?
Eerst zo'n achterlijke opmerking en daarna al zelf de oplossing geven.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Je moet gewoon niet te dicht bij de boxen gaan staan en dan heb je echt geen last van een 'te hard' geluid dat schadelijk is voor je oren. Anders heb je altijd nog oordoppen die schadelijke tonen filteren!
decibel 46 euro voor 11 uur puur genot.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:07 schreef Pakspul het volgende:
6 uur hakken met gemak gek!![]()
Concert -> 35 euro voor 2 uur plezier
Hardcore feest -> 20 euro voor 8 uur plezier
Feesten
En door types als Nawijn,quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:48 schreef hardstylesage het volgende:
Toen werd het dus Jumpstyle![]()
![]()
en nu gaat Jumpstyle dood door types zoals hemmes:
http://www.youtube.com/watch?v=Bw8sx05S_7I
toen coone kwam met zijn eerste nummertjes toen was jump nog vet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:21 schreef BereNDD het volgende:
[..]
En door types als Nawijn,
En door types als Patrick Jumpen,
Politie die gaat jumpen,
Politici die gaat jumpen,
En door jamba met hun kutreclames,
Nu zuigt het gewoon aars.. toen het net een beetje in nederland kwam was het wel lachen (op internet enzo) maar nu is het gewoon de slechtste hype van 2007
Oh leuk oempa loempa muziek...quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef dreugkleut het volgende:
Zie bijvoorbeeld deze video van een hardcore / hardstyle feest in Tilburg:
http://partyflock.nl/video/8.html
Dat feest duurt van 22:00 tot 4:00.
Ik vraag me dan af, ben je na afloop niet knetter doof, en wat is er nou aan om 6 uur lang te staan hakken?
Je kan geen eens met elkaar praten door die keiharde muziek. En iedereen doet maar een beetje gek om erbij te horen, want als je niet danst ben je natuurlijk een kneus.
Dus min klacht van die Hardcore feesten die geest dodend werken.
Mits vrouwquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?
Tevens, Decibel![]()
![]()
!
Geen geld als je ziet hoe lang het duurtquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
decibel 46 euro voor 11 uur puur genot.
klagen over iets waar je schijnbaar nooit geweest bent en het nooit aan den lijve hebt ondervonden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef dreugkleut het volgende:
Zie bijvoorbeeld deze video van een hardcore / hardstyle feest in Tilburg:
http://partyflock.nl/video/8.html
Dat feest duurt van 22:00 tot 4:00.
Ik vraag me dan af, ben je na afloop niet knetter doof, en wat is er nou aan om 6 uur lang te staan hakken?
Je kan geen eens met elkaar praten door die keiharde muziek. En iedereen doet maar een beetje gek om erbij te horen, want als je niet danst ben je natuurlijk een kneus.
Dus min klacht van die Hardcore feesten die geest dodend werken.
Jah die echte hype in de zin van het commercieel worden is er namelijk nooit geweest...quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:56 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nee nog niet, is het al geweest namelijk.
Of ben je die hele hardstyle hype van 2004 t/m 2006 vergeten?
Ik vind het er zielig uitzien, mensen die niet beter weten en die als vee op geestdodende muziek staan te hakken. En dat is dan hun weekend. De rest van de week kunnen ze weer werken. En dan maandag op hun werk halverwege de dag zeggen: Het is alweer bijna weekend!quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
klagen over iets waar je schijnbaar nooit geweest bent en het nooit aan den lijve hebt ondervonden.![]()
Hoe zielig sommige mensen zijn bewijs jij hier maar weer.
Hij hakt er wel in...quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:02 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Is nu weer wat ingezakt inderdaad, maar er was een tijd dat elke boerenlul een Q-Dance logo op z'n mobieltje had staan en dat bv. Jamba iedereen overspoelde met Dana ringtones.
Niet dat dat erg is, maar dat die ene gast dan afgeeft op jump, en tegelijkertijd hardstyle tot een of ander mysterieuze dancestroming omtovert komt een beetje triest over.
Ik weet waar het probleem ligt.... Je bent een mongool daar ligt het aanquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:34 schreef dreugkleut het volgende:
[..]
Ik vind het er zielig uitzien, mensen die niet beter weten en die als vee op geestdodende muziek staan te hakken. En dat is dan hun weekend. De rest van de week kunnen ze weer werken. En dan maandag op hun werk alweer beginnen over het weekend. Echt geest dodend volk.
Jah en dan heb je nog de negershit, waarbij je elk weekend probeert zoveel mogelijk soa's op te lopen omdat je naar een half uurtje schuren... Je een breezer kunt ruilen tegen een pijpbeurt... (tel uit je winst)quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:34 schreef dreugkleut het volgende:
[..]
Ik vind het er zielig uitzien, mensen die niet beter weten en die als vee op geestdodende muziek staan te hakken. En dat is dan hun weekend. De rest van de week kunnen ze weer werken. En dan maandag op hun werk halverwege de dag zeggen: Het is alweer bijna weekend!![]()
. Echt geest dodend volk.
Daar is Fok toch voorquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Jah en dan heb je nog de negershit, waarbij je elk weekend probeert zoveel mogelijk soa's op te lopen omdat je naar een half uurtje schuren... Je een breezer kunt ruilen tegen een pijpbeurt... (tel uit je winst)
Dan hebben we de boerentent feesten met de smartlappen... Hier gaan we dom met de teksten meezingen en ons proberen zo dik mogelijk te drinken! HEUJJJ lang leve bier en muziek de we kunnen meezingen omdat engels te lastig word!
en we hebben de rockers en de metal liefhebbers... Vergelijkbaar met de gabbers... Alleen hebben de rockers in tegenstelling tot de gabbers weer teveel lichaamshaar....
Lang leve het generaliseren!![]()
hahahah sorry hier moet ik even op reagerenquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dat je over stapt naar hardcore is prima, maar ga geen poep lopen praten....
Toen werd het jumpstyle... Jumpstyle is een totaal ander genre dan hardstyle... helemaal commercieel geworden. In tegenstelling tot hardstyle!!
Bovendien komen er steeds meer en betere producers bij, zijn er elk jaar meer grote hardstylefeesten en festivals en is het dus nog steeds groeiende!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |