abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51622573
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:58 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Echt underground is het natuurlijk niet maar echt een hype ook niet. Vind het wel goed zo
Is nu weer wat ingezakt inderdaad, maar er was een tijd dat elke boerenlul een Q-Dance logo op z'n mobieltje had staan en dat bv. Jamba iedereen overspoelde met Dana ringtones.
Niet dat dat erg is, maar dat die ene gast dan afgeeft op jump, en tegelijkertijd hardstyle tot een of ander mysterieuze dancestroming omtovert komt een beetje triest over .
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:03:45 #77
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_51622630
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:56 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Nee nog niet, is het al geweest namelijk .
Of ben je die hele hardstyle hype van 2004 t/m 2006 vergeten?
dat waren een paar commercieele nummers maar geen hype.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_51622758
6 uur hakken met gemak gek!
Concert -> 35 euro voor 2 uur plezier
Hardcore feest -> 20 euro voor 8 uur plezier

Feesten
pi_51622813
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Je moet gewoon niet te dicht bij de boxen gaan staan en dan heb je echt geen last van een 'te hard' geluid dat schadelijk is voor je oren. Anders heb je altijd nog oordoppen die schadelijke tonen filteren !
Eerst zo'n achterlijke opmerking en daarna al zelf de oplossing geven.
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:18:23 #80
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_51623078
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:07 schreef Pakspul het volgende:
6 uur hakken met gemak gek!
Concert -> 35 euro voor 2 uur plezier
Hardcore feest -> 20 euro voor 8 uur plezier

Feesten
decibel 46 euro voor 11 uur puur genot.
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:21:36 #81
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_51623161
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 01:48 schreef hardstylesage het volgende:

Toen werd het dus Jumpstyle

en nu gaat Jumpstyle dood door types zoals hemmes:
http://www.youtube.com/watch?v=Bw8sx05S_7I
En door types als Nawijn,
En door types als Patrick Jumpen,
Politie die gaat jumpen,
Politici die gaat jumpen,
En door jamba met hun kutreclames,

Nu zuigt het gewoon aars.. toen het net een beetje in nederland kwam was het wel lachen (op internet enzo) maar nu is het gewoon de slechtste hype van 2007
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:43:04 #82
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_51623746
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:21 schreef BereNDD het volgende:

[..]

En door types als Nawijn,
En door types als Patrick Jumpen,
Politie die gaat jumpen,
Politici die gaat jumpen,
En door jamba met hun kutreclames,

Nu zuigt het gewoon aars.. toen het net een beetje in nederland kwam was het wel lachen (op internet enzo) maar nu is het gewoon de slechtste hype van 2007
toen coone kwam met zijn eerste nummertjes toen was jump nog vet.
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:47:51 #83
148823 znarch
ondertitel
pi_51623872
En dan vinden gabbers het vreemd dat normale mensen het itos vinden. Jezus zeg

Je zult als ouder op een dag maar te horen krijgen dat je kind naar zon feest gaat. Dan ga je je wel afvragen wat je fout gedaan hebt.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:59:01 #84
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_51624169
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:37 schreef Maikuuul het volgende:
Zaterdag Housequake @ Bozzini
Daar wilde ik ook heen, maarja, vakantie enzo he
Tics van je petten.
pi_51624678
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef dreugkleut het volgende:
Zie bijvoorbeeld deze video van een hardcore / hardstyle feest in Tilburg:
http://partyflock.nl/video/8.html
Dat feest duurt van 22:00 tot 4:00.
Ik vraag me dan af, ben je na afloop niet knetter doof, en wat is er nou aan om 6 uur lang te staan hakken?
Je kan geen eens met elkaar praten door die keiharde muziek. En iedereen doet maar een beetje gek om erbij te horen, want als je niet danst ben je natuurlijk een kneus.
Dus min klacht van die Hardcore feesten die geest dodend werken.
Oh leuk oempa loempa muziek...

Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:17:28 #86
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_51624680
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:43 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik sta altijd bij de boxen
Mag ik je aanraken ?

Tevens, Decibel !
There is no rehab for stupidity.
pi_51624749
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Mag ik je aanraken ?

Tevens, Decibel !
Mits vrouw
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:22:17 #88
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_51624822
ik moet zeggen kloontjes hardstyle mix op de achtergrond is ook wel prima te doen
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:22:31 #89
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_51624828
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:19 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Mits vrouw
There is no rehab for stupidity.
pi_51624836
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:18 schreef B_BOY het volgende:

[..]

decibel 46 euro voor 11 uur puur genot.
Geen geld als je ziet hoe lang het duurt
pi_51624957
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef dreugkleut het volgende:
Zie bijvoorbeeld deze video van een hardcore / hardstyle feest in Tilburg:
http://partyflock.nl/video/8.html
Dat feest duurt van 22:00 tot 4:00.
Ik vraag me dan af, ben je na afloop niet knetter doof, en wat is er nou aan om 6 uur lang te staan hakken?
Je kan geen eens met elkaar praten door die keiharde muziek. En iedereen doet maar een beetje gek om erbij te horen, want als je niet danst ben je natuurlijk een kneus.
Dus min klacht van die Hardcore feesten die geest dodend werken.
klagen over iets waar je schijnbaar nooit geweest bent en het nooit aan den lijve hebt ondervonden. Hoe zielig sommige mensen zijn bewijs jij hier maar weer.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_51624976
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 01:55 schreef Catkiller het volgende:
Hap Hap
Je moet eens weten hoe vaak dat echt gepost wordt het stond nog net niet onder ctrl+c
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:32:42 #93
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_51625147
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:56 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Nee nog niet, is het al geweest namelijk .
Of ben je die hele hardstyle hype van 2004 t/m 2006 vergeten?
Jah die echte hype in de zin van het commercieel worden is er namelijk nooit geweest...

Wellicht dat je populair en commercieel door elkaar haalt...

en dan nog sla je de plank finaal mis in de zin van een hype van 2004 tm 2006 want dat zou dus betekenen dat het nu aan het minderen is, iets wat dus totaal niet klopt!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_51625195
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:26 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

klagen over iets waar je schijnbaar nooit geweest bent en het nooit aan den lijve hebt ondervonden. Hoe zielig sommige mensen zijn bewijs jij hier maar weer.
Ik vind het er zielig uitzien, mensen die niet beter weten en die als vee op geestdodende muziek staan te hakken. En dat is dan hun weekend. De rest van de week kunnen ze weer werken. En dan maandag op hun werk halverwege de dag zeggen: Het is alweer bijna weekend! . Echt geest dodend volk.
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:36:03 #95
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_51625237
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:02 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Is nu weer wat ingezakt inderdaad, maar er was een tijd dat elke boerenlul een Q-Dance logo op z'n mobieltje had staan en dat bv. Jamba iedereen overspoelde met Dana ringtones.
Niet dat dat erg is, maar dat die ene gast dan afgeeft op jump, en tegelijkertijd hardstyle tot een of ander mysterieuze dancestroming omtovert komt een beetje triest over .
Hij hakt er wel in...

Een leek op het gebied van dance zou je nog bijna gaan geloven ook!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_51625238
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:34 schreef dreugkleut het volgende:

[..]

Ik vind het er zielig uitzien, mensen die niet beter weten en die als vee op geestdodende muziek staan te hakken. En dat is dan hun weekend. De rest van de week kunnen ze weer werken. En dan maandag op hun werk alweer beginnen over het weekend. Echt geest dodend volk.
Ik weet waar het probleem ligt.... Je bent een mongool daar ligt het aan
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:36:09 #97
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_51625243
zowieso de tt hardcore feesten terwijl je gewoon alle muziek bedoelt die een beetje harder is dan jou lp'tjes van vader abraham.
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:40:20 #98
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_51625358
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:34 schreef dreugkleut het volgende:

[..]

Ik vind het er zielig uitzien, mensen die niet beter weten en die als vee op geestdodende muziek staan te hakken. En dat is dan hun weekend. De rest van de week kunnen ze weer werken. En dan maandag op hun werk halverwege de dag zeggen: Het is alweer bijna weekend! . Echt geest dodend volk.
Jah en dan heb je nog de negershit, waarbij je elk weekend probeert zoveel mogelijk soa's op te lopen omdat je naar een half uurtje schuren... Je een breezer kunt ruilen tegen een pijpbeurt... (tel uit je winst)

Dan hebben we de boerentent feesten met de smartlappen... Hier gaan we dom met de teksten meezingen en ons proberen zo dik mogelijk te drinken! HEUJJJ lang leve bier en muziek de we kunnen meezingen omdat engels te lastig word!

en we hebben de rockers en de metal liefhebbers... Vergelijkbaar met de gabbers... Alleen hebben de rockers in tegenstelling tot de gabbers weer teveel lichaamshaar....

Lang leve het generaliseren!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_51625515
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Jah en dan heb je nog de negershit, waarbij je elk weekend probeert zoveel mogelijk soa's op te lopen omdat je naar een half uurtje schuren... Je een breezer kunt ruilen tegen een pijpbeurt... (tel uit je winst)

Dan hebben we de boerentent feesten met de smartlappen... Hier gaan we dom met de teksten meezingen en ons proberen zo dik mogelijk te drinken! HEUJJJ lang leve bier en muziek de we kunnen meezingen omdat engels te lastig word!

en we hebben de rockers en de metal liefhebbers... Vergelijkbaar met de gabbers... Alleen hebben de rockers in tegenstelling tot de gabbers weer teveel lichaamshaar....

Lang leve het generaliseren!
Daar is Fok toch voor
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:48:54 #100
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_51625660
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Dat je over stapt naar hardcore is prima, maar ga geen poep lopen praten....

Toen werd het jumpstyle... Jumpstyle is een totaal ander genre dan hardstyle... helemaal commercieel geworden. In tegenstelling tot hardstyle!!

Bovendien komen er steeds meer en betere producers bij, zijn er elk jaar meer grote hardstylefeesten en festivals en is het dus nog steeds groeiende!
hahahah sorry hier moet ik even op reageren

Om te beginnen bij het begin. Alle dance vind zijn oorsprong in house.

Vanuit House kwamen er verschillende stromingen -> Mellow/Techno/harcore

Dit ging een tijd goed totdat de 3 groepen, zichzelf gingen verfijnen en zo ontstonden er subgenres.

Mellow en techno is niet echt mijn ding dus daar kan ik al te veel over uitwijden. Hardcore dus.

Hardcore toentertijd was oldskool of zoals dat nu heet "early rave". Dit ging een tijd goed, jaren 90 praten we over, totdat deze scene een negatief imago kreeg. verdween dus naar de underground.

Toen had je Dana. "Queen of Hardstyle" die haar afkomst verloochent. Zij ging hardstyle draaien en warempel, het sloeg aan. Meerdere dj's gingen dit voorbeeld volgen. Hardstyle kwam toen echt op. Dit is ergens in 2000 geweest. Hardstyle werd harder en harder. Logisch gevolg hiervan was dat men ging expiremteren met nieuwe hardcore.

Nieuwe stijlen zoals Industrial hardcore/Breakcore/Darkcore kwamen om de hoek kijken. Dit zijn de stijlen die je nu voornamelijk hoort. Voormalige hardstyle dj's (die daarvoor hardcore draaiden ) zijn weer terug bij af .

Hardstyle is absoluut NIET groeiende. Hoe je daar nu bij komt Als je kijkt naar DE feesten, zal je zien dat hardstyle verdrongen wordt door hardcore. Kijk alleen even naar Sensation black. Angerfist als afsluiter wtf !!
Persoonlijk vind ik het niet erg, was voor mij 1 van de redenen om te gaan, maar als we kijken dat Sensation black gekwalificeerd staat als hardstylefeest en dat Angerfist, die zeker geen softe hardcore draait, daar afsluit, zie je de omgekeerde verschuiving van pakweg 7 jaar geleden.

Ohja... hardstyle niet commercieel? Het was net zo commercieel als dat jumpstyle nu is. De hype is alleen voorbij. Maar beter ook, want de goede hardstyle is echt op 1 hand te tellen. Vaak is het meer een ranzige mix van hardhouse en hardtrance en tegenwoordig ook jump .

Nu geen onzin meer verkondigen babbels
Still Pimpin' .. Ahaaight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')