Volgende weekquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm ff denken. Ik ben vanaf zondag weer in Delft, de rest van de 2 weken daarna
Dus zeg maar [afbeelding]
Kuukie, waar is jouw fobo?quote:
Ik ben donkerblond.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dan maar Henk voor de kinderen he.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:05 schreef OA het volgende:
[..]
Kuukie, waar is jouw fobo?![]()
Ja, ik heb er ook geen..... klopt.... blijft ook zo...![]()
En toch gewoon erom zeuren bij anderen! [afbeelding]
Delft.. das hier vlakbij!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm ff denken. Ik ben vanaf zondag weer in Delft, de rest van de 2 weken daarna
Dus zeg maar [afbeelding]
Henkieeeeeeeequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dan maar Henk voor de kinderen he.
Oh godquote:
Das toch geen antwoord...quote:
Details!quote:
neuh... gelukkig niet!quote:
Doe dat.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dadelijk post ik nog een foto van Henk.![]()
quote:
Heuy, dan woon je ook een beetje in de buurt van mijquote:
Vlaardingenquote:
Waar woon jij dan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef oshiro het volgende:
[..]
Heuy, dan woon je ook een beetje in de buurt van mij.
heb je enig idee wat dat ligt ten opzichte van Delft?quote:
Issie lelijk?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat ga ik mezelf nooit vergeven.![]()
Nieuwerkerkquote:
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:10 schreef OA het volgende:
[..]
heb je enig idee wat dat ligt ten opzichte van Delft?![]()
quote:
Geen ideequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:10 schreef OA het volgende:
[..]
heb je enig idee wat dat ligt ten opzichte van Delft?![]()
Daar ben ik 2 weken geleden voor het eerst geweest...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Ik was al bang dat je in Z'meer woonde.
VINEX.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:11 schreef OA het volgende:
[..]
Daar ben ik 2 weken geleden voor het eerst geweest...![]()
Nope, paar Duften, paar uit Zoetermeer, maar geen Vlaardingers zover ik weetquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:10 schreef OA het volgende:
[..]
zijn hier meerdere Vlaardingers aanwezig?
Vanwaar ga je jezelf dat dan niet vergeven?quote:
Op de vaart zeker?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee
Vlaardingen, daar ging ik altijd kanoën
Dus jij woont daar?quote:
Stel je voor dat jullie hem herkennen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Vanwaar ga je jezelf dat dan niet vergeven?
Jepquote:
Nijmegen, daar ga ik morgen zuipen ende feestenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:12 schreef VASND het volgende:
Boxtel ftw![]()
.
Kutbrabantgelukkig binnen paar maanden NIJMEGÛH!
Boxtel is kut want daar moet je óf 20 minuten wachten in de trein óf 20 minuten wachten op een andere trein als je naar Utrecht wilt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:12 schreef VASND het volgende:
Boxtel ftw![]()
.
Kutbrabantgelukkig binnen paar maanden NIJMEGÛH!
Ik vind het maar een lelijke stad met grootheidswaanzin....quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Niet in de vinex, maar in de oudere.
Dat is voor de wannabe tram.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind het maar een lelijke stad met grootheidswaanzin....stuk of 13 stations...
![]()
toedelsquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat is voor de wannabe tram.
Ik peer hem; eten/slapen.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |