Dan kijk je toch gewoon niet meer?quote:Op maandag 10 december 2007 22:23 schreef matthijst het volgende:
Aardige einde.
Had gehoopt dat S2 het laatste seizoen zou zijn...
Benieuwd hoeveel seizoenen ze dit gaan uitrekken nu...
Neeeeeee, stoppen gaat me tever... Kijk ook nog steeds Lost... Veels te bang dat ze net nadat ik stop met kijken de hele serie afrondenquote:Op maandag 10 december 2007 22:28 schreef HassieBassie het volgende:
Dan kijk je toch gewoon niet meer?
Errrr... Heroes gestopt? Seizoen 1 had ook een verrekte irritant open einde.quote:Op maandag 10 december 2007 22:36 schreef matthijst het volgende:
Wat dat betreft stopte Heroes mooi na 1 seizoen... Verhaal af. Klaar. Stoppen.
Vind ik ook. Je hebt wel vaker series waarbij er teveel te toevallig gebeurd om het spannend te houden als ze langer draaien, maar bij Dexter vind ik het nog wel kunnen. Ik ben benieuwd wat ze volgend seizoen vinden om het geloofwaardig en spannend te houden, maar voorlopig zie ik een extra seizoen met plezier tegemoetquote:Op maandag 10 december 2007 22:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Errrr... Heroes gestopt? Seizoen 1 had ook een verrekte irritant open einde.
Ik vind eigenlijk dat Dexter het prima doet, en nog wel jaren meekan. Als ze het uit zouden melken zou Dexter in het eerste seizoen z´n broer niet om zeep geholpen, en was seizoen twee ook niet zo ´definitief´ afgesloten. Het zijn wel echt verhalen met een kop en een staart.
Zoiets... ik zeg ook maar watquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:17 schreef Mirel het volgende:
Dat de lusten zo groot worden dat ie ze niet kan stoppen?
En hij mag em winnen wmb, als ik de andere nominaties zie. Hugh Laurie is natuurlijk een held, maar die heeft al 2x gewonnenquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:49 schreef Zhenar het volgende:
Michael C. Hall genomineerd voor een Golden Globe voor zijn rol als Dexter!
Sick.quote:Op zondag 16 december 2007 18:35 schreef Teije het volgende:
Oh lawd. In 3 dagen 2 seasons er doorheen gejaagt, geweldige serie.
Ik heb er ook 3 of 4 dagen over gedaan. Zat wel thuis met griep, dat helptquote:
Vind ik nog veel voor zon goede serie als Dexterquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:19 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ik heb er ook 3 of 4 dagen over gedaan. Zat wel thuis met griep, dat helpt
Ik ook. Hopelijk weten ze het net zo spannend te maken als s1&2quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:40 schreef 4nima het volgende:
topserie! alleen ik weet niet wat ze nog moeten verzinnen voor seizoen 3, ik hunker naar een 3e seizoen maar ik hoop niet dat het Dexter onrecht aan doet als serie
Voor z'n rol als Dexter is 'ie twee seizoenen terug al aangenomen hoor!quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:42 schreef Jnk18 het volgende:
C.hall ook genomineerd voor zn rol als Dexter
Wij hebben het hier over de nominatie.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Voor z'n rol als Dexter is 'ie twee seizoenen terug al aangenomen hoor!.
Jaarlijks zijn er nominaties voor shows en acteurs, golden globes heet het geloof ik ofzoiets.. mja de Show en C.Hall zijn beide genomineerd voor een prijsquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Voor z'n rol als Dexter is 'ie twee seizoenen terug al aangenomen hoor!.
Spuit elfquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:53 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Jaarlijks zijn er nominaties voor shows en acteurs, golden globes heet het geloof ik ofzoiets.. mja de Show en C.Hall zijn beide genomineerd voor een prijs
Lijkt me toch logisch
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:49 schreef Zhenar het volgende:
Michael C. Hall genomineerd voor een Golden Globe voor zijn rol als Dexter!
Hmmm, was denk ik meer om aan te geven wat Maria bereid is te doen om de leiding te hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:53 schreef TC03 het volgende:
Wel een beetje weird dat ze niet meer op die verhaallijn van Maria met de verloofde van haar baas zijn terugkomen. Was verder eigenlijk best doelloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |