+ met voorbedachte rade.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:37 schreef afcajos het volgende:
Verder geen gezeik aan over gehouden als het goed is, zowel dan vermoord ik onze aanklager.
sar cas mequote:
editquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:01 schreef MouzurX het volgende:
Damn wat zijn jullie genaait zeg maar zeiden jullie dan wel gewoon sorry ??
Zoja dat mag die pauper dood. Gooi maar een kratje de volgende keer ja.
aanklagen wegens openbaar dronkenschap op grond van de gemeentequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:03 schreef afcajos het volgende:
Mwa die vent was onredelijk, we hadden de hele avond al ruzie met de gast. Hij is werkloos, alcoholist en zit dag en nacht op zijn stoeltje met een halve liter aldi bier voor zich uit te staren. Dan gaan wij geen sorry roepen.
Volgens die maat van me heeft de halve flat ruzie met die gast.
Ja die gast stond er bij tijdens de arrestatie te slijmen bij de politie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:03 schreef Syd het volgende:
Huh? Stond die gast die de politie belde er ook bij dan tijdens de arrestatie?
En je hebt toch recht op een telefoontje ? Of heb ik teveel films gekeken ?
Oke er ging afentoe een dopje naar beneden waar hij over zat te zeiken maar dat lijkt me geen doodzonde, en wij waren ook verbijsterd dat die politie ons zonder pardon de handboeien omdeed. We hadden natuurlijk al wel redelijk wat gedronken. stuk of 9 flesjesquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:01 schreef Re het volgende:
ik geloof er geen flikker van, jullie zullen wel iets meer geflikt hebben dan per ongeluk een flesje naar beneden gegooid te hebben
9 flesjes poeh poeh, en dan ook nog gezamenlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Oke er ging afentoe een dopje naar beneden waar hij over zat te zeiken maar dat lijkt me geen doodzonde, en wij waren ook verbijsterd dat die politie ons zonder pardon de handboeien omdeed. We hadden natuurlijk al wel redelijk wat gedronken. stuk of 9 flesjes
stelletjes alcoholistenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:10 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
9 flesjes poeh poeh, en dan ook nog gezamenlijk.
alcoholvrijquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:13 schreef afcajos het volgende:
Ik zit hier niet op te scheppen over hoeveel wij drinken, het zou alleen een reden kunnen zijn dat we niet meer helder uit onze ogen keken en daarom zo snel werden meegenomen. en het waren 9 flesjes per persoon wijsneus
9 flesjes pp idd redelijk watquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:13 schreef afcajos het volgende:
Ik zit hier niet op te scheppen over hoeveel wij drinken, het zou alleen een reden kunnen zijn dat we niet meer helder uit onze ogen keken en daarom zo snel werden meegenomen. en het waren 9 flesjes per persoon wijsneus
Dan moet je toch wel gewoon normaal alles kunnen doen, je FPS(quote:
Vast al de hele avond keiharde muziek herrie. Dat ene flesje dat per ongeluk valt (ik geloof direct dat het echt per ongeluk is) is dan net de druppel voor de buum.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:01 schreef Re het volgende:
ik geloof er geen flikker van, jullie zullen wel iets meer geflikt hebben dan per ongeluk een flesje naar beneden gegooid te hebben
Ja jij kunt na 9 flesjes nog auto rijden en de nuchterheid zelve uithangen!!quote:
geen enkel probleem, what so everquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja jij kunt na 9 flesjes nog auto rijden en de nuchterheid zelfe uithangen!!
een man van 80 die een rondsligerend bakje boter weggooide jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:17 schreef BobbyB het volgende:
In eerste instantie zou je denken dat TS uit zijn nek lult, maar na diverse voorvallen die ook in het nieuws zijn geweest, weet je gewoon dat er een kern van waarheid in zit. De politie kan alleen hard optreden tegen onschuldige mensen, maar als er echt wat is zijn ze nog te schijterig om een vin te verroeren. Machtsmisbruikende klojo's dat het zijn.
Net als die vent die ze een bekeuring gaven omdat hij huisvuil wat op straat slingerde in de openbare vuilnisbak gooide. Die vent ruimde dus netjes de zooi van een ander op maar krijgt een boete omdat huisvuil niet in openbare vuilnisbakken hoort![]()
Haha omg, al capone hierquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:26 schreef afcajos het volgende:
Ja we staan nu wel in het strafdosisier ofzo, we moesten honderden vinger afdrukken laten maken en op de foto met zo'n boevenbordje voor ons![]()
nou dan slaan ze je echt niet in de boeien, heb vorige week ook de politie gebeld omdat mijn dronken buurman voor de 40ste keer geluisoverlast veroorzaakte, politie erbij vent gaat uit zijn plaat scheldt depolitie uit en wordt zonder boeien afgevoerd dus ik vraag me dan af wat jullie dan nog meer gedaan moeten hebben....quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Oke er ging afentoe een dopje naar beneden waar hij over zat te zeiken maar dat lijkt me geen doodzonde, en wij waren ook verbijsterd dat die politie ons zonder pardon de handboeien omdeed. We hadden natuurlijk al wel redelijk wat gedronken. stuk of 9 flesjes
FOK, KLB, je weet toch jungoquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:34 schreef Repeat het volgende:
Waarom komen gelijk die sneue reacties van al die lui die vinden dat je zo weinig gedronken hebt en dat zij wel 45 bier op zo'n avond wegtikken!
Hij werd aangeklaagd voor 'poging tot doodslag', staat ergens op de 2e pagina.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:29 schreef Re het volgende:
[..]
nou dan slaan ze je echt niet in de boeien, heb vorige week ook de politie gebeld omdat mijn dronken buurman voor de 40ste keer geluisoverlast veroorzaakte, politie erbij vent gaat uit zijn plaat scheldt depolitie uit en wordt zonder boeien afgevoerd dus ik vraag me dan af wat jullie dan nog meer gedaan moeten hebben....
en mocht het wel zo zijn.... tough shit
O, god, heb je er weer 1 die alleen zichzelf integer vindt. Je doet je muzikale avatar eer aan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:34 schreef Repeat het volgende:
Waarom komen gelijk die sneue reacties van al die lui die vinden dat je zo weinig gedronken hebt en dat zij wel 45 bier op zo'n avond wegtikken!
Als de hele buurt al over hem klaagt lijkt me niet dat de politie zomaar iemand anders in de boeien slaat, maar zoals gezegd, zal wel iets meer gebeurd zijn dan dat alleenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:43 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hij werd aangeklaagd voor 'poging tot doodslag', staat ergens op de 2e pagina.
Dus dan lijkt het me wel logisch dat hij en zn maatjes in de boeien worden geslagen.
Polizei
integer ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
O, god, heb je er weer 1 die alleen zichzelf integer vindt. Je doet je muzikale avatar eer aan.
M.a.w. ze doen waar ze op dat moment zin in hebben en maken hun eigen regels.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:11 schreef Schlumberger het volgende:
Ik heb ooit eens in de schoenen van dit 'slachtoffer' gestaan. Ik liep met twee vrienden over de Nieuwstraat in Apeldoorn, toen er vlak naast me ineens iets kapotviel op de straat. Toen ik geschrokken omhoogkeek zag ik een paar hoofden over een balkonrand kijken en lachen. Ik ging ervanuit dat ze een bierglas vanaf de tweede verdieping naar me hadden gegooid.
Na natuurlijk wat gescheld in hun richting hebben we de politie (0900-8844) gebeld. Toen de telefoniste mijn verhaal opnam, kwamen er twee mountainbikeagenten verderop de hoek om. Wij natuurlijk meteen "Politie! Politie!11!" roepen (telefoniste vroeg ondertussen heel serieus "Umm, meneer, wat gebeurt daar?", wat wel grappig was). Na veel moeite hoorden ze het een keertje. Lekker alert.
Nadat ik hen verteld had dat ik nogal verwond had kunnen zijn, en dat er eigenlijk best wel politie naar dat balkon moest, zeiden ze dat ze 'al klachten gehad hadden, en het in de gaten hielden'. Daarna sprongen ze weer op hun ATB's en gingen ze verder met de onschuldige burger beschermen!
Hulde voor de politie.![]()
Idd, het zijn allemaal bierpro's die na 15/20 flesjes nog steeds zo helder zijn als een motherfuckerquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:34 schreef Repeat het volgende:
Ze waren gewoon te lui/bang/ongeïnteresseerd om iets te doen. Wildplassende pubers arresteren is veel makkelijker. Het blijven ambtenarenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:12 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
M.a.w. ze doen waar ze op dat moment zin in hebben en maken hun eigen regels.
Haha staat het in de krant? Ik kom zelf niet uit leeuwarden maar die gast waar we dus waren zat daar in 1 of ander 3e wereld land flat waar het dus gebeurdequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:31 schreef bersenka het volgende:
Haha kom je uit Leeuwarden? Las vandaag zoiets in de leeuwarder courant, dat jullie eerst al kroonkurken hadden gegooid op bbq'ende mensen beneden en daarna een flesje
Er moet natuurlijk wel het vermoeden bestaan dat het een misdrijf betreft slimpie..quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:12 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
M.a.w. ze doen waar ze op dat moment zin in hebben en maken hun eigen regels.
En ik maar denken dat je een Amsterdammer bent..bent en het dus ook in Amsterdam was gebeurd..quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Haha staat het in de krant? Ik kom zelf niet uit leeuwarden maar die gast waar we dus waren zat daar in 1 of ander 3e wereld land flat waar het dus gebeurde
Voor alle nerdjes die mijn verhaal niet geloofde: ga die kutkrant lezen
Heb de krant hier niet, heb vakantiewerk bij de drukkerij en daar lees ik ze altijd. Kan het stukje ook niet op de LC site vinden. Heb je geen kennis uit de stad die lid is van de LC? (je moet wel de stadversie hebben)quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:30 schreef afcajos het volgende:
Zou je het stukje hier kunnen overtypenIk ben wel razend benieuwd eigenlijk, wat voor waanzin ze hebben geschreven.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:48 schreef Edie86 het volgende:
Ow, ik heb me wel nog gedouched daar met een turkse jongen die een paar weken vast zat![]()
Jij gelooft alles wat er geschreven wordt he. Die mongolen beneden hebben een onzin verhaal verteld, wij hadden geeneens kroonkurken. Waarom denk je dat wij oppeens mochten gaan bij de politie, omdat hun ons geloofde en niet de alcoholist die daar altijd zit en mot heeft met alles en iedereenquote:Op donderdag 19 juli 2007 04:01 schreef ETA het volgende:
en maar kankeren op de politie terwijl je zelf fout bent, kneus.......... je was al irritant bezig door kroonkurken te gooien (richting hun?) en dan laat je per ongeluk een bierfles vallen die dicht bij hun terecht komt.
Besef je wel waneer je iemand op zijn hoofd raakt met het flesje het slecht kan aflopen? Of was je te dronken om te dat te beseffen? Je wist dat er mensen zate te bbq'en onder je balkon, dan zorg je er toch wel even voor dat er geen bierfles naar beneden kan vallen? Als er iemand gewond was geraakt, dan is een straf niet meer dan terecht. Ben wel benieuwd hoe "per ongeluk" dat flesje naar beneden viel.....
Niet aangeklaagd, maar verdacht. Ook vind ik vreemd dat de politie zonder verder onderzoek ter plaatse ineens alle betrokkenen inrekent, mede in aanmerking genomen de zeer plausibele mogelijkheid van een ongeval. Ik maak ook niet op uit het verhaal van TS of er een (piket)advocaat ter plaatse is geweest, dat is namelijk wel het recht van een verdachte.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:43 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hij werd aangeklaagd voor 'poging tot doodslag', staat ergens op de 2e pagina.
Dus dan lijkt het me wel logisch dat hij en zn maatjes in de boeien worden geslagen.
Polizei
flevolandquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:02 schreef kevin85 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een Amsterdammer bent..bent en het dus ook in Amsterdam was gebeurd..
Maar nee, Friesland dus..
Dat verklaart veel, zaak van de maand daar denk ik zo..![]()
Dat is helaas een gevolg van alcohol.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:05 schreef cappp het volgende:
Gooi voortaan dan ook raak, kan hij de politie ook niet meer bellen![]()
Bij ons wel hoor, zo'n leet gevangenis bordje met wat letters en cijfersquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:00 schreef dyzrz het volgende:
Een bordje jajajajajjaaj
..
Op stoeltje gaan zitten bedoel je...
4 Foto's
KLAARRR!!!
Komt geen bordje niks aan te pas hoor
hoeft ook nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:08 schreef PDOA het volgende:
Ik geloof er geen ZAK van!
Wat is er nou weer mis met Grolschquote:
uuh een groep mensen die aan het barbecuen was staat er... dus geen een of andere dakloze die op een stoeltje onder jullie balkon zatquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
hoeft ook niet
http://www.destentor.nl/flevoland/article1661150.ece
en we staan in leeuwarder courant en dagblad flevoland
denet alweer boze oma aan de telefoon![]()
Zouden wij een aanklacht kunnen indienen tegen die kk reporter die gewoon een onzin verhaal in de krant zet?
Bestaan er ook al woonwagenflats dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:49 schreef afcajos het volgende:
Ik heb niet gezegd dat hij dakloos is. Hij zit daar altijd, met een blikje bier een beetje naar mensen schreeuwen, is alcoholist en werkloos en woont onder ergens in die flat. Hij zat te bbqen met zijn kansloze gezinnetje, en allochtone vriendjes van zijn kindjes. Regelrecht uit het woonwagenkamp zegmaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |