+ met voorbedachte rade.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:37 schreef afcajos het volgende:
Verder geen gezeik aan over gehouden als het goed is, zowel dan vermoord ik onze aanklager.
sar cas mequote:
editquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:01 schreef MouzurX het volgende:
Damn wat zijn jullie genaait zeg maar zeiden jullie dan wel gewoon sorry ??
Zoja dat mag die pauper dood. Gooi maar een kratje de volgende keer ja.
aanklagen wegens openbaar dronkenschap op grond van de gemeentequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:03 schreef afcajos het volgende:
Mwa die vent was onredelijk, we hadden de hele avond al ruzie met de gast. Hij is werkloos, alcoholist en zit dag en nacht op zijn stoeltje met een halve liter aldi bier voor zich uit te staren. Dan gaan wij geen sorry roepen.
Volgens die maat van me heeft de halve flat ruzie met die gast.
Ja die gast stond er bij tijdens de arrestatie te slijmen bij de politie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:03 schreef Syd het volgende:
Huh? Stond die gast die de politie belde er ook bij dan tijdens de arrestatie?
En je hebt toch recht op een telefoontje ? Of heb ik teveel films gekeken ?
Oke er ging afentoe een dopje naar beneden waar hij over zat te zeiken maar dat lijkt me geen doodzonde, en wij waren ook verbijsterd dat die politie ons zonder pardon de handboeien omdeed. We hadden natuurlijk al wel redelijk wat gedronken. stuk of 9 flesjesquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:01 schreef Re het volgende:
ik geloof er geen flikker van, jullie zullen wel iets meer geflikt hebben dan per ongeluk een flesje naar beneden gegooid te hebben
9 flesjes poeh poeh, en dan ook nog gezamenlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Oke er ging afentoe een dopje naar beneden waar hij over zat te zeiken maar dat lijkt me geen doodzonde, en wij waren ook verbijsterd dat die politie ons zonder pardon de handboeien omdeed. We hadden natuurlijk al wel redelijk wat gedronken. stuk of 9 flesjes
stelletjes alcoholistenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:10 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
9 flesjes poeh poeh, en dan ook nog gezamenlijk.
alcoholvrijquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:13 schreef afcajos het volgende:
Ik zit hier niet op te scheppen over hoeveel wij drinken, het zou alleen een reden kunnen zijn dat we niet meer helder uit onze ogen keken en daarom zo snel werden meegenomen. en het waren 9 flesjes per persoon wijsneus
9 flesjes pp idd redelijk watquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:13 schreef afcajos het volgende:
Ik zit hier niet op te scheppen over hoeveel wij drinken, het zou alleen een reden kunnen zijn dat we niet meer helder uit onze ogen keken en daarom zo snel werden meegenomen. en het waren 9 flesjes per persoon wijsneus
Dan moet je toch wel gewoon normaal alles kunnen doen, je FPS(quote:
Vast al de hele avond keiharde muziek herrie. Dat ene flesje dat per ongeluk valt (ik geloof direct dat het echt per ongeluk is) is dan net de druppel voor de buum.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:01 schreef Re het volgende:
ik geloof er geen flikker van, jullie zullen wel iets meer geflikt hebben dan per ongeluk een flesje naar beneden gegooid te hebben
Ja jij kunt na 9 flesjes nog auto rijden en de nuchterheid zelve uithangen!!quote:
geen enkel probleem, what so everquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja jij kunt na 9 flesjes nog auto rijden en de nuchterheid zelfe uithangen!!
een man van 80 die een rondsligerend bakje boter weggooide jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:17 schreef BobbyB het volgende:
In eerste instantie zou je denken dat TS uit zijn nek lult, maar na diverse voorvallen die ook in het nieuws zijn geweest, weet je gewoon dat er een kern van waarheid in zit. De politie kan alleen hard optreden tegen onschuldige mensen, maar als er echt wat is zijn ze nog te schijterig om een vin te verroeren. Machtsmisbruikende klojo's dat het zijn.
Net als die vent die ze een bekeuring gaven omdat hij huisvuil wat op straat slingerde in de openbare vuilnisbak gooide. Die vent ruimde dus netjes de zooi van een ander op maar krijgt een boete omdat huisvuil niet in openbare vuilnisbakken hoort![]()
Haha omg, al capone hierquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:26 schreef afcajos het volgende:
Ja we staan nu wel in het strafdosisier ofzo, we moesten honderden vinger afdrukken laten maken en op de foto met zo'n boevenbordje voor ons![]()
nou dan slaan ze je echt niet in de boeien, heb vorige week ook de politie gebeld omdat mijn dronken buurman voor de 40ste keer geluisoverlast veroorzaakte, politie erbij vent gaat uit zijn plaat scheldt depolitie uit en wordt zonder boeien afgevoerd dus ik vraag me dan af wat jullie dan nog meer gedaan moeten hebben....quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Oke er ging afentoe een dopje naar beneden waar hij over zat te zeiken maar dat lijkt me geen doodzonde, en wij waren ook verbijsterd dat die politie ons zonder pardon de handboeien omdeed. We hadden natuurlijk al wel redelijk wat gedronken. stuk of 9 flesjes
FOK, KLB, je weet toch jungoquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:34 schreef Repeat het volgende:
Waarom komen gelijk die sneue reacties van al die lui die vinden dat je zo weinig gedronken hebt en dat zij wel 45 bier op zo'n avond wegtikken!
Hij werd aangeklaagd voor 'poging tot doodslag', staat ergens op de 2e pagina.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:29 schreef Re het volgende:
[..]
nou dan slaan ze je echt niet in de boeien, heb vorige week ook de politie gebeld omdat mijn dronken buurman voor de 40ste keer geluisoverlast veroorzaakte, politie erbij vent gaat uit zijn plaat scheldt depolitie uit en wordt zonder boeien afgevoerd dus ik vraag me dan af wat jullie dan nog meer gedaan moeten hebben....
en mocht het wel zo zijn.... tough shit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |