O, god, heb je er weer 1 die alleen zichzelf integer vindt. Je doet je muzikale avatar eer aan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:34 schreef Repeat het volgende:
Waarom komen gelijk die sneue reacties van al die lui die vinden dat je zo weinig gedronken hebt en dat zij wel 45 bier op zo'n avond wegtikken!
Als de hele buurt al over hem klaagt lijkt me niet dat de politie zomaar iemand anders in de boeien slaat, maar zoals gezegd, zal wel iets meer gebeurd zijn dan dat alleenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:43 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hij werd aangeklaagd voor 'poging tot doodslag', staat ergens op de 2e pagina.
Dus dan lijkt het me wel logisch dat hij en zn maatjes in de boeien worden geslagen.
Polizei
integer ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
O, god, heb je er weer 1 die alleen zichzelf integer vindt. Je doet je muzikale avatar eer aan.
M.a.w. ze doen waar ze op dat moment zin in hebben en maken hun eigen regels.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:11 schreef Schlumberger het volgende:
Ik heb ooit eens in de schoenen van dit 'slachtoffer' gestaan. Ik liep met twee vrienden over de Nieuwstraat in Apeldoorn, toen er vlak naast me ineens iets kapotviel op de straat. Toen ik geschrokken omhoogkeek zag ik een paar hoofden over een balkonrand kijken en lachen. Ik ging ervanuit dat ze een bierglas vanaf de tweede verdieping naar me hadden gegooid.
Na natuurlijk wat gescheld in hun richting hebben we de politie (0900-8844) gebeld. Toen de telefoniste mijn verhaal opnam, kwamen er twee mountainbikeagenten verderop de hoek om. Wij natuurlijk meteen "Politie! Politie!11!" roepen (telefoniste vroeg ondertussen heel serieus "Umm, meneer, wat gebeurt daar?", wat wel grappig was). Na veel moeite hoorden ze het een keertje. Lekker alert.
Nadat ik hen verteld had dat ik nogal verwond had kunnen zijn, en dat er eigenlijk best wel politie naar dat balkon moest, zeiden ze dat ze 'al klachten gehad hadden, en het in de gaten hielden'. Daarna sprongen ze weer op hun ATB's en gingen ze verder met de onschuldige burger beschermen!
Hulde voor de politie.![]()
Idd, het zijn allemaal bierpro's die na 15/20 flesjes nog steeds zo helder zijn als een motherfuckerquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:34 schreef Repeat het volgende:
Waarom komen gelijk die sneue reacties van al die lui die vinden dat je zo weinig gedronken hebt en dat zij wel 45 bier op zo'n avond wegtikken!
Ze waren gewoon te lui/bang/ongeïnteresseerd om iets te doen. Wildplassende pubers arresteren is veel makkelijker. Het blijven ambtenarenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:12 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
M.a.w. ze doen waar ze op dat moment zin in hebben en maken hun eigen regels.
Haha staat het in de krant? Ik kom zelf niet uit leeuwarden maar die gast waar we dus waren zat daar in 1 of ander 3e wereld land flat waar het dus gebeurdequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:31 schreef bersenka het volgende:
Haha kom je uit Leeuwarden? Las vandaag zoiets in de leeuwarder courant, dat jullie eerst al kroonkurken hadden gegooid op bbq'ende mensen beneden en daarna een flesje
Er moet natuurlijk wel het vermoeden bestaan dat het een misdrijf betreft slimpie..quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:12 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
M.a.w. ze doen waar ze op dat moment zin in hebben en maken hun eigen regels.
En ik maar denken dat je een Amsterdammer bent..bent en het dus ook in Amsterdam was gebeurd..quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Haha staat het in de krant? Ik kom zelf niet uit leeuwarden maar die gast waar we dus waren zat daar in 1 of ander 3e wereld land flat waar het dus gebeurde
Voor alle nerdjes die mijn verhaal niet geloofde: ga die kutkrant lezen
Heb de krant hier niet, heb vakantiewerk bij de drukkerij en daar lees ik ze altijd. Kan het stukje ook niet op de LC site vinden. Heb je geen kennis uit de stad die lid is van de LC? (je moet wel de stadversie hebben)quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:30 schreef afcajos het volgende:
Zou je het stukje hier kunnen overtypenIk ben wel razend benieuwd eigenlijk, wat voor waanzin ze hebben geschreven.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:48 schreef Edie86 het volgende:
Ow, ik heb me wel nog gedouched daar met een turkse jongen die een paar weken vast zat![]()
Jij gelooft alles wat er geschreven wordt he. Die mongolen beneden hebben een onzin verhaal verteld, wij hadden geeneens kroonkurken. Waarom denk je dat wij oppeens mochten gaan bij de politie, omdat hun ons geloofde en niet de alcoholist die daar altijd zit en mot heeft met alles en iedereenquote:Op donderdag 19 juli 2007 04:01 schreef ETA het volgende:
en maar kankeren op de politie terwijl je zelf fout bent, kneus.......... je was al irritant bezig door kroonkurken te gooien (richting hun?) en dan laat je per ongeluk een bierfles vallen die dicht bij hun terecht komt.
Besef je wel waneer je iemand op zijn hoofd raakt met het flesje het slecht kan aflopen? Of was je te dronken om te dat te beseffen? Je wist dat er mensen zate te bbq'en onder je balkon, dan zorg je er toch wel even voor dat er geen bierfles naar beneden kan vallen? Als er iemand gewond was geraakt, dan is een straf niet meer dan terecht. Ben wel benieuwd hoe "per ongeluk" dat flesje naar beneden viel.....
Niet aangeklaagd, maar verdacht. Ook vind ik vreemd dat de politie zonder verder onderzoek ter plaatse ineens alle betrokkenen inrekent, mede in aanmerking genomen de zeer plausibele mogelijkheid van een ongeval. Ik maak ook niet op uit het verhaal van TS of er een (piket)advocaat ter plaatse is geweest, dat is namelijk wel het recht van een verdachte.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:43 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hij werd aangeklaagd voor 'poging tot doodslag', staat ergens op de 2e pagina.
Dus dan lijkt het me wel logisch dat hij en zn maatjes in de boeien worden geslagen.
Polizei
flevolandquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:02 schreef kevin85 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een Amsterdammer bent..bent en het dus ook in Amsterdam was gebeurd..
Maar nee, Friesland dus..
Dat verklaart veel, zaak van de maand daar denk ik zo..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |