de link doet het niet meerquote:Op donderdag 20 september 2007 14:59 schreef webtv het volgende:
En we hebben weer een nieuwe Drone sighting. Tenminste, een sighting die door veel mensen als dronisch wordt gezien. Kijk maar eens naar het volgende filmpje
Hier wat outtkaes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er allemaal dronisch uit en de getuige heeft zijn video ter beschikking gesteld voor onderzoek.
Ik zie enkel een donkere vlek die van alles kan zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:39 schreef Ticker het volgende:
Ik kom zojuist dit filmpje tegen en moest gelijk denken aan dit topic:
Shape shifting... UFO's..
Kunnen we er met onze hoofden bij? Nano technologie?
Je ziet die uitsteeksels aan het eind van het filmpje niet?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Ik zie enkel een donkere vlek die van alles kan zijn.
Jawel maar het kan gewoon van alles zijn toch ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je ziet die uitsteeksels aan het eind van het filmpje niet?
Ah, oke.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:53 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Jawel maar het kan gewoon van alles zijn toch ?
Ik heb op het vliegerfestival in scheveningen heel mooie vliegers gezien die ook zo konden uitklappen.
Het filmpje is niet scherp genoeg om te kunnen zien wat het is !
Dat is altijd het probleem met al dat 'bewijs'. Je kan er van alles in zien...quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:53 schreef PartyAmber het volgende:
Het filmpje is niet scherp genoeg om te kunnen zien wat het is !
Zodat er uiteindelijk altijd gezegd kan worden:quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is altijd het probleem met al dat 'bewijs'. Je kan er van alles in zien...
Dat vind ik dan nog minder erg dan mensen die gewoon alle voor de hand liggende verklaringen wegwuiven en roepen dat het niks ander kán zijn dan een alien ruimteschipquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zodat er uiteindelijk altijd gezegd kan worden:
"Ja, maar toch. Zeker weten doen we het nooit"
Agreedquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik dan nog minder erg dan mensen die gewoon alle voor de hand liggende verklaringen wegwuiven en roepen dat het niks ander kán zijn dan een alien ruimteschip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |