Ik had, tot vanochtend, nog nooit van de draaihals gehoord. Mooi vogeltje is het.quote:Tegenwoordig broeden nog minder dan 100 paren draaihalzen in Nederland. De achteruitgang is vooral te verklaren door het verdwijnen van geschikte leefgebieden en een afname van het voedselaanbod. De draaihals overwintert in Midden-Afrika en tijdens de trek komen ook vogels uit Noord-Europa door Nederland.
Dat was alleen maar omdat nogmaals 'TTK LPT' niet werd geaccepteerd.quote:
Oh.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat was alleen maar omdat nogmaals 'TTK LPT' niet werd geaccepteerd.
Vanwaar toch jouw antipathie jegens Claudia? Los van haar schaamlipkutlapjes dan. Jedem das Seine, en zelfs wanneer ze niets post moet er nog tegen geageerd worden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:39 schreef JAM het volgende:
claudia denkt alleen maar aan eten
{-}
schaamlipkutlapjes.
proleet,.
Misschien pleziert het hem, gelijk mij het plagen van Pope pleziert. Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:51 schreef Lienekien het volgende:
Het zou me zeer verbazen als JAM met een samenhangend antwoord kwam op die terechte vraag.
Wat denk je er zelf van?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Neemt iemand JAM's peste- en plagerijen nog echt serieus?
Ik weet niet of het plagen is, de mogelijkheid die geboden wordt om een zeker karakter literair treffend te kunnen verwoorden, of pure haat. Het lijkt wel het laatste, maar dat is ook weer onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Neemt iemand JAM's peste- en plagerijen nog echt serieus?
Daar zit dan wel een element van wederkerigheid in.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:11 schreef mane het volgende:
Was sich liebt, das neckt sich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |