Ik had, tot vanochtend, nog nooit van de draaihals gehoord. Mooi vogeltje is het.quote:Tegenwoordig broeden nog minder dan 100 paren draaihalzen in Nederland. De achteruitgang is vooral te verklaren door het verdwijnen van geschikte leefgebieden en een afname van het voedselaanbod. De draaihals overwintert in Midden-Afrika en tijdens de trek komen ook vogels uit Noord-Europa door Nederland.
Dat was alleen maar omdat nogmaals 'TTK LPT' niet werd geaccepteerd.quote:
Oh.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat was alleen maar omdat nogmaals 'TTK LPT' niet werd geaccepteerd.
Vanwaar toch jouw antipathie jegens Claudia? Los van haar schaamlipkutlapjes dan. Jedem das Seine, en zelfs wanneer ze niets post moet er nog tegen geageerd worden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:39 schreef JAM het volgende:
claudia denkt alleen maar aan eten
{-}
schaamlipkutlapjes.
proleet,.
Misschien pleziert het hem, gelijk mij het plagen van Pope pleziert. Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:51 schreef Lienekien het volgende:
Het zou me zeer verbazen als JAM met een samenhangend antwoord kwam op die terechte vraag.
Wat denk je er zelf van?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Neemt iemand JAM's peste- en plagerijen nog echt serieus?
Ik weet niet of het plagen is, de mogelijkheid die geboden wordt om een zeker karakter literair treffend te kunnen verwoorden, of pure haat. Het lijkt wel het laatste, maar dat is ook weer onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Neemt iemand JAM's peste- en plagerijen nog echt serieus?
Daar zit dan wel een element van wederkerigheid in.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:11 schreef mane het volgende:
Was sich liebt, das neckt sich
Als je 't mij vraagt, is het zelfabsorptie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet niet of het plagen is, de mogelijkheid die geboden wordt om een zeker karakter literair treffend te kunnen verwoorden, of pure haat. Het lijkt wel het laatste, maar dat is ook weer onwaarschijnlijk.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:39 schreef mane het volgende:
Als ik die zinnen vlak na elkaar uitspreek, hoor ik bij regel 2 dat de nadruk ligt op 'lamp'; het feit dat hij die lamp heeft aangedaan lijkt belangrijker dan het kijken naar het kikkertje. Bij regel 1 is het een meer neutralere opsomming van gebeurtenissen/acties zonder nadruk op één van de delen.
.
Ik ben echt net wakker....vakantie..
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:18 schreef LXIV het volgende:
Bij (2) is het belangrijker dat hij de lamp aandeed voordat hij naar het kikkertje ging kijken. Bij (1) staat het meer los van elkaar.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:56 schreef Lienekien het volgende:
En toen deed hij zijn lamp aan om naar het kikkertje te kijken.
Het verband in zin 2 vind ik sterker.
Allemaal interessante en terechte observaties! Het is duidelijk dat er causaliteit in het spel is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
In voorbeeld 2 krijg ik sterk de indruk dat ie eerst de lamp aan moet doen,
om vervolgens naar het kikkertje te kunnen kijken.
In voorbeeld 1 wordt niet duidelijk gemaakt of de lamp en de kikker iets met elkaar van doen hebben.
Maar goed, da's louter intuitie, he.
Ja, 't is lelijk als je 't fout schrijfd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:28 schreef LXIV het volgende:
Zelfabsorbtie? Wat is dat dan? Een buitengewoon lelijk woord, dat in ieder geval.
Im Krieg haben wir damals auch noch einige Juden Zelbabsorbiert. Das war eine schoene Zeit
JAM heeft gewoon gelijk. Nou ja, de werkelijkheid is zelf nog iets erger, want ik drink geen 'goed glas wijn' bij het eten waar ik zo van houd, maar elke dag een glas spa rood met een schijfje citroen erin. De werkelijkheid is altijd erger. JAM weet het allemaal nog iets fraaier voor te stellen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:55 schreef LXIV het volgende:
Claudia reageert echter niet op hem, in tegenstelling tot P. Maar het zou ook kunnen dat ze lijdt in stilte, omdat ze juist alles behalve een kleinburgerlijk pseudo-liberaal Ikeatrutje wil zijn. En die gedachte, die behaagt JAM.
Want?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:31 schreef LXIV het volgende:
Je laat je in ieder geval niet kennen.
Claudia. Claudia is stoicijns en laat zich niet kennen. Jij post altijd net voor mij.quote:
Welk antwoord op Claudia?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:32 schreef LXIV het volgende:
Nu post je al twee keer zo dat mijn antwoord op Claudia een antwoord op jou lijkt. Maar het zijn dus antwoorden op Claudia.
Nu weet ik nog steeds niet wat zelfabsorbtie is.
onmogelijk dusquote:ab·sorp·tie (de ~ (v.), ~s)
1 opname van de energie van een fysisch systeem door een ander systeem
tevens onmogelijkquote:is een fenomeen dat optreedt aan het grensvlak van twee fasen
Ik heb helemaal niets tegen Claudia, in tegendeel, ik denk dat als ik Claudia zou ontmoeten dat we dan heel gezellig een wijntje (nu ja, zij een wijntje en ik een biertje) zouden drinken en een beetje babbelen over van dit en van dat, en misschien bestellen we dan zelfs een bakje olijven of kippenpootjes met het een of andere knoflooksausje.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vanwaar toch jouw antipathie jegens Claudia? Los van haar schaamlipkutlapjes dan. Jedem das Seine, en zelfs wanneer ze niets post moet er nog tegen geageerd worden.
tja dat vind ik wel een ruime definitie van zelf, het zijn cellen die vet uit andere cellen absorberen. Dus ik blijf erbij technische zelfabsoptie kan nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:57 schreef Z het volgende:
Bij vogels kan het wel! Omdat die vaak een rot eind vliegen zonder mogelijkheid om te eten (vind maar eens wat te eten in de Sahara) teren die op hun eigen spieren als het vetlaagje op is. Bikkels.
Word er tenslotte dan ook nog geneukt, of kunnen we dat op onze buik schrijven?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:58 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets tegen Claudia, in tegendeel, ik denk dat als ik Claudia zou ontmoeten dat we dan heel gezellig een wijntje (nu ja, zij een wijntje en ik een biertje) zouden drinken en een beetje babbelen over van dit en van dat, en misschien bestellen we dan zelfs een bakje olijven of kippenpootjes met het een of andere knoflooksausje.
Ik ben te groot voor JAM.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Word er tenslotte dan ook nog geneukt, of kunnen we dat op onze buik schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |