Denk dat hij sowieso wel een contract krijgt, ook nu met de blessure's van Van de Wiel en Vertonghen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:44 schreef Ordinair het volgende:
Gaat Colin trouwens ook mee naar Schotland? Of is zijn stage dan al voorbij?
Spuit 11quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:12 schreef Solstice het volgende:
AJAX Wesley Sneijder sluit een arbitragezaak over een eventuele overgang naar Valencia niet uit.
Wel zei de middenvelder dat hij niet de persoon is voor zo'n zaak en liever een andere manier vindt om Ajax te verlaten. De geruchten rondom een eventueel vertrek van Wesley Sneijder worden weer sterker deze dagen, omdat Valencia zich weer gemeld heeft bij de Ajax.
Ajax wil Sneijder niet kwijt en zal er alles aan doen om hem voor Ajax te behouden.
van de site van RTV Noord-Holland.
was ook mijn reactiequote:
Ondertussen is Valencia al bezig met die andere speler maar toch bedankt voor het nieuws van 4 dagen geleden hequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:12 schreef Solstice het volgende:
AJAX Wesley Sneijder sluit een arbitragezaak over een eventuele overgang naar Valencia niet uit.
Wel zei de middenvelder dat hij niet de persoon is voor zo'n zaak en liever een andere manier vindt om Ajax te verlaten. De geruchten rondom een eventueel vertrek van Wesley Sneijder worden weer sterker deze dagen, omdat Valencia zich weer gemeld heeft bij de Ajax.
Ajax wil Sneijder niet kwijt en zal er alles aan doen om hem voor Ajax te behouden.
van de site van RTV Noord-Holland.
Ja leuk, rentenieren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:41 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we niet komend weekend al beginnen, gewoon geen wijzigingen meer in de selecties enzo?
Nou, we hebben nog wat aanvallers nodig.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:41 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we niet komend weekend al beginnen, gewoon geen wijzigingen meer in de selecties enzo?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:41 schreef M0NTANA het volgende:
Heb daar trouwens ook niets meer over gehoord.. wat Henk nou ervan vindt.. k denk wel dat ie blijft.. als backup..quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:44 schreef Ordinair het volgende:
Gaat Colin trouwens ook mee naar Schotland? Of is zijn stage dan al voorbij?
liever wesley en kjh behouden en een op alle posities id voorhoede een speler erbij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:57 schreef M0NTANA het volgende:
Liever jongens als Wesley Sneijder en Klaas Jan Huntelaar behouden en verder wat jeugd inpassen, dan straks ook op zoek naar vervangers voor die twee.
Zeker.. kijk uit naar de VCL!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:07 schreef El-Salvador het volgende:
Drie aanvallers erbij en deze selectie is CL-waardig!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:40 schreef StarGazer het volgende:
Kennedy maakt een goede indruk tot dusver
en eenquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:26 schreef borisz het volgende:
als Valencia 30 miljoen voor Wesley gaat betalen dan eenvoor van geel
Goeie insteek van Geel!quote:In het Algemeen Dagblad laat Wesley Sneijder weten vertrouwen te houden dat de transfer naar Valencia alsnog goedkomt. "Kijk, het is ook een spel tussen twee partijen hè. Ajax stelt zich hard op en dat mogen ze ook. Andersom zou Valencia wel gek zijn als ze hun bod opeens enorm verhogen. Ze doen dat geleidelijk, dat lijkt me ook logisch. Ik krijg voldoende signalen dat ze me nog steeds heel graag willen hebben."
Ajax Netwerk
Van Geel houdt voet bij stuk "Wij willen Wesley gewoon bij Ajax houden. Daar zijn we heel duidelijk in en dat zullen we blijven. We gaan pas twijfelen als er echt veel hogere bedragen op tafel komen dan nu het geval is. Aanzienlijk hoger. Maar ons uitgangspunt is dat Sneijder nog zeker een jaar bij Ajax blijft. Zo hebben we dat ook tegen Wesley zelf gezegd."
Waarom is iedereen van Ajax zo in trek en niemand van AZ of PSV ? PSV is toch hoger geeindigd en AZ heeft toch beter en mooier voetbal gespeeld (Volgens de VI ). Ik vind dit toch op zijn minst merkwaardig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:16 schreef Longmen het volgende:
Bod gedaan op Davids
http://ajax.netwerk.to/nieuws/news.php?b=14235
Schijnt dat Betis Sevilla met m praat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:43 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer wordt het contract van Hedwiges Maduro nou eens verlengd?
Daarom, Ajax moet snel verlengen. Hedwiges Maduro komt er wel, zie hem liever bij Ajax schitteren dan elders.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
Schijnt dat Betis Sevilla met m praat.
Laten we deze bod nieuwsbericht roddel maar verre van serieus nemen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Waarom is iedereen van Ajax zo in trek en niemand van AZ of PSV ? PSV is toch hoger geeindigd en AZ heeft toch beter en mooier voetbal gespeeld (Volgens de VI ). Ik vind dit toch op zijn minst merkwaardig.
Wat een kul. Zelfs als er een bod gedaan is.. Davids maakt zijn carriere echt wel af bij Ajax.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:16 schreef Longmen het volgende:
Bod gedaan op Davids
http://ajax.netwerk.to/nieuws/news.php?b=14235
Omdat Ajax een veel en veel betere naam heeft.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Waarom is iedereen van Ajax zo in trek en niemand van AZ of PSV ? PSV is toch hoger geeindigd en AZ heeft toch beter en mooier voetbal gespeeld (Volgens de VI ). Ik vind dit toch op zijn minst merkwaardig.
Juist. Maduro komt er wel weer bovenop en dan zou het een blunder zijn om hem te verkopen voor een appel en een ei.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daarom, Ajax moet snel verlengen. Hedwiges Maduro komt er wel, zie hem liever bij Ajax schitteren dan elders.
Barry is zestig!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef De_Ananas het volgende:
Barry Hulshof
Op z'n oude dag, reeds de 50 gepasseerd
Dat deed hij vorig seizoen al vond ik...quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:40 schreef StarGazer het volgende:
Kennedy maakt een goede indruk tot dusver
Nee, het was 0 - 8.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:09 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Barry is zestig!
En dan toch nog scoren tegen Ajax?
Edje is toch niet helemaal gek gewordenquote:
‘Arsenal Kiev lonkt voor Davids’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 19 juli om 07:44
Niet Wesley Sneijder, maar Edgar Davids is nu vandaag het gesprek van de dag. Volgens De Telegraaf heeft het Oekraïnse Arsenal Kiev zich bij Ajax gemeld voor de middenvelder.
De Amsterdammers willen de routinier in principe niet kwijt. De oud-international kwam halverwege het vorige seizoen over van Tottenham Hotspur en staat nog een seizoen onder contract. Arsenal Kiev heeft overigens nog geen bod uitgebracht op de 34-jarige Surinamer.
Arsenal Kiev is overigens geen topclub in het Oekraïnse voetbal. De laatste twee seizoenen eindigde de club met een twaalfde en veertiende plaats in de onderste regionen van de ranglijst. De Nederlander Sidney Bito en oud-Feyenoorder Giorgi Demetradze zijn de bekendste spelers voor het Nederlandse publiek.
Zou je hem bij PSV willen zien?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:51 schreef PyTh het volgende:
Ik denk overigens niet dat Maduro z'n contract nog zal verlengen bij ajax, zeker niet omdat ajax hem in eerste instantie geen nieuw contract wilde geven.
Eens. En als hij het al verlengt dan met een jaartje of zo maar zeker niet langer. Ik vind het jammer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:51 schreef PyTh het volgende:
Ik denk overigens niet dat Maduro z'n contract nog zal verlengen bij ajax, zeker niet omdat ajax hem in eerste instantie geen nieuw contract wilde geven.
Bedoelde u: 'haha'?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dat lijkt me toch geen serieus bericht zeker?![]()
Volgende bericht: FC Groningen meldt zich voor Messi als opvolger van Suarez? En dat Messi dan een arbitragezaak begint LOLLEROMFGEINZ!!!!1111![]()
Naah ons middenveld is goed genoeg bezet.quote:
Da's een goeie vraag. Als het waar is dat Betis Sevilla met hem praat dan heeft Ajax daar toch toestemming voor moeten geven? Dat zou betekenen dat Ajax niet meer van plan is het contract te verlengen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:05 schreef Blight het volgende:
Ajax zal toch wel met hem in onderhandeling zijn inmiddels? Als Ajax hem laat lopen zou ik dat erg zonde vinden.
vd Wiel...quote:
Ja bij die naam haak je al af. Broodje aap.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik wil toch eigenlijk wel 7 miljoen voor hem zien..
Je kan wel eens gelijk hebben:quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Da's een goeie vraag. Als het waar is dat Betis Sevilla met hem praat dan heeft Ajax daar toch toestemming voor moeten geven? Dat zou betekenen dat Ajax niet meer van plan is het contract te verlengen.
VI.nlquote:'Arsenal Kiev lonkt naar Davids'
19/7/2007 9 :59
Naast het getouwtrek om Wesley Sneijder staat ook een andere middenvelder van Ajax in de belangstelling. De Oekraïense club Arsenal Kiev zou serieus belangstelling hebben voor routinier Edgar Davids, die de afgelopen winter overkwam van Tottenham Hotspur.
Volgens De Telegraaf heeft de club uit Oekraïne zich officieel gemeld bij de Amsterdammers. Net als in het geval van de door Valencia begeerde Sneijder, is ook Arsenal Kiev te verstaan gegeven dat Davids in principe niet te koop is.
Er zou nog geen officieel bod zijn uitgebracht op de 34-jarige routinier, die zojuist is begonnen aan zijn eerste volledige seizoen sinds zijn komst eind januari. Davids' verbintenis bij Ajax loopt nog een jaar door.
Volgens de Spaanse website El DesMarque zou een andere Ajacied, Hedwiges Maduro, in gesprek zijn met Real Betis Sevilla. De verbintenis van de middenvelder loopt medio 2008 af. Ajax heeft hem voorzover bekend nog geen contractverlenging aangeboden. Om die reden zou Maduro nu al naar een andere club willen verkassen.
Loopt zijn contract af?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik denk dat je blij mag zijn met alles boven het miljoen. Nigel de Jong leverde toch ook zoiets op?
Dat VI.nl dit soort berichten plaatst (het gedeelte over Davids) is écht te triest voor woorden...quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:49 schreef Blight het volgende:
[..]
Je kan wel eens gelijk hebben:
[..]
VI.nl
Idd wou het net zeggen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:52 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat VI.nl dit soort berichten plaatst (het gedeelte over Davids) is écht te triest voor woorden...
Met de huidige selectie kunnen we nog steeds een kampioensELFTAL op de been brengen. Je houdt je hart wel vast bij blessures.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen weg, niemand kopen!!!
En dan nog 2 wedstrijden voor het einde al kampioen!!.
Ten Cate en Groenendijk gaan zelf meedoen dit seizoen, nog niet gehoord? Ze voelden zich nog topfit om nog eens een seizoen mee te draaien. Plus dat het voor Ajax natuurlijk lekker goedkoop is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen weg, niemand kopen!!!
En dan nog 2 wedstrijden voor het einde al kampioen!!.
Nouja, VI.nl is gewoon niet meer serieus te nemen. Ze kopieeren het ene na het andere bericht van louche sites als voetbalzone.nl.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het kan toch? Wie zegt dat er geen vage rus langs is geweest? Dat wil toch niets zeggen?
Ik zou ook langs kunnen gaan en zeggen tegen de directie dat ik Davids wil kopen.....
Gabri - Liverpool tijdje terugquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:53 schreef Longmen het volgende:
[..]
Idd wou het net zeggen...![]()
T is gewoon een hype om te berichten over vertrekkende spelers bij Ajax. ff kijken wie hebben we nog niet gehad? Steek, Gabri?
Klopt, moet je maar eens kijken naar de tijdstippen van de berichten die VI plaatst en de tijdstippen van bijvoorbeeld VZ en VP, VI is bijna altijd later of ze moeten iets exclusief te horen hebben gekregen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Nouja, VI.nl is gewoon niet meer serieus te nemen. Ze kopieeren het ene na het andere bericht van louche sites als voetbalzone.nl.
Dat is al jaren het probleem. Er komt altijd een periode waarin er net ff teveel key-spelers uitvallen, op dat moment verspeelt Ajax zo'n 3-4 weken onnodig punten en wordt PSV kampioen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Met de huidige selectie kunnen we nog steeds een kampioensELFTAL op de been brengen. Je houdt je hart wel vast bij blessures.
EDIT: En blessures hebben we gelukkig niet![]()
De papegaai-journalistiek viert hoogtij, helaas. En aangezien Ajax een club van grote naam is en mensen de gekste roddels verzinnen, is de club hier vaak de dupe van..quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:07 schreef Longmen het volgende:
T staat nu ook op NU.nl. Iedereen neemt klakkeloos een melding van de Telegraaf over.
Denk dat Davids er hard om lacht net als van Geel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:14 schreef Blight het volgende:
[..]
De papegaai-journalistiek viert hoogtij, helaas. En aangezien Ajax een club van grote naam is en mensen de gekste roddels verzinnen, is de club hier vaak de dupe van..
Dus bij Ajax niet geef je nu aan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:12 schreef PyTh het volgende:
Ach ja, PSV heeft ook een aantal jaren achter elkaar 3 of 4 basisspelers per seizoen verloren.
Het is natuurlijk niet fijn maar bij ons kwam het toen in ieder geval nog wel goed
Als het goed was gekomen waren we wel kampioen geworden, denk je niet?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:15 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dus bij Ajax niet geef je nu aan?
Ik ben het wel met je eens, maar niet met de manier waarop je stelt dat het tijd wordt voor Ajax om van haar fouten te leren. Mijns inziens heeft Ajax deze fout namelijk al erkent. Spelers als Delorge en Colin zijn namelijk prima voetballers die genoegen nemen met een rol in een rotatiesysteem, dan wel een rol als reserve speler. Ajax heeft zich dit jaar nog voor dat de verkoop van spelers plaats heeft gevonden versterkt in de breedte. Nu is het zaak dat Ajax de verkochte spelers met de juiste namen weet te vervangen. Lukt dat dan heb je een sterke én brede selectie voor het seizoen 2007/2008.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is al jaren het probleem. Er komt altijd een periode waarin er net ff teveel key-spelers uitvallen, op dat moment verspeelt Ajax zo'n 3-4 weken onnodig punten en wordt PSV kampioen.
Lijkt me verdomme eens tijd om te leren van de fouten uit het verleden......
Je hoeft niet elke positie 3 keer te hebben, maar op de risico plekken (zwakke of kaartpakkende spelers) moet je zeker 1 goeie vervanger hebben. En geen gelul over "ja maar dan kan speler X niet altijd spelen" das dan jammer... Niemand is groter dan de club.
Ik heb geen glazen bol dus dat weet ik niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:15 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dus bij Ajax niet geef je nu aan?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:49 schreef Blight het volgende:
[..]
Je kan wel eens gelijk hebben:
[..]
VI.nl
Gezien het feit dat Valencia als een drachtige merrie twijfelt over haar keuzes denk ik niet dat zij Sneijder nog in zullen lijven. Om van Geel te overtuigen moeten ze óf heel veel daadkracht tonen óf met een gigantische zak met goud komen. Ik acht Valencia momenteel tot beiden niet in staat. Indien Sneijder behouden wordt en er een vervanger voor Babel komt, zie ik aankomend seizoen met alle vertrouwen tegemoet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:20 schreef MaxC het volgende:
Ik begin er steeds minder vertrouwen in te krijgen![]()
Sneijder zie ik ook nog wel vertrekken
My point exactly. Zeer welkome spelers bij Ajax. Bankzitters met kwaliteit, en nog veel belangrijker: ervaring. Die jonge honden in moeten zetten in een wedstrijd zoals die tegen Bremen is killing.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Werder Bremen uit was wat mij betreft de hardste les van de afgelopen jaren. Een half elftal afwezig en er waren geen vervangers voorhanden. Delorge en Colin zijn misschien geen indrukwekkende namen maar ze garanderen wel een zeker basisniveau.
Ik geef toe dat ik die 2 niet echt heel goed ken, maar op papier lijken me dat echt geen toppers hoor, hooguit invallers ofzo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, maar niet met de manier waarop je stelt dat het tijd wordt voor Ajax om van haar fouten te leren. Mijns inziens heeft Ajax deze fout namelijk al erkent. Spelers als Delorge en Colin zijn namelijk prima voetballers die genoegen nemen met een rol in een rotatiesysteem, dan wel een rol als reserve speler. Ajax heeft zich dit jaar nog voor dat de verkoop van spelers plaats heeft gevonden versterkt in de breedte. Nu is het zaak dat Ajax de verkochte spelers met de juiste namen weet te vervangen. Lukt dat dan heb je een sterke én brede selectie voor het seizoen 2007/2008.
Ik beweer ook niet dat Delorge en Colin toppers zijn, maar het zijn wel spelers met voldoende kwaliteiten om een aantal wedstrijden een positie van een sleutelspeler in te kunnen vullen. Draai je een heel seizoen met een Delorge of Colin in de basis dan win je geen prijzen, maar als stand-in's voor de sleutelspelers zullen ze het prima doen. Delorge en Colin hebben in ieder geval de nodige ervaring op gedaan bij andere clubs. Ik verwacht dat zij het beter zullen doen dan een jongen uit de eigen jeugd die opeens voor de leeuwen wordt gegooid. Natuurlijk zie ik liever spelers van een wat groter kaliber bij Ajax, maar die nemen nu eenmaal geen genoegen met een plaats op de reservebank.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik geef toe dat ik die 2 niet echt heel goed ken, maar op papier lijken me dat echt geen toppers hoor, hooguit invallers ofzo.
Ik doel dus op spelers die bij blessures van Stam, Davids, Huntelaar, Sneijder (niet allemaal tegelijk) die plek iig tot tevredenheid kunnen invullen zonder eigenlijk meteen puntverlies. Dit was afgelopen seizoen echt wel het geval.
Dat heeft niks met kampioen te maken worden als je op 1 goal het kampioenschap niet pakt. Vergelijk het spel eens van nu dan met dat onder Blind. Twee werelden van verschil met hetzelfde resultaat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Als het goed was gekomen waren we wel kampioen geworden, denk je niet?
Klopt. Ik zet ook mijn vraagtekens bij de medische staf van Ajax. Het feit alleen al dat bijvoorbeeld Gregory van der Wiel er nu uit ligt als gevolg van overbelasting zegt genoeg. De medische staf zou toch moeten waken voor overbelasting en dan op tijd ingrijpen? Vreemd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Is ook zo. Maar we zullen toch iets moeten doen. Of een totaal andere medische begeleiding of toch wat spelers met een minder groot ego.
Het is niet de enige reden, maar zeker een hoofdreden waarom Ajax de laatste jaren net naast de prijzen grijpt.
Precies. In dat licht is het in mijn ogen ook noodzaak dat Ajax nog een centrale verdediger aan de gelederen toe gaat voegen. Als Stam en/of Heitinga uitvallen zitten we weer met de gebakken peren.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als ik terugkom op mijn bovenstaande post over Werder Bremen-uit dan zie ik daarin een belangrijke reden waarom we naast de prijzen pakken. Het basisniveau is niet hoog genoeg. Daar komt bij dat we relatief gezien veel geblesseerde spelers hebben (al jaren) en de vervangers van die spelers hebben een basisniveau wat te laag is. Mannen als Anita, Donald: hartstikke mooi maar ze staan niet opeens op om je elftal te dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |