Farfán heeft een clausule van 15 miljoen of zo in zijn contract staan, dus als een club dat wil betalen, is hij weg.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:49 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik denk niet dat PSV bereid is Farfan te laten gaan en Farfan zal ook wel niet naar Ajax willen.
Over het paard getilde voetballer.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom bieden jullie geen 15 miljoen op Farfán? Of vinden jullie dat niks?
Onzin, zeer goede speler..quote:
Als Babel 18 miljoen waard is, is 15 miljoen voor een véél betere speler als Farfán gewoon een koopje.quote:
Maar zoals ik al zei, waarom zou hij naar Ajax willen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als Babel 18 miljoen waard is, is 15 miljoen voor een véél betere speler als Farfán gewoon een koopje.
Babel is ook voor te veel weg gegaan dat zal niemand ontkennen buiten Liverpool.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als Babel 18 miljoen waard is, is 15 miljoen voor een véél betere speler als Farfán gewoon een koopje.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef w00h00 het volgende:
Volgens Ten Cate (deze week in Sportweek) komen er hoe dan ook 100% zeker 3 nieuwe aanvallers naar Ajax, waarbij Kanu en Nilsson kunnen worden uitgesloten.
We wachten af..
Waarom? Vind je hem niet goed genoeg? Of vind je hem teveel PSV'er?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik schiet mezelf nog liever in de voet dan dat ik die K@#&%3farfan bij Ajax wil zie.
Ik wacht nog steeds totdat je dit terugneemt:quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom? Vind je hem niet goed genoeg? Of vind je hem teveel PSV'er?
Zoiets kan ook uitlopen een rel, maar dan moet Pierre van Hooijdonk de veroorzaker zijn en Ali Boussabon het slachtoffer.quote:
Tom zal het zeker met je eens zijn!quote:
De tering, je bent er wel erg trots op he.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds totdat je dit terugneemt:
AFC Ajax-topic #683
Oekraïne Deel 4
Anders kan ik je niet serieus nemen.
Wat heb ik gezegd in dat tweede topic?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
AFC Ajax-topic #683
Oekraïne Deel 4
Aha ik begrijp je nu.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
AFC Ajax-topic #683
Oekraïne Deel 4
Bronquote:Delgado en Milevskiy bijna van Ajax
woensdag 18 juli, door Ramsterdam, Deventer, 13:36u, Europesoccer
Een delegatie van Ajax start vandaag haar laatste onderhandelingen met Cesar Delgado en Artem Milevskiy en diens club.
Artem Milevskiy liet gister weten tegenover de Oekrainse TV-zender TV Plus graag naar een overstap te willen maken naar Nederland om voor Ajax te spelen en zegt al ver te zijn met onderhandelen. Gistermorgen meldde de Mexicaanse krant Mexico Daily dat Delgado zo goed als zeker volgend jaar in een Ajax-shirt speelt.
Milevskiy brengt Dinamo Kiev 6 miljoen op, en Delgado zou ongeveer 4 miljoen in de kas moet brengen voor zijn huidige club Cruz Azul.
Niets, maar je hebt durven stellen dat vrouwen uit Oekraine niet mooi zijn (vlegel!). En aangezien Aanvoerder net een chick in Oekraine heeft zitten, ben je heel erg stout dat je dat hebt gezegd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat heb ik gezegd in dat tweede topic?
Nee je moet zeggen: De meeste vrouwen in Oekraine zijn lelijk, uitzonderingen daargelaten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Aha ik begrijp je nu.
Laat ik mezelf anders formuleren:
Kan wel zijn, de vrouwen die er wonen zijn niet mijn smaak.
Beter zo?
Dat is helemaal perfect, ik denk/hoop dat onze Aanvoerder zich daarin kan vindenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:03 schreef Dylan Dog het volgende:
De meeste vrouwen in Oekraine zijn lelijk, het chickie van Aanvoerder daargelaten (al is ze niet mijnn type).
Zo?
Zo jammer van die bron, inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Bron![]()
Ik geloof er geen reet van maar tegelijkertijd hoop ik zo dat het waar is
Meeste mensen hebben gewoon rss feeds en Headliner aanstaan.. Op headliner komen dit soort sites ook voorbij..quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom checken jullie die sites als het onbetrouwbare bronnen zijn? Ik begin daar niet eens aan. Ja ok, het is komkommertijd...
Rook en vuur verhaal enzoquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom checken jullie die sites als het onbetrouwbare bronnen zijn? Ik begin daar niet eens aan. Ja ok, het is komkommertijd...
Eigenlijk omdat ik van nature gewoon supernieuwschierig ben al en vaak van die sites langstruin voor geruchten. Vooral nu omdat we echt versterkingen gaan halen probeer ik alles op te pikken. En daarbij is mijn werk soms gewoon gruwelijk saai zodat ik af en toe zit te surfenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Ze moeten eens duidelijk zijn.quote:Valencia gaat nu weer voor Lucho González’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 18 juli om 13:37
Volgens de Portugese sportkrant O Jogo heeft Valencia het bod op Lucho González van FC Porto naar achttien miljoen euro verhoogd. De nieuwe poging van de Spanjaarden zou te maken kunnen hebben met het feit dat Ajax de hoofdprijs voor Wesley Sneijder vraagt.
De transfer van de 26-jarige Argentijnse middenvelder is een ingewikkeld steekspel. De transferrechten van de speler zijn namelijk in het bezit van de Portugese topclub én het bedrijf Global Soccer. Twee jaar geleden spraken beide partijen af dat de helft van het bedrag boven de twaalf miljoen naar Global Soccer zou gaan.
Naar verluidt zaten gisteren Porto-preses Pinto da Costa en zaakwaarnemer Marcelo Simonian met Pini Zahavi, vertegenwoordiger van de firma, om de tafel om de transfer te bespreken. Mocht de transfer doorgang vinden, dan zal Porto drie miljoen aan het bedrijf moeten betalen.
De 38-voudig international hoeft zich door zijn deelname aan de Copa America pas op 30 juli bij Os Dragões te melden. Door het Zuid-Amerikaanse eindtoernooi mist hij vrijwel de gehele voorbereiding van de ploeg van trainer Jesualdo Ferreira.
Ik snap het wel. Ze willen 1 van de 2 en gaan voor de goedkoopste. Maar omdat en Porto en Ajax al veel verkocht hebben en dus niet hoeven te verkopen vangen ze telkens bot.quote:
Klopt, Ajax en Porto zijn ongeveer de clubs waar je het minst graag in zou willen kopen op het moment. En dan met name Porto natuurlijk, die hebben alleen met Anderson en Pepe al 60 miljoen verdiend op de transfermarkt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ze willen 1 van de 2 en gaan voor de goedkoopste. Maar omdat en Porto en Ajax al veel verkocht hebben en dus niet hoeven te verkopen vangen ze telkens bot.
Anderson is toch niet voor 30/25 miljoen verkocht aan Manchester?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, Ajax en Porto zijn ongeveer de clubs waar je het minst graag in zou willen kopen op het moment. En dan met name Porto natuurlijk, die hebben alleen met Anderson en Pepe al 60 miljoen verdiend op de transfermarkt.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anderson is toch niet voor 30/25 miljoen verkocht aan Manchester?
De spanjaarden houden een hele lange siesta.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:03 schreef BigFire het volgende:
Waarom moet de transfer van Prieto zo lang duren?![]()
Van mij mag hij nog wel 20 jaar duren!quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:03 schreef BigFire het volgende:
Waarom moet de transfer van Prieto zo lang duren?![]()
Kom je een kratje pils naar me brengen als Ajax hem haalt en hij wél blijkt te presteren?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van mij mag hij nog wel 20 jaar duren!![]()
Dankzij onze goede manieren van vorig jaarquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Defour is net aanvoerder van Standard gemaakt, die zal echt niet makkelijk te halen zijn.
Presteren is een rekbaar begrip, met Tom de Mul en Mauro Rosales als voorgangers, zal hij het sowieso niet slechter doen. Maar goed, ik hoop gewoon dat hij wegblijft. Het feit alleen al dat geen enkele Spaanse subtopper interesse toont, moet ook jullie voldoende zeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Kom je een kratje pils naar me brengen als Ajax hem haalt en hij wél blijkt te presteren?
Gabri was ook niet meer zo gewild en die bevalt ons ook prima.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Presteren is een rekbaar begrip, met Tom de Mul en Mauro Rosales als voorgangers, zal hij het sowieso niet slechter doen. Maar goed, ik hoop gewoon dat hij wegblijft. Het feit alleen al dat geen enkele Spaanse subtopper interesse toont, moet ook jullie voldoende zeggen.
Jij zit met Pascal Heije in je hoofd? Onze prima nieuwe derde keeper heet Erik.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
Uitgaande van de 4-1-2-1-2-opstelling zijn alle posities aardig bezet:
Pascal Heijblok/
Vorig jaar hadden o.a. Osassuna en Espanyol interesse in hem, Liverpool heeft zelfs een eerste optie op Prieto. Dus zo erg is het ook weer niet allemaal.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Presteren is een rekbaar begrip, met Tom de Mul en Mauro Rosales als voorgangers, zal hij het sowieso niet slechter doen. Maar goed, ik hoop gewoon dat hij wegblijft. Het feit alleen al dat geen enkele Spaanse subtopper interesse toont, moet ook jullie voldoende zeggen.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Bron![]()
Ik geloof er geen reet van maar tegelijkertijd hoop ik zo dat het waar is
En gisteren stond er nog geen informatiequote:Go Ahead Eagles - Ajax
18 jul 2007
Oefenwedstrijd
21 juli 16.00 uur
De Adelaarshorst
Uitverkocht bij de Ajax supportersbalie
Er is geen specifiek Ajax-vak. Supporters zitten verdeeld over diverse vakken
Nuancering: twee wedstrijden voor het einde al kampioen moet zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waar Ajax mee op de proppen gaat komen. Zeker omdat Ten Cate dit seizoen vindt dat hij kampioen moet worden. Dus het zal iets goeds moeten zijn.
Al is het de laatste minuut, ik teken ervoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nuancering: twee wedstrijden voor het einde al kampioen moet zijn.
Als Sneijder blijft nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
iemand nieuws over Boussafa? of is dat geen optie..?
quote:Mitea drie tot vier weken uitgeschakeld
Amsterdam, 18 jul 2007
Nicolae Mitea heeft in het oefenduel van Ajax met GFC de band van zijn rechterenkel beschadigd. Verwacht wordt dat hij drie tot vier weken moet revalideren.
In het door Ajax met 9-0 gewonnen oefenduel van maandag tegen de amateurclub blesseerde Mitea zich vlak nadat hij Ajax aan een 0-4 voorsprong had geholpen. Daags na het duel keerde de linksbuiten terug naar Amsterdam om aan zijn revalidatie te beginnen.
Het herstel zal naar verwachting drie tot vier weken in beslag nemen. Mitea mist derhalve in ieder geval de oefentrip van Ajax naar Schotland, waar de selectie twee oefenwedstrijden zal afwerken. De Amsterdammers gaan op dinsdag 24 juli naar Schotland.
Alsof ze daar zitten te wachten op iemand die nooit kan spelen..quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:05 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja verkoop Mitea maar aan dordrecht 90 ofzo.
Heb je gelijk in.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Alsof ze daar zitten te wachten op iemand die nooit kan spelen..![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:19 schreef TheVulture het volgende:
Hoe serieus zijn die verhalen over Delgado en Milevski nu eigenlijk? Het zou wel ergzijn als ze kwamen
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:19 schreef TheVulture het volgende:
Hoe serieus zijn die verhalen over Delgado en Milevski nu eigenlijk? Het zou wel ergzijn als ze kwamen
Ik dacht eerst dat het een douchekop wasquote:
quote:
Dat Stam en Davids per direct zijn gestopt met voetballen, en Sneijder is verkocht aan Madrid noem jij niks?quote:
Kennedy is het zadel van zijn fiets kwijt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:47 schreef MaxC het volgende:
Verder nog iets?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:02 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat Stam en Davids per direct zijn gestopt met voetballen, en Sneijder is verkocht aan Madrid noem jij niks?
En nog een.quote:18/7/2007 - Van der Wiel enkele weken niet inzetbaar
(Gepost door RvN)
Volgens Voetbal International is Gregory van der Wiel enkele weken niet inzetbaar. Hij zou last hebben van zijn kniepees als gevolg van overbelasting. De verdediger brak vorig seizoen door in het elftal van Ajax.
voetbalprimeur.nlquote:Ajax dicht bij aantrekken Delgado
Volgens diverse Mexicaanse media is Ajax in verregaande onderhandeling met Cruz Azul over een transfer van César Delgado. De Argentijnse international moet naar verluidt vier miljoen euro kosten.
Na het vertrek van Ryan Babel (Liverpool) en Tom De Mul (Sevilla) zit Ajax bepaald niet ruim in de aanvallers. Het aantrekken van spits César Chelito Delgado, die tevens als rechtsbuiten uit de voeten kan, is volgens de Mexicaanse media dan ook aanstaande.
In 2004 zat Delgado bij de Argentijnse selectie, die destijds de Olmypische Spelen won. Toentertijd was er ook al interesse uit Amsterdam, maar kwam het niet tot een transfer. De 26-jarige Argentijn speelt sinds 2003 in Mexico bij Cruz Azul. In die periode reikte hij tot 57 doelpunten in 133 competitieduels.
Naast de naam van César Delgado wordt ook veelvuldig Artem Milevskiy genoemd. Een transfer van de aanvaller van Dinamo Kiev lijkt echter vanwege de financiën niet aan de orde.
Wat zijn de Olmypische Spelen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:09 schreef toma het volgende:
[..]
voetbalprimeur.nl
nu wel een wat betrouwbaardere bron.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:09 schreef toma het volgende:
[..]
voetbalprimeur.nl
nu wel een wat betrouwbaardere bron.
quote:De berichten in de categorie Boulevard zijn vaak gebaseerd op geruchten of bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Toch meent VoetbalPrimeur dat dit nieuws dusdanig interessant is, dat we het onze bezoekers niet willen onthouden. Neem deze nieuwtjes echter wel met een korreltje zout.
Misschien is de waarheid hard. Het is natuurlijk wel zo dat de jongere Babel met gemak voor veel meer geld is weggezet. Sneijder kan wat Ajax betreft ook op die manier niet voor te laag weg. Valencia heeft daar geen boodschap aan, fixed price.quote:
quote:
quote:Scoreverloop
0-1 Sneijder 23'
0-2 Sarpong 27'
0-3 Kennedy 49'
0-4 Huntelaar 60'
0-5 Sarpong 68'
0-6 Kennedy 73'
0-7 Sneijder 79'
0-8 Sneijder 81'
1-8 Jordy Kamphuis 85'
2-8 Barry Hulshof 90'
Wie weet zijn het zijn laatste doelpunten in het Ajax shirt..quote:
Misschien, maar het laat ook zien dat-ie zich nog wil inzetten!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wie weet zijn het zijn laatste doelpunten in het Ajax shirt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |