Het lijkt me ook geen schande om het niet te wetenquote:
Nee, Abel was de bandnaam, maar met zo'n groot verloop dat alleen Joris de enige vaste kracht was. Wat dan weer te maken had met het feit dat hij de meeste rechten kreeg, waardoor hij de enige was die er echt van kon leven en zo het ene na het andere bandlid bij zich wegjaagde.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:46 schreef NJlo het volgende:
volgens mij is Abel zijn persoonlijke artiestennaam, niet de bandnaam.
Beck ?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:47 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Het lijkt me ook geen schande om het niet te weten![]()
Oeh, wie is deze woest en wild aantrekkelijke muzikant?![]()
[afbeelding]
Volgens mij ook,quote:Op zondag 22 juli 2007 20:33 schreef Z het volgende:
Volgens mij heb je gelijk belsen.
quote:
Steevaste kost als ik zat in de pub zit en er moet wat op de jukebox komen. Samen met Radar Love.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:03 schreef peaceman het volgende:
of natuurlijk:
Pass the Dutchie - Musical Youth
Filmpje? Dat is toch van Paul de Leeuw? Dan gok ik op hemquote:Op zondag 22 juli 2007 20:50 schreef belsen het volgende:
Dan heb ik dat toch ergens goed onthouden.
Wie komt er in Filmpje bij de maffiabaas smeken om de hoofdrol in een nieuwe musical?
Nee, het is een wat oudere man, die inderdaad heel graag wil doorbreken in de musicalwereld.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:14 schreef ranja het volgende:
Bill van Dijk?
Inderdaad.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:40 schreef bigshadow het volgende:
Ik ga voor Arjan Ederveen, die speelt ook in de film. Met gepaste trots zeg ik erbij dat ik de film grotendeels heb verdrongen
Al lijkt me dit redelijk onlogisch met de nieuwe tip.
Dat was Ben Cramer toch?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, het is een wat oudere man, die inderdaad heel graag wil doorbreken in de musicalwereld.
Hij heeft later ook echt in de Phantom gespeeld, als understudy van Henk Poort.
En niet Paul de Leeuw, want die speelde natuurlijk Bob/Annie de Rooy.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |