quote:wrote this in 1978 on a plane coming back from Belfast. It was the first time he went to the city, and he was shocked to see very young soldiers from the British army walking around with machine guns. The song covers Northern Ireland's troubles, the end of the British empire and life in the army.
Hij stond toch lang genoeg open.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:59 schreef MadMaster het volgende:
Oliver's Army - Elvis Costello?
If so...![]()
toen de bio op de proppen kwam wel ja. foto kan ik zo niet plaatsen uit welke periode die is.quote:
Gaat het hier dan om gokken, of weten.quote:
Jij kent de Help! CD niet?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik vrees ook dat Belsen uitvoering moet geven aan de titel van het album...
Dus toch wel een goede hint.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:42 schreef ranja het volgende:
gokje op Suede
Dat zou heel goed kunnen ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:44 schreef MadMaster het volgende:
Bananarama samen met French/Saunders (was destijds een vraag van Bartrid, meen ik)
dat is wel al heel dicht bijquote:Op maandag 23 juli 2007 15:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zou me ook niet wagen aan die nananeeneenunuwhatever
ik zou alleen het antwoord niet meer wetenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang geleden was dat...
Tikkie terug: yep!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:24 schreef MadMaster het volgende:
Bow Wow Wow - Do You Wanna Hold Me
En een stuk verdrietiger om naar te kijken.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thans stukken minder behaard...
[afbeelding]
quote:Fay Lovsky - gitaar, zang
Henny Vrienten - basgitaar, zang
Jakob Klaasse - orgel, synthesizer, zang
Jan de Hont - gitaar
Jan Pijnenburg - drums
Joost Belinfante - trombone, zang
Roland Brunt - klarinet, saxofoon
Ja, deze was beter.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:59 schreef MadMaster het volgende:
Magnificent Seven
(Jij veranderd nog wel eens een vraag, he?)
Ja, die was ook goed.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik had al bijna 'Joost Nuisl' geantwoord...
Ik had me al in En Esch verdiept...quote:Op maandag 23 juli 2007 17:10 schreef ranja het volgende:
Rammstein. En KMFDM in dezelfde hoax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |