Jouw punt was dat ze favoriet zijn bij de redactie en die het daarom zo ver (6 tegen 2) heeft laten komen. Ik blijf denken dat het je reinste stupiditeit wasquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat was mijn punt niet.
Op zich niet zo vreemd, waarschijnlijk staat de link naar het artikel al op VOL en posten ze daar stuk voor stuk nog even hun gezamenlijke meningquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Hmm bij de telegraaf zijn de reacties echt fel zeg..allemaal anti-Natasia
Jammer dat Jaap zich nooit bij Huub en Lieke gaat mengen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:55 schreef akveor het volgende:
Best een leuke streamavond als je Brian, Natasia en Amanda wist te vermijden... Leuke speltechnische zetjes... aftasten... mooi om te zien.
Die hele boete van een ton stelt toch geen drol voor?? Dat is een boete van een ton op een jackpot die een van de 8 misschien wint (ze zouden immers allemaal nog vervangen kunnen worden)quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk maar naar het youtube filmpje, daar wordt door Jaap verteld dat het allemaal doorgestoken kaart was. Edoch uit de hand gelopen. Die 100.000 boete is volgens mij alleen uitgesproken om de streamers weer tevreden te stellen
Ik vind gewoon dat ze elkaar niet alleen maar negatief moeten benaderen. Open en positief in het spel staan. Dit dwingt nix ook om meer van zich te laten zien...quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jammer dat Jaap zich nooit bij Huub en Lieke gaat mengen.
Het enige wat hij wil is een neukertje, en automatisch een back up.
Dat ze favoriet bij de redactie zijn was ironisch bedoeld.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
Jouw punt was dat ze favoriet zijn bij de redactie en die het daarom zo ver (6 tegen 2) heeft laten komen. Ik blijf denken dat het je reinste stupiditeit was![]()
Grote neus, zeer smal bovenlipje, namaak glimlach. Afgekeurd.quote:
Tussen 12 en 13 uurquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:59 schreef Lobasca het volgende:
Hoelaat worden die vliegtuigen morgen (vandaag) dus verwacht?
Hoe kom je daar bij??quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:01 schreef STAP01 het volgende:
Is het trouwens waar dat de redaktieleden die de hele toestanden met Lieke en Huub hebben toegestaan ontslagen zijn?
Noem het maar niets. Punt is idd wel dat de winnaar onevenredig gepakt wordt, de anderen hoeven immers niets te betalen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die hele boete van een ton stelt toch geen drol voor?? Dat is een boete van een ton op een jackpot die een van de 8 misschien wint (ze zouden immers allemaal nog vervangen kunnen worden)
En dan gaat er nog 29% kansspelbelasting af dus netto is die boete ¤ 61.000,= op een bedrag van wellicht een paar miljoen.
Het leek mij vrij logisch en volgens mij heb ik het gelezen hier.quote:
Dus... De redactie heeft zowel een hekel aan het duo als belang bij publiekssteun voor het duo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ze favoriet bij de redactie zijn was ironisch bedoeld.![]()
Dat de redactie aangemoedigd heeft om met zijn zessen tegen twee partij te kiezen staat voor mij als een paal boven water (zie plotselinge ommekeer van Jaap) en dat hebben ze gestuurd om de kijkers de underdog te laten steunen.
Dat was mijn punt.
Dat huis is niet meer te winnen, dan moet het programma nog ruim een jaar doorgaan voordat het huis vrij komt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noem het maar niets. Punt is idd wel dat de winnaar onevenredig gepakt wordt, de anderen hoeven immers niets te betalen.
De anderen winnen ook niets, de winnaar betaalt alleen maar van wat hij ontvangt, hij ontvangt dus minder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noem het maar niets. Punt is idd wel dat de winnaar onevenredig gepakt wordt, de anderen hoeven immers niets te betalen.
Yep, en Ik denk dat de gedachte erachter was om die arrogante Huub eerst even flink de grond in te trappen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:04 schreef Disana het volgende:
Dus... De redactie heeft zowel een hekel aan het duo als belang bij publiekssteun voor het duo.
Waarom geeft iedereen Natasia de schuldquote:Ik ben het met je eens dat 6 tegen 2 op sturing leek; maar ik blijf toch vermoeden dat het uit de klauwen is gelopen - en daaraan hadden ze met vooral Natasia in gedachten wel eens aan mogen denken.
Het voortouw....quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Yep, en Ik denk dat de gedachte erachter was om die arrogante Huub eerst even flink de grond in te trappen.
[..]
Waarom geeft iedereen Natasia de schuld
Er waren zes mensen bij betrokken.....
Natasia was de ringleader, de commandant.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Yep, en Ik denk dat de gedachte erachter was om die arrogante Huub eerst even flink de grond in te trappen.
[..]
Die zijn er niet hier.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:14 schreef F04 het volgende:
Streams op Jaap aub. :0
Misschien oneerlijk maar ik verwacht van een moeder van twee kindjes gewoon meer dan wat Natasia heeft laten zien. Ik verwacht dat een vrouw, die zelf geen speler zegt te zijn, zich niet als een kampbeul gedraagt. Wat is haar gewin als ze toch opstapt. Ik kan allleen bedenken orders van de febo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
En dàt maakt haar dus niet echt populair..........quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien oneerlijk maar ik verwacht van een moeder van twee kindjes gewoon meer dan wat Natasia heeft laten zien. Ik verwacht dat een vrouw, die zelf geen speler zegt te zijn, zich niet als een kampbeul gedraagt. Wat is haar gewin als ze toch opstapt. Ik kan allleen bedenken orders van de febo.
Da's bij het winnen van de postcodeloterij ook zo. De winnaar wordt gestraft met een enorme som kansspelbelasting.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat de redactie meer schuldig is door de zes zo ver te krijgen dat ze dit soort acties uit voeren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
Natasia was de ringleader, de commandant.
Was er vandaag niet de PoPoll??quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:17 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En dàt maakt haar dus niet echt populair..........
Maar dan hou je in ieder geval nog baar geld over..klein verschilletje..dunkt me...quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's bij het winnen van de postcodeloterij ook zo. De winnaar wordt gestraft met een enorme som kansspelbelasting.![]()
Ik heb ook mooie momenten van haar gezien dat ik echt symphatie vooor haar had. En, misschien helaas, denk ik dat ze de mooiste momenten met Huub heeft laten zien. Liefde maar ook haat.... Met Brian misschien ook wel maar dan heb ik altijd het idee dat er iets glad gestreken moet worden ipv echte oprechtheid.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:17 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En dàt maakt haar dus niet echt populair..........
Ze is niet een doorsnee moeder van twee kindjes, dat is inmiddels wel duidelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:16 schreef akveor het volgende:
Misschien oneerlijk maar ik verwacht van een moeder van twee kindjes gewoon meer dan wat Natasia heeft laten zien. Ik verwacht dat een vrouw, die zelf geen speler zegt te zijn, zich niet als een kampbeul gedraagt. Wat is haar gewin als ze toch opstapt. Ik kan allleen bedenken orders van de febo.
Ik denk dat een hoop mensen Natasia als "schuldige" zien omdat ze niet alleen het voortouw leek te nemen maar ook al een officiële waarschuwing had staan die niet meer zou vervallen en die bij een volgend incident direct tot een exit zou leiden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het niet gezien.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is die collect call van Lieke haar vader aan Lieke op de streams geweest ????
Zij houden ook echt nog wel cash over hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:20 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maar dan hou je in ieder geval nog baar geld over..klein verschilletje..dunkt me...![]()
Joh, dit kan je niet makenquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
ANP - 2 oktober 2011
GoudenKooi bewoner Huub werd bewusteloos gevonden met zijn vriendin Ans Kruis na zijn overwinning in het KRO programma De Gouden Kooi. Ans Kruis was de steun en toeverlaat van Huub na het gedwongen vertrek van zijn ex-vriendin Lieke die in een vlaag van verstandsverbijstering oud-bewoner Jaap aanrandde en anaal penetreerde met een voorbinddildo.
"Dankzij Ans heb ik dit kunnen winnen"zei een opgetogen Huub. De overwinning kwam tot stand na een excorcisme van Natasia Bax, 54, uit Almere die met haar man Dennis vertrok nadat er een duiveltje uit haar navel kroop.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
ANP - 2 oktober 2011
GoudenKooi bewoner Huub werd bewusteloos gevonden met zijn vriendin Ans Kruis na zijn overwinning in het KRO programma De Gouden Kooi. Ans Kruis was de steun en toeverlaat van Huub na het gedwongen vertrek van zijn ex-vriendin Lieke die in een vlaag van verstandsverbijstering oud-bewoner Jaap aanrandde en anaal penetreerde met een voorbinddildo.
"Dankzij Ans heb ik dit kunnen winnen"zei een opgetogen Huub. De overwinning kwam tot stand na een excorcisme van Natasia Bax, 54, uit Almere die met haar man Dennis vertrok nadat er een duiveltje uit haar navel kroop.
Je vergeet dat Natasia buiten de kooi ook zo is, die agressiviteit speelt ze niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:16 schreef akveor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
ANP - 2 oktober 2011
Nee, ook niet gezien. Ze werd wel vanmiddag even naar de private geroepen, waarquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop mensen Natasia als "schuldige" zien omdat ze niet alleen het voortouw leek te nemen maar ook al een officiële waarschuwing had staan die niet meer zou vervallen en die bij een volgend incident direct tot een exit zou leiden.
Het is daarom volgens mij niet eens zozeer de schuldvraag maar meer het "onrecht" dat is aangedaan door Natasia na dit incident niet naar huis te sturen.
Als 6 mensen, waarvan er 1 voorwaardelijk heeft voor een soortgelijke overtreding, iets doen dan draait die ene normaal ook de bak in en kan de rest er met een boete afkomen...
Ik weet niet of het "vele malen erger" was. Dat is zulk natte vingerwerk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ze is niet een doorsnee moeder van twee kindjes, dat is inmiddels wel duidelijk.
Zelf vind ik de waarschijnlijke psychische schade die kampbeul Huub bij Eric heeft aangericht vele malen erger.
Toch had ik het idee rond Sylvia's vertrek dat ze gegroeid was. En het emotioneel allemaal weer redelijk op een rijtje had. Maar de afgelopen weken vind ik d'r om te kotsen. Er wordt steeds geroepen dat ze voor 23 september al zal vertrekken maar als dit is wat ze er voor moet en wil doen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:24 schreef noltje het volgende:
[..]
Je vergeet dat Natasia buiten de kooi ook zo is, die agressiviteit speelt ze niet.
Mensen uit haar omgeving hebben dit ook bevestigd.
In mijn ogen is zij hoofdschuldige omdat zij 33 jaar is en 2 kinderen heeft dus een verantwoording heeft af te leggen thuis en fysiek de sterkste is van de vrouwen. Zij had dit nooit mogen doen en toestaan dat anderen dit zouden doen! Nu, na alle commotie zie je bij haar geen greintje spijt. Sterker nog, ze is nog steeds pislink op Lieke. Zo vreselijk jaloers op alles wat leeft. Zelfs als er kweetniet hoeveel steunbetuigingen binnen zijn voor Huub en Lieke zegt ze dat wij ze zielig vinden. Wat een vreselijk monster is deze vrouw met hangtieten, haaruitval op dr voorhoofd spekbuik. (Ik beoordeel mensen niet vaak op uiterlijk omdat ik dat flauw vind maar in dit geval wel!) Oprecht kan ik zeggen dat ik een schijthekel aan dit gedrocht heb!quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop mensen Natasia als "schuldige" zien omdat ze niet alleen het voortouw leek te nemen maar ook al een officiële waarschuwing had staan die niet meer zou vervallen en die bij een volgend incident direct tot een exit zou leiden.
Het is daarom volgens mij niet eens zozeer de schuldvraag maar meer het "onrecht" dat is aangedaan door Natasia na dit incident niet naar huis te sturen.
Als 6 mensen, waarvan er 1 voorwaardelijk heeft voor een soortgelijke overtreding, iets doen dan draait die ene normaal ook de bak in en kan de rest er met een boete afkomen...
Dat dus... een hoop mensen vinden haar al niet leuk (meer), ze misdraagt zich telkens weer en komt er iedere keer met een glimlach uit omdat de regels niet op haar van toepassing lijken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:26 schreef Gert het volgende:
[..]En eigenlijk had ze er al uit moeten liggen, want dat openkrabben van Nadia d'r gezicht was niet misselijk, zo vlak na het schoppen van Jaap.
En als je dan Natasia, terwijl Lieke wordt vastgegrepen, hoort roepen "trek d'r BH uit! Trek d'r BH uit!", dan wordt ze er niet sympathieker op in de ogen van veel kijkers.
In de laatste dagen van Eric gedroeg Huub zich ook als een kampbeul in opdracht van de febo. Mijn idee is dat zij van hem afwilden. Het heeft slechts het proces versnelt en ik denk ook dat beide dat weten en daarom nog vrienden kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ze is niet een doorsnee moeder van twee kindjes, dat is inmiddels wel duidelijk.
Zelf vind ik de waarschijnlijke psychische schade die kampbeul Huub bij Eric heeft aangericht vele malen erger.
Dat begrijp ik wel, maar waarom deze collectieve massahysterie terwijl iedereen had moeten stoppen met kijken na elke overtreding na dat aaitje van Nena tegen Brian?quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub ook, dat heeft hij zelf meerdere keren op de streams bevestigd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:24 schreef noltje het volgende:
Je vergeet dat Natasia buiten de kooi ook zo is, die agressiviteit speelt ze niet.
Ik kan me hier deels in vinden, en het zou haar sieren als ze zich als verstandige 33-jarige moeder zou gedragen maar dat doet ze puur door haar aanwezigheid al niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
In mijn ogen is zij hoofdschuldige omdat zij 33 jaar is en 2 kinderen heeft dus een verantwoording heeft af te leggen thuis en fysiek de sterkste is van de vrouwen. Zij had dit nooit mogen doen en toestaan dat anderen dit zouden doen! Nu, na alle commotie zie je bij haar geen greintje spijt. Sterker nog, ze is nog steeds pislink op Lieke. Zo vreselijk jaloers op alles wat leeft. Zelfs als er kweetniet hoeveel steunbetuigingen binnen zijn voor Huub en Lieke zegt ze dat wij ze zielig vinden. Wat een vreselijk monster is deze vrouw met hangtieten, haaruitval op dr voorhoofd spekbuik. (Ik beoordeel mensen niet vaak op uiterlijk omdat ik dat flauw vind maar in dit geval wel!) Oprecht kan ik zeggen dat ik een schijthekel aan dit gedrocht heb!
Helemaal mee eens. Dat wijf kan niet relativeren en heeft geen zelfreflectie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:33 schreef akveor het volgende:
[..]
In de laatste dagen van Eric gedroeg Huub zich ook als een kampbeul in opdracht van de febo. Mijn idee is dat zij van hem afwilden. Het heeft slechts het proces versnelt en ik denk ook dat beide dat weten en daarom nog vrienden kunnen zijn.
Lieke heeft eigenlijk nooit een kans gehad en daarin is denk ik Natasia gewoon te ver in doorgedraait. Ongefundeerde haat.
Leuk, die kaarten, maar met name het SMS'en zal ze interesseren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:33 schreef APK het volgende:
De 'fans' zijn nog meer marionetjes dan de deelnemers.
Het enige dat zou kunnen werken is als ze er keihard om zouden lachen en er niet aan mee zouden werken door zwakzinnige kaartenacties te starten en vliegtuigjes te huren.
Ik geef je gelijk, maar velen zitten te meten en te schuiven. Voor mij hebben ze allemaal een tik van de molen gehad, anders zat je daar niet. Er zit per persoon wel verchil in hoe ze anderen de maat nemen, maar het is allemaal gestuurd. Dat is nu wel duidelijk, zeker na de uitspraken van Jaap.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet of het "vele malen erger" was. Dat is zulk natte vingerwerk.
Het was óók erg. Het ene vergoeilijkt niet het andere, m.i.
Sinds de groepsaanval stoor ik me wat dat betreft aan iedereen in die groep van 6. Jaap die alleen maar telkens weer over zichzelf begint als Huub probeert uit te leggen waaraan hij heeft meegewerkt, Amanda die verongelijkt is, Nadia die zich alleen maar druk maakt om haar imago, Brian die zichzelf zielig vindt... alleen Dennis heeft een begin gemaakt met herstel in mijn ogen door vanavond even normaal over het gebeuren te praten met Huub en Lieke.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus... een hoop mensen vinden haar al niet leuk (meer), ze misdraagt zich telkens weer en komt er iedere keer met een glimlach uit omdat de regels niet op haar van toepassing lijken.
Sterker nog: ze kreeg dit weekend nog een "beloning" door met Jaap naar dat discoding te mogen.
Klopt! ben het hier helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:33 schreef akveor het volgende:
[..]
In de laatste dagen van Eric gedroeg Huub zich ook als een kampbeul in opdracht van de febo. Mijn idee is dat zij van hem afwilden. Het heeft slechts het proces versnelt en ik denk ook dat beide dat weten en daarom nog vrienden kunnen zijn.
Lieke heeft eigenlijk nooit een kans gehad en daarin is denk ik Natasia gewoon te ver in doorgedraait. Ongefundeerde haat.
Het is idd natte vingerwerk, maar Huub heeft steun van Lieke en masale volkshysterie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:27 schreef Gert het volgende:
Ik weet niet of het "vele malen erger" was. Dat is zulk natte vingerwerk.
Het was óók erg. Het ene vergoeilijkt niet het andere, m.i.
Op zich heb ik nog niets eens zoveel moeite met het plan. Alleen konden ze niet meer stoppen toen het te ver ging. Trots? Haat?quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
In mijn ogen is zij hoofdschuldige omdat zij 33 jaar is en 2 kinderen heeft dus een verantwoording heeft af te leggen thuis en fysiek de sterkste is van de vrouwen. Zij had dit nooit mogen doen en toestaan dat anderen dit zouden doen! Nu, na alle commotie zie je bij haar geen greintje spijt. Sterker nog, ze is nog steeds pislink op Lieke. Zo vreselijk jaloers op alles wat leeft. Zelfs als er kweetniet hoeveel steunbetuigingen binnen zijn voor Huub en Lieke zegt ze dat wij ze zielig vinden. Wat een vreselijk monster is deze vrouw met hangtieten, haaruitval op dr voorhoofd spekbuik. (Ik beoordeel mensen niet vaak op uiterlijk omdat ik dat flauw vind maar in dit geval wel!) Oprecht kan ik zeggen dat ik een schijthekel aan dit gedrocht heb!
Helemaal eens. En door die acties wordt er nog meer haat gezaaid bij hen die niets krijgen en geen vliegtuigen zien. En de mensen van Tien, samen met JdM, die lachen zich een krul in hun staart. Hoe meer rumoer, des te hoger de kijkcijfers.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:33 schreef APK het volgende:
De 'fans' zijn nog meer marionetjes dan de deelnemers.
Het enige dat zou kunnen werken is als ze er keihard om zouden lachen en er niet aan mee zouden werken door zwakzinnige kaartenacties te starten en vliegtuigjes te huren.
De hoofdredactie lacht zich de tering met die vliegtuigjes. Als ze dit soort acties niet nodig hadden dan zouden ze morgen om een uur of twaalf Huub en Lieke als verassing twee uur laten karten 50km verderop.
Dan kun je het natuurlijk ook zwak van Huub vinden dat hij zich voor dat soort dingen laat lenen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:36 schreef farceman het volgende:
[..]
Klopt! ben het hier helemaal mee eens
Prettige feestdagen en een zalig nieuwjaar..quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
ANP - 2 oktober 2011
Huub is een linkmiegel en Jaap weet het. Huub maakt van de gelegenheid gebruik om alle credits te krijgen. Huub is een grote opportunist en iedereen stinkt erin. So be it...quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Sinds de groepsaanval stoor ik me wat dat betreft aan iedereen in die groep van 6. Jaap die alleen maar telkens weer over zichzelf begint als Huub probeert uit te leggen waaraan hij heeft meegewerkt, Amanda die verongelijkt is, Nadia die zich alleen maar druk maakt om haar imago, Brian die zichzelf zielig vindt... alleen Dennis heeft een begin gemaakt met herstel in mijn ogen door vanavond even normaal over het gebeuren te praten met Huub en Lieke.
Ik kan niet anders zien dan dat de reden was dat Lieke eruit moest.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Op zich heb ik nog niets eens zoveel moeite met het plan. Alleen konden ze niet meer stoppen toen het te ver ging. Trots? Haat?
Verder vind ik dat de febo dit echt had moet zien aankomen en waarschijnlijk dit ook wel gedaan hebben. Daarmee hebben ze bewust aangestuurd op dit excesieve geweld. De reden is me nog niet duidelijk.
Zij is fysiek de sterkste. Zij had beter moeten weten ja omdat zij de oudste is en wel beter weet maar de haat/jalouzie jegens anderen is te groot. Heb je die douw en trap gezien naar Huub? Dat sloeg echt nergens op! Huub wilde naar Lieke.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan me hier deels in vinden, en het zou haar sieren als ze zich als verstandige 33-jarige moeder zou gedragen maar dat doet ze puur door haar aanwezigheid al niet.
Ik vind echter niet dat zij op basis van haar leeftijd of moederschap schuldiger is dan de rest.
Had ze beter moeten weten? Ja.
Nam ze het voortouw? Ze vond het heerlijk dat ze een "reden" aangereikt kreeg van Amanda
Is de rest daarom minder fout? Nee.
Klopt, Huub doet denk ik bijna alles wat hem wordt opgedragen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kun je het natuurlijk ook zwak van Huub vinden dat hij zich voor dat soort dingen laat lenen...
Huub speelt dus net zo makkelijk met de redactie mee als de rest
Dat is helemaal niet vreemd als haar vertrouwenspersoon achter de schermen eerder zegt dat zij haar begrijpt ("I feel you") en haar later nogmaals steunt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:31 schreef STAP01 het volgende:
Nu, na alle commotie zie je bij haar geen greintje spijt. Sterker nog, ze is nog steeds pislink op Lieke.
Daar heeft ze ook gelijk inquote:Zelfs als er kweetniet hoeveel steunbetuigingen binnen zijn voor Huub en Lieke zegt ze dat wij ze zielig vinden.
En hierbij verlaag jij je tot het haar toegeschreven niveau.quote:Wat een vreselijk monster is deze vrouw met hangtieten, haaruitval op dr voorhoofd spekbuik. (Ik beoordeel mensen niet vaak op uiterlijk omdat ik dat flauw vind maar in dit geval wel!) Oprecht kan ik zeggen dat ik een schijthekel aan dit gedrocht heb!
Persoonlijk denk ik dat Amanda en Nadia daarin dus nog erger zijn dan de rest...quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Sinds de groepsaanval stoor ik me wat dat betreft aan iedereen in die groep van 6. Jaap die alleen maar telkens weer over zichzelf begint als Huub probeert uit te leggen waaraan hij heeft meegewerkt, Amanda die verongelijkt is, Nadia die zich alleen maar druk maakt om haar imago, Brian die zichzelf zielig vindt... alleen Dennis heeft een begin gemaakt met herstel in mijn ogen door vanavond even normaal over het gebeuren te praten met Huub en Lieke.
iedereen is gek behalve jijquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is een linkmiegel en Jaap weet het. Huub maakt van de gelegenheid gebruik om alle credits te krijgen. Huub is een grote opportunist en iedereen stinkt erin. So be it...
Ik denk dat voor een groot gedeelte het niveau van Amanda een grote rol speelt in het spel. Misschien werkt ze inderdaad wel teveel op haar gevoel simpel omdat ze niet anders kan. Dit werkt tegen de spelers die een spel willen spelen. Omdat het gevoel wat ze uitdraagt rechtlijnig is en niet anticiperend op een spel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat gedeelte in de TV uitzending gebracht gaat worden. Het incident tussen Huub en Nadia wordt ook uitgezonden, dus je zou verwachten dat de acties tegen Lieke ook getoond gaan worden. Maar toch heb ik het gevoel dat we er NIETS van te zien gaan krijgen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:26 schreef Gert het volgende:
En als je dan Natasia, terwijl Lieke wordt vastgegrepen, hoort roepen "trek d'r BH uit! Trek d'r BH uit!", dan wordt ze er niet sympathieker op in de ogen van veel kijkers.
Ik heb het gevoel dat het wel meevalt. Maar dat is deels ook heel persoonlijk, hoe je zoiets inschat. Het feit dat Eric in een interview na zijn exit heeft gezegd dat hij Huub nog steeds als een vriend zag, maar dat hij hem bij het weerzien wèl eerst even op zijn bek zou timmeren, kwam over als een nuchtere kijk op iets dat uiteindelijk toch een spel is, een afvalrace.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Het is idd natte vingerwerk, maar Huub heeft steun van Lieke en masale volkshysterie.
Eric kwam er achter dat hij niet interessant genoeg was op tv en werd daarna door zijn maat uitgescheten.
Je hoeft geen Alfred of Sigmund te heten om daar psychologische schade te verwachten.
De maatschappij moet beschermt worden tegen dat soort mensenquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:45 schreef APK het volgende:
Ik krijg af en toe het gevoel dat er een flinke fok-lynchmob klaarstaat als de redactie aankondigt dat Natasia op 23 september om 12u voor de poort staat.
Natuurlijk... en Jaap zou die kansen ook moeten grijpen, potentie heeft ie zeker, ipv zeiken dat iemand zoveel credits heeft.... Niets voor niets... en het gaat erom hoe je die uitbuit... doe je het niet... gemiste kans...quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is een linkmiegel en Jaap weet het. Huub maakt van de gelegenheid gebruik om alle credits te krijgen. Huub is een grote opportunist en iedereen stinkt erin. So be it...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |