Boek mee je bed in, de letters beginnen vanzelf voor je ogen te draaien, dan het boek voorzichtig wegleggen en het licht uit doenquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Check... Maar die mogen dan weer niet samen met me slaap tabletten... Dus inmiddels ben ik verdooft maar wel slapenloos.
De quotes staan raar Heb nik met jou te makenquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je me in de zeik staat te nemen![]()
Of ben ik overgevoelig
Nu moét je wel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
Ik heb oorpijn, en niet zo'n beetje zuinig ook. Niks helpt. Zoutwater sprayen, lavendel druppelen in me oor... Aspirine. Gewoon absurd. Meestal is er wel iets dat werkt.
NeeEEE ik heb hetzelfde gevoel als jou, je wordt in de zeik genomen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je me in de zeik staat te nemen![]()
Of ben ik overgevoelig
LOL.. ik wou het niet zeggen... ik kreeg vroeger altijd een slokje jenever als de oorpijn heel erg wasquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:47 schreef petraa het volgende:
Tja dan maar blijven zitten achter je pctjuh![]()
Ik heb vannacht tot half 3 met de Nintendo ds liggen sudokuen weet ik veel hoe je het schrijft, maar het was sudokuquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Boek mee je bed in, de letters beginnen vanzelf voor je ogen te draaien, dan het boek voorzichtig wegleggen en het licht uit doen
Je nest in .... en vergeet die wilde zwijnen (us)quote:
En jezelf insmeren met karnemelkquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
Een bak spinazi ???
Rauwe uien .. Oh nee das verkoudheid .quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
Een bak spinazi ???
lekker milks-hake spinaziquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
Een bak spinazi ???
Een suikerklontje ???quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Rauwe uien .. Oh nee das verkoudheid .
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
Boek mee je bed in, de letters beginnen vanzelf voor je ogen te draaien, dan het boek voorzichtig wegleggen en het licht uit doen
Werkt ook tegen oorpijn omdat dat vaak komt doordat je holtes verstopt zitten. Maar ik heb ook geen uien in huisquote:
Ja ik val echt uit elkaar Nee ............Help straks hebben we meerdere veulens hier .... IEMAND ???quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Allergie![]()
Ja ik val echt uit elkaar...
In dat geval, in beide neusgaten een teen knoflookquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Werkt ook tegen oorpijn omdat dat vaak komt doordat je holtes verstopt zitten. Maar ik heb ook geen uien in huis![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik val echt uit elkaar Nee ............Help straks hebben we meerdere veulens hier .... IEMAND ???![]()
quote:
Dat is toch hardstikke leuk... Meerdere veulentjesquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:57 schreef Soury het volgende:
Ja ik val echt uit elkaar Nee ............Help straks hebben we meerdere veulens hier .... IEMAND ???![]()
Lijmbalquote:
Vandaar die kapquote:
Ik snapte hemquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:19 schreef PC eend het volgende:
Vandaar die kap
Maar ik bedoelde er mee te zeggen dat ik even een pauze inlas
Moet jij niet slapen, kutnewbiepuber?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |