ja ze wil hem uit elkaar trekken en als hij niet toegeeft gaat ze geen discussie aan maar rost ze zijn tanden uit zijn maagdelijke bekkiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is nog maagd! Ze wil hem bezoedelen, ik zeg het je.
![]()
Huh? Heb net een pan knakworstjes warm gemaakt. Wat heb ik gemist??quote:
ja ik las wel meer mensen die dit weekend al aan het smsen waren. Die kregen wel een smsje terug (60 cent)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:38 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
gister??
ik heb zondag dus 20 euri door de plee getrokken?![]()
Dat is geen probleem voor haar, nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ze wil hem uit elkaar trekken en als hij niet toegeeft gaat ze geen discussie aan maar rost ze zijn tanden uit zijn maagdelijke bekkie
Ah joh... je hebt een goeie baan...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:38 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
gister??
Nee, maar ik wilde je even erop wijzen dat je dat met zo'n bericht er beter even bij kunt vermelden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:37 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry dat beweert dennis
trouwens? dacht je echt dat ik dat dacht?![]()
![]()
![]()
Dus alle smsjes voor Huub en Lieke opnieuw sturenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:38 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
gister??
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt zeggen dat het kansloos is maar:
1. Ik hoor hier een uur lang mensen hijgen die blij zijn dat hun kaart in beeld komt
2. Morgen stijgen 2 vliegtuigen op voor de som van 1000 euro met een laken erachter
3. Ik zie hier en bij Vol meedere postings maar mensen tientallen euro's zeggen te verspillen aan smsjes.
Hoe maf, hoe gek, hoe gestoord zijn vele streamers?
Nee hoor... Huub hield Jaap erin omdat hij zéker wist dat Brian dat ook zou doen. Op die manier wilde Huub puntjes scoren bij Jaap. Maar Brian bleek opeens Jaap er gewoon uit te stemmen, waardoor Huub zich nog enorm kloten voelde.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toen was Huubie er nog om Jaap erin te houden, maar ja, dat was opdracht van achter
ik ook niet maar ik ben dan e i n d e l i j k op vakantie! Jij stuurt me vast wel ff de uitslag via sms hé?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:21 schreef Visual het volgende:
kan niet wachten tot uitslag van de popo
Tja, ook met schapen en wolven scoor je niet slecht.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
Ik moet het even kwijt....Huub verbaal de strekste (zonder borrel)![]()
dat sowieso, volgende week komt de nieuwe uitkering binnen, dus alles wat ik nog heb kan opquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus alle smsjes voor Huub en Lieke opnieuw sturen
Dat kost haar zoveel gal om dat weer uit te spugen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:41 schreef mazaru het volgende:
Nadia heeft haar avondmaaltijd in haar hand
[afbeelding]
De sfeer is direct verziekt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:42 schreef Mokum020 het volgende:
Dellie komt weer binnen en ze maakt meteen opmerkingen aan Lieke ...
zeikwijf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |