jahahahahaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb net een lening afgsloten bij Leen.....ik ga ervoor![]()
Oh, dus de mensen die voor Huub SMS-en zijn sukkels, maar de 19% van de kijkers die voor Brian SMS-en niet? Zou het niet heel goed mogelijk kunnen zijn dat er binnen de antilliaanse gemeenschap er een klein groepje bestaat dat voor vele duizenden euros SMS-en om Brainless 'populairder' te maken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis heeft 100 procent geljik, het zijn de sukkels op de fora die honderden euro's verspillen aan van alles en nogwat.
Ik heb al wat voor je verstuurd schat.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb net een lening afgsloten bij Leen.....ik ga ervoor![]()
Ze heeft er wel rooie wangetjes vanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ook omdat ze zo rustig blijft. Mensen die rustig blijven kunnen veel beter nadenken.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik heb grote bewondering voor Lieke gekregen.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar moeite hebben om alles in het juiste perspectief te plaatsen![]()
![]()
Schat, luister je daarnaar?quote:
We hebben een winnaar!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:21 schreef itsme het volgende:
Ik heb 5 smsjes gestuurd en 2 postzegels die ik al jaren in huis had liggen verbruikt.
maar heb daar voor wel een waardebon van hizihair gehad.![]()
(en mijn haar heeft nog nooit zo leuk gezeten, ongelooflijk maar waar )![]()
Je bent en blijft de liefstequote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb al wat voor je verstuurd schat.
![]()
ik ook en ik zat me daar wel aan te ergeren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
(ik weet nog hoe je alles van Lieke zat af te zeiken in het begin)
Misschien bij de kijkers wel, maar bij de meeste streamers nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:13 schreef mootie het volgende:
Dennis denkt dat hij tot nu toe wel goed overkomt.
Bah, wat een aasgieren zijn het.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:22 schreef blomst het volgende:
De hulptroepen komen aangerend, lijkt het.
Staat haar wel goed, en ze heeft geen blush nodig.quote:
lieke ziet er gelukkig weer wat beter uit. ze zag er de afgelopen dagen zo bleekjes uitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is nix en het blijft nix, het is zo'n loser. Hij hoopt op een clash tussen Huub en Lieke, maar dat gaat niet lukken.
Dan zou ik nog maar een keer sms-enquote:
Je kunt zeggen dat het kansloos is maar:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik niets zou krijgen. Zo kansloos![]()
.
Vergelijk haar stem met die van het dier wiens geluid is genoemd naar haar achternaam...quote:
nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar een keer sms-en![]()
Daar is die verdorven redactie je echt dakbaar voor![]()
ja daar kan ik dus van genieten is daar iets mis mee? amusement is het en ik amuseer me en ik loop niet te azijnzeiken. En als ik niveau wil ga ik wel op een ander forum zitten NRC ofzoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt zeggen dat het kansloos is maar:
1. Ik hoor hier een uur lang mensen hijgen die blij zijn dat hun kaart in beeld komt
2. Morgen stijgen 2 vliegtuigen op voor de som van 1000 euro met een laken erachter
3. Ik zie hier en bij Vol meedere postings maar mensen tientallen euro's zeggen te verspillen aan smsjes.
Hoe maf, hoe gek, hoe gestoord zijn vele streamers?
Je kan het ook zien als mensen die geld besteden aan een hobby.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Ik hoor hier een uur lang mensen hijgen die blij zijn dat hun kaart in beeld komt
2. Morgen stijgen 2 vliegtuigen op voor de som van 1000 euro met een laken erachter
3. Ik zie hier en bij Vol meedere postings maar mensen tientallen euro's zeggen te verspillen aan smsjes.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja daar kan ik dus van genieten is daar iets mis mee? amusement is het en ik amuseer me en ik loop niet te azijnzeiken. En als ik niveau wil ga ik wel op een ander forum zitten NRC ofzo
Hear, hearquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja daar kan ik dus van genieten is daar iets mis mee? amusement is het en ik amuseer me en ik loop niet te azijnzeiken. En als ik niveau wil ga ik wel op een ander forum zitten NRC ofzo
Ach de een geeft kapitalen uit aan Frans Bauer en de ander aan DGK...wat is je punt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mis ik wat? (de andere stream? vertel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zelfs Amanda en Brian schijten Dennis nu uit. Lekker stabiel groepje.
Vertel, ik luister niet naar die streams.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
voor mij persoonlijk is t een online hobby, zoals anderen tientallen euro s besteden aan wowc of magic etcquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ontstoken oog.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:28 schreef CoT het volgende:
Lieke heeft echt rare ogen
Dat het kansloos is, volgens mij staat het er gewoonquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ach de een geeft kapitalen uit aan Frans Bauer en de ander aan DGK...wat is je punt?
Of zeik je alleen om te zeiken?![]()
ja hele aparte ogen inderdaad mooi hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:28 schreef CoT het volgende:
Lieke heeft echt rare ogen
Ik reageerde op een posting, dat was het punt. De andere reacties zijn overigens net zo veelzeggend als deze van jou.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ach de een geeft kapitalen uit aan Frans Bauer en de ander aan DGK...wat is je punt?
Of zeik je alleen om te zeiken?![]()
vertel.... ik heb alleen maar buffersquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
De pc kan ook uit....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik reageerde op een posting, dat was het punt. De andere reacties zijn overigens net zo veelzeggend als deze van jou.
Als je nog een keer over buffers zeikt dan ban ik jequote:
Schoten?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:29 schreef noekje het volgende:
Brian: ik heb gezegd dat Nadia op moest passen, vooral op seksueel gebied.
Amanda: echte seks doet ze niet maar ze doet heel veel dingen.
Brian: wees wijzer. Leuk voor het moment oehoeioei
Dan borrelt het gevoel wat je begint op te bouwen naar boven.
ik hoor schoten.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je nog een keer over buffers zeikt dan ban ik je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |