Neuh, die zien lang niet zoveel als die slimmerikken die alleen TV kijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:12 schreef blomst het volgende:
Volgens Dennis.
Handen in zijn zakken en knallenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:08 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Binnen kort zullen we de echte Dennix zien, Dennix doet zijn ding wel.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:15 schreef dgk_fan het volgende:
Ik heb toevallig mijn hele sms-tegoed geleegd voor Dennis op 1010![]()
En die hebben het beste beeld van de bewoners... dus zonder dat er geknipt en geplakt kan worden zoals op tv. Dus als je door streamers geen stemmen krijgt, ben je dus echt helemaal niets waard.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis heeft 100 procent geljik, het zijn de sukkels op de fora die honderden euro's verspillen aan van alles en nogwat.
Het zijn wel de sukkels op de fora en de kijkers die hem de kans geven om uberhaupt in de kooi te zittenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis heeft 100 procent geljik, het zijn de sukkels op de fora die honderden euro's verspillen aan van alles en nogwat.
Oke nu ga ik mijn vakantiegeld aan Huub en lieke opmaken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:15 schreef dgk_fan het volgende:
Ik heb toevallig mijn hele sms-tegoed geleegd voor Dennis op 1010![]()
Lieke is mentaal een veel sterker persoon dan Huub. Dus zonder Huub is Lieke nog steeds dezelfde persoon... alleen zal ze er wel meteen uitgestemd worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:16 schreef CoT het volgende:
daar heeft Dennis wel gelijk
zonder Huub is Lieke nix
Dennis weet helmaal niet hoeveel ik "verspild' heb. Dennis ook al een alwetend kindje van god?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Neequote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft iemand mijn kaart voorbij zien komen?:(
Dat klopt toch ook? Als ze elkaar loslaten, is 1 van de 2 wegquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
Volgens Huub is Lieke niks zonder Lieke en vice versa.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft iemand mijn kaart voorbij zien komen?:(
Ja, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke is mentaal een veel sterker persoon dan Huub. Dus zonder Huub is Lieke nog steeds dezelfde persoon... alleen zal ze er wel meteen uitgestemd worden.
Ik ben een behoorlijk diehard streamer en heb welgeteld 1 postzegeltje verspildquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dennis weet helmaal niet hoeveel ik "verspild' heb. Dennis ook al een alwetend kindje van god?
Het is nix en het blijft nix, het is zo'n loser. Hij hoopt op een clash tussen Huub en Lieke, maar dat gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:17 schreef noekje het volgende:
Dennis was een die hard streamer. Need I say more?
Daar heeft ze gelijk in. Ik had ook eerst een hekel aan haar.....nu niet meer..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:14 schreef itsme het volgende:
Lieke is alleen pop door huub. Lieke, nee ik was eerst met Huub in het begin toen hadden ze een hekel aan me
En daar respecteer ik je voor!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben een behoorlijk diehard streamer en heb welgeteld 1 postzegeltje verspild![]()
Ik ook hoor, maar ik heb grote bewondering voor Lieke gekregen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:19 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Daar heeft ze gelijk in. Ik had ook eerst een hekel aan haar.....nu niet meer..![]()
Dat zou ik ook zeggen als ik niets zou krijgen. Zo kansloosquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb net een lening afgsloten bij Leen.....ik ga ervoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Oke nu ga ik mijn vakantiegeld aan Huub en lieke opmaken.![]()
![]()
![]()
Dat is ook omdat ze zo rustig blijft. Mensen die rustig blijven kunnen veel beter nadenken.quote:
Maar moeite hebben om alles in het juiste perspectief te plaatsenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:13 schreef itsme het volgende:
ja wat dom he.
Dat zijn juist de mensen die alles zien dennix![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |