Neuh, die zien lang niet zoveel als die slimmerikken die alleen TV kijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:12 schreef blomst het volgende:
Volgens Dennis.
Handen in zijn zakken en knallenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:08 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Binnen kort zullen we de echte Dennix zien, Dennix doet zijn ding wel.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:15 schreef dgk_fan het volgende:
Ik heb toevallig mijn hele sms-tegoed geleegd voor Dennis op 1010![]()
En die hebben het beste beeld van de bewoners... dus zonder dat er geknipt en geplakt kan worden zoals op tv. Dus als je door streamers geen stemmen krijgt, ben je dus echt helemaal niets waard.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis heeft 100 procent geljik, het zijn de sukkels op de fora die honderden euro's verspillen aan van alles en nogwat.
Het zijn wel de sukkels op de fora en de kijkers die hem de kans geven om uberhaupt in de kooi te zittenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis heeft 100 procent geljik, het zijn de sukkels op de fora die honderden euro's verspillen aan van alles en nogwat.
Oke nu ga ik mijn vakantiegeld aan Huub en lieke opmaken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:15 schreef dgk_fan het volgende:
Ik heb toevallig mijn hele sms-tegoed geleegd voor Dennis op 1010![]()
Lieke is mentaal een veel sterker persoon dan Huub. Dus zonder Huub is Lieke nog steeds dezelfde persoon... alleen zal ze er wel meteen uitgestemd worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:16 schreef CoT het volgende:
daar heeft Dennis wel gelijk
zonder Huub is Lieke nix
Dennis weet helmaal niet hoeveel ik "verspild' heb. Dennis ook al een alwetend kindje van god?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Neequote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft iemand mijn kaart voorbij zien komen?:(
Dat klopt toch ook? Als ze elkaar loslaten, is 1 van de 2 wegquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
Volgens Huub is Lieke niks zonder Lieke en vice versa.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft iemand mijn kaart voorbij zien komen?:(
Ja, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke is mentaal een veel sterker persoon dan Huub. Dus zonder Huub is Lieke nog steeds dezelfde persoon... alleen zal ze er wel meteen uitgestemd worden.
Ik ben een behoorlijk diehard streamer en heb welgeteld 1 postzegeltje verspildquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dennis weet helmaal niet hoeveel ik "verspild' heb. Dennis ook al een alwetend kindje van god?
Het is nix en het blijft nix, het is zo'n loser. Hij hoopt op een clash tussen Huub en Lieke, maar dat gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:17 schreef noekje het volgende:
Dennis was een die hard streamer. Need I say more?
Daar heeft ze gelijk in. Ik had ook eerst een hekel aan haar.....nu niet meer..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:14 schreef itsme het volgende:
Lieke is alleen pop door huub. Lieke, nee ik was eerst met Huub in het begin toen hadden ze een hekel aan me
En daar respecteer ik je voor!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben een behoorlijk diehard streamer en heb welgeteld 1 postzegeltje verspild![]()
Ik ook hoor, maar ik heb grote bewondering voor Lieke gekregen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:19 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Daar heeft ze gelijk in. Ik had ook eerst een hekel aan haar.....nu niet meer..![]()
Dat zou ik ook zeggen als ik niets zou krijgen. Zo kansloosquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb net een lening afgsloten bij Leen.....ik ga ervoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Oke nu ga ik mijn vakantiegeld aan Huub en lieke opmaken.![]()
![]()
![]()
Dat is ook omdat ze zo rustig blijft. Mensen die rustig blijven kunnen veel beter nadenken.quote:
Maar moeite hebben om alles in het juiste perspectief te plaatsenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:13 schreef itsme het volgende:
ja wat dom he.
Dat zijn juist de mensen die alles zien dennix![]()
jahahahahaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb net een lening afgsloten bij Leen.....ik ga ervoor![]()
Oh, dus de mensen die voor Huub SMS-en zijn sukkels, maar de 19% van de kijkers die voor Brian SMS-en niet? Zou het niet heel goed mogelijk kunnen zijn dat er binnen de antilliaanse gemeenschap er een klein groepje bestaat dat voor vele duizenden euros SMS-en om Brainless 'populairder' te maken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb al wat voor je verstuurd schat.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb net een lening afgsloten bij Leen.....ik ga ervoor![]()
Ze heeft er wel rooie wangetjes vanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ook omdat ze zo rustig blijft. Mensen die rustig blijven kunnen veel beter nadenken.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik heb grote bewondering voor Lieke gekregen.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar moeite hebben om alles in het juiste perspectief te plaatsen![]()
![]()
Schat, luister je daarnaar?quote:
We hebben een winnaar!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:21 schreef itsme het volgende:
Ik heb 5 smsjes gestuurd en 2 postzegels die ik al jaren in huis had liggen verbruikt.
maar heb daar voor wel een waardebon van hizihair gehad.![]()
(en mijn haar heeft nog nooit zo leuk gezeten, ongelooflijk maar waar )![]()
Je bent en blijft de liefstequote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb al wat voor je verstuurd schat.
![]()
ik ook en ik zat me daar wel aan te ergeren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
(ik weet nog hoe je alles van Lieke zat af te zeiken in het begin)
Misschien bij de kijkers wel, maar bij de meeste streamers nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:13 schreef mootie het volgende:
Dennis denkt dat hij tot nu toe wel goed overkomt.
Bah, wat een aasgieren zijn het.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:22 schreef blomst het volgende:
De hulptroepen komen aangerend, lijkt het.
Staat haar wel goed, en ze heeft geen blush nodig.quote:
lieke ziet er gelukkig weer wat beter uit. ze zag er de afgelopen dagen zo bleekjes uitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is nix en het blijft nix, het is zo'n loser. Hij hoopt op een clash tussen Huub en Lieke, maar dat gaat niet lukken.
Dan zou ik nog maar een keer sms-enquote:
Je kunt zeggen dat het kansloos is maar:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik niets zou krijgen. Zo kansloos![]()
.
Vergelijk haar stem met die van het dier wiens geluid is genoemd naar haar achternaam...quote:
nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar een keer sms-en![]()
Daar is die verdorven redactie je echt dakbaar voor![]()
ja daar kan ik dus van genieten is daar iets mis mee? amusement is het en ik amuseer me en ik loop niet te azijnzeiken. En als ik niveau wil ga ik wel op een ander forum zitten NRC ofzoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt zeggen dat het kansloos is maar:
1. Ik hoor hier een uur lang mensen hijgen die blij zijn dat hun kaart in beeld komt
2. Morgen stijgen 2 vliegtuigen op voor de som van 1000 euro met een laken erachter
3. Ik zie hier en bij Vol meedere postings maar mensen tientallen euro's zeggen te verspillen aan smsjes.
Hoe maf, hoe gek, hoe gestoord zijn vele streamers?
Je kan het ook zien als mensen die geld besteden aan een hobby.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Ik hoor hier een uur lang mensen hijgen die blij zijn dat hun kaart in beeld komt
2. Morgen stijgen 2 vliegtuigen op voor de som van 1000 euro met een laken erachter
3. Ik zie hier en bij Vol meedere postings maar mensen tientallen euro's zeggen te verspillen aan smsjes.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja daar kan ik dus van genieten is daar iets mis mee? amusement is het en ik amuseer me en ik loop niet te azijnzeiken. En als ik niveau wil ga ik wel op een ander forum zitten NRC ofzo
Hear, hearquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja daar kan ik dus van genieten is daar iets mis mee? amusement is het en ik amuseer me en ik loop niet te azijnzeiken. En als ik niveau wil ga ik wel op een ander forum zitten NRC ofzo
Ach de een geeft kapitalen uit aan Frans Bauer en de ander aan DGK...wat is je punt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mis ik wat? (de andere stream? vertel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zelfs Amanda en Brian schijten Dennis nu uit. Lekker stabiel groepje.
Vertel, ik luister niet naar die streams.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
voor mij persoonlijk is t een online hobby, zoals anderen tientallen euro s besteden aan wowc of magic etcquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ontstoken oog.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:28 schreef CoT het volgende:
Lieke heeft echt rare ogen
Dat het kansloos is, volgens mij staat het er gewoonquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ach de een geeft kapitalen uit aan Frans Bauer en de ander aan DGK...wat is je punt?
Of zeik je alleen om te zeiken?![]()
ja hele aparte ogen inderdaad mooi hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:28 schreef CoT het volgende:
Lieke heeft echt rare ogen
Ik reageerde op een posting, dat was het punt. De andere reacties zijn overigens net zo veelzeggend als deze van jou.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ach de een geeft kapitalen uit aan Frans Bauer en de ander aan DGK...wat is je punt?
Of zeik je alleen om te zeiken?![]()
vertel.... ik heb alleen maar buffersquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
De pc kan ook uit....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik reageerde op een posting, dat was het punt. De andere reacties zijn overigens net zo veelzeggend als deze van jou.
Als je nog een keer over buffers zeikt dan ban ik jequote:
Schoten?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:29 schreef noekje het volgende:
Brian: ik heb gezegd dat Nadia op moest passen, vooral op seksueel gebied.
Amanda: echte seks doet ze niet maar ze doet heel veel dingen.
Brian: wees wijzer. Leuk voor het moment oehoeioei
Dan borrelt het gevoel wat je begint op te bouwen naar boven.
ik hoor schoten.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je nog een keer over buffers zeikt dan ban ik je![]()
Voornamelijk dat Nadia haar gevoel teveel op dennis gooit en dat ze niet om echt elkaar geven. (kan het ook niet 100% volgen hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, ik luister niet naar die streams.![]()
En waar lult hij weer over? Juist, over zichzelf. Van hem krijgen we nooit te horen dat hij inziet wat hij heeft gedaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:32 schreef itsme het volgende:
Jaap lult er de hele tijd doorheen
stelletje bemoeials
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/ptbuys/
oh ja, het was vuurwerk. Ik was in slaap gevallen van Brian. Sorry! Goed dat je me wakker maakte.quote:
Laat dat nu net zijn sterkste punt zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, behalve als je verbaal niet kunt winnen Huub, dan ben je binnen 10 minuten redelijk fysiek
Dat wilde ik net gaan zeggen. Ik word daar zo gek van.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
En waar lult hij weer over? Juist, over zichzelf. Van hem krijgen we nooit te horen dat hij inziet wat hij heeft gedaan.
Achter CS A'dam nummer 534quote:
dimitriquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:34 schreef noekje het volgende:
Met wie is Natasia zo aan het gillen en lachen? Niet iemand van de bewoners iig.
een volledige tv uitzending van dgk vullen en zeggen dat dit de waarheid is?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:33 schreef avonne het volgende:
[..]
floris lijkt nog het beste, zeg 50 %, maar je wat moet je met halve zinnen...
Volgens mij is dat de dorpsgek Brian.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:34 schreef noekje het volgende:
Met wie is Natasia zo aan het gillen en lachen? Niet iemand van de bewoners iig.
bij mij doen de streams van VOL het best goedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat dat nu net zijn sterkste punt zijn.
Ja, maar iemands sterkste punt is tegelijkertijd z'n zwaktste, en dat gaat in dit geval zeker op voor Huub.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat dat nu net zijn sterkste punt zijn.
Dat denk jij of werd dat gezegd?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:35 schreef itsme het volgende:
dennix gaat langzaam maar zker hoog op de popi poll komen
Schandequote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is nog maagd! Ze wil hem bezoedelen, ik zeg het je.
![]()
Wil jij een knal?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
bij mij doen de streams van VOL het best goed![]()
ja ze wil hem uit elkaar trekken en als hij niet toegeeft gaat ze geen discussie aan maar rost ze zijn tanden uit zijn maagdelijke bekkiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is nog maagd! Ze wil hem bezoedelen, ik zeg het je.
![]()
Huh? Heb net een pan knakworstjes warm gemaakt. Wat heb ik gemist??quote:
ja ik las wel meer mensen die dit weekend al aan het smsen waren. Die kregen wel een smsje terug (60 cent)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:38 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
gister??
ik heb zondag dus 20 euri door de plee getrokken?![]()
Dat is geen probleem voor haar, nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ze wil hem uit elkaar trekken en als hij niet toegeeft gaat ze geen discussie aan maar rost ze zijn tanden uit zijn maagdelijke bekkie
Ah joh... je hebt een goeie baan...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:38 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
gister??
Nee, maar ik wilde je even erop wijzen dat je dat met zo'n bericht er beter even bij kunt vermelden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:37 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry dat beweert dennis
trouwens? dacht je echt dat ik dat dacht?![]()
![]()
![]()
Dus alle smsjes voor Huub en Lieke opnieuw sturenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:38 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
gister??
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor... Huub hield Jaap erin omdat hij zéker wist dat Brian dat ook zou doen. Op die manier wilde Huub puntjes scoren bij Jaap. Maar Brian bleek opeens Jaap er gewoon uit te stemmen, waardoor Huub zich nog enorm kloten voelde.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toen was Huubie er nog om Jaap erin te houden, maar ja, dat was opdracht van achter
ik ook niet maar ik ben dan e i n d e l i j k op vakantie! Jij stuurt me vast wel ff de uitslag via sms hé?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:21 schreef Visual het volgende:
kan niet wachten tot uitslag van de popo
Tja, ook met schapen en wolven scoor je niet slecht.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
Ik moet het even kwijt....Huub verbaal de strekste (zonder borrel)![]()
dat sowieso, volgende week komt de nieuwe uitkering binnen, dus alles wat ik nog heb kan opquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus alle smsjes voor Huub en Lieke opnieuw sturen
Dat kost haar zoveel gal om dat weer uit te spugen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:41 schreef mazaru het volgende:
Nadia heeft haar avondmaaltijd in haar hand
[afbeelding]
De sfeer is direct verziekt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:42 schreef Mokum020 het volgende:
Dellie komt weer binnen en ze maakt meteen opmerkingen aan Lieke ...
zeikwijf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |