abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51845788
en anders dan bokt tie ook maar gewoon op, ben ik eigenlijk ook heel simpel in. Ons kluppie verlaten voor dat in 020 DOEI.
Blood in Blood out!!
360 Gametag: Lircky
pi_51845839
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:49 schreef Lircky het volgende:
en anders dan bokt tie ook maar gewoon op, ben ik eigenlijk ook heel simpel in. Ons kluppie verlaten voor dat in 020 DOEI.
dat is dan geregeld
Ajax!!
pi_51846115
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:26 schreef Cordoba32 het volgende:
Laat Ajax gewoon een miljoen 8 betalen, dan zijn we klaar. Ik vind 3.5 miljoen ook erg weinig....
Gaat Ajax niet betalen denk ik, Ajax heeft volgens mij hooguit 5 miljoen voor hem over oid.
Nijland vind dat het bod wat nu gedaan is een belediging en er valt alleen te praten bij een bod dat substantieel hoger ligt zei hij gister.
Dus met 5 of 6 miljoen kom je er ook niet. 9 miljoen oid komt meer in de buurt.

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, zoals het er nu naar uitziek komt er ''gewoon'' een arbitragezaak.

Misschien dat Ajax hem PER SE wil en dus vlak voor die arbitragezaak nog flink gaat betalen, maar ik heb er een hard hoofd in.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51846181
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:02 schreef venomsnake het volgende:

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, zoals het er nu naar uitziek komt er ''gewoon'' een arbitragezaak.
En na de uitspraken van Suarez gisteren zie ik dat wel met vertrouwen tegemoet. Zijn zaakwaarnemers en de Ajax advocaat hadden hem beter een spreekverbod op kunnen leggen.
pi_51846406
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zijn zaakwaarnemers en de Ajax advocaat hadden hem beter een spreekverbod op kunnen leggen.
idd, hij zei gister een paar dingen die zijn zaak zeker niet ten goede zullen komen.

Ik zie de zaak ook met vertrouwen tegemoet. Als je terug gaat in de tijd zie je dat spelers dit soort zaken bijna altijd verliezen. Komt bij dat Suarez nog maar één seizoen heeft gespeeld bij de FC, staat gewoon nog 4 jaar onder contract nu. En dan nog die uitspraken van gister zoals: “Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Een arbitragezaak is niet wat ik wil, ik laat mij hierin begeleiden door mijn management.'' zullen hem ook niet helpen..

En ach, als Groningen die zaak toch verliest dan zou het mij niets verbazen als de rechter beslist dat het te betalen bedrag hoger ligt dan die 3.5 miljoen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51847022
Heb ook niet het idee, dat Ajax hem kost wat kost wil hebben.....
Ajax!!
pi_51847113
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:36 schreef Cordoba32 het volgende:
Dat denk ik ook niet, vind het zoiezo vreemd dat Ajax hem wil halen al vervanger van Babel. Zoek dan een speler die echt goed uit de voeten kan op links.
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:42:03 #158
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51847204
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:36 schreef Cordoba32 het volgende:
klopt.. want Nijland heeft deze week opnieuw met Ajax gesproken, maar die laten het nu "gewoon" op die arbitragezaak aankomen.

Ajax heeft aangegeven niet veel verder te willen dat de eerder geboden 3,5 miljoen.
pi_51847703
Hoe staat Suarez er nou op bij de supporters? Er van uit gaande dat hij blijft?
Ajax!!
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:59:42 #160
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51847714
die jan..

3,5 miljoen euro voor Luis Suárez heeft veel weg van een jodenfooi

Door Jan Mennega

Het bod dat Ajax twee weken geleden heeft uitgebracht op Luis Suárez bedraagt 3,5 miljoen euro. Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen heeft het bedrag dinsdag naar buiten gebracht.
Een arbitragezaak levert alleen maar verliezers op
V alencia bracht onlangs een bod uit op Wesley Sneijder van vijftien miljoen euro. De clubleiding van Ajax liet daarop weten het bedrag dat de Spaanse topclub klaar had liggen voor de transfer van de middenvelder een belediging te vinden voor een speler van het kaliber Sneijder. Dat mogen de beleidsbepalers van Ajax natuurlijk vinden. Maar een bod van 3,5 miljoen euro op Luis Suárez is dan toch zeker óók een belediging voor een speler van zijn kaliber. Dat is bijna een jodenfooi. De nationale recordkampioen ziet in de Uruguayaanse spits van FC Groningen de opvolger van Ryan Babel. Liverpool legde zeventien miljoen euro voor hem op tafel en daarmee sleepte Ajax de hoofdprijs binnen. Het is verleidelijk Babel en Suárez met elkaar te vergelijken, maar dat is niet reëel. Engelse clubs hebben veel meer geld te besteden dan Neder landse en zijn vaak knettergek wat betreft de hoogte van de vergoedingssommen die zij bereid zijn te betalen. Anderhalf jaar geleden weekte Ajax Klaas Jan Huntelaar voor negen miljoen euro los van SC Heerenveen. In het anderhalve seizoen dat hij voor de Friese club uitkwam scoorde Huntelaar in competitieverband 34 keer en liet hij meer zien dan Luis Suárez in zijn debuutjaar op de Nederlandse velden, waarin hij moeizaam begon, maar almaar beter zijn draai ging vinden en uitkwam op in totaal vijftien treffers. Het marktmechanisme bepaalt de prijs voor een speler, maar een bedrag van zeven, acht miljoen euro lijkt een reële vergoedingssom voor Suárez. Te meer omdat de nood bij Ajax hoog is. Directeur technische zaken Martin van Geel heeft laten weten dat zijn club goals moet halen wil het komend seizoen nationaal en internationaal een voorname rol kunnen vertolken. En met het aantrekken van de Spaanse pinchhitter Urzaiz en de Deense hardloper Rommedahl heeft het dat nog niet gedaan. FC Groningen blijft volhouden dat het Suárez niet kwijt wil en schermt daarbij met het tot medio 2011 doorlopende contract dat het een jaar geleden met hem heeft afgesloten. De arbitragecommissie van de KNVB moet maandag uitmaken of er daadwerkelijk voldoende sportieve en financiële redenen voor de Uruguayaan zijn om onder zijn verbintenis met FC Groningen uit te komen. Een arbitragezaak is voor alle partijen een slechte zaak. Die levert alleen maar verliezers op. Wint Suárez de arbitragezaak die hij heeft aangespannen, dan vertrekt hij op een vervelende wijze bij FC Groningen en dat zou jammer zijn. Verliest hij hem dan zet hij zich met een vervelend gevoel schrap voor nog een jaar FC Groningen en dat is geen goed vertrekpunt voor een nieuw seizoen. En de verhoudingen tussen Ajax en FC Groningen zullen door een arbitragezaak eveneens onder spanning komen te staan. En dan is er ook nog het gevaar dat FC Groningen bedreigt als Suárez de arbitragezaak wint. De club is dan de regie kwijt inzake de hoogte van de vergoedingssom. Die wordt dan door de arbitragecommissie vastgesteld. En welk bedrag dit driemanschap uit de hoge hoed tovert is moeilijk in te schatten. Ajax noch FC Groningen zit ook op een arbitragezaak te wachten. Door aan tafel te schikken met zijn collega Maarten Fontein van de Amsterdamse club heeft algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen de eerste stap gezet om die te voorkomen. Het woord is nu aan Ajax, dat het bod van drieënhalf miljoen euro op Suárez drastisch moet verhogen. Anders is een arbitragezaak maandagavond in Zeist onafwendbaar.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:01:05 #161
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51847760
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:59 schreef Cordoba32 het volgende:
Ik heb er absoluut geen problemen mee dat hij blijft. Lijkt me heerlijk om nog een seizoen van dit vrolijke pingelaartje te mogen genieten.
Overigens verwacht ik dan wel dat dit echt het laaste seizoen zal zijn.
pi_51847858
[oftopic]
he prosac, hoest met forza grunn in de HT wereld, missen jullie me al
[/offtopic]

Maare we zullen zien, ben wel erg neischierig
Blood in Blood out!!
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:06:54 #163
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51847913
volledig off topic
wel een beetje Lircky, maar alles gaat zijn gangetje. Ik zal ze de groeten doen
pi_51848231
quote:
Krant biedt excuses aan

Gepubliceerd op 26 juli 2007, 11:04
Laatst bijgewerkt op 26 juli 2007, 11:05

In de krant van vandaag staat in de kop en in het bijbehorende artikel over een mogelijke transfer van FC Groningen-voetballer Luis Suárez naar Ajax het woord 'jodenfooi'. Dat is een beledigende term, die niet had mogen worden gebruikt. De hoofdredactie betreurt deze vergissing. Zij biedt de lezers haar excuses aan voor deze misser.

Pieter Sijpersma, hoofdredacteur
whehe !!!
pure censuur
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:21:59 #165
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_51848335
Hahaha
pi_51848979
U hebt gezocht op jodenfooi:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

jo·den·fooi (de ~)
1 [bel., inf.] onbeduidend bedrag waarmee men iem. afscheept

TJEK
Blood in Blood out!!
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:58:33 #167
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51849421
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:43 schreef Lircky het volgende:
U hebt gezocht op jodenfooi:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

jo·den·fooi (de ~)
1 [bel., inf.] onbeduidend bedrag waarmee men iem. afscheept

TJEK
Klopt dus gewoon
pi_51850016
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:59 schreef Cordoba32 het volgende:
Dan zal ie in ieder geval door mij niet meer worden toegejuicht. Hij verraad ons gewoon, de huichelaar.
pi_51850306
Ik ben ook geen fan meer van hem zullen we maar zeggen.
Maar ik heb liever dat hij bij Groningen blijft dan dat Ajax zijn zin krijgt.
Ajax heeft het gewoon erg smerig gespeeld, gun ze die transfer niet.

Met zijn doelpunten zal ik altijd blij zijn, maar de persoon Suarez... tja
Over 3 week begint de competitie alweer, je kan hem altijd nog verkopen in de winterstop. En anders volgend jaar. Maar niet aan Ajax. (tenzij voor een ENORME zak geld)

Beetje rare situatie dit, eerst maar eens afwachten hoe dit afloopt en of meneer zelf nog een uitgebreid op de zaak in gaat.

Mooiste zou zijn als er zich nu nog een mooie club meld die wel wat geld voor hem over heeft..
pi_51850693
3.5 miljoen is ook wel erg weinig, wat dat betreft is de houding van Groningen goed te begrijpen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:43:01 #171
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51850703
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:43 schreef Lircky het volgende:

TJEK
pi_51850820
Ik weet trouwens wel zeker dat als Suarez (mocht hij blijven) er na een paar wedstrijden weer een paar heeft inliggen hij bij de grote meerderheid gewoon weer de held is. Zo hypocriet zijn de meeste mensen dan ook weer wel..
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:52:48 #173
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51850973
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:47 schreef venomsnake het volgende:
Ik weet trouwens wel zeker dat als Suarez (mocht hij blijven) er na een paar wedstrijden weer een paar heeft inliggen hij bij de grote meerderheid gewoon weer de held is. Zo hypocriet zijn de meeste mensen dan ook weer wel..
Gegarandeerd, is bij ons destijds ook gebeurd met Powel
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_51851405
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:43 schreef Prosac het volgende:

[..]

ik dacht, kop em der hier ook moar eem in, zeg moar!
Blood in Blood out!!
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:11:58 #175
129682 Magno
FC Grunn!!
pi_51853512
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:47 schreef venomsnake het volgende:
voor mij is hij nog steeds een held hoor... hij is niet weg
pi_51856522
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:22 schreef Lircky het volgende:
Was gister avond ook op noord radio, een man uit meeden, die zij ook al "joden bin nait te vertrouw'n, dei graai'n alles bie me kander" die man was me toch aan het gal spugen. hahahahah.
Ik heurde het ook op de radio. Moar goud, zo proat we nou ainmoal he.

Vieze jeuden.
pi_51857014
hahaaha, gelukkig ben ik niet de enige die dat lompe programma luisterd, echt geweldig!
Blood in Blood out!!
pi_51859038
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:52 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Gegarandeerd, is bij ons destijds ook gebeurd met Powel
Dat hou je toch.
Zeker met een speler als Suarez. Lekker pingelen, panna hier en daar, en dan ook nog een goaltje zo nu en dan.. Tja, dat soort spelers zien mensen graag. Dus die is zo weer de popie jopie ondanks die jodenstreek.

Vergeet ook niet dat hij Groningen Europa in heeft geschoten.. Hij was geweldig de laatste paar wedstrijden.
Om die reden ben ik misschien nog niet superwoest op hem, maar toen ik het nieuws hoorde van die arbitragezaak kon ik hem de eerste paar dagen wel schieten.. De persoon Suarez ( ) heeft zijn krediet inmiddels behoorlijk verspeeld bij mij.. Laat hem eerst maar 2x de winnende scoren tegen Ajax komend seizoen. (als hij dan nog in Groningen speelt tenminste)
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:35 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Moar goud, zo proat we nou ainmoal he.

Vieze jeuden.
Vieze jeuden
  donderdag 26 juli 2007 @ 17:55:59 #179
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51860414
quote:
Woorden mit jood :
jood » Jeude
Tklopt wel
pi_51864129
quote:
suarez trekt arbitragezaak in

Groningen,-

Luis Suárez heeft de arbitragezaak tegen FC Groningen ingetrokken.
Suárez staat in de belangstelling van Ajax en wilde met een arbitragezaak een overgang naar de Amsterdammers afdwingen.

De aanvaller van Groningen ziet hier nu vanaf, omdat hij niet op deze manier bij de club wil vertrekken.
FC Groningen gaat maandag nog wel met Ajax onderhandelen over een eventuele transfer van Suárez naar Amsterdam.
Groningen heeft inmiddels Suárez een verbeterd contract aangeboden.

rtvnoord
quote:
Suárez trekt arbitragezaak in

26 juli, 20:02 uur

Luis Suárez heeft de arbitragezaak die hij had aangespannen tegen FC Groningen ingetrokken. Alle betrokken partijen hopen op een volwassen wijze nog voor de start van de competitie duidelijkheid te krijgen over de toekomst van de 20-jarige spits.

De Trots van het Noorden heeft Suárez intussen een nieuwe aanbieding gedaan. Begin volgende week gaat FC Groningen op verzoek van het kamp-Suárez aan de onderhandelingstafel zitten met Ajax. “Onze insteek is nog altijd om Suárez nog minimaal een seizoen bij FC Groningen te laten voetballen”, zegt algemeen directeur Hans Nijland. “Wij zullen afwachten of Ajax bereid is alsnog een dusdanig substantieel bod neer te leggen dat wij ons genoodzaakt zien dat in overweging te nemen.”

Goed nieuws
Nijland vindt het intrekken van de arbitragezaak ‘goed nieuws’ en heeft ook lovende woorden over voor de rol van Suárez zelf. “Wij hebben de afgelopen dagen veelvuldig contact gehad met het management van Suárez en wij vinden dat de verhoudingen tussen de partijen zodanig zijn, dat een eventuele overgang van Suárez naar Ajax niet via arbitrage tot stand moet komen. Wij zijn volwaardige gesprekspartners van elkaar. Suárez valt persoonlijk niets te verwijten in de hele gang van zaken. Wij hebben zijn houding sinds zijn terugkeer in Groningen zelfs zeer weten te waarderen. Hij heeft zich ook buiten het veld als een topspeler gemanifesteerd.”

Scenario’s
Nijland laat weten dat het zeker niet zo is dat Suárez nu buiten een arbitragezaak om alsnog naar Amsterdam vertrekt, al sluit hij dat niet uit. “Kort gezegd zijn er nu twee scenario’s denkbaar: Ajax doet een dusdanig bod dat wij genoodzaakt worden hierover na te denken en de clubs bereiken vervolgens aan de onderhandelingstafel alsnog een akkoord. Zo niet, dan speelt Suárez ook komend seizoen gewoon in Euroborg. Nogmaals: onze inzet is de laatste optie. Suárez heeft al aangegeven zich in dat geval volledig en voor de volle honderd procent te zullen inzetten voor FC Groningen en wij hebben geen enkele reden aan zijn motivatie te twijfelen.”

Bron: FC Groningen
  donderdag 26 juli 2007 @ 20:21:55 #181
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51864730
pi_51864912
Ik zeg bier
Blood in Blood out!!
pi_51865011
Ik zeg: nog even wachten en kijken of ie niet alsnog naar Ajax vertrekt.
Als hij niet die kant op gaat dan gaat Suarez weer wat omhoog in de krediet meter.
  donderdag 26 juli 2007 @ 20:29:29 #184
172956 Marrek
Deurdriever
pi_51865015
Lekker, proost!
Maar idd, wat venomsnake ook zegt; eerst de welbekende addertjes afwachten...
Met de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen...
  donderdag 26 juli 2007 @ 20:41:43 #185
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51865470
Ajax en Groningen zijn er al (zo goed als) uit vandaar dat de arbitragezaak wordt ingetrokken
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_51865632
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:41 schreef BigFire het volgende:
Ajax en Groningen zijn er al (zo goed als) uit vandaar dat de arbitragezaak wordt ingetrokken
bron?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_51865788
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:46 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

bron?
Zijn duim.
  donderdag 26 juli 2007 @ 21:18:34 #188
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51866639
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:51 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zijn duim.
Ajax biedt ineens het dubbele zeker...
pi_51869673
Volgens mij, had Ajax nog wat Douwe Egberts koffiepunten over.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:29:26 #190
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51873801
Dit is dus dikke winst voor Groningen, want of Suarez blijft of Groningen cashed wel lekker.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 08:32:58 #191
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51877590
Op het fcgforum gaat nu de naam Tim Matav¸ rond.
Het is een jonge Sloveense spits die oa uitkomt voor Slovenië u-21.
Schijnen aardig wat grote clubs hem te volgen.
Ben benieuwd of meneer naar de FC komt.
pi_51878174
Ik dacht dat die gast naar Fiorentina was gegaan....

Ajax legt gewoon 5 miljoen neer.... zou typisch zijn.. kutajax
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:20:43 #193
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51878225
Voor 5 miljoen laat Groningen Suarez niet gaan.
pi_51878243
Ik hoop het niet nee
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:27:28 #195
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51878347
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:18 schreef Smeich het volgende:
Ik dacht dat die gast naar Fiorentina was gegaan....
Blijkbaar afgekets, want hij heeft vorige week nog gescoord in de voorronde Uefa-cup.

GORICA 1:2 RABOTNIČKI
74 [0:1] ¦uler (ag)
76 [1:1] Matav¸
90 [1:2] Velkovski

Probleem is dan wel dat hij voor Groningen geen europese wedstrijden mag spelen dit seizoen.
(als hij komt tenminste)
  vrijdag 27 juli 2007 @ 11:10:25 #196
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_51880913
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:51 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Voor wat het waard is...
Juist als je op basis van die eerdere arbitragezaken moet bepalen of Suarez kans maakt, dan kom je tot een andere conclusie. Er worden allemaal voorbeelden aangehaald van spelers die naar het buitenland willen, maar waarbij het vervolgens onduidelijk is of er sprake is van sportieve vooruitgang. Dat zou er in het geval van Suarez eerlijk gezegd wel zijn: hij zou Champions League kunnen spelen en hij zou meedoen in het kampioenschap. Lijkt me dus te kort door de bocht van de Sportweek.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 11:25:30 #197
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51881322
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 11:10 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]
hij zou Champions League kunnen spelen en hij zou meedoen in het kampioenschap. Lijkt me dus te kort door de bocht van de Sportweek.
CL was nog niet zeker he, voorronde CL
Op papier is dat nog steeds uefa-cup.
rechters houden niet zo van ''als als''
  vrijdag 27 juli 2007 @ 11:26:50 #198
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_51881350
ja, ok... maar het is wel aannemelijk te maken dat de kans op CL bij Ajax groter is dan bij Groningen.

Ik ben trouwens wel blij hoor dat ie het niet laat komen tot een arbitragezaak.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 11:30:07 #199
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51881440
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 11:26 schreef Heerlijkheid het volgende:

Ik ben trouwens wel blij hoor dat ie het niet laat komen tot een arbitragezaak.
Ik ook wel. Al had ik het ook wel leuk gevonden om Ajax die zaak te zien verliezen.

trouwens,
Interview met Nijland.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 14:44:04 #200
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_51887028
Net terug uit Chersonissos en meteen het goede nieuws dat de joden Suarez voorlopig op hun buiken kunnen schrijven.
Heerlijk!

Nu nog een seizoen goed spelen Luis en dan verschepen we je naar het buitenland voor een dikke zak geld.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')