dat is dan geregeldquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:49 schreef Lircky het volgende:
en anders dan bokt tie ook maar gewoon op, ben ik eigenlijk ook heel simpel in. Ons kluppie verlaten voor dat in 020 DOEI.
Gaat Ajax niet betalen denk ik, Ajax heeft volgens mij hooguit 5 miljoen voor hem over oid.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:26 schreef Cordoba32 het volgende:
Laat Ajax gewoon een miljoen 8 betalen, dan zijn we klaar. Ik vind 3.5 miljoen ook erg weinig....
En na de uitspraken van Suarez gisteren zie ik dat wel met vertrouwen tegemoet. Zijn zaakwaarnemers en de Ajax advocaat hadden hem beter een spreekverbod op kunnen leggen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:02 schreef venomsnake het volgende:
Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, zoals het er nu naar uitziek komt er ''gewoon'' een arbitragezaak.
idd, hij zei gister een paar dingen die zijn zaak zeker niet ten goede zullen komen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zijn zaakwaarnemers en de Ajax advocaat hadden hem beter een spreekverbod op kunnen leggen.
Dat denk ik ook niet, vind het zoiezo vreemd dat Ajax hem wil halen al vervanger van Babel. Zoek dan een speler die echt goed uit de voeten kan op links.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:36 schreef Cordoba32 het volgende:
Heb ook niet het idee, dat Ajax hem kost wat kost wil hebben.....
klopt.. want Nijland heeft deze week opnieuw met Ajax gesproken, maar die laten het nu "gewoon" op die arbitragezaak aankomen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:36 schreef Cordoba32 het volgende:
Heb ook niet het idee, dat Ajax hem kost wat kost wil hebben.....
Ik heb er absoluut geen problemen mee dat hij blijft. Lijkt me heerlijk om nog een seizoen van dit vrolijke pingelaartje te mogen genieten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:59 schreef Cordoba32 het volgende:
Hoe staat Suarez er nou op bij de supporters? Er van uit gaande dat hij blijft?
whehequote:Krant biedt excuses aan
Gepubliceerd op 26 juli 2007, 11:04
Laatst bijgewerkt op 26 juli 2007, 11:05
In de krant van vandaag staat in de kop en in het bijbehorende artikel over een mogelijke transfer van FC Groningen-voetballer Luis Suárez naar Ajax het woord 'jodenfooi'. Dat is een beledigende term, die niet had mogen worden gebruikt. De hoofdredactie betreurt deze vergissing. Zij biedt de lezers haar excuses aan voor deze misser.
Pieter Sijpersma, hoofdredacteur
Klopt dus gewoonquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:43 schreef Lircky het volgende:
U hebt gezocht op jodenfooi:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
jo·den·fooi (de ~)
1 [bel., inf.] onbeduidend bedrag waarmee men iem. afscheept
TJEK
Dan zal ie in ieder geval door mij niet meer worden toegejuicht. Hij verraad ons gewoon, de huichelaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:59 schreef Cordoba32 het volgende:
Hoe staat Suarez er nou op bij de supporters? Er van uit gaande dat hij blijft?
Gegarandeerd, is bij ons destijds ook gebeurd metquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:47 schreef venomsnake het volgende:
Ik weet trouwens wel zeker dat als Suarez (mocht hij blijven) er na een paar wedstrijden weer een paar heeft inliggen hij bij de grote meerderheid gewoon weer de held is. Zo hypocriet zijn de meeste mensen dan ook weer wel..![]()
voor mij is hij nog steeds een held hoor... hij is niet wegquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:47 schreef venomsnake het volgende:
Ik weet trouwens wel zeker dat als Suarez (mocht hij blijven) er na een paar wedstrijden weer een paar heeft inliggen hij bij de grote meerderheid gewoon weer de held is. Zo hypocriet zijn de meeste mensen dan ook weer wel..![]()
Ik heurde het ook op de radio. Moar goud, zo proat we nou ainmoal he.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:22 schreef Lircky het volgende:
Was gister avond ook op noord radio, een man uit meeden, die zij ook al "joden bin nait te vertrouw'n, dei graai'n alles bie me kander" die man was me toch aan het gal spugen. hahahahah.
Dat hou je toch.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gegarandeerd, is bij ons destijds ook gebeurd metPowel
Vieze jeudenquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moar goud, zo proat we nou ainmoal he.
Vieze jeuden.
quote:suarez trekt arbitragezaak in
Groningen,-
Luis Suárez heeft de arbitragezaak tegen FC Groningen ingetrokken.
Suárez staat in de belangstelling van Ajax en wilde met een arbitragezaak een overgang naar de Amsterdammers afdwingen.
De aanvaller van Groningen ziet hier nu vanaf, omdat hij niet op deze manier bij de club wil vertrekken.
FC Groningen gaat maandag nog wel met Ajax onderhandelen over een eventuele transfer van Suárez naar Amsterdam.
Groningen heeft inmiddels Suárez een verbeterd contract aangeboden.
rtvnoord
quote:Suárez trekt arbitragezaak in
26 juli, 20:02 uur
Luis Suárez heeft de arbitragezaak die hij had aangespannen tegen FC Groningen ingetrokken. Alle betrokken partijen hopen op een volwassen wijze nog voor de start van de competitie duidelijkheid te krijgen over de toekomst van de 20-jarige spits.
De Trots van het Noorden heeft Suárez intussen een nieuwe aanbieding gedaan. Begin volgende week gaat FC Groningen op verzoek van het kamp-Suárez aan de onderhandelingstafel zitten met Ajax. “Onze insteek is nog altijd om Suárez nog minimaal een seizoen bij FC Groningen te laten voetballen”, zegt algemeen directeur Hans Nijland. “Wij zullen afwachten of Ajax bereid is alsnog een dusdanig substantieel bod neer te leggen dat wij ons genoodzaakt zien dat in overweging te nemen.”
Goed nieuws
Nijland vindt het intrekken van de arbitragezaak ‘goed nieuws’ en heeft ook lovende woorden over voor de rol van Suárez zelf. “Wij hebben de afgelopen dagen veelvuldig contact gehad met het management van Suárez en wij vinden dat de verhoudingen tussen de partijen zodanig zijn, dat een eventuele overgang van Suárez naar Ajax niet via arbitrage tot stand moet komen. Wij zijn volwaardige gesprekspartners van elkaar. Suárez valt persoonlijk niets te verwijten in de hele gang van zaken. Wij hebben zijn houding sinds zijn terugkeer in Groningen zelfs zeer weten te waarderen. Hij heeft zich ook buiten het veld als een topspeler gemanifesteerd.”
Scenario’s
Nijland laat weten dat het zeker niet zo is dat Suárez nu buiten een arbitragezaak om alsnog naar Amsterdam vertrekt, al sluit hij dat niet uit. “Kort gezegd zijn er nu twee scenario’s denkbaar: Ajax doet een dusdanig bod dat wij genoodzaakt worden hierover na te denken en de clubs bereiken vervolgens aan de onderhandelingstafel alsnog een akkoord. Zo niet, dan speelt Suárez ook komend seizoen gewoon in Euroborg. Nogmaals: onze inzet is de laatste optie. Suárez heeft al aangegeven zich in dat geval volledig en voor de volle honderd procent te zullen inzetten voor FC Groningen en wij hebben geen enkele reden aan zijn motivatie te twijfelen.”
Bron: FC Groningen
bron?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:41 schreef BigFire het volgende:
Ajax en Groningen zijn er al (zo goed als) uit vandaar dat de arbitragezaak wordt ingetrokken
Blijkbaar afgekets, want hij heeft vorige week nog gescoord in de voorronde Uefa-cup.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:18 schreef Smeich het volgende:
Ik dacht dat die gast naar Fiorentina was gegaan....
Juist als je op basis van die eerdere arbitragezaken moet bepalen of Suarez kans maakt, dan kom je tot een andere conclusie. Er worden allemaal voorbeelden aangehaald van spelers die naar het buitenland willen, maar waarbij het vervolgens onduidelijk is of er sprake is van sportieve vooruitgang. Dat zou er in het geval van Suarez eerlijk gezegd wel zijn: hij zou Champions League kunnen spelen en hij zou meedoen in het kampioenschap. Lijkt me dus te kort door de bocht van de Sportweek.quote:
CL was nog niet zeker he, voorronde CLquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:10 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
hij zou Champions League kunnen spelen en hij zou meedoen in het kampioenschap. Lijkt me dus te kort door de bocht van de Sportweek.
Ik ook wel. Al had ik het ook wel leuk gevonden om Ajax die zaak te zien verliezen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:26 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik ben trouwens wel blij hoor dat ie het niet laat komen tot een arbitragezaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |