ohhhhh vertell laat me huiverenquote:
ik heb nergens last van goedlopende streamsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:31 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Tot nu toe loop het nog goed![]()
http://www.nowlive.eu/stream/alles.html
Overgang is meer waarschijnlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Dat kind moet vast ongesteld worden.
Dank je voor deze welgemeende reactiequote:
Omdat ze zweeft in dat huis, volgens Natasia.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:31 schreef Houtspeer het volgende:
Dit is gewoon het moment om Nadia helemaal kapot te maken, dan is ze morgen weg.
Waarom neemt niemand die kans?
Dat kunnen alleen Huub en Lieke en die zijn niet in de buurt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:31 schreef Houtspeer het volgende:
Dit is gewoon het moment om Nadia helemaal kapot te maken, dan is ze morgen weg.
Waarom neemt niemand die kans?
Aardbeien of frambozen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:28 schreef noekje het volgende:
Voor het eerst sinds tijden dat ik weer met een glimlach naar de streams kijk.
Nadia: Jaap is echt gemééééén!
Nou, ga naar je moeder! Zuig op een lolly..doe iets!!
SuperDennis heeft voor vanavond MEER DAN 100 plannetjes klaar !!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ohhhhh vertell laat me huiveren![]()
![]()
de 2 mooiste mensen van de kooiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:33 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Sex? Wij? Welneeeeeeeeeeeeeee
Ohwwwww vandaar dat ze niet poept, ze eet gewoon niks, dus haar lijf verteerd niks.....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het is niet eerlijk ik kots elke dag wel 3 keer en ik eet vrijwel niets. Ik heb een eetprobleem en daarom vond ik het verstandig om DGK in te gaan
mmmmm zit wat in. Bedoel Dennisquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:34 schreef Zora01 het volgende:
en toch speelt nadia een heel vals spelletje.. ze wil Brian, dat is overduidelijk. En ondertussen doen of de vriendschap met Amanda zo belangrijk voor haar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |