het is niet eerlijk ik kots elke dag wel 3 keer en ik eet vrijwel niets. Ik heb een eetprobleem en daarom vond ik het verstandig om DGK in te gaanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:18 schreef wolferl het volgende:
Boehoehoe, ik ben zo lelijk, niemand vind me mooi. LIEKE JE BENT EEN VIES LELIJK VALS KRENG. Maar ik ben zo lelijk, en me buik ik nog steeds niet goed, en poepen gaat al 4 weken niet meer. HUUB JE BENT EEN LELIJKE KIKKERKOP MET JE VALSE LACH. Ik ben ook nog te zwaar, en het lukt maar niet, en Amanda is veel mooier dan mij. Denniks vind Amanda ook mooi. EN DAT IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN HUUB EN LIEKE. Ik ben zooooow zielig, boehoehoe.
Deze week...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:18 schreef nueffeniet het volgende:
ze huilt omdat ze maar 1 kaart heeft gehad en die heeft haar negatief beinvloed ..en ze weet als je zielig overkomt dat je dan meer kaarten krijgt...oh ja waneer is de popo??
Je gaat bijna denken dat de genadeklap erg mogelijk lijkt nu.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:20 schreef Katewalker het volgende:
Pfff..Nadia baalt gewoon dat ze niet zoveel post krijgt..dat Jaap niet aardig tegen haar doet..dat ze op haar kop heeft gehad omdat ze meedeed met de molestatie van Lieke..dat ze Brian niet kan krijgen..dat Dennis niet verliefd op haar is en zij niet op hem..dat Lieke en Amanda een mooier lijf hebben..
Tja...tis gewoon een jankerd..![]()
Als je voor Huub of Lieke wil sms-en.. kan je wel vertellen dat de popo deze week is tel: 1010quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:18 schreef nueffeniet het volgende:
ze huilt omdat ze maar 1 kaart heeft gehad en die heeft haar negatief beinvloed ..en ze weet als je zielig overkomt dat je dan meer kaarten krijgt...oh ja waneer is de popo??
En waarom ze zo'n onzeker iemand er inzetten met zo'n laffe missiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:20 schreef Katewalker het volgende:
Pfff..Nadia baalt gewoon dat ze niet zoveel post krijgt..dat Jaap niet aardig tegen haar doet..dat ze op haar kop heeft gehad omdat ze meedeed met de molestatie van Lieke..dat ze Brian niet kan krijgen..dat Dennis niet verliefd op haar is en zij niet op hem..dat Lieke en Amanda een mooier lijf hebben..
Tja...tis gewoon een jankerd..![]()
Medelijden met haarzelf... oh oh oh wat is ze zielig. Niemand vindt haar leuk en mooi.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:20 schreef Soury het volgende:
Krokodillentranen bah wat haat ik dat.
Ow ja, deze was ik nog vergeten...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:18 schreef nueffeniet het volgende:
hehe nadia heeft eindelijk gelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Medelijden met haarzelf... oh oh oh wat is ze zielig. Niemand vindt haar leuk en mooi.
Nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
Zijn Huub en Lieke niet op de streams ofzo?
Geen zorgen, het is niet alsof ze ineens wat zinnigs gaat zeggenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:24 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
k versta er niks van wat ze zegt...
Oiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:23 schreef solara4 het volgende:
ze is een muis.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |