Ongeacht het heerlijk moment, veren in de reet van die jij noemt is niet op zijn plaats.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:24 schreef wolferl het volgende:
Ik voel me dom, want Amanda is mooier.
![]()
Na 6 dagen terror, is dit een heerlijk komisch moment.
Geniaal van TIEN dit.![]()
Ja dat zegt Jaapquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:25 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Nadia voelt zichzelf zo stom....
achja niks nieuws...
ze vind dennis zo leuk maar ze weet dat hij liever amanda wil...
Ik denk dat ze Amanda's lichaam bedoelt.. en dan heeft ze inderdaad gelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
Je hebt trouwens wel een enorm laag zelfbeeld als je jezelf lelijk vindt naast Amanda![]()
Pijpen telt niet hè..... "I did not have sex with that woman... "quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
Amanda kijkt recht in de camera en denkt,'kuuutt!'
Ze gaat gelijk haar haar doen.
Amanda: heb je seks met hem gehad?
Nadia: nee
Nee???
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:20 schreef Katewalker het volgende:
Pfff..Nadia baalt gewoon dat ze niet zoveel post krijgt..dat Jaap niet aardig tegen haar doet..dat ze op haar kop heeft gehad omdat ze meedeed met de molestatie van Lieke..dat ze Brian niet kan krijgen..dat Dennis niet verliefd op haar is en zij niet op hem..dat Lieke en Amanda een mooier lijf hebben..
Tja...tis gewoon een jankerd..![]()
Bij dames van dit nivo is het pas sex wanneer er gepenetreerd is, voor de rest kan je alles doen maar is het geen sex....Je weet toch???quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
Amanda kijkt recht in de camera en denkt,'kuuutt!'
Ze gaat gelijk haar haar doen.
Amanda: heb je seks met hem gehad?
Nadia: nee
Nee???
Ze heeft zich in ieder geval niet laten penetreren, en die sukkel van een dennis heeft haar op dat gebied ook niet blij laten zijn dat ze een meisje is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pijpen telt niet hè..... "I did not have sex with that woman... "![]()
Wacht maar af tot vanavond !!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:27 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
dennis loopt weer rond met zn handen in zn zakken
No gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:29 schreef DrsH het volgende:
Nadia breek nu heb ik twee redenen om feest te vieren mij feestje en het feit dat Nadia over de zeik is.
Ja daaagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:30 schreef lorence1 het volgende:
zijn jullie streams ook zo erg aan het bufferen?
Jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:30 schreef lorence1 het volgende:
Het lef om met zijn zak in zijn handen te gaan lopen heeft hij ook niet. Naar huis die sukkel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:27 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
dennis loopt weer rond met zn handen in zn zakken
Tot nu toe loop het nog goedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:30 schreef lorence1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |