Hé daar.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:15 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Dan zitten ze alleen maar WoW na te doen lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:12 schreef IBAZ het volgende:
Ze kijken mee met de films die de TS vertoont op het scherm.
Fout kijkende smilies zijn oké.quote:
Ik heb die FF plugin niet ontdektquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:40 schreef Frezer het volgende:
Fout kijkende smilies zijn oké.
Welneen. Kijk: er is ook een smilie van mij:quote:
Oh. Dan ben ik zeker ouderwets, dat ik 'em gewoon tussen mijn favorieten vandaan haal,quote:
Dat deed ik ook nog, tot vanmiddag. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:53 schreef Frezer het volgende:
Oh. Dan ben ik zeker ouderwets, dat ik 'em gewoon tussen mijn favorieten vandaan haal,.
Niet die ene met die custom smilies.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
Welke FF plugin?
Er werd mij gisteren dringend verzocht WoW te installeren. Ik heb uiteraard vriendelijk bedankt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan zitten ze alleen maar WoW na te doen lijkt mij.
Gelukkig, plugins en zulcks zijn veels te complex voor mij.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat deed ik ook nog, tot vanmiddag. Niets mis mee.
Niks mis meequote:
Dat's wel een lieverdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welneen. Kijk: er is ook een smilie van mij: [afbeelding] Smeek. Smeek.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Hallo! Au!
Ik heb m'n hakken open gelopen. Klein stukje lopen, stomme nieuwe schoenen.quote:
Waarbij kut in dit geval een compliment is. Zelden zoiets bevredigends mee gemaakt...quote:
Ontkenningsfasen zijn goed.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat ben je vast expres vergeten.
Kung Pow.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:17 schreef liefie_ het volgende:
twist! waar komt je dinges onder aan je post vandaan? van de badong en zo
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:03 schreef AirwiN het volgende:
Eten op een terrasje aan het strand in het zonnetje is heerlijk!![]()
Er staat al twee maanden een uitnodiging waar je nog steeds niet op hebt gereageerd...quote:
http://www.youtube.com/watch?v=73PdKBXIWAYquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:17 schreef liefie_ het volgende:
ken ik niet
Highlighten!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:23 schreef TwistedDarling het volgende:
Ha, ik heb de full quick dinges ook. Even kijken wat ik er mee kan
google!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Waar haal ik andere toffe smilies vandaan?
Ik zie al iets anders in die link van MB.quote:
Jou ontmoeting niet. Dat daarna wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat ben je vast expres vergeten.
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik zie al iets anders in die link van MB.
Daar doelde ik ook op!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jou ontmoeting niet. Dat daarna wel.
OMG er zijn er echt teveel. Ik word nu al helemaal gek van al die vrolijke dingen hieronder.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:37 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
Je klikt zie hier aan met je rechtermuisknop, dan krijg je een eigenschappen schermpje. Dan kopieer je de url van de smilie in je smilies-plugin.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Waar haal ik andere toffe smilies vandaan?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:57 schreef CherryLips het volgende:
zijn er chocoladesmilies?
De bedoeling was: wara is hier.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je klikt zie hier aan met je rechtermuisknop, dan krijg je een eigenschappen schermpje. Dan kopieer je de url van de smilie in je smilies-plugin.
Hatuh = verlatuh!!quote:
Sla het dood. Vergas het!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:22 schreef CherryLips het volgende:
er zit een unidentified fladderend beest op m'n kamer. [afbeelding]
nu ben je niet uniek meerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:25 schreef dawg het volgende:
WTDz.
Zo, heb ik ook even meegedaan aan die hype.
Nimmerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:20 schreef TwistedDarling het volgende:
Is iedereen al overleden aan een overdosis smilies? [afbeelding]
proostquote:
En zeg jij dan "ja"?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Als je wilt seksen moet je dat gewoon zeggen hoor.
Gamma.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je wilt seksen moet je dat gewoon zeggen hoor.
het is in Arnhem, daar mag je niet heen.quote:
Ik ben benieuwd.quote:
Als je mijn favoriete Belg zou zijn zou ik graag instemmen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:40 schreef dawg het volgende:
Jij niet dan?
Ik ben BHFH niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je mijn favoriete Belg zou zijn zou ik graag instemmen.
KUT! D'r was vanavond een film met haar op teevee toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:44 schreef dawg het volgende:
Ik heb trouwens vanavond genoten van de bevallige verschijning die ik nu ook weer terugvind in je icon, twist.
Ja. En ze zag er erg geil en mooi uit enzo. Met zwoele stem.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
KUT! D'r was vanavond een film met haar op teevee toch?
The perfect score ofzo.
Verdomme, die had ik willen kijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja. En ze zag er erg geil en mooi uit enzo. Met zwoele stem.![]()
Is beter dan altijd die plaatjes.
Ach. Wat scheelt het?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
Dus ipv Rukkende grasparkieten hadden we een rukkende dawg?
Ach, was wel geinig.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Verdomme, die had ik willen kijken.
Ipv daarvan liggen m'n hakken open door m'n nieuwe schoenen.![]()
Was de film ook nog wat, of dat dan weer niet?
Nee. Rukken voor de tv is zo 1994.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
Dus ipv Rukkende grasparkieten hadden we een rukkende dawg?
Mijn hakken zijn kapot, niet die van mijn schoenen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach, was wel geinig.
En je moet er ook op lopen, niet kapotmaken.
Ik weet niet wat jij met je hakken anders wilt doen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Mijn hakken zijn kapot, niet die van mijn schoenen. [afbeelding]
Nou kijk, waar ik op loop noem ik altijd mijn voetzolen en niet (alleen) mijn hakken. Met mijn voetzolen is niets aan de hand, vandaar dat ik aannam dat je het over de hakken van mijn schoenen had.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij met je hakken anders wilt doen?![]()
Je hebt wel een nieuwe hobby he?quote:
Je moet iets he.quote:
het is betaalbaar en schattigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
het is in Arnhem, daar mag je niet heen. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je moet iets he. [afbeelding]
quote:
quote:
GeekChic, jeweets!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:32 schreef Frezer het volgende:
Nog even en je bent een heuse nerd, Twist.
liefquote:
quote:
helemaal niet, ze is liefquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:40 schreef CherryLips het volgende:
ze begint al echt op een grote poes te lijken.
dan is de lol er snel af.
.
Stel je niet aan, je bent haske slank mên. Ik daarentegen, tjah.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
moet dat nu weer, krijg ik weer zo;n laagzelfbeeld van
Still, killing is badong!quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Stel je niet aan, je bent haske slank mên. Ik daarentegen, tjah.
En er is gewoon weer een nieuwe mug.
Mug = uitschot.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Still, killing is badong!![]()
Denk aan het milieu, respecteer het leven. [afbeelding]
Mosquitokillingsquad. Lid worden?quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Mug = uitschot.
Huurmoordenaars zijn okay. [afbeelding]
Krijg ik dan een gedegen training waardoor ik muggen kan vermoorden door ze alleen al in een flits te zien? Dan graag.quote:
Aahw.quote:
In a blink of an eye. Or chopsticks.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Krijg ik dan een gedegen training waardoor ik muggen kan vermoorden door ze alleen al in een flits te zien? Dan graag.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Aahw.
Leuke nickname heb je weer voor jezelf azzztrut
En morgen weer fris en fruitig uit de veren!quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks you bothvan mij en Rosa terug
quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Echt, wat dan?![]()
God wat ben ik moe. Vanaf 9 uur wakker na 5 uur slaap. Maar die benauwdheid. Bah, stomme benauwde flat.
Fiets is fijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:06 schreef Kuukske het volgende:
Zo, op de fiets naar het werk. 3 keer zo snel als met de auto.
Tenzij neerslag. Of vorst.quote:
Niet net zo fijn als een koud biertje op het terras op een zwoele zomeravondquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:17 schreef Q. het volgende:
Fiets is fijn.
Neerslag oké, maar met kou is het ook wel prettig. Lekker dikke jas aan, sjaal, wanten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:18 schreef webspider het volgende:
Tenzij neerslag. Of vorst.
Autorijden is nooit een sterke kant van vrouwen geweest...quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:06 schreef Kuukske het volgende:
Waarom maar een biertje?quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet net zo fijn als een koud biertje op het terras op een zwoele zomeravond.
Ik kan niet parkeren nee, maar autorijden kan ik bestquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:20 schreef AirwiN het volgende:
Autorijden is nooit een sterke kant van vrouwen geweest...
Meer dan één kan ook. Uiteraard.quote:
Parkeren is ook autorijden, dus iets klopt er niet in deze bewering...quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan niet parkeren nee, maar autorijden kan ik best.
Rijden an sich is niet bijzonder. Parkeren wel, en daarmee is het een bijzondere verrichting.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:26 schreef AirwiN het volgende:
Parkeren is ook autorijden, dus iets klopt er niet in deze bewering...![]()
Doe maar gezond.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:06 schreef Kuukske het volgende:
Je hebt daar inzicht voor nodig, en dat heb je nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rijden an sich is niet bijzonder. Parkeren wel, en daarmee is het een bijzondere verrichting.
Mja, je moet hoeken zien enzo. Nou dat kan ik nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:29 schreef Sjowhan het volgende:
Je hebt daar inzicht voor nodig, en dat heb je niet
Maar ze heeft wel bier.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je hebt daar inzicht voor nodig, en dat heb je niet
Dus uiteindelijk is parkeren net als seks: Het gaat om hoeken en gaatjes.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, je moet hoeken zien enzo. Nou dat kan ik niet.
Maar daar zijn toch spiegels voorquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, je moet hoeken zien enzo. Nou dat kan ik niet.
Ik heb géén idee. Toen kon ik het wel. Maar in mijn eigen auto kan ik dat niet. Of met héél veel mazzel en aanwijzingen van JD.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
Maar daar zijn toch spiegels voor
Hoe heb je dan je rijbewijs gehaald als je 't niet kan zien?
Misschien met formaat auto te maken? Neem aan dat je in een grotere bak reed met lessen dan dat je nu doet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb géén idee. Toen kon ik het wel. Maar in mijn eigen auto kan ik dat niet. Of met héél veel mazzel en aanwijzingen van JD..
Ja, ik reed in een Renault Scénic. Nu in een Cliotje.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:51 schreef Sjowhan het volgende:
Misschien met formaat auto te maken? Neem aan dat je in een grotere bak reed met lessen dan dat je nu doet.
Ach, ik was op gegeven moment gewend om een wagen van ruim 6 meter lang en bijna 2 breed te parkeren, dan leer je het welquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb géén idee. Toen kon ik het wel. Maar in mijn eigen auto kan ik dat niet. Of met héél veel mazzel en aanwijzingen van JD..
Dat is een heul verschil.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ik reed in een Renault Scénic. Nu in een Cliotje.
Neem de tijd voor alle dingenquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat ritme begint een beetje eng te worden.
Oké, zodra ik een Scénic kan kopen ga ik dat eens doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:34 schreef Sjowhan het volgende:
Dat is een heul verschil.
Ik zou het eens uittesten als ik jou was
Waar is dat van?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem de tijd voor alle dingen
Leef je eigen ritme
Alles kun je laten swingen
In je eigen ritme
Ritme zit in alle mensen
En swingen kun je leren
Wohoh, yeah yeah yeah
Alles heeft een ritme
Van Frizzle Sizzle!quote:
Ritme is tof.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat ritme begint een beetje eng te worden.
Ziet er hilarisch uit.quote:
Jaren '80!quote:
Heb je hem opgegeten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef CherryLips het volgende:
er liep vannacht een tor van ruim drie cm lang door m'n kamer.
Húúú. Heb je 'm opgestofzuigd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef CherryLips het volgende:
er liep vannacht een tor van ruim drie cm lang door m'n kamer.
Jij durft. Ik was panisch op de tafel gaan staan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef CherryLips het volgende:
opgepakt met een tissue en uit het raam gemikt.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oké, zodra ik een Scénic kan kopen ga ik dat eens doen.
Ik denk dat het me in de Fiat Seicento van mijn moeder wel moet lukken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:47 schreef Sjowhan het volgende:
Dat hoeft toch ook niet. Wellicht heb je dit ook in andere auto's al
Je bent een held!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef CherryLips het volgende:
opgepakt met een tissue en uit het raam gemikt.
Ach, ik heb een cc, kom ik laatst op een site waar je je halve doopceel moet invullen en vervolgens werkt de controle niet. Moet ik dat klote PayPal gaan gebruiken...quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:02 schreef CherryLips het volgende:
goed, cc aanvraag gaat dus niet, fijn is dat.
Waarom niet? Je mag de mijne niet lenen hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:02 schreef CherryLips het volgende:
goed, cc aanvraag gaat dus niet, fijn is dat.
Dát heeft helemaal een hoog engheidsgehalte. Gátver. Ik logeerde ooit ergens en daar hoorde ik 's nachts de pootjes trippelen. Vreselijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:10 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens mij liep er vanochtend een muis in de keuken.
Woon je in de AH-to-go op Utrecht CS?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:10 schreef Sjowhan het volgende:
Geilquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:10 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, vermoedens waren er al. Brood wat op een verhoging lag was aangevretenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dát heeft helemaal een hoog engheidsgehalte. Gátver. Ik logeerde ooit ergens en daar hoorde ik 's nachts de pootjes trippelen. Vreselijk.
Hoe ging 't gistermiddag?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:35 schreef Pheno het volgende:
Duidelijk minder geil.quote:
Dan zou je alleen maar worden afgeleid van het daadwerkelijke werk...quote:
Volgende week heeft dat ding misschien een nestquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, vermoedens waren er al. Brood wat op een verhoging lag was aangevreten.
Denk dat ik volgende week maar alles even van de muur af haal en schoonmaak
3 uur bezig geweest, met veel theorie in een soort interviewsvorm. Ik zou het niet weten hoe het ging, als het op technische kennis van de gewenste taal ging iig kut met peren. Daar ik die gewenste taal al 2 jaar niet heb aangeraakt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou je alleen maar worden afgeleid van het daadwerkelijke werk...
Maar 't was niet veel?
Wanneer hoor je over een eventueel vervolg?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
3 uur bezig geweest, met veel theorie in een soort interviewsvorm. Ik zou het niet weten hoe het ging, als het op technische kennis van de gewenste taal ging iig kut met peren. Daar ik die gewenste taal al 2 jaar niet heb aangeraakt.
tot op zijn max vrijdagquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer hoor je over een eventueel vervolg?
Dat zou best wel eens kunnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgende week heeft dat ding misschien een nest.
Zet het beest bij haar op de kamer.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:44 schreef Sjowhan het volgende:
Dat zou best wel eens kunnen.
Dit weekend heb ik iig geen tijd, en de huisgenote voert bijna ook geen fuck uit aan het huishouden dus tsja..
Ik ben veilig.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Zeuw!
Pheno, als dat Bayer Garden spul niet werkt ga ik je slaan. [afbeelding]
De anti vliegen en muggen en ander vliegend gespuis spray.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben veilig.
Als je de anti vliegende insecten hebt
Mooi zo. Nog plannen vandaag?quote:
Ik weet alleen een veel te dure.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef Memento-Mori het volgende:
TD, Q weten jullie een kapper in U? zonder afspraak niet te klere duur
Ik ga zaterdagmiddag maar weer eens!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:20 schreef Kuukske het volgende:
Oja, ik moet ook nog naar de kapper dit jaar.
Ik ben al heel lang mijn eigen kapsterquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef Memento-Mori het volgende:
TD, Q weten jullie een kapper in U? zonder afspraak niet te klere duur
kun je mij ook niet doen dan?':')quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang mijn eigen kapster, dus ik weet er geen. Sorry.
![]()
Dan ben je toch ook stom als je zoiets doet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Utrechter (17) dood na stunt bij spoorbomen
Ik durf alleen m'n eigen haar te knippen eigenlijk, als het dan mislukt dan het gewoon pech. Maar bij iemand anders is dat echt sneuquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kun je mij ook niet doen dan?':')
Sneu verhaal... Typisch gevalletje van 'eigen schuld' zoals het daar staat.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Had je al gebeld?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:25 schreef JDude het volgende:
Ik ga zaterdagmiddag maar weer eens!
Eigen schuld. Met spoorovergangen en treinen* hoor je niet te spelen. Ga dan gelijk tikkertje doen op de A2.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:27 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Jup, half twee kan ik terecht!quote:
Puick.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:32 schreef JDude het volgende:
Jup, half twee kan ik terecht!
zoveel kan er niet misgaan toch?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik durf alleen m'n eigen haar te knippen eigenlijk, als het dan mislukt dan het gewoon pech. Maar bij iemand anders is dat echt sneu
Dat weet ik niet. Ik gok van niet. Maar toch, ik vind het wel een beetje eng.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zoveel kan er niet misgaan toch?![]()
En? Werkt het?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De anti vliegen en muggen en ander vliegend gespuis spray.
Zag net trouwens pas dat mijn anti beestjes in planten spray ook van Bayer is.
Ik wacht eerst vanavond/vannacht even af oke?quote:
Whehehehehe, Darwin Award ftw!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:27 schreef CherryLips het volgende:
en duurder en ik houd niet vanb afspraken aangezien ik t druk heb, ik wil gewoon stukje eraf weer maar ik kan zelf nooit goed bij de achterkant komen denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef TwistedDarling het volgende:
Als je het echt heel graag wilt MM dan kan ik het wel proberen natuurlijk, mits je geen moeilijke ende enge dingen wilt met je haar. Maar het is geheel op eigen risico, een echte kapper is veiliger dan ik.
Ik doelde idd op de plantensprayquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wacht eerst vanavond/vannacht even af oke?
Of bedoel je de planten spray, moeilijk te zeggen.
Met langer haar is de achterkant idd wel erg lastig om zelf te doen denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en duurder en ik houd niet vanb afspraken aangezien ik t druk heb, ik wil gewoon stukje eraf weer maar ik kan zelf nooit goed bij de achterkant komen denk ik
Ik kan t wel zelf proberen uiterraard of naar de stad fietsen en kijken of ik ergens nog terecht kan nouja zie wel moet nog douchen ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Met langer haar is de achterkant idd wel erg lastig om zelf te doen denk ik.
Nou, wanneer kun je?
Vandaag liever niet, want dit is mijn rustdag, gezien mijn ogen vaak dichtvallen enzo.
Ik heb vandaag nog niet gekeken of de beestjes weg zijn. Straks even doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doelde idd op de plantenspray
Maar het andere spul werkt goed, als je de mug ziet zitten is het een kwestie van mikken en he's dead. En lijdt ook nogAls je 'm overigens niet ziet zitten ook
Vliegen zijn nog leuker: die gaan heel hard vliegen, opeens donderen ze op de grond en gaan daar rondjes tollen. Vermakelijk
Lucifers twist, lucifers.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Met langer haar is de achterkant idd wel erg lastig om zelf te doen denk ik.
Nou, wanneer kun je?
Vandaag liever niet, want dit is mijn rustdag, gezien mijn ogen vaak dichtvallen enzo.
Er zijn toch ook wel kappers die met studentenkorting werken denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik kan t wel zelf proberen uiterraard of naar de stad fietsen en kijken of ik ergens nog terecht kan nouja zie wel moet nog douchen ook
Ik kan vrijdag ook in principe. Dus als het dan nog niet gedaan is dan kom je maar langs.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef Memento-Mori het volgende:
anders kan ik vrijdag alleen
Laat ik het zo zeggenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog niet gekeken of de beestjes weg zijn. Straks even doen.
Maar die planten spray was ook lastig om te kiezen, gezien de beestjes zo ontzettend klein waren/zijn dat ik niet kon achterhalen wat het nou precies was.
Maar daar heb je met muggen enzo geen last van gelukkig.
Komen de muggen ook minder snel binnen nu m'n slaapkamer een soort van voorbehandeld is?
inderdaad die liggen hier ook nog steeds jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik kan vrijdag ook in principe. Dus als het dan nog niet gedaan is dan kom je maar langs.
Met m'n verhuisdozen.
Je wilt een kaal hoofd en dan haar tekeningen daar laten tatoeren?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb vannacht gedroomd over tatoeages
Ik over ehm.. mijn verjaardag geloof ik.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Klinkt bloody genius!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen
- april 2006: veel muggen binnen in een casco huis, ze kwamen uit de kruipruimte en zaten echt overal. Even naar de boerenbond en bayern gehaald
Dezelfde dag ipv 1sec, 10 sec in de kruipruimte gespoten. De muggen vielen van de eerste verdieping van het plafond. Goed spul!!! Stofzuigen maar!
- juli 2007: eerste mug weer gesignaleerd
Oke, laat vrijdag zelf maar even weten hoe laat enzo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
inderdaad die liggen hier ook nog steeds jakom ik wel in de middag kan ik vanafjou door naar t werk
is goedquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:52 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oke, laat vrijdag zelf maar even weten hoe laat enzo.
Mocht je zelf nog een kam hebben neem die dan maar mee, ik heb alleen een borstel.quote:
Die is morgen toch pas? Ben je zo nieuwsgierig naar je cadeautjes?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik over ehm.. mijn verjaardag geloof ik.
Ik ben erg benieuwd naar de inhoud van het enorme cadeaunaast het bureau van JD.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:54 schreef dawg het volgende:
Die is morgen toch pas? Ben je zo nieuwsgierig naar je cadeautjes?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:54 schreef dawg
het volgende:
[..]
Die is morgen toch pas? Ben je zo nieuwsgierig naar je cadeautjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
is goedquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Mocht je zelf nog een kam hebben neem die dan maar mee, ik heb alleen een borstel.
Tarzan deluxe!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de inhoud van het enorme cadeaunaast het bureau van JD.
34 posts per dagquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef Memento-Mori het volgende:
als ik vandaag heel erg spam heb ik 15 000 posts
Ik over orlando Bloomquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
zoek een Orlando!quote:
Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:59 schreef Pheno het volgende:
Tarzan deluxe!
quote:
Lol, ik typte mijn antwoord voor je post. Het zit je zo hoog dat ik het zelfs weetquote:
Als gootsteenontstopperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |