wij hebben een 6 maanden ticket via atp.nl geboekt. heen BA, terug van fortaleza. wijzigbaar voor 100 euro, kosten 1030 euro p.p., vliegen heen met transavia, terug met TAM. beide keren met 1 prima overstap. Via Delta waren de vluchttijden voor ons net wat minder ideaal.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:59 schreef MarkaD het volgende:
Ik heb een optie genomen op een ticket naar en van BA, vertrek op 13 januari, geldigheidsduur van 1 jaar (flexibel), met Delta Airlines. Het ticket kost 950 euro (bij Kilroy), wat vinden jullie van de prijs?
Ik was er de tweede helft van april (oa Bariloche, El Calefate en Ushuaia) en dat was nog nét om te doen, al zou ik een volgende keer wel wat eerder gaan. Nu was het op sommige plaatsen rustig tot saai en heb ik veel slecht weer (veel regen en in Ushuaia zelfs ook sneeuw) gehad.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:52 schreef MarkaD het volgende:
Ah ok, ik wist niet dat het "seizoen" tot april loopt, mooi
Naar Buenos Aires met Transaviaquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:18 schreef knuppelhout het volgende:
wij hebben een 6 maanden ticket via atp.nl geboekt. heen BA, terug van fortaleza. wijzigbaar voor 100 euro, kosten 1030 euro p.p., vliegen heen met transavia, terug met TAM. beide keren met 1 prima overstap. Via Delta waren de vluchttijden voor ons net wat minder ideaal.
Dan vind ik mijn ticket toch wel wat beter klinkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:18 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
wij hebben een 6 maanden ticket via atp.nl geboekt. heen BA, terug van fortaleza. wijzigbaar voor 100 euro, kosten 1030 euro p.p., vliegen heen met transavia, terug met TAM. beide keren met 1 prima overstap. Via Delta waren de vluchttijden voor ons net wat minder ideaal.
precies, als je alleen arg wil zien is jouw ticket vooral goedkoper. een ticket voor 6maanden is altijd duurder, ik mag terug van een ander vliegveld, heb goede transfers en die 3 mnd is geen punt voor mij: die haal ik nooit voor elk afzonderlijk land.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:57 schreef MarkaD het volgende:
[..]
Dan vind ik mijn ticket toch wel wat beter klinkenDie lange overstap in Atlanta maakt me niet zoveel uit, als jonge student kun je dat nog wel hebben
Die miep van het reisbureau zei trouwens dat de terugdatum op 3 maanden moest, anders kom je het land niet in (ter plekke moet ik hem dan wijzigen). Klopt dit?
Ho ho, ik ga ook naar andere landen hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 08:34 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
precies, als je alleen arg wil zien is jouw ticket vooral goedkoper. een ticket voor 6maanden is altijd duurder, ik mag terug van een ander vliegveld, heb goede transfers en die 3 mnd is geen punt voor mij: die haal ik nooit voor elk afzonderlijk land.
maar zin dat ik er in heb!!!!! nog maar 8 1/2 week!
Het happy end was misschien iets te happy jaquote:Op woensdag 19 september 2007 03:40 schreef flipsen het volgende:
Zeg d.n3rd, die liesbreuk... dat had toch niet met die massage te maken he?
Argentinie dat Europeanen uitzetquote:Op woensdag 19 september 2007 07:57 schreef MarkaD het volgende:
Die miep van het reisbureau zei trouwens dat de terugdatum op 3 maanden moest, anders kom je het land niet in (ter plekke moet ik hem dan wijzigen). Klopt dit?
Het historisch centrum van Colonia is supermooi! Ben er drie dagen geweest (= lang genoeg), maar ik vond het zeker de moeite waard om te bezoekenquote:Op donderdag 20 september 2007 00:46 schreef flipsen het volgende:
Waarom willen jullie naar Uruguay? Saaaaai![]()
Ik vond 5 uur wel okquote:Op donderdag 20 september 2007 13:37 schreef flipsen het volgende:
Ik vond 5 uur in Colonia 4 uur te lang
Ja het was erg leuk, zeven nachten aan een stuk uitgeweest. We waren met onze klas, een soort van eindejaarsreis, en er waren nog heel veel klassen meer dus elke avond feest. Maar is het makkelijk om aan kaarten te komen voor Boca?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Boca en River spelen meestal op zondag. Meestal zijn er een stuk of 4 wedstrijden op zaterdag en 4 op zondag.
De keer dat ik in Carlos Paz was er weinig te beleven maar dat was in de winter
Is het stappen er een beetje leuk?
Waarom mag je er niet alleen in een hostel verblijven...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 03:14 schreef tha_dark het volgende:
Krijg net van mijn organisatie te horen dat ik niet alleen naar Buenos Aires mag voor Creamfields
Er moet een gezin ofzo zijn in BA waar ik kan blijven slapen want mag wel alleen er naar toe reizen maar niet alleen in een hostel ofzo verblijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |