Idd, ik zit een jaar in dezelfde stad. Eerst half jaar high school en daarna half jaar college. Ik zit dus bijna zeker een jaar in deze stad dus nu zeggen dat BA ofzo leuker is heb ik niet zoveel aanquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:11 schreef Knakker het volgende:
Lees nou even wat hij schrijft. Dit (waarschijnlijk) iemand een high school year doet en dus een jaar gebonden zit aan zijn plaats. Dan kun je wel zeggen dat Buenos Aires veel leuker is maar daar heeft ie helemaal niets aan...
Buenos Aires ja, geen plaatjes meegenomen, wel mijn platenkoffer klaargezet voor verzenden mocht er een opdracht binnenkomenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:05 schreef reem het volgende:
BA? En nog plaatjes meegenomen?
Ja ik zit inderdaad in de hoofdstad. Maar dan wel in de ghettoquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:02 schreef Knakker het volgende:
Ik neem dat je gewoon in de hoofdstad zit, toch? Je schrijft namelijk San Miguel maar ik neem voor het gemak maar aan dat je "San Miguel de Túcuman" bedoeltIk kan zo snel geen taalscholen voor je vinden; dat zal wel komen omdat er weinig buitenlanders daar Spaanse taallessen volgen en er dus geen scholen op internet staan. Ik denk dat je de beste kansen hebt door te kijken wat je via je school te regelen; de universiteit in Tucuman zal ook wel cursussen Spaans kunnen aanbieden.
Verder is Tucuman gewoon een aangename stad, je verblijft er tussen Argentijnen dus je zult je er ongetwijfeld uitstekend vermaken!
(betrouwbare) Bron? En hoeveel procent van de Europese/Amerikaanse toeristen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
25% van alle Portena´s is het afgelopen slachtoffer geworden van een misdaad, en in 33% van alle huizen in BA is ingebroken
Toen ik voor het eerst in Argentinië was wilde mijn toenmalige vriendin (toch niet één van de domste) dat maar niet geloven. Totdat we na een uurtje op een terrasje opeens in de zon zaten ipv de schaduwquote:Op zondag 2 september 2007 19:29 schreef d.n3rd het volgende:
lol die zon draait hier de andere kant op
Dan moet je naar de massages van Flip gaanquote:
Hij is in het Nederlands, Spaanse ondertiteling. Ben zelf niet geweest, hier (Bariloche) draait ie namelijk nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 04:43 schreef reem het volgende:
Iemand al naar Zwartboek geweest? Draait nu in de bioscopen, maar ben te lui om na te gaan of ie spaans gedubbed is / of ondertiteld...
Kon het niet nalaten even te googlen... www.masajes.com.ar is wel een leuke site, aan sommige foto's te zien gaan die vast verder dan alleen het masseren van je nekquote:Op dinsdag 4 september 2007 05:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan moet je naar de massages van Flip gaan
Ik betaalde hetzelfde vorig jaar naar en van Lima met Iberia, dus het lijkt me redelijk (maar ik heb verder geen verstand van prijsverschillen tussen Lima en BA). Ik heb toen overigens mijn ticket geregeld via tunafish.nl: een handige site waar je ook eventueel kunt kijken...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:59 schreef MarkaD het volgende:
Ik heb een optie genomen op een ticket naar en van BA, vertrek op 13 januari, geldigheidsduur van 1 jaar (flexibel), met Delta Airlines. Het ticket kost 950 euro (bij Kilroy), wat vinden jullie van de prijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |