Ik ook van jou, ik ook van jou.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit aan de telefoon met dat stuk schattigheid, dus die OP kan m'n rug op.
WBz.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:10 schreef Blight het volgende:
Bier is ook schattig.
Dat rosébier is dan weer een beetje te schattigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:10 schreef Blight het volgende:
Bier is ook schattig.
Niet echt lekker, neuh. Het smaakt een beetje naar cassis met een scheutje alcohol. Doe mij dan maar een Leffe Triple.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat rosébier is dan weer een beetje te schattig
Je hebt het gedronken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:20 schreef Blight het volgende:
[..]
Niet echt lekker, neuh. Het smaakt een beetje naar cassis met een scheutje alcohol. Doe mij dan maar een Leffe Triple.
Het was in de bonus laatst. Ik heb twéé flesjes mee genomen omdat ik een Hollander ben.quote:
Dus voor dat tweede flesje heb je het geld teruggevraagd?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Het was in de bonus laatst. Ik heb twéé flesjes mee genomen omdat ik een Hollander ben.
Dus ik sta gelijk aan een Leffe Triple?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:21 schreef Blight het volgende:
Of moemoe. Of fraubitch. Of Misstique. Of ijsmeis. Of Allure_. Of...
Held.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:10 schreef Blight het volgende:
Bier is ook schattig.
Die heeft een vrouwmensch opgedronken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus voor dat tweede flesje heb je het geld teruggevraagd?
De smiley "quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dus ik sta gelijk aan een Leffe Triple?
Daar is het dan ook voor bedoeld, dwaas. Het als man zelf een beetje gaan opdrinkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:55 schreef Blight het volgende:
[..]
Die heeft een vrouwmensch opgedronken.
Boeiend. Ik heb vannacht om 03.00 spaghetti gekookt om dit in combinatie met een flinke lepel atjar tjampoer en wat ketjap op te eten terwijl ik naar een aflevering van de Wayans Brothers keek. Ik heb rock bottom allang bereikt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar is het dan ook voor bedoeld, dwaas. Het als man zelf een beetje gaan opdrinken
Hmmmm nou ok, that will do.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:56 schreef Blight het volgende:
De smiley "" in combinatie met vele uitroeptekens past daar meer bij dan de door jou gebruikte PI.
Leffe Triple =!!!!!!
Het is gratis en je wordt er lam van. Niet zeiken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:38 schreef moemoe het volgende:
Ik had laatst twaalf flesjes Wieckse Rosé gekregen om te promoten, zelfs gratis vond ik het niet lekker.
Waarom sta ik achter fraubitch?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:21 schreef Blight het volgende:
Of moemoe. Of fraubitch. Of Misstique. Of ijsmeis. Of Allure_. Of...
Jij hebt je tieten nog niet laten zien.quote:
Huilie. Ik sta er ook niet bij, en mij hoor je niet.quote:
Dus. Waarom?!?!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:54 schreef Blight het volgende:
Hm, wacht eens.. De rest ook niet.
Ik las "bukkake".quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:55 schreef Blight het volgende:
lukrake
You've got a lot to learn about women. A lot.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:55 schreef Blight het volgende:
Het was slechts een lukrake greep uit wat vrouwelijke usernames. Het was niet mijn intentie om jullie te kwetsen.
In werkelijkheid ben ik uiterst smooth. [vuige smiley].quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
You've got a lot to learn about women. A lot.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:03 schreef Blight het volgende:
[..]
In werkelijkheid ben ik uiterst smooth. [vuige smiley].
Die ja.quote:
Probeer het bij het studentencorps.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:15 schreef Gnosgorosk het volgende:
Zeg hebben jullie nog lekke ballen thuis?
Mij ook al niet. Chow, onze aandachtsgeilheid, wat doen we?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Huilie. Ik sta er ook niet bij, en mij hoor je niet.
Snel, Clumsy! Flash je tieten!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mij ook al niet. Chow, onze aandachtsgeilheid, wat doen we?!
W. T. F?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:48 schreef mcDavid het volgende:
Ah. Mijn nivea-bikini is binnen.
Vraag me nu ineens af wat ik er in hemelsnaam mee moet. Maargoed.
Hoe kom je d'r aan, hoe kom je d'r af ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:48 schreef mcDavid het volgende:
De gaydar slaat op tilt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:48 schreef mcDavid het volgende:
Pics.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:48 schreef mcDavid het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:48 schreef mcDavid het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:33 schreef Chowi het volgende:
Wel verdulle. Ik zei tittytime!
Jij kent die foto wel.quote:
Vertel!quote:
Die met die tieten!quote:
*Zoekt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:37 schreef Chowi het volgende:
Tittytime.JPG!
Nee, inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:41 schreef Chowi het volgende:
Nee, fuck off. Die heb je natuurlijk allang niet meer.
*vingers kruist.
Há! Had je 'm nu nog maar hè!quote:
Dan nog zuigt het wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:44 schreef Nosh het volgende:
Life's not a bitch; life is a beautiful woman
You only call her a bitch because she won't let you get that pussy
Maybe she didn't feel y'all shared any similar interests
Or maybe you're just an asshole, who couldn't sweet talk the princess.
Aesop..
Kopeh?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hoe kom je d'r aan, hoe kom je d'r af ?
Vieze bah bah!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het is gratis en je wordt er lam van. Niet zeiken.
Site doet het niet!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:39 schreef cerror het volgende:
[TTK]God. Boeiende dialogen.
Help eens mee ongedierte. Droge bui. Hup.
Jah ik dacht ff dat het zondag was..quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Liefjes, ik ben weg. ik zal jullie proberen te missen, maar ik kan niets beloven omdat Parijs best vermakelijk zal zijn.
A bientôt! Ofzo.
Wáág het.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Liefjes, ik ben weg. ik zal jullie proberen te missen.
Ik gá naar Parijs. Via Antwerpen. Aanstaande maandag.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:09 schreef Kuukske het volgende:
Gets, ik wil ook naar Parijs.
Kun je mij niet bij Hazeldonk oppikken?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:00 schreef Blight het volgende:
Ik gá naar Parijs. Via Antwerpen. Aanstaande maandag.
Oók al?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:00 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik gá naar Parijs. Via Antwerpen. Aanstaande maandag.
Wat doe jij bij Hazeldonk langs de snelweg?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:02 schreef Kuukske het volgende:
Kun je mij niet bij Hazeldonk oppikken?.
Truckers afleiden en aanschouwen hoe ravage ontstaat op de E19.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:07 schreef JDude het volgende:
Wat doe jij bij Hazeldonk langs de snelweg?.
Ik ben omkoopbaar. Win je het van mijn ex?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kun je mij niet bij Hazeldonk oppikken?.
Slechts een dag of acht, negen. Afhankelijk van wanneer ik weer levend ben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:05 schreef Misstique het volgende:
Hoe lang moeten we je missen?
Das best lang.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:12 schreef Blight het volgende:
[..]
Slechts een dag of acht, negen. Afhankelijk van wanneer ik weer levend ben.
Klinkt plausibel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
Truckers afleiden en aanschouwen hoe ravage ontstaat op de E19..
Een kratje bier?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:11 schreef Blight het volgende:
Ik ben omkoopbaar. Win je het van mijn ex?
Nee.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:13 schreef Blight het volgende:
Anyway, zullen we baggeren in R&P?
dat rijmt.
Heb ik al.quote:
Bah, hier moet ik veel te veel moeite voor doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:16 schreef Blight het volgende:
Heb ik al.
Sexy.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:59 schreef Blight het volgende:
Ik denk dat ik mijn snor net zo ga laten staan als die man van dat plaatje.
Doe maar niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:59 schreef Blight het volgende:
Ik denk dat ik mijn snor net zo ga laten staan als die man van dat plaatje.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:32 schreef moemoe het volgende:
Sexy.
Zulks een dilemma.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:37 schreef Chowi het volgende:
Doe maar niet.
Daar kom je mee thuis.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:30 schreef Blight het volgende:
Ik vind jou echt giga-goed als je zelf je gordel om doet.
Ik zit volgens mij even in een creatieve dip.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:33 schreef Blight het volgende:
Hee, c. Laten we eens brainstormen. ONZ is toe aan een goed topic.
M'n laatste topic was een flop.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:36 schreef Q. het volgende:
Mijn brain stormt momenteel ook niet bijzonder hard.
Google denkt met u mee. Vooruitdenken is regeren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik kreeg gisteren een mailtje van mijn moeder, of ik weer een keertje bij mijn oma langs wou. Viel mijn oog op de GoogleAds die naast dat mailtje stonden..
[afbeelding]
Optimisten die google-lui.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik kreeg gisteren een mailtje van mijn moeder, of ik weer een keertje bij mijn oma langs wou. Viel mijn oog op de GoogleAds die naast dat mailtje stonden..
[afbeelding]
Hey au3. Ik zat te denken voor wat hoort wat. Als je een keer de lucht in wilt komende 2 weken geef je maar een belletje!quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gelukkig leeft die van mij nog gewoon. Volgende week maar weer eens langs.
Ze heeft al een relatie hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hey au3. Ik zat te denken voor wat hoort wat. Als je een keer de lucht in wilt komende 2 weken geef je maar een belletje!
Ik heb het over RELATIES. Niet over SEKS. Daartussen zit, geloof het of niet, een wereld van verschil, mijn beste.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat alles gelijk om het neuken gaat heh
Serieus?quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb het over RELATIES. Niet over SEKS. Daartussen zit, geloof het of niet, een wereld van verschil, mijn beste.
Yep.quote:
Wow. Hi hi. Dat is wel echt tof.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hey au3. Ik zat te denken voor wat hoort wat. Als je een keer de lucht in wilt komende 2 weken geef je maar een belletje!
R&P TV?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
* AudreyHepburn is momenteel een programma over krassen aan het kijken..
MTV True Life. Oftwel: R&P-TV, ja: "Ik heb stress op mijn werk, en ik moet me nu heel erg inhouden om niet te snijden. In plaats daarvan klets ik nu met elastiekjes op mijn pols, dat helpt ook wel een beetje. Gelukkig heb ik nu al 2 maanden niet gesneden."quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb het over RELATIES. Niet over SEKS. Daartussen zit, geloof het of niet, een wereld van verschil, mijn beste.
Biddinghuizenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wow. Hi hi. Dat is wel echt tof.. En dat is dan in Delft ? Ik ben momenteel wel heel druk met een paper nog wat écht snel af moet, maar wow... vliegen.
!
* AudreyHepburn is momenteel een programma over krassen aan het kijken..
Nou, gefilmd worden door een MTV-crew werkt aardig, lijkt me.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:28 schreef Q. het volgende:
Twee maanden niet snijden, ik moet er niet aan denken. Ik bedoel, hoe krijg je anders je aandacht?
Geld krijgen van de overheid omdat je eens in de zoveeltijd een boek leest en er wat zinnigs over zegt.quote:
Mocht ik dat ticket voor cake tegoed houdenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou, gefilmd worden door een MTV-crew werkt aardig, lijkt me.
McDavid: moet het perse de komende twee weken of mag ik het nog van je te goed houden ?
ZIE JE!!! Had je toch een nette zwarte broek met een roze overhemd moeten dragenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef Nosh het volgende:
Ik ga ontslagen worden vanwege een gebrek aan representativiteit.
Bij een sodding schoonmaakbedrijf.
Mijn ego, wat doen ze..
Je uiterlijk is niet mediteraans genoeg?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef Nosh het volgende:
Mijn ego, wat doen ze..
En je bent nog wel zo schattig.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef Nosh het volgende:
Mijn ego, wat doen ze..
Dude!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef Nosh het volgende:
Mijn ego, wat doen ze..
Ik ben zoooo blij dat ik geen huisgenoten meer heb.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:35 schreef moemoe het volgende:
Huisgenoten die niet opnemen als je ze nodig hebt zijn minder fijne mensen.
Dat, en neurotisch perfectionisme gaat niet samen met het oppoets-festijn dat het Hilton heet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je uiterlijk is niet mediteraans genoeg?
Dan zet je ze toch gewoon terug?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:38 schreef AudreyHepburn het volgende:. Ik heb de leukste huisgenoot ter wereld.
.
Onze huisgenoten boven daarentegen hebben vanmorgen een setje wel heel welriekende vuilniszakken in de hal gezet, waardoor iedereen die daar binnenkomt praktisch over zijn nek gaat.
Hun ranzige zakken, hun verantwoordelijkheid. En ik weet niet wie van de mensen boven het gedaan heeft, zou het een beetje lullig vinden als ik zomaar lukraak de zakken bij de verkeerde neerzette. Ze stinken echt als de pest.quote:
Ga voor ultieme burgerlijkheid, en leg een briefje neer.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hun ranzige zakken, hun verantwoordelijkheid. En ik weet niet wie van de mensen boven het gedaan heeft, zou het een beetje lullig vinden als ik zomaar lukraak de zakken bij de verkeerde neerzette. Ze stinken echt als de pest.
Wheh ik heb ook zo'n bovenbuurman/vrouw, alleen gebruikt hij/zij mijn balkon als afvalcontainer. Er ligt nu 1 (lege) vuilniszak, een theedoek, piepschuim en drie verpakkingen van koekjesquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:38 schreef AudreyHepburn het volgende:. Ik heb de leukste huisgenoot ter wereld.
.
Onze huisgenoten boven daarentegen hebben vanmorgen een setje wel heel welriekende vuilniszakken in de hal gezet, waardoor iedereen die daar binnenkomt praktisch over zijn nek gaat.
Echte passieve agressiviteit lijkt me nou zo cool om onder de duim te hebben.quote:
Uitnodigingen voor de housewarming?quote:
Was het maar waar. Een mededeling aan en resultaten van studenten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:21 schreef Blight het volgende:
Uitnodigingen voor de housewarming?
Kan ik eindelijk het wiebelende kledingrek recht zetten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:44 schreef Chowi het volgende:
Whúúú. Harry Potter.
Koop een instrument en leer het bespelen! Dat neemt genoeg tijd in beslag, plus dat je aan het eind van de vakantie kunt zeggen dat je "iets bereikt hebt". Als je geen geld hebt maak je gewoon djembés van jampotten of zo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:45 schreef Sjoewe het volgende:
Ik was echt goed bezig met m'n studie hard werken, hoge cijfers. Dus ik zit eigenlijk nog in die modus. Vorig jaar was het herkansingen leren en werken als reisleider. Nu heb ik niks. Ik kan me nergens op voorbereiden etc.
Ik zou van de ellende nog gaan bloemschikken
Dan ga ik altijd bier drinken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:53 schreef Chowi het volgende:
Ik ga douchen. Uit verveling. Doei.
Je reinste pulp.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gelukkig komt zaterdag het nieuwe Harry Potter boek uit.
Wéét ik.quote:
Kan niet wachten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gelukkig komt zaterdag het nieuwe Harry Potter boek uit.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind de films leuker dan het boek. Komt mede door de charme van Professor Sneep denk ik.
Wie?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Harry Potter
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alan
Rickman
.
Ik vind overigens de boeken leuker..
Okay. Jullie zitten dus te kwijlen om deze meneer?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:39 schreef AudreyHepburn het volgende:. Alan Rickman.
.
. Alan Rickman.
.
Hoi.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:57 schreef Chowi het volgende:
Mijn ideaal van een knappe man ligt toch ergens anders. Sorry.
Hai?quote:
Heb je hem wel eens in films gezien en - vooral - gehoord? Hij is übersexy mên.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:57 schreef Chowi het volgende:
Mijn ideaal van een knappe man ligt toch ergens anders. Sorry.
Guitig?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:10 schreef JDude het volgende:
Já, Q. en Chow. Jullie zouden een guitig koppeltje vormen. Ja hoor.
Ik zie het er niet in. Excuus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb je hem wel eens in films gezien en - vooral - gehoord? Hij is übersexy mên..
* moemoe agreesquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:19 schreef Chowi het volgende:
Ik zie het er niet in. Excuus.
Envy.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:40 schreef Kuukske het volgende:
Jarig zijn is tegenwoordig een reden om naar huis gestuurd te worden door de baas, dus dan maar weekend vieren hè. Bier koud zetten. Uiterst belangrijk.
Phew. Ik was al bang dat ik de enige was.quote:
Geniaal! Gat in de markt!quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:00 schreef JDude het volgende:
Net een radioreclame voor "condoom-anoniem.nl".
Wat schattig, een site voor mennekes die een halfuur onzeker om zich heen glurend door de Kruidvat hobbelen, terwijl ze interesse veinzen voor de pijnstillers en mars-repen, om vervolgens onverrichter zake huiswaarts te keren.
Hoezo? Mee nemen die zestien jarige breezersnol natuurlijk!quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:07 schreef Sjoewe het volgende:
Ach toen ik eens condooms moest halen en er stond een 16 jarige breezersnol achter de servicebalie van de Supert, ben ik ook doorgelopen naar de AH waar die dingen in een automaat zitten
Er moet niets.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:07 schreef Sjoewe het volgende:
Ach toen ik eens condooms moest halen
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:20 schreef Blight het volgende:
[..]
Hoezo? Mee nemen die zestien jarige breezersnol natuurlijk!
Sorry Q. toen ik de keuze mocht maken tussen onveilige seks en veilige seks besloot ik geheel vrijwillig die apparaten te gaan aanschaffen.quote:
Waarom? Aids is lief.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sorry Q. toen ik de keuze mocht maken tussen onveilige seks en veilige seks besloot ik geheel vrijwillig die apparaten te gaan aanschaffen.
Das een pool met een atari.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:00 schreef Chowi het volgende:
Stu?
Ik zo van mn IJssel, wat doe je?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:09 schreef Chowi het volgende:
Oh, puik. Nou ja. Ik ga joints roken aan de IJssel. Have fun met die pool van je.
gejoined wordenquote:
Gewoon scheurenquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:10 schreef Kuukske het volgende:
Guitar Hero is écht té tof voor worden. En wat ben ik daar slecht in zeg. Tering.
Het is jouw IJssel niet!quote:
*Tapt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:51 schreef Chowi het volgende:
Doe mij zo'n pils, Kuuks!
Hebben jouw ouders jóú ook in een rieten mandje met pek en veren in de IJssel gedumpt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben er anders bijna in geboren hoor.
Hihi. Jij bent óúd. Nog een paar jaar en dan komen de hangtieten, kijk maar uit.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
*Tapt..
22 worden is leuk. [afbeelding]
Het mandje zonk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hebben jouw ouders jóú ook in een rieten mandje met pek en veren in de IJssel gedumpt?
Maar je hebt het weten te overleven?!quote:
Nee.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar je hebt het weten te overleven?!
Ok/quote:
Hey! Als er iemand oude hangtieten heeft ben ik het hoor!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi. Jij bent óúd. Nog een paar jaar en dan komen de hangtieten, kijk maar uit.
Jij hebt geen tieten. Jij bent een man.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey! Als er iemand oude hangtieten heeft ben ik het hoor!
Eerst word ik zwanger, dan krijg ik van die enorme tettenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:58 schreef Chowi het volgende:
Hihi. Jij bent óúd. Nog een paar jaar en dan komen de hangtieten, kijk maar uit.
Ik dank u uiterst vriendelijk monsieur ArPiePie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:58 schreef rompompom het volgende:
Feli. Ende bier.
quote:
Ja?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij bent een man. Zoeen met een piemel. En testosteron.
Jullie hebben die relatie écht al teveel uitgestippeld.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eerst word ik zwanger, dan krijg ik van die enorme tetten.
Seks natuurlijk! Oh ja, en urineren, maar da's minder belangrijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja?. Is dat dat rare enorme bungelende ding, een "piemel"? Wat zou ik er mee moeten doen?
Welnee, er hangt nog geen datum aan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:06 schreef Chowi het volgende:
Jullie hebben die relatie écht al teveel uitgestippeld..
Voor sommigen niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Seks natuurlijk! Oh ja, en urineren, maar da's minder belangrijk.
"Seks". Dat woord heb ik eerder gehoord. Kan jij me uitleggen wat het precies is?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Seks natuurlijk! Oh ja, en urineren, maar da's minder belangrijk.
Nou, je gaat dus zo met dat piemeltje in het gaatje van een vrouw (maakt niet uit welk gaatje) en dan ga je een beetje schuiven en zuchten. En dan ga je er weer uit, en dan is het klaar.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef Q. het volgende:
[..]
"Seks". Dat woord heb ik eerder gehoord. Kan jij me uitleggen wat het precies is?
Het klinkt vrij zinloos. Wat is het nut er van?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, je gaat dus zo met dat piemeltje in het gaatje van een vrouw (maakt niet uit welk gaatje) en dan ga je een beetje schuiven en zuchten. En dan ga je er weer uit, en dan is het klaar.
Voortplanting. En het schenden van de tien geboden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Het klinkt vrij zinloos. Wat is het nut er van?
Catnip?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik geloof dat mijn kat zich momenteel ook enthousiast aan het uitleven is op het schenden van de tien geboden. Geen idee waar dat beest opeens last van heeft, maar ze hangt zo ongeveer ondersteboven aan het plafond..
Ik denk dat ik even losga met de Hengel Met Het Speeltje Eraan. Dan wordt ze even een kwartier helemaal hysterisch en is ze daarna moe en dan heb je twee dagen geen kind meer aan haar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:13 schreef Nosh het volgende:
Catnip?
Als het opeens baby's uitpoept: ik wil de loenzende met de geestelijke afwijking en het halve extra pootje.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:28 schreef AudreyHepburn het volgende:.
De Hengel Met Het Speeltje weigert ze ook maar om naar te kijken. Dat wordt dus weer een hele nacht luisteren naar nachtelijk gespook en gejammer..
Trusten mensen.
Ik bedenk me, nu het daar zo staat, dat mijn werk daar vlakbij is. Of schoppen ze bal in het NAC stadion?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:23 schreef JDude het volgende:
Nee, dan vv De Baronie! Die krijgen ADO op bezoek voor de beker.
Geen idee. NAC-stadion is wel beter te beveiligen denk ik, mocht het nodig zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik bedenk me, nu het daar zo staat, dat mijn werk daar vlakbij is. Of schoppen ze bal in het NAC stadion?
Meer iets als: snacken, bier drinken, vrouwen bekijken en keuvelen over van alles en nog wat terwijl er toevallig ook nog een voetbalwedstrijd gaande is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:42 schreef Misstique het volgende:
Voetbal. Jeuj.
Nouja, als het goed misgaat breken ze de boel misschien wel af. Heb ik vakantie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:44 schreef JDude het volgende:
Geen idee. NAC-stadion is wel beter te beveiligen denk ik, mocht het nodig zijn.
Dat gevoel had ik ook bij Vitesse tegen nogwat. Alleen bekeek ik de mannen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:44 schreef Blight het volgende:
Meer iets als: snacken, bier drinken, vrouwen bekijken en keuvelen over van alles en nog wat terwijl er toevallig ook nog een voetbalwedstrijd gaande is.
Maar ik mag van de dominee de tien geboden alleen schenden met hem. Wat nu?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Voortplanting. En het schenden van de tien geboden.
Geen TGIF?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:42 schreef Misstique het volgende:
Voetbal. Jeuj.
Ik denk dat het probleem is, dat kunnen ze niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:19 schreef Blight het volgende:
Wat een ongelooflijk sneue zooi dat mensen huilend bij NU.nl aan de telefoon hangen omdat er een Harry Potter spoiler te lezen was. Grow up.
Ik heb nog geen boek of film van Harry gezien, mis ik iets?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:23 schreef Blight het volgende:
Die mensen verdienen echt een nekschot met een tweeloopsgeweer. Echt.
Och, dat zit me niet dwars hoor. Of mensen Harry Potter wel of niet leuk vinden moeten ze lekker zelf weten.. maar jánken om een spoiler die je ergens toevallig in een column tegen komt? Dat is gewoon zielig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog geen boek of film van Harry gezien, mis ik iets?
Ik ben an sich wel benieuwd wat er nu zo bijzonder aan is, dus ik zou bijna geneigd zijn ze eens te lenen.
Maar het is natuurlijk ook helemaal niet leuk als je van tevoren weet dat er ineens een driekoppige draak opduikt of dat de helft van de personages uit het boek afsterft. Dan is de magie weg. Snáp dat dan!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:19 schreef Blight het volgende:
Wat een ongelooflijk sneue zooi dat mensen huilend bij NU.nl aan de telefoon hangen omdat er een Harry Potter spoiler te lezen was. Grow up.
Zet maar op de trein!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:49 schreef Blight het volgende:
OMFG KUTWIJF WAT DOE JE JE VERPEST HARRY POTTER BAH BAH DIT KAN ECHT NIET DOOR DE BEUGEL!!!! WAAR GAAT DAT HEEN MET DIT LAND?!!?!?
Phewquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:53 schreef Misstique het volgende:
TGIF.
Tiek?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:53 schreef Misstique het volgende:
TGIF.
Ben je een echte kapitein?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:57 schreef Blight het volgende:
Ik wil de liefde met je bedrijven. Nu.
Aye, matey? Arrr!quote:
Then shiver yer timber up me hatches.quote:
Neuken dus! Ja!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Then shiver yer timber up me hatches.
Is de nood hoog?quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Then shiver yer timber up me hatches.
Ik mis je gewoon. Het is allemaal zo anders geworden.quote:
Ik vind je nog steeds lief heur.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:24 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik mis je gewoon. Het is allemaal zo anders geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |