abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51565228
Hey mensen!

Ik heb het sterke vermoeden dat geen een vrouw het wil. Vrouwen willen heel stiekem NIET dat mannen ze begrijpen. Ze zeuren er over maar volgens mij zouden ze er heel wat voor over hebben om ons altijd zo "onwetend" te laten.

Of niet?
You live in my reality
pi_51565307
Wat heb je meegemaakt?
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  PR/Manusje van alles dinsdag 17 juli 2007 @ 17:47:06 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_51565324
Ik als man zou een vrouw ook niet willen begrijpen
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 17:47:48 #4
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_51565348
Vrouwen begrijpen, onmogelijk.
En als je denkt het door te hebben, kom je bedrogen uit.
pi_51565378
Mensen zijn niet te "begrijpen".

Denk eens na, begrijp je je mannelijke vrienden wel 100%? Nee. Het is niet alleen vrouwen, het is gewoon "mensen" die niet te begrijpen zijn.
pi_51565417
Vandaag heb ik onderandere autopech gehad, maar er is niks "gebeurt" gewoon nieuwsgierig. Wel aan de hand van opmerkingen die ik eerder heb gehoort.

Begrijpen is zo goed als onmogelijk, maar zullen we maar van het hypothetische geval uit gaan dat er één man is die het lukt, willen vrouwen dat dan?

Ik denk van niet.
You live in my reality
pi_51565590
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:48 schreef Xeanor het volgende:

Denk eens na, begrijp je je mannelijke vrienden wel 100%? Nee. Het is niet alleen vrouwen, het is gewoon "mensen" die niet te begrijpen zijn.
Mijn vrienden begrijp ik sowieso heel goed. Als ik vrouwen beter leer kennen kan ik ze ook makkelijk begrijpen, vrouwen zijn gewoon iets anders gebouwd alles hangt meer naar emoties, daarom zijn vrouwen ook zo ongelooflijk makkelijk.
pi_51565666
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:56 schreef honderd het volgende:

[..]

Mijn vrienden begrijp ik sowieso heel goed. Als ik vrouwen beter leer kennen kan ik ze ook makkelijk begrijpen, vrouwen zijn gewoon iets anders gebouwd alles hangt meer naar emoties, daarom zijn vrouwen ook zo ongelooflijk makkelijk.
Ligt eraan hoe je begrijpen definieert...

Van mijn vrienden weet ik ook wel hoe ze over een hoop dingen denken en hoe ze zouden reageren op bepaalde dingen, en dat weet ik ook van een goede vriendin bijv.

Echter, is dat nou begrijpen? Van de oppervlakkige dingen weet je het vaak wel, maar van de écht diepgaande, belangrijke dingen weet je het niet of nauwelijks. Je kan er in ieder geval niet zeker van zijn. Je beste vriend kan zomaar opeens zijn vriendin bedriegen terwijl je het nooit zou hebben verwacht.
pi_51566060
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:58 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Van mijn vrienden weet ik ook wel hoe ze over een hoop dingen denken en hoe ze zouden reageren op bepaalde dingen, en dat weet ik ook van een goede vriendin bijv.

Echter, is dat nou begrijpen? Van de oppervlakkige dingen weet je het vaak wel, maar van de écht diepgaande, belangrijke dingen weet je het niet of nauwelijks. Je kan er in ieder geval niet zeker van zijn. Je beste vriend kan zomaar opeens zijn vriendin bedriegen terwijl je het nooit zou hebben verwacht.
Het probleem is dat wij mannen zoeken naar een achterliggende logica die er niet is.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_51566235
Een geluk we begrijpen jullie toch nooit

slotje dan maar?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:21:11 #11
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_51566245
Het is niet willen..maar het is accepteren dat beide geslachten elkaar nooit zullen begrijpen
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 18:22:17 #12
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_51566287
't Is toch zo simpel: mannen zijn weliswaar niet altijd even duidelijk, als een man 'A' zegt kan hij 'B' bedoelen maar dan geldt toch voor de meerderheid dat ze 'B' bedoelen als ze 'A' zeggen. Verder kan een man het niets schelen als hij niet helemaal begrepen wordt, als hij zijn bier/sex/voetbal/wielrennen maar kan krijgen/doen/zien.

Daarentegen, als een vrouw 'A' zegt kan ze , afhankelijk van de tijd van de maand, het laatste gesprek met haar moeder, het weer of een willekeurige variabele 'B', 'C', 'D', of 'Q' bedoelen en vindt ze dat de toehoorder haar direct dient te begrijpen of op z'n minst doet alsof.

Maar serieus, het hele verschil is terug te brengen naar de oertijd waar de mannelijke jagers direkt en kort moesten communiceren, in één zin duidelijk maken wélke neushoorn gevangen ging worden voordat het beest de lucht kreeg en er vandoor ging. Als de vrouwen, die voornamelijk gezamenlijk vruchten verzamelden en huiden bewerkten, op dezelfde manier zouden communiceren werd er 30 seconden gepraat waarna een urenlange stilte zou volgen. Vrouwen hebben dus aangeleerd om, wat ze ook wilden zeggen, dit te doen in omschrijvende bewoordingen waarbij wat er gezegd werd niet zo belangrijk was, als er maar wat gezegd werd. Hierdoor zijn vrouwen gewoon verleerd eenduidig en direct te communiceren, iets waar we nog steeds de gevolgen van ondervinden.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_51566350
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:14 schreef charon het volgende:

[..]

Het probleem is dat wij mannen zoeken naar een achterliggende logica die er niet is.
Idd. Vrouwen != Logica.
pi_51566457
Dus jullie willen liever een vrouw die met een biertje en haar makkelijke tuinpak naast jullie op de bank voetbal zit te kijken
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:36:13 #16
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_51566636
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:28 schreef cikolata het volgende:
Dus jullie willen liever een vrouw die met een biertje en haar makkelijke tuinpak naast jullie op de bank voetbal zit te kijken

in je meest sexy outfit het biertje klaar zetten, voetbal opzetten , een massage geeft .. je mag over alles praten, zolang je maar niet zeurt.. onder het bier drinken, voetbal kijken of slapen (of vlak voor het slapen)...

zo begrijp ik mezelf en al mijn vrienden
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_51566687
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:28 schreef cikolata het volgende:
Want iedere man houd van voetbal...... logica?
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 18:48:12 #18
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_51566918
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:38 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Want iedere man houd van voetbal...... logica?
Vervang voetbal door een andere geliefde bezigheid. Het punt is dat als een man sport aan het kijken is, een vrouw niet moet denken "hij zit niks te doen, mooi moment voor een goed gesprek", da's net zoiets als een man die aan z'n vrouw vraagt waarom ze haar teennagels lakt als ze toch dichte schoenen aan doet. Denk ik.

Vriendin hoeft er ook niet naast te gaan zitten en mag rustig doen waar zij zin in heeft, zolang ze de man maar niet stoort (al is een biertje wel lekker af en toe ).
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:54:02 #19
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_51567076
quote:

tis nog waar ook

[ Bericht 8% gewijzigd door Uiteraard op 17-07-2007 18:59:45 ]
  Moderator dinsdag 17 juli 2007 @ 18:58:18 #20
5428 crew  miss_sly
pi_51567196
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:58 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Van ingrijpende, belangrijke, diepgaande dingen weten mensen vaak niet eens hoe ze zelf zullen reageren, laat staan dat je kunt begrijpen hoe een ander zal reageren.

Mensen zijn allemaal anders, door karakter, opvoeding, ervaring, en proberen mannen, vrouwen of welke groep dan ook in 1 hokje te plaatsen lijkt me niet echt een zinvolle bezigheid.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_51567443
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:36 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

in je meest sexy outfit het biertje klaar zetten, voetbal opzetten , een massage geeft .. je mag over alles praten, zolang je maar niet zeurt.. onder het bier drinken, voetbal kijken of slapen (of vlak voor het slapen)...

zo begrijp ik mezelf en al mijn vrienden
om dat te doen moet een vrouw meelevend en gevoelig zijn. En gevoelens zijn moeilijk te begrijpen... het is een vicieuze cirkel
pi_51568198
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:58 schreef miss_sly het volgende:

Mensen zijn allemaal anders, door karakter, opvoeding, ervaring, en proberen mannen, vrouwen of welke groep dan ook in 1 hokje te plaatsen lijkt me niet echt een zinvolle bezigheid.
Precies...
pi_51568366
Om eerlijk te zijn..

Ik heb ooit gedacht dat ik vrouwen begreep

En dat was toen misschien ook wel even zo
Maar misschien lag dat ook wel aan het type meisje waar ik toen mee omging

En nu.. nee ik heb de hoop opgegeven..
denk niet dat er ooit een moment zou zijn dat ik vrouwen zal begrijpen..
Maar nu heb ik ook niet meer de insteek om ze te begrijpen dus dat verlicht het leven wel een stuk!
pi_51569242
Hosanna! TS heeft iets ontdekt!

Ik probeer vrouwen niet te begrijpen. Ik heb al moeite met mezelf...
Ik doe gewoon mijn ding, my way!
pi_51570323
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:48 schreef Xeanor het volgende:

Juist!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')