Mijn vrienden begrijp ik sowieso heel goed. Als ik vrouwen beter leer kennen kan ik ze ook makkelijk begrijpen, vrouwen zijn gewoon iets anders gebouwd alles hangt meer naar emoties, daarom zijn vrouwen ook zo ongelooflijk makkelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:48 schreef Xeanor het volgende:
Mensen zijn niet te "begrijpen".
Denk eens na, begrijp je je mannelijke vrienden wel 100%? Nee. Het is niet alleen vrouwen, het is gewoon "mensen" die niet te begrijpen zijn.
Ligt eraan hoe je begrijpen definieert...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:56 schreef honderd het volgende:
[..]
Mijn vrienden begrijp ik sowieso heel goed. Als ik vrouwen beter leer kennen kan ik ze ook makkelijk begrijpen, vrouwen zijn gewoon iets anders gebouwd alles hangt meer naar emoties, daarom zijn vrouwen ook zo ongelooflijk makkelijk.
Het probleem is dat wij mannen zoeken naar een achterliggende logica die er niet is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:58 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je begrijpen definieert...
Van mijn vrienden weet ik ook wel hoe ze over een hoop dingen denken en hoe ze zouden reageren op bepaalde dingen, en dat weet ik ook van een goede vriendin bijv.
Echter, is dat nou begrijpen? Van de oppervlakkige dingen weet je het vaak wel, maar van de écht diepgaande, belangrijke dingen weet je het niet of nauwelijks. Je kan er in ieder geval niet zeker van zijn. Je beste vriend kan zomaar opeens zijn vriendin bedriegen terwijl je het nooit zou hebben verwacht.
Idd. Vrouwen != Logica.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:14 schreef charon het volgende:
[..]
Het probleem is dat wij mannen zoeken naar een achterliggende logica die er niet is.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:28 schreef cikolata het volgende:
Dus jullie willen liever een vrouw die met een biertje en haar makkelijke tuinpak naast jullie op de bank voetbal zit te kijken
Want iedere man houd van voetbal...... logica?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:28 schreef cikolata het volgende:
Dus jullie willen liever een vrouw die met een biertje en haar makkelijke tuinpak naast jullie op de bank voetbal zit te kijken
Vervang voetbal door een andere geliefde bezigheid. Het punt is dat als een man sport aan het kijken is, een vrouw niet moet denken "hij zit niks te doen, mooi moment voor een goed gesprek", da's net zoiets als een man die aan z'n vrouw vraagt waarom ze haar teennagels lakt als ze toch dichte schoenen aan doet. Denk ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:38 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Want iedere man houd van voetbal...... logica?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:23 schreef tntkiller het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=R6OaRcsfnY4
Van ingrijpende, belangrijke, diepgaande dingen weten mensen vaak niet eens hoe ze zelf zullen reageren, laat staan dat je kunt begrijpen hoe een ander zal reageren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:58 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je begrijpen definieert...
Van mijn vrienden weet ik ook wel hoe ze over een hoop dingen denken en hoe ze zouden reageren op bepaalde dingen, en dat weet ik ook van een goede vriendin bijv.
Echter, is dat nou begrijpen? Van de oppervlakkige dingen weet je het vaak wel, maar van de écht diepgaande, belangrijke dingen weet je het niet of nauwelijks. Je kan er in ieder geval niet zeker van zijn. Je beste vriend kan zomaar opeens zijn vriendin bedriegen terwijl je het nooit zou hebben verwacht.
om dat te doen moet een vrouw meelevend en gevoelig zijn. En gevoelens zijn moeilijk te begrijpen... het is een vicieuze cirkelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:36 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
![]()
in je meest sexy outfit het biertje klaar zetten, voetbal opzetten , een massage geeft .. je mag over alles praten, zolang je maar niet zeurt.. onder het bier drinken, voetbal kijken of slapen (of vlak voor het slapen)...
zo begrijp ik mezelf en al mijn vrienden![]()
Precies...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:58 schreef miss_sly het volgende:
Mensen zijn allemaal anders, door karakter, opvoeding, ervaring, en proberen mannen, vrouwen of welke groep dan ook in 1 hokje te plaatsen lijkt me niet echt een zinvolle bezigheid.
Juist!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:48 schreef Xeanor het volgende:
Mensen zijn niet te "begrijpen".
Denk eens na, begrijp je je mannelijke vrienden wel 100%? Nee. Het is niet alleen vrouwen, het is gewoon "mensen" die niet te begrijpen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |