Er is echt helemaal NIETS mis met Zweedse vrouwen. Tenzij je naar Stockholm gaat, daar spoort niemand.quote:
Vertel me echt helemaal niks over Zweedsenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er is echt helemaal NIETS mis met Zweedse vrouwen. Tenzij je naar Stockholm gaat, daar spoort niemand.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:59 schreef Fastmatti het volgende:
Vertel me echt helemaal niks over ZweedsenVooral niet over import uit zweden
Sindsdien val ik ook niet meer op blond
![]()
Ik ben er ook niet kapot van. Blonde vrouwen zijn niet echt spannend, vooral als ze platinablond en zonnebankbruin zijn en een te kleine blouse aanhebben. Het is net of je je tentamenuitslag al weet voordat je het gemaakt hebt. Waarom zou je dan nog gaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:59 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vertel me echt helemaal niks over ZweedsenVooral niet over import uit zweden
Sindsdien val ik ook niet meer op blond
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:05 schreef Fastmatti het volgende:
Wees blij. Blijft er meer voor jou over![]()
Ik ga wel mee. Kijken of er toch iets rondloopt wat me over mijn trauma heen kan helpenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar bedankt voor het herinneren, moet mijn vlucht nog boeken.![]()
Loopt genoeg rond voor traumaverwerking.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:08 schreef Fastmatti het volgende:
Ik ga wel mee. Kijken of er toch iets rondloopt wat me over mijn trauma heen kan helpen![]()
Ik woon er niet en zou er ook nooit willen wonen, de helft van mijn familie woont er, kan ik verder ook weinig aan doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:30 schreef PJORourke het volgende:
Libertarier in Zweden?
De vrouwen zijn er vrij liberaal. Schijntquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:30 schreef PJORourke het volgende:
Libertarier in Zweden?
Jammer jongenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Criminele allochtonen veel harder straffen dan autochtonen#2
()
Goeiemorgenquote:
quote:Dat is jouw opvatting dan, het is wel degelijk een geloof volgens mij. Een rotsvaste overtuiging in het bestaan van niets.
Nee, pauze houden in de zon.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:51 schreef Elseetje het volgende:
Pffft, is iedereen aan het werk / aan het snurken ofzo?
Ze zien je aankomenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Criminele allochtonen veel harder straffen dan autochtonen#2
Ongewelvallig----->sencuur![]()
Ik vind het zo jammer.
Nog ff en ik bekeer mij tot het liberalisme.
Wat jammer ?quote:
Bekeerlingen zijn altijd veel fanatieker. Kijk maar es naar Verdonk (ex-CPN) en Hans Hoogervorst (ex-PvdA) . Ze moeten met mij harstikke blij zijn bij de VVD als ik lid wordt.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met zulke vrienden heb ik geen vijanden meer nodig![]()
Dus: jammerquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat jammer ?
Het is zo ongeveer het enige topic dat nog loopt..
Of liever gezegd liep, toen ons Sigme het vond.![]()
Inderdaad, zo te zien vertegenwoordig je de meerderheid der Nederlanders.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:11 schreef EchtGaaf het volgende:
]Ze moeten met mij harstikke blij zijn bij de VVD als ik lid wordt.
Ik krijg het er maar niet uitgemept bij 'mquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
Inderdaad, zo te zien vertegenwoordig je de meerderheid der Nederlanders.
Ik wist het al. Ik wordt lid van de VVD en ga voor het premierschapquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
Inderdaad, zo te zien vertegenwoordig je de meerderheid der Nederlanders.
Vastberadenheid hoort bij leiderschapquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:20 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik krijg het er maar niet uitgemept bij 'm
Nee, die illusie had ik eerlijk gezegd ook niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:14 schreef Elseetje het volgende:
[..]
![]()
Je dacht toch niet dat ik al klaar was met straffen?
Het is treuriger dat z'n docenten het euvel niet weten uit te roeien.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:20 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik krijg het er maar niet uitgemept bij 'm
Docentenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:25 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het is treuriger dat z'n docenten het euvel niet weten uit te roeien.
Ik blijf ook vastberaden doorgaan met meppenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vastberadenheid hoort bij leiderschap![]()
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:26 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik blijf ook vastberaden doorgaan met meppen
Oh, neuh. Die goede ouwe tijd is voorbij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:29 schreef Elseetje het volgende:
[..]Daar is hij al lang klaar mee
(of mocht ik dat niet zeggen, EG?
)
Succesquote:Ik ga naar m'n andere baan, dagdag
Zo het was weer lekker.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ok, nog even snel.
Jij hield niet van SMZie je wel
Nee, ik heb elektrotechniek gestudeerd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef Apropos het volgende:
Deed jij dezelfde studie als pmb_rug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |