Een gemengde achtergrond qua relatie? Zo van, ik heb al 6 exen, hij nog geeneen? Ik was al jaren serieus, hij een flierefluiter?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:08 schreef Emed het volgende:
een gemengde achtergrond qua cultuur en/of relatie
En wat wil je daarmee gaan doen danquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:08 schreef Emed het volgende:
Ik zou graag in contact komen met stellen die een gemengde achtergrond qua cultuur en/of relatie hebben. Het blijkt namelijk uit onderzoek dat deze stellen het gemiddeld gezien moeilijker hebben met hun relatie dan 'normale' stellen.
Bron?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:08 schreef Emed het volgende:
Het blijkt namelijk uit onderzoek dat deze stellen het gemiddeld gezien moeilijker hebben met hun relatie dan 'normale' stellen.
Ja, dat. Wat is de bedoeling van dit topic? Zelf in een 'gemengde' relatie, of doe je onderzoek?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:34 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee gaan doen dan
Mij zus heeft een dikke inboorling uit guatemala Ze heeft alleen geen fok acount En na deze reply ga ik der dit topic niet opsturenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:08 schreef Emed het volgende:
Ik zou graag in contact komen met stellen die een gemengde achtergrond qua cultuur en/of relatie hebben. Het blijkt namelijk uit onderzoek dat deze stellen het gemiddeld gezien moeilijker hebben met hun relatie dan 'normale' stellen.
het schijnt dat de mannen uit afrika het niet alleen af kunnenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:15 schreef type_29 het volgende:
Ga je ze helpen dan?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wanneer je een Nederlands tienermoedertje achter een kinderwagen ziet lopen, ligt daar toch wel verrassend vaak een halfbloedje in....
Door verschillende ideeen en opvattingen die er bij bepaalde religie uit voort komt/"hoort".quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wat heeft dat met religie te maken dan?
Dit dachten ze in de jaren '40quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:22 schreef JoPiDo het volgende:
ik heb juist begrepen dat gemengde relaties (blonde man, donkere vrouw) goed lopen, omdat blonde mannen vaak trouwer en 'liever' zijn dan hun donkere medemens
toen waren er nog vrijwel geen importnegersquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:09 schreef katerwater het volgende:
[..]
Dit dachten ze in de jaren '40![]()
Bewijs voor je stelling?
Ook wel, beetje mengeling van dan,..quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik zou dat eerder 'cultuur' noemen dan onder religie.
Of 'alcohol'quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik zou dat eerder 'cultuur' noemen dan onder religie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |