Als je het topic doorleest, zie je dat dat niet het geval is. Hoezo, wil je graag dat ze geil wordt van jouw kleine pikkie?quote:
iddquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:51 schreef Karina het volgende:
WAAROM willen mannen altijd hun pik laten zien? Alsof dat interessant is of zo. Zielig hoor.
Kan jij dat niet dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:43 schreef Maisnon het volgende:
Best knap van hem hoor met één hand typen op MSN
Salvad0rquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:50 schreef Salvad0R het volgende:
Fekking wanhopige kansloze pedo's.
Allemaal publiekelijk schandpalen . Foto's naar werkgevers, ouders, grootouders, etc .
Omdat het niets zinnigs was.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:47 schreef CarLazar het volgende:
waarom heb je een stuk tekst gewist?
btw, werd je er een beetje geil van?
ze zijn jaloers op jullie monsterdildo's.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:51 schreef Karina het volgende:
WAAROM willen mannen altijd hun pik laten zien? Alsof dat interessant is of zo. Zielig hoor.
nee, ik ga toch niet 2 pagina's met posts doorlezen, heb wel wat beters te doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:53 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Omdat het niets zinnigs was.
Heb je het topic doorgelezen trouwens?nee ik werd er niet geil van.
jij wel?
Nee, daar heb ik niet gepostquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:54 schreef BossFight het volgende:
Leg die foto is naast de foto's in het kpd topic waar gebruikers hun snikkel op de gevoelige plaat zetten! Misschien vind je een match!
FOK!tv erop af (dubbel prijs: hij komt op tv en krijgt Sun voor z'n deur), mailtje naar geenstijl, etc. etc.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:50 schreef Salvad0R het volgende:
Fekking wanhopige kansloze pedo's.
Allemaal publiekelijk schandpalen . Foto's naar werkgevers, ouders, grootouders, etc .
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
FOK!tv erop af (dubbel prijs: hij komt op tv en krijgt Sun voor z'n deur), mailtje naar geenstijl, etc. etc.
maar maar maar jij weet t toch wel ?quote:
had jij nou ook eerst die gozer die van tape hield in je msn of was dat een andere fokker ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |