Ja, inderdaad. God moge het verhoeden dat we onze soevereiniteit kwijt raken aan het monster dat EU heet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:46 schreef Fastmatti het volgende:
Ja, als de regering de soevereiniteit aan een ander land wil overdragen. In dit geval, aan de EU dus.
En als twee derde van de Nederlanders vindt dat jij je eigendommen bij je buurman moet inleveren en de rest van je leven slavenarbeid moet verrichten?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben het eens met Donner. Als Tweederde van de Nederlanders de sharia ingevoerd wil hebben, dan moet die ingevoerd worden. Democratie moet zichzelf kunnen afschaffen.
Dat is blijkbaar gezien de demografische ontwikkelingen dus slechts een kwestie van tijd?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben het eens met Donner. Als Tweederde van de Nederlanders de sharia ingevoerd wil hebben, dan moet die ingevoerd worden. Democratie moet zichzelf kunnen afschaffen.
Ik dnek dat we dan kunnen wachten tot Pasen en Pinksteren op een dag vallenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar gezien de demografische ontwikkelingen dus slechts een kwestie van tijd?
Ik denk dat dat nog waarschijnlijker isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik dnek dat we dan kunnen wachten tot Pasen en Pinksteren op een dag vallen
Welke demografische ontwikkelingen doel je dan op? De ontmoskeeing?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar gezien de demografische ontwikkelingen dus slechts een kwestie van tijd?
Waarom zou het nooit zover komen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:48 schreef Elseetje het volgende:
Je voorbeelden zijn te vergezocht. Zo ver komt het nooit in Nederland
HET moment waarop de bevolking in NL voor 67% bestaat uit moslims die de sharia willen invoeren. Hoe lang zal dat duren, gezien de aanwas van moslims (hetzij door geboorte, immigratie, of bekeringen door labiele huppelkutjes uit autochtone hoek)?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Welke demografische ontwikkelingen doel je dan op? De ontmoskeeing?
De eerst komende 100 jaar zie ik dat niet gebeuren. Daarnaast zal een groot deel van de moslims steeds liberaler worden en zelfs niet voor de sharia zijn. Ik zie het dus nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
HET moment waarop de bevolking in NL voor 67% bestaat uit moslims die de sharia willen invoeren. Hoe lang zal dat duren, gezien de aanwas van moslims (hetzij door geboorte, immigratie, of bekeringen door labiele huppelkutjes uit autochtone hoek)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |