Hier mijn favoriete opstelling op basis van de huidige spelersgroep (plus Luís Suarez):quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Het grote AFC Ajax-topic #343: Hét Ajax-systeem!
Het systeem waar Dick Advocaat mee door de mand viel, was geen 4-1-2-1-2, maar een 4-4-2 met een ruit op het middenveld. Het verschil tussen beide systemen is dat 4-4-2 met een ruit op het middenveld het veld breed houdt, waardoor je centraal bijna niets hebt lopen en je dus inderdaad overlopen wordt. Bij 4-1-2-1-2 heb je dat probleem nooit, je hebt juist een erg sterk blok op het middenveld, kijk maar bij Ajax: Gabri en Davids, met kort daarachter nog Heitinga.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:49 schreef w00h00 het volgende:
Ik kan me nog herrinneren dat Advocaat met het Nederlands elftal door de mand viel met 4-1-2-1-2 opstelling oftewel met een ruit op het middenveld.
Opzich ben ik het wel met je eens Montana, sowieso kan Ajax niet meer kiezen voor het 4-3-3, omdat we er simpelweg de spelers niet meer voor hebben. Het nadeel van die 4-1-2-1-2 opstelling is dat als je tegen een sterk middenveld aanloopt (CL) je overlopen wordt en de spelers elkaar totaal niet meer kunnen vinden en eigenlijk alleen nog terug kunnen ipv naar de zijkanten bijvoorbeeld, je verliest hierin de grip op de wedstrijd en is het heel moeilijk om die grip terug te krijgen. Het voordeel is wel weer dat je in het positiespel veel meer (aanvallende)mogelijkheden kunt hebben mits alles goed wordt uitgevoerd en het erg succesvol kan zijn.
Naar mijn mening moet Ajax kijken naar de tegenstander en daar waar nodig de opstelling moet aanpassen.
even een ander idee:
-----------aankoop---Huntelaar-------
---Davids--Sneijder--Gabri--Kennedy
Emanualeson--Vermealen--Stam--Heitinga
--------------------Steek------------------
Waarbij je in de aanval een 5 mans middenveld kunt creeren met emanuelson en waar Heitinga dan iets moet knijpen. Kennedy kan ala Yilderim bij heerenveen Huntelaar uitstekend bedienen en Sneijder kan achter of tussen de spitsen opduiken. Gabri heeft een meer verdedigende rol. Het nadeel hiervan is dat spelers goed moeten kunnen omgaan met omschakelen en geen fout kunnen permiteren, in het verleden is gebleken dat Emanuelson daar bijvoorbeeld veel problemen mee om keuzes te maken wanneer hij zich bij het middenveld kan voegen.
Ziet er ook goed uit, als zou ik Jaap Stam in de mandekking zetten en juist Johnney heitinga de vrije rol geven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:00 schreef Pritt het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de opstelling van M0NTANA echt een heel goede opstelling vind. Vooral in topwedstrijden is dat een ideaal systeem als de tegenstander 4-3-3 speelt.
Ik heb op die opstelling een variant bedacht die naar mijn mening nog effectiever is tegen ploegen die 4-4-2 spelen. Het 3-5-2 systeem, het systeem waarmee volgens mij West-Duitsland een aantal EK/WK's heeft gewonnen als ik me niet vergis.
Zo ziet het er op papier uit:
------------------------ Stekelenburg ---------------------------
-----------------------------------------------------------------------
-----------------------------Stam-----------------------------------
----------------Heitinga----------Vermaelen-------------------
-----------------------------------------------------------------------
-----------------Gabri----------------Davids----------------------
--Kennedy-------------------------------------Emanuelson---
---------------------------Sneijder----------------------------------
------------------------------------------------------------------------
----------------Suarez--------------Huntelaar-------------------
Uitleg:
Drie verdedigers, tenopzichte van twee aanvallers moet dat voldoende zijn, vooral wanneer de aanvallers van een wat minder niveau zijn. Heitinga en Vermaelen zijn dan de mandekkers en Stam is de rugdekker/slot op de deur. Dit moet voldoende zijn achterin in aangezien je 2 (!!) verdedigende middenvelders hebt die de opkomende middenvelders van de tegenstander opvangen. Het middenveld moet dus worden gecontroleerd door Gabri en Davids, die in samenspraak met Kennedy en Emanuelson ook de gaten rondom de back-posities in de gaten houden (leuke woordspeling haha). Kennedy en Emanuelson zijn dan echte flankspelers die over de gehele lengte van het veld actief zijn en dus vaak een goede voorzet moeten kunnen leveren. Sneijder krijgt een vrije rol op de 10 waar hij zich natuurlijk thuisvoelt als een vis in het water. Voorin hebben we twee klasbakken die het elke verdediging lastig kunnen maken.
Ajax kan zo dus tegen een wat zwakkere ploeg met 5 man pressie vormen terwijl er toch goed gecontroleerd wordt.
Op de plek van Kennedy kan trouwens ook Xabi Prieto goed uit de voeten.
(Suarez kan door Milevsky worden vervangen)
Your thoughts?
http://www.ajax.nl/web/show/id=175872/contentid=63224quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:09 schreef Blight het volgende:
Maar even zonder dollen: zijn er nog kaarten voor Glasgow Rangers - Ajax? Een tripje naar Schotland lijkt me wel weer eens leuk.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:08 schreef Bullebak het volgende:
De OP is oke ole ole tvp
Zo ver was ik. Staat niets over het aantal kaarten wat nog beschikbaar is. Oh well, moet wel lukken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/web/show/id=175872/contentid=63224
Dat is wel heel erg kort door de bocht. De spelers bewegen ook anders bij 4-1-2-1-2 dan bij 3-4-3.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:12 schreef Fides het volgende:
41212 is natuurlijk gewoon een 343 met een extra verdediger ipv een aanvaller. Vind ik niets.
"Er zijn voldoende kaarten beschikbaar."quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:12 schreef Blight het volgende:
[..]
Zo ver was ik. Staat niets over het aantal kaarten wat nog beschikbaar is. Oh well, moet wel lukken.
Oeps.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:13 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
"Er zijn voldoende kaarten beschikbaar."
Het staat er toch echt.
Een speler die doorstroomt uit de jeugd heeft hopelijk toch wel het vermogen om om te schakelen naar 4-2-2, niet? Ik vind dat een club altijd moet spelen op de manier dat de spelers het beste worden gebruikt. Ajax heeft nu amper buitenspelers, 4-3-3 is dus zelfmoord.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:13 schreef De_Ananas het volgende:
Maar als het eerste elftal geen 4-3-3 meer gaat spelen moet je de jeugdopleiding ook veranderen. Ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren
4-2-2 vind ik echt het slechtst mogelijke systeem dat vandaag geopperd is, welke spelers zou je dan op de bank willen zetten?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een speler die doorstroomt uit de jeugd heeft hopelijk toch wel het vermogen om om te schakelen naar 4-2-2, niet? Ik vind dat een club altijd moet spelen op de manier dat de spelers het beste worden gebruikt. Ajax heeft nu amper buitenspelers, 4-3-3 is dus zelfmoord.
Zodat we elke keer zo'n onnozel lange OP hebben?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Voortaan MONTANA maar de vaste TS maken?
4-2-2 wordt best lastig voor sommige denk ikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een speler die doorstroomt uit de jeugd heeft hopelijk toch wel het vermogen om om te schakelen naar 4-2-2, niet? Ik vind dat een club altijd moet spelen op de manier dat de spelers het beste worden gebruikt. Ajax heeft nu amper buitenspelers, 4-3-3 is dus zelfmoord.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
4-2-2 vind ik echt het slechtst mogelijke systeem dat vandaag geopperd is, welke spelers zou je dan op de bank willen zetten?
Eerste keer dat 'ie zo'n lange OP erin gooit, maar goed. Bovendien ging de discussie er over op het eind in het vorige topic.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zodat we elke keer zo'n onnozel lange OP hebben?
Wat interesseert het mij nou hoe die zelfbenoemde profeet Ajax het liefst ziet spelen.
Volgens mij is dat de bedoeling van deze reeks.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zodat we elke keer zo'n onnozel lange OP hebben?
Wat interesseert het mij nou hoe die zelfbenoemde profeet Ajax het liefst ziet spelen.
Het ging me om de OP, popje.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:19 schreef Pritt het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de bedoeling van deze reeks.![]()
Praten ze over supporters zaken is het niet goed volgens jou, praten we over systemen is het ook al niet goed.![]()
ομοφυλόφιλοςquote:
Zeker supporterszaken gebeldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:37 schreef De_Ananas het volgende:
Valencia neemt contact op met Sneijder buiten Ajax om omdat Ajax een aantal keer de telefoon niet opnam!
Klopt helemaal, zoals ik ook al schreef (zie OP).quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:37 schreef Fides het volgende:
Even de taktiek van 1995:
-----------------------1--------------------
------------2----------3----------5--------
-----------------------4--------------------
-------------6---------------8-------------
--7------------------10---------------11--
----------------------9---------------------
2 en 5 zijn de mandekkers. 3 is de laatste man, 4 schuift door naar het middenveld. 6 en 8 zijn de middenvelders. 10 de schaduwspits, 7 en 11 zijn de vleugelspitsen en 9 is de spits.
1| Stekelenburg, Gentenaar, Heijblok
2| Stam, vd Wiel
3| Heitinga
4| Davids, Maduro, Heitinga
5| Vermaelen, Vertonghen
6| Gabri, Delorge, Maduro, Donald
7| Kennedy
8| Emanuelson, Davids, Schilder, Vertonghen
9| Huntelaar,
10| Sneijder, Sarpong, Manucharyan
11| Leonardo, Mitea, Manucharyan
Je ziet dus dat we eigenlijk een verdediger (Colin?) bij, een rechts (Doutie?) en linksbuiten, en een reserve spits (Terror?).
Als je dat lukt dan heb je de toptransfer van Nederland iig wel te pakken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:57 schreef BigFire het volgende:
Milevsky zal wel niet waar zijn maar als ik iemand graag zie komen is het Milevsky wel
ben echt groot fan van 'em![]()
Mwoah, toptransfer? Beetje vergelijkbaar met Danko Lazovic.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:00 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Als je dat lukt dan heb je de toptransfer van Nederland iig wel te pakken.
Milevsky is wel stukje beter dan Danko "ik ben bij lange na niet zo goed als Kezman" Lazovic.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mwoah, toptransfer? Beetje vergelijkbaar met Danko Lazovic.
Milevsky komt net zo hard naar Ajax als dat Guardado naar PSV komt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:57 schreef BigFire het volgende:
Milevsky zal wel niet waar zijn maar als ik iemand graag zie komen is het Milevsky wel
ben echt groot fan van 'em![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, was naar aanleiding van een oefenwedstrijd in Berlijn. In de CL speelden we tegen Celtic 3-5-2-, met inderdaad een uitblinkende Wamberto achter de spitsen en een geniale Maxwell en Rafael van der Vaart.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nog even in reactie op MONTANA's OP: Die 3-5-2 was dat die zogenaamde "Berlijnse Muur" opstelling? Ik herinner me dat we uit bij Celtic erg goed speelden met een uitstekende Wamberto. Verder wonnen we in de competitie ook een hele reeks zware wedstrijden in die opstelling.
Ik neem het ook nog met een korreltje zout.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Milevsky komt net zo hard naar Ajax als dat Guardado naar PSV komt.
Begrijp je nu waarom sommigen je niet meer serieus nemen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Transfermarkt.de is een weinig betrouwbare site. En als je ziet wat Zenith voor Tymoschuk moest betalen weet je dat ook Dynamo Kiev niet zo weinig zal vragen voor Milevskiy.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:23 schreef TheJanitor het volgende:
Op transfermarkt.de is het contract van Milevski tot 2008. Ik dacht dat hij vorig jaar had bijgetekend tot 2010 ofzo?
Verschil is dat Shakhtar een veel kapitaal krachtigere vereniging is dan Kiev.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:26 schreef Chivu het volgende:
[..]
Transfermarkt.de is een weinig betrouwbare site. En als je ziet wat Zenith voor Tymoschuk moest betalen weet je dat ook Dynamo Kiev niet zo weinig zal vragen voor Milevskiy.
Excuses, ik hou nu eenmaal niet van tradities en ongeschreven regels, daarom dacht ik dat het voor de discussie wel een keer goed was om de discussie uit het vorige deel te behandelen, maar ik zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:11 schreef keesjeislief het volgende:
Zeg M0NTANA, waarom hou je je niet gewoon aan de traditie van de OP's en hang je een heel lulverhaal op? Doe dat lekker in een latere post..
Het 4-3-3 waarin Ajax zo succesvol was en zoveel aanzien kreeg, was meer een 3-4-3. Zou graag hebben dat Ajax opnieuw zo zou spelen, maar het zit er niet in. Zoals ik al aangeaf, speelt men tegenwoordig met vier verdedigers op rij, waarvan de backs opkomen en de centrale verdedigers de mandekkers zijn. Als je daarvoor drie middenvelders opstelt, wordt het sowieso kut qua bezetting, of je nou met de punt naar voren of met de punt naar achteren speelt. 4-3-3 is gewoon niets, want óf je spits komt op een eiland te staan óf je middenveld wordt overlopen. 3-4-3 kan wel, maar dan wel op de manier waarop Louis van Gaal het gebruikte of anders een ander systeem, 4-1-2-1-2 bijvoorbeeld.quote:Ik vind dat Ajax gewoon moet proberen 4-3-3 of 3-4-3 blijven te spelen. Dat kan best met wat meer hangende vleugelspelers, zolang die maar het vermogen en de intentie hebben een actie buitenom te maken en de achterlijn een paar keer per wedstrijd te halen. Er is áltijd gezeik over de vleugelspelers, die zijn bijna nooit goed genoeg in de ogen van velen. Of het nou Roy, Babel, Van het Schip of De Mul is. Het is gewoon een verdomd moeilijke positie, maar het geeft Ajax het grote voordeel dat het zijn eigen herkenbare en bij internationale tegenstanders veelal onbekende systeem kan spelen waarin de eigen jeugdspelers zijn opgegroeid, die tactische voordelen voor de technische middenvelders heeft en die Ajax een heel bijzondere uitstraling over de hele fucking wereld geeft.
Klopt, maar én niet aantrekkelijk spelen én niet succesvol zijn, zoals de afgelopen jaren, is toch ook niets? Dan toch echt liever resultaat, zónder mooi voetbal, het mooie voetbal komt dan later wel.quote:Ik persoonlijk zie liever Ajax wat vaker niet de finale van de CL halen terwijl het wel in z'n karakteristieke huisstijl blijft spelen met de bijbehorende charme, dan dat we daarvan afstappen en net als PSV zo'n zeikerig grijs saai resultatenvoetbalploegje worden waarvan er al ontelbaren zijn [afbeelding]. Er is maar één Ajax, tien keer liever strijdend en trots ten onder!
Gast, hoe had Ajax dan uit bij Werder Bremen moeten voetballen, meer dan de helft van de basis was geblesseerd en/of geschorst. Als we beide wedstrijden geen spelers misten, hadden we een kans gemaakt. Maar nu was het de eerste wedstrijd al beslist, waardoor Werder ons de tweede wedstrijd liet komen en overigens, bij rust had het in de Amsterdam ArenA al 1-3 kunnen staan.quote:En ja, er zijn afgelopen seizoen best een paar goede wedstrijden met 4-4-2 gespeeld, zoals tegen Twente en PSV. Maar laten we ook even de sessie tegen Werder niet vergeten. Uit, met een half spitsje en zoveel mogelijk verdedigers waren de spelers duidelijk compleet van de kaart en werden weggespeeld; thuis, terug in de eigen stijl en met de intentie "We gaan gewoon aanvallen we hebben toch niets te verliezen" zagen we opeens hoe benauwd Werder het kreeg. En dat zou elke tegenstander het krijgen als er maar een beetje vorm is en de spelers het lef en zelfvertrouwen hebben om vooruit te denken.
3-4-3 is ook mij favoriet, maar veel liever 4-1-2-1-2 dan 4-3-3.quote:Kortom, ik ben voor een eigenwijs-open-vizier 3-4-3, met twee mandekkers en Stam achterin, middenveld met Emanuelson, Davids, Sneijder en Gabri en een aanval met Suarez, Huntelaar en Barkircioglu. Op termijn zal het échte voetbal altijd winnen..
gaat weer terug in lurkermode
Zenit is geen Ajax. Ach, in Rusland rollen de Dollars gewoon keihard.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:26 schreef Chivu het volgende:
[..]
Transfermarkt.de is een weinig betrouwbare site. En als je ziet wat Zenith voor Tymoschuk moest betalen weet je dat ook Dynamo Kiev niet zo weinig zal vragen voor Milevskiy.
Gast, moet ik bij elke cynische opmerking verplicht een PI of smilie gebruiken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Begrijp je nu waarom sommigen je niet meer serieus nemen?
Volgende keer ook een broekje aantrekken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:30 schreef w00h00 het volgende:
[afbeelding]
Geen aankoop, maar wel weer een speler erbij.
Leo is weer teurg aan het trainen.![]()
Zonder broek?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:30 schreef w00h00 het volgende:
[afbeelding]
Geen aankoop, maar wel weer een speler erbij.
Leo is weer teurg aan het trainen.![]()
Doe eens even niet lolbroek.quote:
Gadver haal het wegquote:
Wat vind je dan van de 3-4-3-opstelling die ik voorstelde (daarbij aangenomen dat Suarez komt)? Daarbij heb je m.i. met de ervaring en het vermogen van vooral Stam, Davids en Gabri voldoende verdedigende kwaliteiten die ook goed kunnen omgaan met de ruimtes die ontstaan om de vaste mandekkers heen en lopende middenvelders van de tegenstander; Stam kan prima als inschuivende verdediger a la Blind fungeren indien nodig/mogelijk (hell, hij gaat door tot aan de achterlijn als hij eenmaal op gang isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het 4-3-3 waarin Ajax zo succesvol was en zoveel aanzien kreeg, was meer een 3-4-3. Zou graag hebben dat Ajax opnieuw zo zou spelen, maar het zit er niet in. Zoals ik al aangeaf, speelt men tegenwoordig met vier verdedigers op rij, waarvan de backs opkomen en de centrale verdedigers de mandekkers zijn. Als je daarvoor drie middenvelders opstelt, wordt het sowieso kut qua bezetting, of je nou met de punt naar voren of met de punt naar achteren speelt. 4-3-3 is gewoon niets, want óf je spits komt op een eiland te staan óf je middenveld wordt overlopen. 3-4-3 kan wel, maar dan wel op de manier waarop Louis van Gaal het gebruikte of anders een ander systeem, 4-1-2-1-2 bijvoorbeeld.
[..]
3-4-3 is ook mij favoriet, maar veel liever 4-1-2-1-2 dan 4-3-3.
Zou persoonlijk dan Jaap Stam juist als mandekker opstellen, samen met Thomas Vermaelen bijvoorbeeld en Johnney Heitinga in de vrije rol. Daarvoor controlerend Edgar Davids, Gabri rechtshalf, Urby Emanuelson linkshalf en Wesley Sneijder op tien. Voorin dan dus Kenney Bakircioglu op rechtsbuiten, Klaas Jan Huntelaar centraal en Luís Suarez als linksbuiten, ook al ben ik bang dat hij dat nog slechter kan invullen dan Ryan Babel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:46 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Wat vind je dan van de 3-4-3-opstelling die ik voorstelde (daarbij aangenomen dat Suarez komt)? Daarbij heb je m.i. met de ervaring en het vermogen van vooral Stam, Davids en Gabri voldoende verdedigende kwaliteiten die ook goed kunnen omgaan met de ruimtes die ontstaan om de vaste mandekkers heen en lopende middenvelders van de tegenstander; Stam kan prima als inschuivende verdediger a la Blind fungeren indien nodig/mogelijk (hell, hij gaat door tot aan de achterlijn als hij eenmaal op gang is); met Emanuelson is er dynamiek aan de linkerkant en is het niet zo erg als Suarez niet continu het krijt aan z'n schoenen houdt omdat Emanuelson erover heen kan komen als Suarez een actie naar binnen maakt en ten slotte kan Sneijder heerlijk dicht tegen Huntelaar aanspelen vanwege de bezetting achter hem.
Als je dat toch eens een aantal wedstrijden zou kunnen laten staan en op elkaar zou kunnen laten inspelen, dan kan dat toch niet anders als genieten worden??
Sneijder hoopt op Valencia (nog steeds)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:58 schreef S-Two het volgende:
Ben weer terug van twee week vakantie, geen zin om alles terug te lezen. Maar voor zover dus Babel naar Liverpool, Perez naar PSV en Suarez misschien (via de rechter) naar Ajax. Verder niets gebeurd? (ja, twee oefenwedstrijden, Vertonhgen en Mitea geblesseerd nu)
Sneijder in de belangstelling van Valencia en Real Madrid. Tevens schijnt Ajax (afrondende) onderhandeling met Xabi Prietro.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:58 schreef S-Two het volgende:
Ben weer terug van twee week vakantie, geen zin om alles terug te lezen. Maar voor zover dus Babel naar Liverpool, Perez naar PSV en Suarez misschien (via de rechter) naar Ajax. Verder niets gebeurd? (ja, twee oefenwedstrijden, Vertonhgen en Mitea geblesseerd nu)
Gun BonJovi ook z'n pleziertje.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:58 schreef Urquhart het volgende:
Alsjeblieft zeg, dat plaatje, haal het weg
Geld.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom wil Sneijder zo graag naar Valencia? Leuk clubje, maar wacht dan even op Real, Barca, Milan, Internet, etc.
Valencia past inmiddels prima tussen dit rijtje...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom wil Sneijder zo graag naar Valencia? Leuk clubje, maar wacht dan even op Real, Barca, Milan, Internet, etc.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Internet. Ik bedoelde eigenlijk Inter
.
Dan edit je datquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Internet. Ik bedoelde eigenlijk Inter
.
Volgens bronnen bij Ajax Netwerk zou vandaag of morgen de transfer van Prieto bekend worden gemaakt. Nu neem ik internetbronnen nooit zo serieus, maar Ajax Netwerk heeft wel een naam hoog te houden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet ik wel.
Waar blijven de aankopen trouwens?
Tja, Perez (ok, niet zo duur) was ook opeens niet meer de speler omdat HtC boos op hem was. beetje hetzelfde verhaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:26 schreef Chivu het volgende:
Geeft nog maar aan hoe onbekwaam die trainer van Valencia nou eigenlijk is. Vorig jaar voor tien miljoen gekocht, en nu ineens niet goed genoeg meer voor de bank. Lekkere club om naartoe te gaan op dit moment, dat Valencia.
Ze moeten daar echt iemand anders op de bank zetten voordat die gozer de hele club verkloot.
En 1.7 miljoen euro voor een speler met de kwaliteiten van Perez is natuurlijk een koopjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, Perez (ok, niet zo duur) was ook opeens niet meer de speler omdat HtC boos op hem was. beetje hetzelfde verhaal.
Omstandigheden zullen nooit hetzelfde zijn, maar het komt gewoon voor dat spelers met bepaalde trainers niet door 1 deur kunnen. En ja, dan wint de trainer meestal.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:33 schreef Chivu het volgende:
Perez zou gewoon in de selectie zijn opgenomen. Dat Ten Cate er slecht mee om is gegaan, dat staat als een paal boven water. Maar die coach van Valencia heeft er samen met de technisch directeur ook nog eens voor gezorgd dat Aimar en Ayala daar vertrokken. Het lijkt me echt geen fijne man om mee te werken, en ik kan nu niet zeggen dat Aimar en Sneijder zulke verschillende spelers zijn.
Plaatje opgeslagen?quote:
Praat er hier maar verder over: http://www.hoehetmoet.nl/forum/forum/list_topics/21quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:45 schreef BonJovi het volgende:
Nee man, kvind wel grappig dat mensen hier denken dat ik op mannen val ofzo![]()
Dat zeg ik toch ook?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Als ik dat lees denk ik dat Ajax en Suarez er juist NIET uit komen zo hoor.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:55 schreef JeroenV het volgende:
Als je het zo leest is de kans dat Ajax en Suarez in het gelijk worden gesteld wel klein. Echter, ze zijn niet altijd even rechtlijnig in Zeist.
Zou van mij mogen ja, maar even relativerend is het natuurlijk wel een 22-jarige speler die nog nooit op niveau gepresteerd heeft. Zes miljoen is voor hem een hele hoop geld, dan besteed ik dat liever aan een groter talent.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:30 schreef BB-boy het volgende:
Kan Ajax Pelle niet snel wegkapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |