Klopt, maar het is moeilijk bij te houden tot waar je het bijgewerkt hebt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:25 schreef CasB het volgende:
Je kan ook het lijstje bijhouden in het eerste bericht ipv voor elke aanmelding een nieuw bericht te maken.
Je valt in herhaling.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:35 schreef JohnDope het volgende:
Het zal me niks verbazen als dat die tegenstanders van Natasia een gemiddelde leeftijd hebben van de gemiddelde Omroep Max kijker.
Hij is wel scherp!quote:
Ware het niet dat ik een zij ben, maar een kniesoor die daar over valt.quote:
Ik had het over mijn eigen opmerkingquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik een zij ben, maar een kniesoor die daar over valt.
Tja, zo zie je maar dat alles op meerdere manieren geinterpreteerd, gebruikt en misbruikt kan wordenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik had het over mijn eigen opmerking![]()
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij morgen terug zou komen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:38 schreef CARLAK het volgende:
Is Stijn al terug trouwens?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:39 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Tja, zo zie je maar dat alles op meerdere manieren geinterpreteerd, gebruikt en misbruikt kan worden
Ter info ik ben 25quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:35 schreef JohnDope het volgende:
Het zal me niks verbazen als dat die tegenstanders van Natasia een gemiddelde leeftijd hebben van de gemiddelde Omroep Max kijker.
Of vond jij dat een ethisch verantwoorde actie van huub, zegmaar de gewetenloze manier hoe hij die homosexueel dat huis uit had geterroriseerd?quote:
Het gaat hier om de acties van Natasia van afgelopen donderdag en zondag en niet om eerdere acties.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Of vond jij dat een ethisch verantwoorde actie van huub, zegmaar de gewetenloze manier hoe hij die homosexueel dat huis uit had geterroriseerd?
Wat uitgehaald? Hij heeft die Eric helemaal psychisch kapot gemaakt in die Kooi. Die terror van Huub tegen Eric gingen echt super ver.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:04 schreef Ashrak het volgende:
[..]
ps Huub heeft zeker weleens wat uitgehaald, maar niet het fysieke geweld die Natasia de laatste dagen ten toon spreidt.
Ik zie dat niet zo, maar ieder zijn eigen mening.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat uitgehaald? Hij heeft die Eric helemaal psychisch kapot gemaakt in die Kooi. Die terror van Huub tegen Eric gingen echt super ver.
In principe als je Natasia er uit wilt hebben, dan wil je al die bewoners er uit hebben. Ze zijn allemaal over de schreef gegaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:08 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik zie dat niet zo, maar ieder zijn eigen mening.
Als je er zo mee zat had je misschien een actie moeten starten, maar aub niet afdwalen van het huidige topic en dat is Brief naar Tien - Exit Natasia.
Dat moest van achter, ze wilden Eric kwijtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Of vond jij dat een ethisch verantwoorde actie van huub, zegmaar de gewetenloze manier hoe hij die homosexueel dat huis uit had geterroriseerd?
Heb je daar bewijs voor?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:10 schreef CoT het volgende:
[..]
Dat moest van achter, ze wilden Eric kwijt
Volgens mij hebben ze het daar weleens over gehad, net zoals Sylvia, die kreeg ook de toneelhaakquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs voor?
En al moest het van de spindoctors, dan nog had het wel een tandje minder gemogen. Dit ging echt te ver.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |