Van huis -> Groningen: 8:30 vertrokken - 12:00 uur aangekomenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:28 schreef Laniboekje het volgende:
Acht uur reizen op een dag.
Dat is echt balen dan Tain!
Werkzaamheden op het spoor/last van onweer gehad?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Van huis -> Groningen: 8:30 vertrokken - 12:00 uur aangekomen
Groningen -> Leeuwarden: 40 minuten ofzo
Leeuwarden -> Huis: 15:45 vertrokken - 20:00 thuis
Dus zelfs iets meer
Pin storing gisteren bij de automaten, dus dikke rijen bij de loketten en tussen Leeuwarden en Heerenveen waren er werkzaamheden en moest ik met de bus. En die bus is normaal geen probleem, maar dan moet je niet in een file terecht komenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Werkzaamheden op het spoor/last van onweer gehad?
Het openbaar vervoer.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Pin storing gisteren bij de automaten, dus dikke rijen bij de loketten en tussen Leeuwarden en Heerenveen waren er werkzaamheden en moest ik met de bus. En die bus is normaal geen probleem, maar dan moet je niet in een file terecht komen
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:11 schreef Poit het volgende:
Zo, net bij de adviseur geweest, ik kan een huisje gaan kopen
Wordt er wel een van formaat bezemkast maar ik heb het er voor over! Toch maar snel een schone sexy jonkvrouw zoeken die het met me uithoud
Foto's!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:11 schreef Poit het volgende:
Zo, net bij de adviseur geweest, ik kan een huisje gaan kopen
Wordt er wel een van formaat bezemkast maar ik heb het er voor over! Toch maar snel een schone sexy jonkvrouw zoeken die het met me uithoud
Optie voor homewarming blijft dan nog steeds open he? Ook bij het huurappartement?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:26 schreef Poit het volgende:
Maaar... Misschien ga ik eerst nog ffies huren. Ben in de running voor een cheap ass appartementje in gouda via de woningbouw. Hoor ik vanmiddag meer over.
Anyhow, m'n opties liggen nog open
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:30 schreef Tain het volgende:zie nu net het huis van mijn onderbuurvrouw op Funda staan
quote:
Ja en voor 169.000 terwijl mijn huis net getaxeerd is op 142.000quote:
Die prijzen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja en voor 169.000 terwijl mijn huis net getaxeerd is op 142.000
Du bist pwnt dus!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja en voor 169.000 terwijl mijn huis net getaxeerd is op 142.000
Waarschijnlijk betaal je de rest van je leven je hypotheek, en als je dood bent hebt je het nog niet afbetaaldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die prijzen!
Schrikt me echt af om ooit ook zelf een huis te gaan kopen. Waar haal je in godsnaam het geld vandaan?!
![]()
Maar da's dan ook weer geen probleem want als je het goed doet spaar je ook wat op, verkopen je kinderen je huis voor een te hoog bedrag en hebben zij een leuke erfenisquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk betaal je de rest van je leven je hypotheek, en als je dood bent hebt je het nog niet afbetaald
Zoals ik ga doen met mijn vaders huis.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar da's dan ook weer geen probleem want als je het goed doet spaar je ook wat op, verkopen je kinderen je huis voor een te hoog bedrag en hebben zij een leuke erfenis
waarom ben ik pwnt als ik mijn huis 2 jaar geleden voor 117.500 heb gekocht?quote:
Hoop toch nog wel te leven op mijn 55ste...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk betaal je de rest van je leven je hypotheek, en als je dood bent hebt je het nog niet afbetaald
Ik hoop het stiekem toch ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoop toch nog wel te leven op mijn 55ste...
Omdat je buurvrouw meer vangtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:41 schreef Tain het volgende:
[..]
waarom ben ik pwnt als ik mijn huis 2 jaar geleden voor 117.500 heb gekocht?
Einde van de rit mag je van je huis genietenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoop toch nog wel te leven op mijn 55ste...
Buurvrouw vraagt meer, vang niet meer.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Omdat je buurvrouw meer vangt![]()
En je zegt het nou wel zo leuk, maar verhuizen gaat je ook weer knaken kosten en de huizen prijzen zijn overal gestegen dus je gaat het weer gelijk trekken bij je nieuwe aankoop.
[..]
Einde van de rit mag je van je huis genieten
Ik gun die jonge het!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Buurvrouw vraagt meer, vang niet meer.
Tain kan ook meer vragen voor z'n huis. Oftie het krijgt is een tweede
tof dat dat magquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik gun die jonge het!
En als hij meer vangt, dan mag hij een 360 game voor mij kopen
Als ik ga verhuizen dan is dat weer terug naar een dorpje wat vlakbij Amsterdam ligt. Voordeel daarvan is dat ik ipv een appartementje een eensgezinswoning krijg voor hetzelfde geld, dus voordelig is dat welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Omdat je buurvrouw meer vangt![]()
En je zegt het nou wel zo leuk, maar verhuizen gaat je ook weer knaken kosten en de huizen prijzen zijn overal gestegen dus je gaat het weer gelijk trekken bij je nieuwe aankoop.
Je bent zelf nog een hangjongere!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:15 schreef Poit het volgende:
Hmm.. Huisjes zien d'r van buiten ook wel relaxed uit. er licht alleen een trapveldje naast. Potentioneel overlast van hangjongeren? Ach fuck it.
Dat was net ook op de radio voor bij eplaza en bartsmit. Ik denk dat dat gewoon een marketingstut is van sony. Ze moeten wat doen he.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:15 schreef Poit het volgende:
Da's iets van 180 euro aan shit die je erbij krijgt! De PS3 kost dus blijkbaar nu al nog maar 420 euro
quote:
Eigenlijk had je mee moeten doen met de vierdaagse lopenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:38 schreef AQuila360 het volgende:
Eerste dagje vakantie werk als postbode zit er al weer op, en heb nu al tering kramp in me benen![]()
Die begon ook vandaag toch? Maar nu zeg ik tegen iedereen dat ik kramp heb van het lopen en dan denken ze meteen aan de vierdaagsequote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eigenlijk had je mee moeten doen met de vierdaagse lopen. Dan kon je alvast oefenen voor je vakantiewerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |