Van huis -> Groningen: 8:30 vertrokken - 12:00 uur aangekomenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:28 schreef Laniboekje het volgende:
Acht uur reizen op een dag.
Dat is echt balen dan Tain!
Werkzaamheden op het spoor/last van onweer gehad?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Van huis -> Groningen: 8:30 vertrokken - 12:00 uur aangekomen
Groningen -> Leeuwarden: 40 minuten ofzo
Leeuwarden -> Huis: 15:45 vertrokken - 20:00 thuis
Dus zelfs iets meer
Pin storing gisteren bij de automaten, dus dikke rijen bij de loketten en tussen Leeuwarden en Heerenveen waren er werkzaamheden en moest ik met de bus. En die bus is normaal geen probleem, maar dan moet je niet in een file terecht komenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Werkzaamheden op het spoor/last van onweer gehad?
Het openbaar vervoer.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Pin storing gisteren bij de automaten, dus dikke rijen bij de loketten en tussen Leeuwarden en Heerenveen waren er werkzaamheden en moest ik met de bus. En die bus is normaal geen probleem, maar dan moet je niet in een file terecht komen
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:11 schreef Poit het volgende:
Zo, net bij de adviseur geweest, ik kan een huisje gaan kopen
Wordt er wel een van formaat bezemkast maar ik heb het er voor over! Toch maar snel een schone sexy jonkvrouw zoeken die het met me uithoud
Foto's!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:11 schreef Poit het volgende:
Zo, net bij de adviseur geweest, ik kan een huisje gaan kopen
Wordt er wel een van formaat bezemkast maar ik heb het er voor over! Toch maar snel een schone sexy jonkvrouw zoeken die het met me uithoud
Optie voor homewarming blijft dan nog steeds open he? Ook bij het huurappartement?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:26 schreef Poit het volgende:
Maaar... Misschien ga ik eerst nog ffies huren. Ben in de running voor een cheap ass appartementje in gouda via de woningbouw. Hoor ik vanmiddag meer over.
Anyhow, m'n opties liggen nog open
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:30 schreef Tain het volgende:zie nu net het huis van mijn onderbuurvrouw op Funda staan
quote:
Ja en voor 169.000 terwijl mijn huis net getaxeerd is op 142.000quote:
Die prijzen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja en voor 169.000 terwijl mijn huis net getaxeerd is op 142.000
Du bist pwnt dus!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja en voor 169.000 terwijl mijn huis net getaxeerd is op 142.000
Waarschijnlijk betaal je de rest van je leven je hypotheek, en als je dood bent hebt je het nog niet afbetaaldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die prijzen!
Schrikt me echt af om ooit ook zelf een huis te gaan kopen. Waar haal je in godsnaam het geld vandaan?!
![]()
Maar da's dan ook weer geen probleem want als je het goed doet spaar je ook wat op, verkopen je kinderen je huis voor een te hoog bedrag en hebben zij een leuke erfenisquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk betaal je de rest van je leven je hypotheek, en als je dood bent hebt je het nog niet afbetaald
Zoals ik ga doen met mijn vaders huis.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar da's dan ook weer geen probleem want als je het goed doet spaar je ook wat op, verkopen je kinderen je huis voor een te hoog bedrag en hebben zij een leuke erfenis
waarom ben ik pwnt als ik mijn huis 2 jaar geleden voor 117.500 heb gekocht?quote:
Hoop toch nog wel te leven op mijn 55ste...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk betaal je de rest van je leven je hypotheek, en als je dood bent hebt je het nog niet afbetaald
Ik hoop het stiekem toch ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoop toch nog wel te leven op mijn 55ste...
Omdat je buurvrouw meer vangtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:41 schreef Tain het volgende:
[..]
waarom ben ik pwnt als ik mijn huis 2 jaar geleden voor 117.500 heb gekocht?
Einde van de rit mag je van je huis genietenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoop toch nog wel te leven op mijn 55ste...
Buurvrouw vraagt meer, vang niet meer.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Omdat je buurvrouw meer vangt![]()
En je zegt het nou wel zo leuk, maar verhuizen gaat je ook weer knaken kosten en de huizen prijzen zijn overal gestegen dus je gaat het weer gelijk trekken bij je nieuwe aankoop.
[..]
Einde van de rit mag je van je huis genieten
Ik gun die jonge het!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Buurvrouw vraagt meer, vang niet meer.
Tain kan ook meer vragen voor z'n huis. Oftie het krijgt is een tweede
tof dat dat magquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik gun die jonge het!
En als hij meer vangt, dan mag hij een 360 game voor mij kopen
Als ik ga verhuizen dan is dat weer terug naar een dorpje wat vlakbij Amsterdam ligt. Voordeel daarvan is dat ik ipv een appartementje een eensgezinswoning krijg voor hetzelfde geld, dus voordelig is dat welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Omdat je buurvrouw meer vangt![]()
En je zegt het nou wel zo leuk, maar verhuizen gaat je ook weer knaken kosten en de huizen prijzen zijn overal gestegen dus je gaat het weer gelijk trekken bij je nieuwe aankoop.
Je bent zelf nog een hangjongere!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:15 schreef Poit het volgende:
Hmm.. Huisjes zien d'r van buiten ook wel relaxed uit. er licht alleen een trapveldje naast. Potentioneel overlast van hangjongeren? Ach fuck it.
Dat was net ook op de radio voor bij eplaza en bartsmit. Ik denk dat dat gewoon een marketingstut is van sony. Ze moeten wat doen he.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:15 schreef Poit het volgende:
Da's iets van 180 euro aan shit die je erbij krijgt! De PS3 kost dus blijkbaar nu al nog maar 420 euro
quote:
Eigenlijk had je mee moeten doen met de vierdaagse lopenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:38 schreef AQuila360 het volgende:
Eerste dagje vakantie werk als postbode zit er al weer op, en heb nu al tering kramp in me benen![]()
Die begon ook vandaag toch? Maar nu zeg ik tegen iedereen dat ik kramp heb van het lopen en dan denken ze meteen aan de vierdaagsequote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eigenlijk had je mee moeten doen met de vierdaagse lopen. Dan kon je alvast oefenen voor je vakantiewerk.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:27 schreef Poit het volgende:
Oeh oeh, ben eerste bij die huurwoning in Gouda!!
Midden in de stad!
Ik ga ook alleen vrijdag nog, Het is tot nu toe al wel erg leuk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:03 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kom vrijdag ook even feesten. Denk ik.
Eerst eens zien wie er mee gaat of met wie ik mee kan gaan.
Misschien tot vrijdag danquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen vrijdag nog, Het is tot nu toe al wel erg leuk.
Tsk, ik hoor het al. Dan kom ik toch lekker niet! Your loss!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef Poit het volgende:
Pff, moet ik nog echt een homewarmingparty geven ook..
Al mag Laniboefje eigenlijk niet komen, mij een beetje een hangjongere noemen![]()
My loss??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tsk, ik hoor het al. Dan kom ik toch lekker niet! Your loss!
![]()
Ja, da's ook weer zo, maar dat is stiekem ook wel een beetje een voordeel. Je zit er geen 15 jaar aan vast zoals een hond bvb.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind het altijd zo sneu dat ze zo snel doodgaan. En dan vaak ook nog op zo'n manier die best wel kut is (tumoren en weet ik veel wat voor een andere nare dingen). Daarom zou ik er geen willen
.
Alsof jij een van mijn duivels aan kan...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:36 schreef Poit het volgende:
[..]
My loss??
Dat zal wel meevallen denk ik zo.. Of wilde je me een ratje schenken als homewarminggift? Dan neem ik direct m'n woorden terug
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:19 schreef Ipho het volgende:
Gaan er nog mensen op vakantie hier eigenlijk?
Bring it on!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alsof jij een van mijn duivels aan kan...
![]()
Nee, jij krijgt mijn lieve muizzers niet. Ze zijn van mij. ALL MINE!quote:
Haha, doe maar zoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt mijn lieve muizzers niet. Ze zijn van mij. ALL MINE!
![]()
Overigens is er een van niet zo een fan van mannen (die je laatst op de foto zag in de GAM SC), dus ze is maar beter af bij mij.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, doe maar zo
Net gewoon een band van m'n auto moeten verwisselen.. Zit gewoon een fucking huge spijker in m'n band!!
Dude.. -7,5 Da's wel een boel!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:48 schreef RaymanNL het volgende:
ZoIk heb het weer gehad voor vandaag
Gelijk maar weer is een nieuwe brl uitgezocht, ik kon geen zak zien op me werk man
Ik zal het sterker vertellen , ik heb weer een oogmeting gedaan en zit inmiddels al op -7,5:r
Neeeee....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:47 schreef Poit het volgende:
Heb jij die spijker daar gestopt??!?!!
Dondersteen..
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:48 schreef RaymanNL het volgende:
ZoIk heb het weer gehad voor vandaag
Gelijk maar weer is een nieuwe brl uitgezocht, ik kon geen zak zien op me werk man
Ik zal het sterker vertellen , ik heb weer een oogmeting gedaan en zit inmiddels al op -7,5:r
Nee hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Neeeee....![]()
[..]
Kerel, ben je dan niet gewoon blind zowat?!
Vriendin van me heeft -2.5 en die klaagt altijd al over fokking wazig kijken zonder lenzen of bril!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee hoorIk zie gewoon fucking wazig
![]()
Laniboekje alibi kopen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:59 schreef Poit het volgende:
Hehe, wazig zien.. Dat heb ik alleen als ik in de spiegel kijk, zie ik me toch een wazige gast
Laniboekje, ik geloof je niet helemaal.. (al heb ik het vermoeden dat de spijker er al in zit sinds rock Werchter aangezien ik hem sinds die tijd wekelijks moest oppompen)
Dus, waar was u in de naweek van 28 juni tot 1 juli!!
Bij Rock Werchter natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:59 schreef Poit het volgende:
Hehe, wazig zien.. Dat heb ik alleen als ik in de spiegel kijk, zie ik me toch een wazige gast
Laniboekje, ik geloof je niet helemaal.. (al heb ik het vermoeden dat de spijker er al in zit sinds rock Werchter aangezien ik hem sinds die tijd wekelijks moest oppompen)
Dus, waar was u in de naweek van 28 juni tot 1 juli!!
Niet nodig, Poit mag best weten dat ik hem het leven zuur maak.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Laniboekje alibi kopen?
Dan zeg ik wel dat je bij mij was voor 20 euro
quote:
Waar heb ik dat toch aan verdiend??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niet nodig, Poit mag best weten dat ik hem het leven zuur maak.
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan heb ik niets te vrezen. Ik blijf toch altijd groter dan jou met mijn 1.83m.
Dan zou ik je nu een note moeten geven voor het bedreigen van je mede SCers!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Waar heb ik dat toch aan verdiend??
Wacht maar als ik later groot ben!!!
* Poit zwaait als een bejaarde lul met z'n wandelstok in de lucht!
GameDemon, vind het trouwens allemaal best, zolang je maar net zo goed moddereert als dat je ninja'd
Hij zwaait als een bejaarde lul met een wandelstok, niets geen bedreiging aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan zou ik je nu een note moeten geven voor het bedreigen van je mede SCers!
En dat geldt ook voor jou jongedamequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hij zwaait als een bejaarde lul met een wandelstok, niets geen bedreiging aan.
Right...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En dat geldt ook voor jou jongedame
Ja, let maar wat extra op Lani, die bitch denkt dat ze alles kan maken omdat ze een chick in de GAM SC isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En dat geldt ook voor jou jongedame
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, let maar wat extra op Lani, die bitch denkt dat ze alles kan maken omdat ze een chick Amazon woman in de GAM SC is
Ik denk niet dat ik alles kan maken, ik kan gewoon alles maken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, let maar wat extra op Lani, die bitch denkt dat ze alles kan maken omdat ze een chick in de GAM SC is
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik jou ook Poit, maar dat weet je wel he?
Ja ...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:31 schreef Poit het volgende:
Pff, macht doet rare dingen met ninja's...
Macht en ninja's in 1 zin is als C1000 en Albert hein in 1 zin plaatsen..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:31 schreef Poit het volgende:
Pff, macht doet rare dingen met ninja's...
Mijn vader smeerde er vroeger eerst boter op en dan de pindakaas, zo fucking ranzig was dat...zo ranzig dat ik mijn brood de prullenbak in tieftequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja ...
Beetje raar zitten doen omdat ik vroeger wel pindakaas op mijn boterham mocht en dus zo gegroeid ben. Misschien heeft hij een beetje trauma's aan zijn eigen jeugd en zijn midgetness.
Ahhhh... prulllllliiiiieeeee!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mijn vader smeerde er vroeger eerst boter op en dan de pindakaas, zo fucking ranzig was dat...zo ranzig dat ik mijn brood de prullenbak in tiefte
w t fquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:30 schreef Gamedemon het volgende:
Willen de heren hun excuus aanbieden tegenover Lani voor het gebruiken van het woord bitch?
Dit is geen manier om tegen die Amazon woman te praten natuurlijk, dat kan je gewoon niet maken!
Dat ze een reus is kan ze ook niks aan doen! Blame de pindakaas!
Zal ik de [Sarcasme][/Sarcasme] tags erbij zetten of begrijp je dat ik een dolletje maak?quote:
nee dat hoeft niet hoor, maar je post normaal nooit zo netjes dus het lag er een beetje dik bovenopquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zal ik de [Sarcasme][/Sarcasme] tags erbij zetten of begrijp je dat ik een dolletje maak?
Dan hoop ik dat het geen droom wordt met een verkeerde uitkomst in de ochtend! Fijne avond nog.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:39 schreef Poit het volgende:
Nou kinders, hup het bedje in!
Ik ga nog even die aflevering van Futurama kijken met die Amazon womans en dan natuurlijk over Lani dromen
Ik wil het niet weten viespeukquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:39 schreef Poit het volgende:
Nou kinders, hup het bedje in!
Ik ga nog even die aflevering van Futurama kijken met die Amazon womans en dan natuurlijk over Lani dromen
Death by snoe snoe...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het geen droom wordt met een verkeerde uitkomst in de ochtend! Fijne avond nog.
![]()
Haha, Futurama insiders only jokequote:
Hou ik je aan! Weltrusten Poit!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, Futurama insiders only jokeLaat em wel zien op m'n homewarming
Slaap lekker allemaal!
Gewoon met een kloon gaan bieden om de prijs op te voerenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef Roi het volgende:
shit shit m'n DS staat op nog maar 76 euro.
Nog maar 2 dagen![]()
![]()
*zucht... weer wat te doen in mijn pauzequote:Op woensdag 18 juli 2007 11:47 schreef Laniboekje het volgende:
Triplepost... maar! Popcorntijd: Verwelkom hier Gamedemon!!!!![]()
Gewoon laten gaanquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
*zucht... weer wat te doen in mijn pauze
Als het nou een lite was, had ik 80 geboden...quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef Roi het volgende:
Nog maar 2 dagen![]()
![]()
Het was net zo'n leuk topic geworden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
*zucht... weer wat te doen in mijn pauze
Bied gewoon ff wat, eindigt toch wel hogerquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als het nou een lite was, had ik 80 geboden...![]()
* Poit is héééél nieuwsgierig waar die droom over ging.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:36 schreef Laniboekje het volgende:
* Laniboekje zingt: 'Het is stilllll aaaaan de ooooverkant, het is stillllll aaaaan de oooooverkant!'
Poit is het je nog gelukt om over mij te dromen? Ik heb wel over jou gedroomd! Duidelijk teveel met je gepraat in de GAM SC gisteren.![]()
Nou Poit, je leek heel veel op Shawn Farrel van de serie The 4400. Opzich is dat niet erg, alleen ik vond het niet zo tof dat je een enorme spuit in mijn rug zette waardoor ik helemaal verlamd raakte. En ik maar de hele tijd roepen: 'Kut Poit! Kijk nou wat je gedaan hebt!quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:59 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit is héééél nieuwsgierig waar die droom over ging.
Ik moet je alleen teleurstellen, heb geen herinnering van m'n dromen overgehouden. Kan natuurlijk twee dingen betekenen: óf ik heb helemaal niet over je gedroomd, óf je hebt geen indruk gemaakt
Smokkelaar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:29 schreef AQuila360 het volgende:
Net even nach Deutschland geweest voor lekker zomers bier:Bit sun, heeft veel weg van Corona maar dan de helft goedkoper
![]()
Dicht bij de grens wonen heeft z'n voordelen jaquote:
Haha, geweldig!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou Poit, je leek heel veel op Shawn Farrel van de serie The 4400. Opzich is dat niet erg, alleen ik vond het niet zo tof dat je een enorme spuit in mijn rug zette waardoor ik helemaal verlamd raakte. En ik maar de hele tijd roepen: 'Kut Poit! Kijk nou wat je gedaan hebt!'
![]()
![]()
Nu alweer op EUR 91,50 , fjiew!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef Roi het volgende:
Nog maar 2 dagen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |