Het is maar de vraag of Lieke en Huub zoveel plezier aan Jaap kunnen beleven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp Jaap niet hoor, en dat zal er ook nooit van komen, maar hij moet toch inzien dat hij met H en L onvervalste lol kan hebben, dit itt ''de bende van 6''?
Ja, en dan zal Nadia straks Jaap wel vertellen dat Amanda dat heeft gezegd ....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nada snapt echter niet waarom Jaap met Lieke praat, bitch.
Lieke ging tegenstribbelen en ze heeft gewoon geen respect.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:46 schreef Meganog het volgende:
Volgens Amanda kwamen de blauwe plekken van Lieke doordat ze viel.
1. Script van achterenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp Jaap niet hoor, en dat zal er ook nooit van komen, maar hij moet toch inzien dat hij met H en L onvervalste lol kan hebben, dit itt ''de bende van 6''?
En de spanning binnen BANNDJ loopt maar op.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:49 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt dat Lieke en Huub niet zielig moeten doen, valse mensen. Dit is de 5e dag dat ze genegeert worden.
Negeren is ook net zo'n moelijk woord als platonisch.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:49 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt dat Lieke en Huub niet zielig moeten doen, valse mensen. Dit is de 5e dag dat ze genegeert worden.
Jaap trekt zijn eigen plan en ik denk zomaar dat Tien hem kwijt wil. Volgens mij zijn ze bezig hem af te kopen oid, krijgt hij toch nog zijn zin.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of Lieke en Huub zoveel plezier aan Jaap kunnen beleven.
Hij is labiel en bepaald niet betrouwbaar.
Amina van DOB.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:49 schreef Varen het volgende:
Wie is die vrouw waar Amanda tegen praat?
Dit itt Brian, die heeft het al een plekje gegeven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:51 schreef Meganog het volgende:
Amanda: "Het beste wat je kan doen is ze negeren"
En er de godganse dag over jammeren.
het is Nada's gezicht maar..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:54 schreef Zora01 het volgende:
amanda heeft geplast,,, en wast niet haar handen.. nu gaat ze weer heerlijk aan iemands gezicht zitten frunniken..
ah gadverdamme.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:54 schreef Zora01 het volgende:
amanda heeft geplast,,, en wast niet haar handen.. nu gaat ze weer heerlijk aan iemands gezicht zitten frunniken..
Dat gaat de goeie kant op.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:54 schreef noekje het volgende:
Brian tegen Amanda: trek die wc een keer door en denk aan watervallen.
Amanda: wat is er met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |