Nee, ik heb wel voor de grap de tbs kliniek gebeld om te zeggen dat er een Silven ontsnapt is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:22 schreef Silven het volgende:
Heeft iemand trouwens al voor de grap naar Blijdorp gebelt en dan zo serieus mogelijk gezegd dat er een gorilla ontsnapt is en gespot is in Eemnes?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel voor de grap de tbs kliniek gebeld om te zeggen dat er een Silven ontsnapt is.![]()
Ik heb precies hetzelfde vandaar dat ik de link naar dat filmje weer heb geplaatst.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:15 schreef Oma1 het volgende:
[..]
als ik dat filpje bekijk word ik weer razend echt die rat en die does wegwezen allebij en neem amandel mee aub
Nou, het make up meisje is zelf ook geen wonder hoor als het gaat om opmaken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:36 schreef Meganog het volgende:
Amanda krijgt wat kritiek op haar werk op Nadia van het makeup meisje.
Die zien we waarschijnlijk ook niet meer terug.
Nee... want ze zal strax wel voor Huub-groupie worden uitgemaakt en "dat kunnen we niet hebben in de villa"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:36 schreef Meganog het volgende:
Amanda krijgt wat kritiek op haar werk op Nadia van het makeup meisje.
Die zien we waarschijnlijk ook niet meer terug.
Amanda is wel 3e geworden op het NK, die heeft heul geen les nodigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, het make up meisje is zelf ook geen wonder hoor als het gaat om opmaken.
Oooohoooh...![]()
Een verademing idd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk om Jaap, Huub en Lieke zo bezig te zien in het zwembad ......
eindelijk weer eens een beetje normale streams ipv. die tokkie zooi.
Whahaha, Amanda is zo dom dat ze volgens mij nog blij is om 3de van de 3 te worden....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda is wel 3e geworden op het NK, die heeft heul geen les nodig![]()
[afbeelding]
'quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda is wel 3e geworden op het NK, die heeft heul geen les nodig![]()
[afbeelding]
Mag nog niet ivm zijn beenwond, dat wil maar moeilijk genezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:40 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
'
![]()
Ja jonguhhh
staat t paard al buiten btw?
Tijd voor weer een slijmpraatje met Jaap waarin ze haar absolute backup garandeert als Jaap dan maar niet meer met H en L praat.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een verademing idd.
Nada snapt echter niet waarom Jaap met Lieke praat, bitch.
Ik begrijp Jaap niet hoor, en dat zal er ook nooit van komen, maar hij moet toch inzien dat hij met H en L onvervalste lol kan hebben, dit itt ''de bende van 6''?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Tijd voor weer een slijmpraatje met Jaap waarin ze haar absolute backup garandeert als Jaap dan maar niet meer met H en L praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |