Iemand met een donkere huidskleur wordt ook een beetje bleekjes als hij ziek is. Kijk maar...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan komt spontaan de vraag op; hoe zouden artsen een ziekte bij Tas diagnostiseren?![]()
Nog zo'n kindervriend...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Iemand met een donkere huidskleur wordt ook een beetje bleekjes als hij ziek is. Kijk maar...![]()
[afbeelding]
Dan is Bouterse die er achter staat kennelijk nog gezond.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Iemand met een donkere huidskleur wordt ook een beetje bleekjes als hij ziek is. Kijk maar...![]()
[afbeelding]
Laat maar even lekker saai zijn, ik kijk liever naar "normaal" levende bewoners dan naar mensen die iedere dag weer een terrorscriptje te volgen hebben..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:06 schreef Day het volgende:
Mijn god, wat een saaie boel is het daar!
Amanda is de enige bewoner die nog iets te doen heeft.
Maar wij kunnen naar believen tussendoor nog leuke dingetjes doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat maar even lekker saai zijn, ik kijk liever naar "normaal" levende bewoners dan naar mensen die iedere dag weer een terrorscriptje te volgen hebben..
De gemiddelde FOK!ker heeft een minimaal net zo'n saai leven lijkt me
Ik heb het niet over terror, maar over het feit dat de bezigheden voor alle bewoners steeds minder worden. Zeker als je het vergelijkt met het begin.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat maar even lekker saai zijn, ik kijk liever naar "normaal" levende bewoners dan naar mensen die iedere dag weer een terrorscriptje te volgen hebben..
Die steken we maar even in de zakquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:09 schreef Leandra het volgende:
die komt niet meer omdat Amanda haar een paar keer hoer oid heeft genoemd, en ze heeft gezegd de kapster te willen slaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet iemand hoe het nu precies zit met die kapster?
Ze hebben een villa met een gigantische tuin, een paardenbak (met paard), een zwembad, een zeer complete fitnessruimte en ook nog een golfbaan achter het huis waar ze les kunnen krijgen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Maar wij kunnen naar believen tussendoor nog leuke dingetjes doen![]()
![]()
als ik dat filpje bekijk word ik weer razend echt die rat en die does wegwezen allebij en neem amandel mee aubquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:14 schreef akveor het volgende:
Huub: FOK heeftr altijd gelijk...
[afbeelding]
Helaas Palma is terug.
Brian heeft net woorden gehad met kampbeul Natasia. Ze heeft nu slechts een platonische relatie met Brian (Ze weet dus niet wat platonisch betekend).
[afbeelding]
[afbeelding]
BrON TIEN:
Gisteren ontstond een akkefietje tussen Brian en Natasia over thee. Brian had namelijk geen kopje thee voor Natasia gemaakt en de opmerking die de diva daarop maakte, schoot de Antilliaan in het verkeerde keelgat. En ja, als je een beetje mot hebt, is zelfs de Villa te klein. Tijd dus voor een goed gesprek. “Je hebt me oprecht gekrenkt door die paar woordjes”, zegt Natasia die klaarblijkelijk nog steeds boos is. “Who the f*ck ben jij”, waren Brian zijn woorden. En die woorden zijn natuurlijk dodelijk voor een vriendschap.
Amanda blijkt Bianca van Hizihair 3 keer uitgescholden te hebben voor stoephoer. Waarschijnlijk is dat de reden dat er nog geen nieuwe extensions zijn gezet. Brian heeft dit ook gehoord. Amanda ontkent dit.
Huub en Lieke zijn samen beresterk waar de rest uiteen lijkt te vallen.
John de Mol valt door de mand.
Ik neem aan dat het gaat over de Hizi Hair-kapster? Die commentaar had op Amanda's extensions?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:13 schreef mootie het volgende:
[..]
die komt niet meer omdat Amanda haar een paar keer hoer oid heeft genoemd, en ze heeft gezegd de kapster te willen slaan.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het gaat over de Hizi Hair-kapster? Die commentaar had op Amanda's extensions?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:16 schreef Zus_konijn het volgende:
Nadia tegen Natasia: Je bent zo mooi!
Nee sorry, het stikt hier van de humorloze sukkels, en zulke dingen komen derhalve niet bij ons opquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:22 schreef Silven het volgende:
Heeft iemand trouwens al voor de grap naar Blijdorp gebelt en dan zo serieus mogelijk gezegd dat er een gorilla ontsnapt is en gespot is in Eemnes?
Nee, ik heb geen humorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:22 schreef Silven het volgende:
Heeft iemand trouwens al voor de grap naar Blijdorp gebelt en dan zo serieus mogelijk gezegd dat er een gorilla ontsnapt is en gespot is in Eemnes?
Nee, ik heb wel voor de grap de tbs kliniek gebeld om te zeggen dat er een Silven ontsnapt is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:22 schreef Silven het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel voor de grap de tbs kliniek gebeld om te zeggen dat er een Silven ontsnapt is.![]()
Ik heb precies hetzelfde vandaar dat ik de link naar dat filmje weer heb geplaatst.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:15 schreef Oma1 het volgende:
[..]
als ik dat filpje bekijk word ik weer razend echt die rat en die does wegwezen allebij en neem amandel mee aub
Nou, het make up meisje is zelf ook geen wonder hoor als het gaat om opmaken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:36 schreef Meganog het volgende:
Amanda krijgt wat kritiek op haar werk op Nadia van het makeup meisje.
Die zien we waarschijnlijk ook niet meer terug.
Nee... want ze zal strax wel voor Huub-groupie worden uitgemaakt en "dat kunnen we niet hebben in de villa"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:36 schreef Meganog het volgende:
Amanda krijgt wat kritiek op haar werk op Nadia van het makeup meisje.
Die zien we waarschijnlijk ook niet meer terug.
Amanda is wel 3e geworden op het NK, die heeft heul geen les nodigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, het make up meisje is zelf ook geen wonder hoor als het gaat om opmaken.
Oooohoooh...![]()
Een verademing idd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk om Jaap, Huub en Lieke zo bezig te zien in het zwembad ......
eindelijk weer eens een beetje normale streams ipv. die tokkie zooi.
Whahaha, Amanda is zo dom dat ze volgens mij nog blij is om 3de van de 3 te worden....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda is wel 3e geworden op het NK, die heeft heul geen les nodig![]()
[afbeelding]
'quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda is wel 3e geworden op het NK, die heeft heul geen les nodig![]()
[afbeelding]
Mag nog niet ivm zijn beenwond, dat wil maar moeilijk genezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:40 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
'
![]()
Ja jonguhhh
staat t paard al buiten btw?
Tijd voor weer een slijmpraatje met Jaap waarin ze haar absolute backup garandeert als Jaap dan maar niet meer met H en L praat.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een verademing idd.
Nada snapt echter niet waarom Jaap met Lieke praat, bitch.
Ik begrijp Jaap niet hoor, en dat zal er ook nooit van komen, maar hij moet toch inzien dat hij met H en L onvervalste lol kan hebben, dit itt ''de bende van 6''?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Tijd voor weer een slijmpraatje met Jaap waarin ze haar absolute backup garandeert als Jaap dan maar niet meer met H en L praat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |