Hij is 6, ik denk dat ie zich daar te groot voor voeltquote:
Enig idee in welk programma? Misschien kan ik het nog terugkijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:07 schreef sanger het volgende:
Vuurtoren, visnetten en schelpen indd.
Laatsts was er ook een uitzending op tv waarin een zee-kamer werd gemaakt. Was best leuk indd.
Of een echte onderkant van een boot, als je hem kan vindenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:14 schreef Marsepein het volgende:
Schilder de onderkant van een roeiboot op het plafond, en hang een ketting met anker naar beneden.
Volgens mij van die vrouwen die een huis gingen opknappen van een gezin die het moeilijk had....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Enig idee in welk programma? Misschien kan ik het nog terugkijken.
Bij Eijffinger heb je onwijs leuk fotobehang. Kost wel wat (100 tot 200 euro), maar dan heb je ook iets goeds. Voorbeeldje:quote:Op maandag 16 juli 2007 23:27 schreef Rewimo het volgende:
Uiteraard moet er geschilderd worden, blauw voor de zeeDan wil ik er vissen en dergelijke op maken, hetzij schilderen (maar helaas heeft onze zoon een mama zonder schildertalent) hetzij met stickers. Dat laatste zal dus wel het mooiste effect geven
Budget is er niet echt, in die zin dat iets wat het helemaal superduperonwijsgaafcoolmooi is best wat mag kosten
Wie weet er nog wat leuks?
Ja, ook, maar er was er echt aan het begin van K&W ook eentje.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:57 schreef Marsepein het volgende:
Volgens mij bij truttebosje, inclusief schat en skelet etc.
Was dat die hele blauwe kamer?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ook, maar er was er echt aan het begin van K&W ook eentje.
Ik had hem al gevonden en toegevoegd aan de post boven je: [kinderkamer] schip ahoy maatjesquote:
Ik vrees dat we daar te weinig muuroppervlak voor hebbenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:07 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Bij Eijffinger heb je onwijs leuk fotobehang. Kost wel wat (100 tot 200 euro), maar dan heb je ook iets goeds. Voorbeeldje:
[afbeelding]
Alleen het er op plakken is millimeterwerk. De meeste exemplaren komen in acht stukken die je heel secuur moet behandelen.
Je hebt ze in allerlei soorten en maten. Van A0 tot 10 bij 7 meter. Gewoon bij de plaatseljke behangspeciaalzaak een hoop boeken van Eiffinger bekijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik vrees dat we daar te weinig muuroppervlak voor hebben
Ik vrees dat Christan zich daar al te groot voor voeltquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:35 schreef bixister het volgende:
rewimo, bij www.altijdleuk.nl heb ik net ook muurstickers in dit thema besteld:
[afbeelding]
Dank je!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:38 schreef coolbabe het volgende:
you rang?
Ik heb hier nog wel een overzichtfoto, om je een idee te geven
[afbeelding]
ik heb het met behang gedaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:33 schreef Rewimo het volgende:
Jammer dat de foto's in dat topic het niet meer doen... Maar ik zie hierboven allemaal gave ideeënIk denk dat ik ga beginnen met de hele kamer een effen achtergrondkleur te geven in helder maar niet te fel blauw.
Die reling is een erg leuk idee, heb je dat met plakplastic gedaan of zoiets, truttebosje? Jouw jongenskamer is erg gaaf geworden, misschien dat ik dat vissenbehang dat jij hebt (met die onderzeeërramen) wel kwijt kan op de achtermuur
Zeker, die visfuik is heel erg leuk! Dat is in Christans kamer makkelijk te doen met dat schuine plafondquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:54 schreef bixister het volgende:
hier foto's van JD's kamer. ook te kinderachtig voor christan denk ik maar sommige onderdelen zijn misschien toch bruikbaar als idee?
of houtskool, dat werkt ook primaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
weet je wat handig en goedkoop is rewimo?
zoek uit een leuk kleurboek mooie plaatjes van zeedingesen die je op de muur zou willen schilderen.
kopieér ze en vergroot ze naar de gewenste maat.
zet het kopietje dan achterstevoren tegen het raam, met de bedrukte kant naar buiten.
dan kun je mooi met een potlood (liefst beetje stomp) de afbeelding 'overttrekken'
als je 'm daarna tegen de muur zet met de overgetrokken zijde tegen de muur, en dan nogmaals overtrekt, maar nu op het origineel, dan wordt de afbeelding op de muur gezet
dan kun je schilderen enzo, gewoon lijntjes overtrekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |